601 اجمالى المشاهدات,  4 اليوم

زوج استغل ضعفى كا بنت..
ولكنى لا اعلم ماذا افعل ..
حكايتى هى..
بدون زكر اسماء …
انا عندى ١٧سنه لما اختى اتجوزت.. من حب حياتها كانه عايشين قصه حب كبيرة .وربنا كرمها بالحمل من تانى شهر وكان وحملها صعب جداا .
ماما طلبت منى اروح اساعد اختى بالمنزل علشان هى مش قادرة تروح ليها ..
وانا بصراحه استغليتها فرصه قولت هروح عندها واذاكر بالمرة وفنظم وقتى.. بين مذاكرتى.. ومدرسي.. ومرعاتي لى اختى وزجها
كنت اتجنبه واحترمه جداا وبحبه من حبه لى اختى
الى ان لحظت انه بدا يقرب منى وانا بذاكر بصراحة انا مكنتش حاسه ان فى اي انسجام او عاطفه بينا او على الاقل هو ..
كنت بحسه بيحني لانى اخته الصغيرة خصوصا هو اكبر منى ١٨سنه فرق كبير يعني و مستحيل يطمع فيا
وفضلنا كدا كل ما اختى تدخل بشهر جديد بحملها يستغل فرصه نومها ويجي الاوضه يذاكر لى
ويسمعلى الدروس
وكان بيهزر دايما معايا بالكلام الى ان تتطور الامر وبقي يهزر معى كف على كف ايد بايد
وبعدها بدا يقرب منى
وكان بيسألنى بتذاكرى ايه ؟!
مثلا يقف ورايا ويقرب اوى عليا وانا اذاكر ..وبيخلينى اقرأ له اللى بذاكره
لكن العلاقه تطورت الى اكثر من ذالك
يعنى اكون بذاكر اخر اليل واختى مرهقة نائمه كالعادة يتسحب من جنبها ويقولى انا جاى اذاكر ليكى علشان تجيبي مجموع
ويعمل ليا شاى او عصير كدا يعنى
الى فى مرة قولت له لما جة الاوضه وكنت بذاكر .
ابيه :اعملك كوبايه شاى علشان تفوقى
انا :لا يا ابيه انا اللى هعمل لى حضرتك
بصراحة انا قومت جراى على المطبخ لانى كنت بدات احس انى بضعف وبدوب جداا اما قرب منى وفعلا دخلت المطبخ عملت الشاى وهو لحقنى على المطبخ واستغل الفرصه وانا بتناول كوبايات الشاى من البترينه فوق لما كنت بتناولها على طرف صوابع رجلى وبشب اوى لانى قصيرة
I)معرفش اى المغرى بكداا ..
بس هو قرب اووى وحضني وحصل ….😢😴💔…للاسف حدث علاقه غير كامله
وفى اليوم التالى كنت اريد اخبار اختى بس خفت متصدقنيش فقررت السكوت لان على اى حال محدش هيصدقنى لا امى ولا حتى ابى
هيقوله اسكتى انتى بتتوهمى
انا حاولت اسيب البيت واروح عند بيت اهلى لكن ماما وبابا زعقئه ليا
وقاله انتى معندكيش دم تسيبي اختك وقت ماهى محتاجاكى
حاولت اخترع الف عزر لكن رفضه الاقتناع
حاولت اهمل منزل اختى واكون غير مهتمه لكن اختى للاسف شكتني لى ماما وماما قالت هتقول لى بابا وبابا صعب جداا
لكن للاسف انا بدات اخاف من زوج اختى كل ما يعاملنى كويس ويقرب منى اخاف اكتر وكل ما يحدث ما يحدث (اخاف اتكلم)
لكن فى يوم استغل عدم وجود اختى بالمنزل فاغتصبني اغتصاب كامل افقدنى اغلى ما املك
فقررت الهرووب دون علم احد ..والموت لى افضل من اعيش هكذا ..
ها انا على اجلس امام مترو الانفاق انتظر الموت وبينى وبينه لحظة واحدة اودعكم واودع عالمكم الحقير ..اودعكم واترككم تظنه بى ما تظنه وانا لا اعلم متى ستقرأو كليماتى هذه..
ف انا لن اسامح ابي وامى وزوج اختى التى استغلى ضعفى وصغر سنى ولن اسامح اختى على غبائها
ومع ذالك انا مشكله “خاصه وليست عامه”
زى مافى واحد حقير عايش وسط الناس امير مثل زوج اختى..
فى ناس بتخاف ربنا انا حاولت احافظ على نفسي بس العادات المتخلفه وكلام الناس
II) اقول ايه ومنظرنا ايه)
اهو خلانى انتظر الموت ولانتحار افضل ما اعيش طول عمرى غشاشه ..
سؤالى لى بابا وماما منظركم ايه دلوقتى مبسوطين فرحنين بعد موتى ؟!
سؤالى لى ماما لى مكنتيش ام كويسه وقولتى وعملتى بالمثل اللى بيقولIII) حطى بنتك فكمك ولا تأمنى عليها امك
ابقى جاوبى على نفسك وخدى بالك على اخواتى البتات الباقين ومتثقوش بحد خالص
وابقه خدو بالكم من الامثال الامثال دى مجتش من فراغ ..
فالان اكتب لكم كليماتى هذة قبل موتى بلحظات واتمنى من سايجد هذة الرساله يبعثها الى ()امى وابي
واطلب منهم ومنكم ان تجيبه حقى من زوج اختى ومن اختى ايضاا وابي وامى كمان
واخر كلامى حسبيا الله ونعم الوكيل واشهد ان لا اله الا الله وان محمدا رسول الله
وداعاااا😢😢💔

المراجع   [ + ]