Reel Story
@REELSTORYCOM
banner
أكتوبر 14, 2020
84 Views
0 0

روايه متعه مزيفه الجزء الاول بقلم كوكى سامح

Written by
0
(0)

 2,480 اجمالى المشاهدات,  4 اليوم

وقت القراءة المقدر: 4 دقيقة (دقائق)

روايه متعه مزيفه بقلم كوكى سامح
الجزء الأول

كنت بالصدفه قاعده على الاب وفجأه اكونت علاء

اتفتح قصادى وكان فيه بينه وبين ست!

معرفهاش شات ومش اى شات ده جنسى؟!

وفيديوهات حقيره كانت ليهم مع بعض؟!

انا اتجننت وبقيت اتنطط واقول

لنفسى ده انا من يوم جوزانا من 3 سنين وانا لسه بنت بختم ربها انا فاكره كويس كلامه ليه لما

قال انه مالوش فى الجواز؟

ورغم كده استحملت وعشت معاه على الحلوه قبل المره!

وغصب عنى افتكرت اول ليله بينا لما دخلت الشقه بفستان الفرح وكانت أجمل فرحه فى حياتى

ولما اختى دخلت معايا طلب منها انها تمشى وانه هيقوم بالواجب

وفعلا مشيت ودخل اوضه النوم قبل منى وانا من
كسوفى مكنتش عارفه هعمل ايه؟

دخلت وراه ولقيته قاعد على السرير انا استغربت وقربت منه بس نظرته ليه كانت غريبه وكلها كسوف وقولت طبيعى لأننا جوازنا كان صالونات

وقولت اننا لسه مخدناش على بعض لأننا اتجوزنا فى اققل من شهرين بعد خطوبتنا لانه كان جاهز

روحت قعدت على طرف السرير جمبه وفضلنا على كده اربع ساعات لحد ما الفجر أذن

وفجأه قام وخد كوڤرته من الدولاب ومخده

ومش قادره انسى نظرته ليه لما قالى انا مليش فى الجواز يا بنت الناس وخرج نام فى الانتريه

ويوم الصباحيه اهلى واهله كانوا بيصبحوا علينا

ولما ماما سألتنى على منديل الشرف قولت انى عندى ظروف

وكنت فاكره ان مع الوقت هو هيتغير وعدى اسبوع والتانى وحكيت لأختى وقولتلها انى عذراء ومدخلتش

وقالت ليه ادلعى عليه لازم يحس انه محتاجك

انا كنت بنت خام وساذجه فى الحاجات دى وفى الجنس عموماً وفى التعامل مع الرجاله من الأساس

ومسكت الفون وفتحت جوجل وابتديت اققرى ايه اللى بيقوى العلاقه بين الراجل ومراته وخصوصاً انه لسه مقربش منى ولا لمسنى

كان فى كلام كتير المضمون بتاعه انه ممكن يكون عنده عجز جنسى او خجل او رهبت اول ليله جواز

وشوفت مقال بيقول ان الراجل بيحب الدلع والحنيه

وقولت لنفسى دلع ايه بس ده حتى مكسوف منى وعينه مش بتيجى فى عنيه

وقريت كتير فى الموضوع ده وملقتش حل لأنى هتكسف اققوله اتعالج لو عندك عجز

وعدى على جوازنا شهر وانا لسه بنت ومدخلتش لقيت اختى جايه ومعاها شنطه ودخلت بيها على اوضه النوم وقالت:

.. نواره ده قميص نوم وبرفان عاوزاكى النهارده احلى عروسه علشان ربنا يسهلك يا حبيبتى

.. ما انا عندى كل الحاجات دى يا جهاد ولسه مستعملتهاش

.. يا نواره علشان خاطرى اعملى اللى بقولك عليه عارفه البرفان ده هيخلى جوزك هيموت عليكى انا

عرفت ان البرفان ليه تأثير كبير وبيحرك الغريزه عند الراجل امال ربنا حرمه ليه.

وبعدين عاوزاكى تتدلعى وتنكلمى معاه

.. ده بينام على كنبه الانتريه يا جهاد لدرجه انا بقيت اتكسف اللبس قميص نوم قدامه الجو حر وحاسه انى قاعده مع راجل غريب

.. معلش حبيبتى كله هيهون وهيعدى بس اعملى زى ما بقولك

ومشيت جهاد بعد ما قالت كل نصايحها ليه وكان علاء فى الشغل وقومت وعملت عشا واستنيته

ومش قادره انسى اليوم ده بالذات لان حصل فيه اللى خلانى لحد دلوقتى عذراء

علاء يومها رجع من الشغل متأخر وانا دخلت المطبخ وحضرت الأكل وكان عندى شمعدان كريستال

طلعته وحطيته على السفره والجو كان رومانسي على الأخر

ودخل اخد شاور وغير هدومه وقعد على السفره وانا دخلت اوضه النوم ولبست القميص ورشيت معطر فى الاوضه

وغرقت نفسى برفان وفردت شعرى على جسمى وخرجت من الاوضه وقعدت جمبه على السفره

وابتديت اققرب منه وفجأه…

يتبع..

 

روايه متعه مزيفه الجزء الثانى بقلم كوكى سامح

روايه متعه مزيفه الجزء الثالث بقلم كوكى سامح

روايه متعه مزيفه الجزء الرابع بقلم كوكى سامح

روايه متعه مزيفه الجزء الخامس بقلم كوكى سامح

روايه متعه مزيفه الجزء السادس بقلم كوكى سامح

روايه متعه مزيفه الجزء السابع بقلم كوكى سامح

روايه متعه مزيفه الجزء الثامن بقلم كوكى سامح

روايه متعه مزيفه الجزء التاسع والعاشر والاخير بقلم كوكى سامح

ما مدى فائدة هذا المنشور؟

انقر على نجمة لتقييمه!

متوسط ​​تقييم 0 / 5. عدد الأصوات: 0

لا أصوات حتى الآن! كن أول من يقيم هذا المنشور.

As you found this post useful...

Follow us on social media!

banner
http://www.reel-story.com/

عن الموقع ورسالتنا القصة والرواية هي فن من الفنون الإنسانية الرائعة التي تروي القصص الخيالية والواقعية من أجل العبرة والعظة والتعلّم منها دائماً، فهيا بنا سوياً لهذه الرحلة الرائعة في بحر الأدب العربى والتعرف أكثر على الروايات الشهيرة التي اخترناها. سواء كنا نحب أن نقرأها أو نسمعها ..أو نشاهدها، فنحن نحب القصص. منذ فجر التاريخ عندما كان البشر يتجمعون حول النيران، إلى عصر النتفلكس، نحن نحب القصص.. قد يبدو الأمر مجرد تسلية وتزجية للوقت، لكن أي شيء منتشر إنسانيا لهذه الدرجة، وعبر التاريخ، لا بد أن يرتبط بشيء أكثر جوهرية من مجرد التسلية

Comments to روايه متعه مزيفه الجزء الاول بقلم كوكى سامح

  • ياريت تشكرونا على المجهود فى نقل وكتابه الروايه لحضراتكم

    Reel-Story Note

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني.

The maximum upload file size: 512 ميغابايت. You can upload: image, audio, video, document, text, other. Links to YouTube, Facebook, Twitter and other services inserted in the comment text will be automatically embedded. Drop file here

Reel-Story © 2020 | Established in 2019 Privacy Policy I Terms & Conditions I Advertise I Contact