5,083 اجمالى المشاهدات,  2 اليوم

رواية شفت امي في حضن عمي كامله

شفت امي في حضن عمى بدون ملابس 😱😱💔

الفصل الاول

شفت امي في حضن عمى بدون ملابس 😱😱💔

معرفش مش مرتاحه لمجيته عندنا كل يوم ويقعد بساعه و الساعتين و نفس الجملة بتاعت كل ليلة اعملي شاي يا مني يا حبيبتي لعمك عدلي ؛؛

قومي يا مني يا حبيبتي اعملي بسبوسه لعمك عدلي وأدخل المطبخ اغيب ساعه اقل او اذيد تقريبا وطول المده دي مسمعش صوتهم وابص عليهم ملقهمش مكانهم ويوم اعمل كيكه و يوم اكل بحجه عمك يدوق اكلك هو فى ايه بالظبط؟ وليه لمه ادخل المطبخ عمي وماما يختفوا بس الليله مش هعمل حاجه ولازم اعرف ايه نوع العلاقه دي بلا بسبوسة بلا زفت هو بابا ف الخليج طالع عينه هناك بقاله 4 سنين عشان مين وبعدين اصلا ده حيلله ابن عمه طيب اتصل ب بابا احكيله ؟ لا .. مش معقول طيب هقوله ايه عدلي ابن عمك بييجي عندنا كل ليلة

طيب ما كدا انا حطيت ماما ف وضع ميصحش
بس انا مش صغيرة انا فى 2 ثانوي يعني اقدر اعرف سر العلاقة دي .. ماشي يا ماما انا قاعدلكم الليلة
فى تمام الساعه 12 بالليل وصل عدلي ومعاه هديه خبط الباب طبعا انا عارفه خبطته وعارفه ان محدش بييجي ف المعاد ده غيره فتحت الباب

عدلي.. اهلا بعروستنا الامورة جبتلك هدية معايا حلوه
حط ايده عمي عدلي طلع الهديه بتاعتي ولسه ماسك الكيس ف ايده .. بقوله هات الكيس او العلبه يا عمو عدلي
قال .. لا اصل دي فيها هدية لماما…
ماما.. تعيش يا عدلي ليه التعب ده .
. خشي يا مني اعملي حاجه لعمك عدلي
دخلت المطبخ ومعايا الهديه واستخبيت جنب التلاجه وببص كدا لقيته مطلع الهدية من العلبه وبيقول لها
احلي قميص نوم ع احلي جسم ذي ما وعدتك يا ناري …
معرفشي ايه كلمه ناري دي …
انا شفت المنظر ده ورميت الهديه بتاعته رمتها ع الارض وفى حاله زهول وبكلم نفسي طيب اعمل ايه اتصل اقول بابا

ولا اعمل ايه انا مليش اخوات..
أيوه اتصل بخالتوا هي قريبة مننا . لا
هتبقي فضيحه…
طيب اتصل بعمتوا .. لا برضه ..
طيب اعمل ايه طيب بعدها فكرت اعمل 😳😳😳

رواية شفت امي في حضن عمي كامله

الفصل الثانى

فضلت فى حيره بلف حولين نفسي فى المطبخ واطقطق صوابعي وادوس ع هدية عمو عدلي برجلي ؛؛
انا مامتي كدا

مامتي بتخون بابا !!طيب ليه؟ ذنبه ايه ده متغرب ف الخليج عشانا عشان يوفر لنا حياه كريمه ويعيشنا ف المستوي ده و كمان قدام عيني لدرجه دي ماما شايفني طفله .. انا مبقتش صغيره انا ف تانيه ثانوي
انا لازم اتصرف وحدي انا هطلع اقدمله العصير ده ولا كأني سمعت حاجه ولا شافت اي حاجه!

لمه ابص الاول عليهم بدل ما اطلع القيهم ف وضع مقرف ..
ماما.. اختشي يا عدلي جايب قميص نوم احمر وعايزني اقيسه دلوقتي ..
عدلي .. وايه المشكله هيجنن عليكي
ماما .. والبنت يا عدلي ،، خلي بالك مني واخده طبع ابوها يعني مش بتبين ال جواها انا خايفه لتكون شاكه ف حاجه
عدلي .. وليه السيره دي طيب دلوقتي دي طفله مش هتفهم حاجه وبعدين هي بتقعد ساعه ف المطبخ واحنا بنخش ف الاوضه الاخيره لمه بتدخل تنام بنكون براحتنا متقليش انتي حاولي بس توزعيها ..

ماما.. اوزعها ده ايه احنا ف الصيف يعني ف أجازه هقولها ايه روحي زاكري مثلا ..
عدلي .. اتصرفي بقي .. عايز اشوف الاحمر ..
مني………سامعه وشايفه كل حاجه مستخبيه وراء التلاجه بقي كدا يا ماما ماشي انا بقي هوريكم الطفله دي هتعمل ايه …

فعلا خرجت مني قدمت العصير لعمها عدلي الا هو ابن عم ابوها وطبعا مفهما ان ف مقام ابواها وان لازم يبص عليهم من وقت الي التاني ليكون عايزين حاجه خصوصا انه ساكن قريب منهم ..
مني .. اتفضل يا عمو العصير… ماما ممكن انزل لسوبر الماركت ال تحت العماره اجيب كرت شحن عشان محتاجه ضروري

ماما .. دلوقتي الساعه 12 ..!!!!!
عدلي .. سيبها تنزل ما السوبر ماركت تحت العماره واحنا ف الصيف متخافيش عليها وراح غامز بعينه 😏
فعلا نزلت مني ولكن مش رايحه السوبر ماركت لالا
دي رايحه الصيدليه..

مني ..لصيدلي ممكن لو سمحت عايزه منوم لماما
لانها عندها ارهاق وتعب وقالتي انزلي هاتي منوم ..
ادها الصيدلي منوم او مخدر .. وطلعت ع الشقه وهي عارفه انها اول ما هتنزل عدلي وماما هيعملوا ايه واول ما جابت المنوم عملت 😳😳😳😳😳

رواية شفت امي في حضن عمي كامله

الفصل الثالث

مني خرجت من الصيدليه بعد مشترت المنوم ماشية بتكلم نفسها؛؛ هتكون اخر ليلة ليك يا عمو عدلي لازم انتقم لشرف بابا لازم ؛ وانتي يا ماما مش لازم تكوني ع زمة بابا الرجل الطيب ال اءتمنك ع شرفه وانتي خنتني الامانه يا ماما

وصلت لحد الشقة .. خبطت مره ؛ و جرس مره انتظرت وبعدها جرس طبعا مني عارفه ايه الا بيحصل وليه التاخير ده كله وده كان بيذيدها اصرار ع تنفيذ فكرتها بس هي نجحت انها تخفي ده تخفي عصبيتها وتخفي كراهيتها لعدلي ولا امها …
فتحت .. ماما… جبتي يا مني كرت الشحن
مني .. ايوه با ماما جبته “”

دخلت مني بس لحظت انه عدلي مديها ضهره وايده قدامه تحس انه ماسك حاجه.. بس مني مشغلتش بالها دخلت ع المطبخ ع طول ..
ماما.. رايحه فين يا مني ..
مني .. هعمل حاجه حلوه وادخل انام ع طول اعملكوا حاجه معايا …
عدلي .. عايز سجاير ووو

ماما … بصوت واطي سجاير ايه انت كمان عايز البنت تنزل دلوقتي
عدلي… ما هي جات ف وقت ☹ ااه هموت.
ماما.. اصبر طيب سيبك من السجاير دلوقتي
دخلت مني المطبخ وطلعت المنوم وظهرت حته من رأسها وقالت.. ماما انا غيرت رأي مش هعمل حاجه بس هعمل عصير وادخل انام هعملكوا معايا
ماما .. لا

مني .. انا عملت اصلا
طبعا مني معملتش حاجه حتي الان ولكن خرجت العصير وحطت المنوم فى العصير ف الكوبايتين بحيث انهم يناموا وخرجت مني بالعصير ودخلت اوضتها وسابت العصير …
ولحظات و عدلي عالي صوته وقال يا ام مني تعالي فرجيني ع الاوضه ال جوه ال عايزه تعمليها نقاشه عشان الرطوبه اكلتها ……

مني بصت بهدوء من فتحت الباب لقيت كوبيه عصير واحده مشروبه … سالت نفسها مين فيهم ال شرب ومين لا ؟؟؟ دي مصيبه لو ماما ال شربت العصير وعمو عدلي مشربش . دخلو الاوضه ال جوه وسامعه مني الاصوات ولكن اذا اقتربت من باب حجرتهم .. بس

مني .. وهي ماشيه ف الصاله او الرشبسن وقعت اتكعبلت ف علبه الهدايا ال كان جايبها عدلي لقيت قزازه فاضيه لونها وشكلها غريب ولمه شمت ريحتها وتذوقت طعهاال هو اخر نقط ف القزازه تاكدت انها خمرة كان جيبها عدلي…
السؤال ال شاغل بالك مني كدا ف حده شرب المنوم والتاني لا .. يعني مش هعرف انتقم ..

يعني الخطه شكلها باظت ..
ولكن فجأه سمعت امها بتصوت بصوت عالي
دخلت مني بسرعه فتحت الباب شافت الكارثة 😳😳😳😳

رواية شفت امي في حضن عمي كامله

الفصل الرابع

سمعت صوت ماما بتصوت بصوت عالي من غير تردد اقتحمت الاوضه لقيتها عاريه وتحاول ان تستدر وعمو عدلي عاي تمام ولكنه عليه ملايه وملقه ع السرير دون تحرك ماما شافتني وشها جاب الف لون ولون طبعا انا عارفه ايه ال حصل ومش مخضوضه ذيها كدا .. ولكن

كانت نظراتي تشبه السهام ف القلب لماما لا لسه هتوضح وتقول اصلا كنت بفرجه و اغمه عليه وبعمله مش عارفه ايه انا اصلا مش سامعها ولا عايزه اسمعها هي دلوقتي لبست هدومها وبتحاول تفوقه وانا مستمتعه وبتفرج وهو ولا حس ولا خبر لانه هو كدا شرب العصير ال فيه المخدر ..
ماما.. الحقيني يا مني ده مش بيتحرك خالص ولا صوت ولا نفس ..
انا بكل ثقه وهدوء بقلها ده اتوفي نتيجه شربه للمخ_درات والخمره
ماما .. انتي بتقولي ايه يلهوي يلهوى عرفتي منين
انا .. عرفت يا ماما وعارفه من بدري انتي مفكرني طفله ذي ما هو بيقول لا سيت ماما انا رايحه 3ثانوي يعني مش صغيره وعارفه العلاقه من اول يوم وساكته وبقول يمكن تبطل ده عشان بابا بلاش فضايح بلاش دي برضه ماما لكن ربنا بقي ليه رأي تاني …

ماما .. طيب هنعمل ايه دلوقتي انتي فاهمه غلط بعدين هفهمك بس انا مش عارفه اعمل ايه مش عارفه ..
انا.. هو كدا خلاص يبقي تتخلصي من جثته وتقه او تدفنيه او ترميه من البالكونه وتقولي وقع قضاء وقدر وهو احنا ساكنين ف الدور السابع يعني
ماما.. ايه الشر ال جواكي ده
انا .. شر طبعا شر ما انا ال جبته هنا وانا دخلته اوضه نوم بابا الرجل المغترب ال شايل همنا ف غربتنا وبيحاول يوفر لنا حياه كريمه ومحترمه .. طبعا مني عارفه انه مامتش وانه مخدر ولكن عايزه تخلص منه ..
ماما .. قعدت شويه ع الارض أعصابها ادمرت خالص ولكن انا برضه مش عايزه اظهر اي شيء او اضعف واقول لها اني حاطله مخدر ف العصير
وفجاه ماما قالت ايه رأيك لو بلغنا البوليس
انا .. طيب ما الطب الشرعي هيشرح جسمه ويعرف انه كان شارب خمر ومخ_درات قبل الوفاء يعني اكيد شرب هنا يعني اكيد مش معتدي علينا وأنه جه بمزجنا
ماما.. طيب اعمل طيب
انا.. ارميه من البالكونه ونقول وقع ..
رغم أنه هي هي الطب الشرعي هيعرف ولكن الحاله ال فيها ماما مخلي عقلها واقف عن التفكير انا مش بكره ماما بس لازم تاخد جزاءها عشان بابا المسكين
ماما.. قامت كدا مره واحده وقالت انا هتصل بمراته وعياله وهما يتصرفوا
انا .. لا طبعا هيقولوا انك انتي سمتيه او عملتي فيه حاجه لان مراته بتكرهك اصلا ثانيا هتروحي البوليس وهتكوني متهمه.
ماما.. هي مالها كدا معقده ..
انا .. الحل هو ….. 🤔
انتظرونا في الجزء الاخير غدااااا

رواية شفت امي في حضن عمي كامله

الفصل الخامس والاخير

مني .. انا عندي الحل يا ماما … بصي فى شوال ف المطبخ هنجيبه ونحط فيه عمو عدلي ذي ما هو كدا وهننزل ف الأسانسير كمان شويه يكون الساعه جت 3 بالليل والمعاد ده مناسب جدا ننزل نحطه ف العربية ونرميه عند ترعه ( الميرويطيه ) هي اقرب مكان لينا ولا مين شاف ولا مين سمع ..

ماما.. طيب افرض حد شافه وهو جاي عندنا او هو قايل لحد
مني .. اولا ما فيش عدوه بينك وبينه ثانيا مافيش دوافع لداء الجريه ثالثا والاهم هو ليه اعداء كتير محدش هيشك فيكي ..
ماما .. انا خايفه انا مقدرش اعمل كدا لا مستحيل
مني .. افهمي يا ماما انتي متلتهوش هو اتوفي طبيعي ثانيا انتي هترميه هناك يعني هيلقوه الناس وهيدف_نوه ولا تروحي بل المشقة وتبلغي البوليس انه اتوفي هنا ف شقتنا واثبتي بقي انه اتوفي طبيعي لكن لمه يترمي هناك عند ترعه الميرويطيه وهو اصلا شارب مخدرات هيقولوا وفاه هناك طبيعي ..

سمعت ماما كلام مني واقتنعت به جدا جابوا الشوال واحطوا عدلي ف الأسانسير ونزلوا وحطوه ف العربية بتاعت ماما بسرعه وهدوء ف نفس الوقت قدام العماره
اصلا ف هدم او ردش بتاع ساكن بيوطب شقته يعني فى اصلا اشواله قدام العماره .. مني…طيب يا ماما روحي انتي نفذي ال قلنا عليه وانا هطلع استناكي ف الشقه
ماما .. انا خايفه اوي اعصابي مش قادره انا مش هقدر اسوق العربية انا هنزل واطلع مش قادره

مني .. بقولك ايه المسافه اصلا متعملش كليو متر من هنا والجو مناسب والوقت ده محدش هناك ياله بسرعه انا طالعه …
نزلت مني من العربيه وطلعت فوق وسابت امها ف الورضه دي .. بس مني عارفه ان عدلي عايش وانه ده تأثير المخ_در وهي مش مخططه ده هي سابت القدر يخدمها وفعلا خدمها …
مني بتبص من البالكونه لقيت امها بتتحرك بالعربيه…ماشيه ..

وصلت الام لقرب ترعه الميرويطيه لقيت هدوء وظلام هناك مرعب بالنسبه للناس ولكن ف عربيات بتمر من هناك خصوصا قرب الدائري… قربت شويه من الترعه وعملت نفسها العربيه عطلت ونزلت براحه فتحت الشنطه ولخلت طهر العربية لتجاه الترعه وفتحت الشنطه وبتحاول تجيب صحه وقوه تنزل عدلي نزلته ع الارض وبسرعه بتقلبه اتجاه الترعه لقيت الشوال بيتحرك اجننت واتعفرت اكتر وثارت

بيقاوم عدلي لغايه ما قع الشوال واخد نفس اكسجين وهواء كبيره لانه كان هيخق و لقي طلمه من غير تفكير شاف العربيه وشاف المنظر قال انتي جايه هنا تدفنيني يازباله يا خاينه مسكها وهي واقفه طبعا هيتف_ضح مسكهاا حتي خرجت روحها و رمها ف الترعه والبواب بتاع الجراش صحي وشافه وجري وراه والتانيه اتوفت طبعا..

تم القبض ع عدلي بتهمته العمد واتوفت الام الخيانه ..
ال صحي عدلي من المخدر بعد 3 ساعات فقط ومفترض ان عدلي ينام مش اقل من6 ساعات
الخ_مره .. الخ_مره افسدت مفعول الكامل للم_خدر ال حطته.. مني ف العصير وشربه عدلي …

عدلي اخد اعدام بتهمت العمد والام ماتت ومني ارتاحت من الخيانه وكل واحد اخد جزاءه ورجع الاب اخد مني ورجع سافر تاني ومني معاه ف احضانه واجوز واحده هناك ف الخليج وعاشت مني مرتاحه الضمير اخدت حق ابوها .. النهايه