4.2
(12)

 2,659 اجمالى المشاهدات,  10 اليوم

طبيبه هزت عرش قلبي 💜

شغف 💜

عدنان يقرب منهاا جامد ويقول : طب اعدلي نفسك ويلا قدامي
زهره تقول في نفسهاا : دا مجنون ولا اي
وتمشي قدامه
-*-*-*- ينزلوو تحت علي السفره
وتداء تااكل ب شهيه
وهدنان يااكل وهوا مبسوط انهاا معااه
زهره بفضول : هوا انتاا مفيش حد عايش معااك خالص في القصرر دا
عدنان والحزن باان علي وشه
: كان فيه بس دلوقتي لاء
زهره : طب راحوو فين
عدنان وعينه قلبت حمرره وكلها انتقاام وغضب يحرق : قتلوهم ماتوو قدام عيني مفضلش منهم غيرر امي و في المستشفي من يوميهااا
و اختي وابوياا واخوياا ماتوووو
زهره كانت بتااكل تسيب الاكل وتروح عنده وتحضنه وتقول : هششش متزعلش هماا عند ربنااا
عدنان اول م بتحضنه بيفتكرر حضن امه
عيونه تدمع ل اول مره من بعد موتهم.
ويقول بصوت بااكي : قتلوهم وخلوني لوحدي
ويقول بنبره انتقاام مش هسبهم هدمرهم واحد واحد
زهره تحضنه اكترر : هشسس اهدي تمام اهدي
عدنان دموعه بتنزل ومش عارف يوقفهاا
زهره تساعده يقوم
وتااخده علي الاوضه تمسح دموعه وتقول : متخليش حد يشوف دموعك متضعفش قدام حد انتاا قووي
عدنان ب انفجاار و انهياار ل اول مره : انتي متعرفيش قتلوهم ازاي متعرفيش عملوو فياا اناا وامي اي
اناا قلبي محروق و عمررري م ههدي الا لماا انتقم ليهم لوو هرمي ب نفسي في النااار
وهوا دا الي بعمله
زهره تشده تقعده علي السرير
وتنيمه في حضنهاا وتقعد تلعب في شعرره وهياا بطمنه وتقول : اهددي اناا جنبك
احكيلي
عدنان ب الم : مش عاوز افتكررر مش عاوز مش فااكرر غيرر حاجه واحده ومشهد واحد
وهماا بيضربو عيلتي واناا كنت اصغرر حد
اختي وابوياا واخوياا حرقوهم قدام عيني وامي هياا كمان بس الجران لحقوهاا ومن يوميهاا في غيبوبه
6 سنين 6 سنين محروم منهم الناار الي قتلتهم حرقتني معااهم
اناا كمان اتااذيت بس لحقوني و اتعالجت
هوريكي اثرر مرحش
ويقلع التيشرت
ويوري زهره اثاار الحرق علي دهره مش باينه بس معلمه بصيت
شايفه
هنتقم
قتلوو ابوياا علشانه كان ظابط شريف ومكنش بيرضي ب الظلم او ب الرشااوي حرقه عيلته وهوا فكرررو كدا اخدو حقهم
هقتلهم واحد واحد
زهره عيونهاا تدمع
وتلمس مكان الحرق ب خوف
عدنان ب الم : متخافيش مبتوجعنيش الوجع هنااا ويشاور علي قلبه
زهره بتعاطف والم في قلبهاا علشان واحساس غريب تحك اديهاا علي قلبه وتقول سلامت قلبك من الوجع عدنان يمسح دموعهااا بحنان
زهره تمسح دموعه هياا كماان
عدنان يمسك اديهاا ويبوسهااا
ويبص ليهاا بحب. واحتيااج
ويقرب منهاا جامد
و ………….
تسكت شهرذات عن الكلام الغيرر مبااح وجوازهم يكتمل
-*-*-*****–* السااعه 4
عدنان يصحي ب انزعااج علي صوت افون يطفيه بسرعه ويبص علي زهره النايمه في حضنه
يبعد شعرهاا عن عنيهاا ويبوسهاا بسرعه
ويقوم من جنبهاا
يدخل يااخد شااور
ويغيرر و ياخد فونه ويخرج من الاوضه
-*-*- في عربيه عدنان
يلاقي مازن جااي و يركب جنبه
مازن : هاا عرفت العمليه هتقوم فين
عدنان : اهاا وكلمت ادهم
مازن : فل نروح احناا
عدنان بتنهيده : اهاا معني اني مكنتش عاوز اطلع بس يلا نخلص كل حاجه بسرعه
مازن : بقالك شويه مبتروحش الشركه وراشق في البيت
ويغمزز ليه زهره واكله الجوو للدرجه دي
عدنان بابتسامه مشرقه : دي النور الي دخل علي حيااتي بعد م انطفت
مازن لفرحه : ربناا يسعدك بقاالي سنين مشفتكش مبسوط زاي كدا
عدنان بحب بان في عنيه : حبيتهاااا
مازن بابتسامه : كنت متااكد ربناا يسعدكم عاوز اشوف عياال صغيرره بقاا عاوز ابقاا عم
عدنان بضحكه رجوليه : يااعم دا يعتبرر اول يوم جواز ليناا كامةن النهارده لحقنااا
مازن بضحك : شكلهاا نفخااك علي العموم انتااا جامد وتعملها
عدنان بضحك : طب يلا ياا مازن نروح المكان يلا
ويتحركووو
-*-*-*-*-*-*-* بعد8 ساعاات
زهره تصحي ب تعب
تبص جنبهاا متلاقيش عدنان
تبص علي نفسهاااا وتتصدم
تفتكرر الي حصل امباارح : زهره نهااراسود
ياانصبتك يازهره
استسلمتي ليه ازاي تعملي كدا
معندكيش عقل
ياارب ساامحني
وبعدين تقول بتفكيرر : بس دا جوزي مش حرام صح هوا السبب تنشك ياا بعيد هديت حيلي الهي يهد حيلك
مااشي ياا عدناان
الزفت
ادعي عليك ب ايه
وتقوم تتسند ل حد الحمام
تاخد شاور وبعد نص سااعه تطلع
تغيرر هدومهاا ل بجامه بيتي
وترفع شعرهاا
وتروق السرير وتلم الهدوم المرميه علي الارض
وتقعد تقول : عمل عملته و هرب ساابني ومشي مااشي ياا ابوو طويله وعملك عضلات و سكس بااكس علشان يطلعهم عليا جسمي اتكسرر حسبي الله ونعم الوكيل فيه
ولسه هتكمل دعي
تلاقيه داخل وعلي وشه ابتساامه جميله (اسم مسلسل صيني روعه يعني 😂😂😂😂

ياتري بطله قصتنا هتقابل فارس احلامها هتوصل لهدفها وهل هتتغلب علي العقبات ال هتواجهها ولا النصيب هيلعب وتتغير الاحدااث
كاتبه مبتدأه محتاجه تشجيعكو يارب تعجبكو دي اول روايه
زهره تبص ليه بقرف وتقول : شيفااك مبسوط يعني
عدنان ب ابتساامه اجمل : في قمه انبسااطي
ويقرب منهاا ويبوسهااا
زهره تبعد عنه وتقول : انتاا استحلتهاا ولا اي
عدنان : جددا يعني
المهم مراتي الحلوه كانت بتعمل اي من غيري وحشتك صح
زهره بقرف : وحشك عفريت ياا اخي
وتمسك الريموت و تفضل تقلب فب الشاشه علي فيلم
عدنان ياخد هدوم ويدخل يااخد شاور ويغيرر ويطلع يقعد جنبهاا
زهره غلت فيلم اجنبي دينااصورات
و قاعده بتسمع وهياا مركزه
عدنان يناام علي رجليهااا
زهره بخضه : قوم بتعمل اي
عدنان بتعب : بالله عليكي سبيني عاوز اناام مقتول بجد
زهره تتاافف وتكمل الفيلم
تحس انفاسه انتظمت. تفضل تلعب ليه في شعره
وتنيمه علي المخده جنبهاا
**-*-*** بعد ساعتين
الفيلم يخلص
باب الاوضه يخبط
زهره تفتخ
الخادمه : فيه نااس تحت بيقولوو عاوزين عدنان بيه زهره بستغراب : مين الناس دول
الخادمه : مش عارفه
زهره : تمام قوليلهم نازل
وتقغل الباب
تروح عند عدناان
وتقول برقه : عدناان قوووم عدناان
عدنان بنعااس : نعم
زهره : في نااس تحت عوزينك
عدنان يقوم بستغراب : مين دول
زهره : معرفش الخادمه جت قالتلي ومشيت
عدنان يتعدل ويقول : تمام هشوف مين
متطلعيش من الاوضه تمام
زهره : حاضرر
يدخل الحمام
ويطلع من الاوضه
زهره : ياتررا مين تحت الفضول هيموتني بجد
-*-*-*-*-* تحت
عدنان ينزل
يلاقي محمود ابن عم زهره وراجل كبيرر باين ان جدهاا وواحد تاني شبه محمود ودا تاامرر ابووه
يقول ب نبره باارده : مرحب منور ياا محمود
محمود ب كرره : دا نورك
الجد : انتاا عدنان صح
عدنان : اهاا انااا
الجد : فين زهره حفدتي
عدناان : مش حفدتك دي مراتي اناا وفين اكيد فوق ومش هتنزل
الجد : بس اناا عاوز اشوفهاا
و اصلا اي يااكدلي انكم متجوزين
عدنان عاارف ان انتم ملكووش اي حق بس علشان تستريحوو
يطلع الفون بتااعه وكان مصور قسيمه الجواز
اظن شفتوهااا زهره مراتي قولا وفعلا
حمود بصدمه : انتاا بتقول اي مستحيل
حسيني : اهدي ياا ابني انتا زعلان عليهاا ليه دي واحده متربتش انهاا اتجوزت من وراا اهلهاا
عدنان بغضب :مراتي محدش يقول عليهاا نص كلمه سمعت
ويقول اخرر جمله بزعيق
الجد : حسيني اسكت انتاا
طب ياا ابني اناا عاوز اشوفهااا
عدنان : ولا دي حاجه تخصهاا بس هتشوفهاا يبقاا الاتنين دول يطلعوو يستنووك برررا
محمود : انتاا بتقول اي
الجد بمقاطعه : اسكت خاالص اطلعوو استنوني في العربيه
حسيني بغضب : بس
الجد بصرامه : الي اقوله يتنفزز يلا
يخرجووو
عدنان. يناادي علي الشغااله : اطلعي قولي ل زهره هاانم جدك عاوز يشوفك وهوا لوحده حابه تنزلي انزلي مش عوزه خلاص
الخادمه : حاضرر
-*-*-*- بعد فتره ليست ب طويله
زهره تنزل
جدهااا يشوفهااا ويقف
تروح عند عدناان وتقف جنبه
عدنان يحس ب خوفهاا
يحط ايده علي وسطهاا
الجد بحب : زهره بنتي انتي كويسه تعاالي لياا
زهره تروح تقرب عنه
وتحضنه
يحضنهاا بشوق ودموع ويقول : اسف اني كنت هغصبك مكنتش عاوز تعب ابني يروح ل حد غريب اسف ياابنتي انتي عارفه لماا هزبتي كنت هتجن عليكي ساامحيني
زهره بدموع : مسامحااك ولهي ياا جدووو مسامحااك وتبوس ايده
الجد ب ابتسامه وحب : جوزك عدنان باين عليه بيحبك خلي بالك منه وابقي تعالي زوريني مليش غيرك من ريحه ابني
وخلي باالك من نفسك وخليكي دايماا عارفه اني جانبك وفي دهرك
زهره بابتسامه : ربناا يحفظك لياا هاجي ازورك علي طول
الجد : تمام اناا همشي عمك حسيني و محمود مستنيني بررا معي السلامه
زهره : معي السلامه
ويمشي
زهره مبتسمه ب فرحه
تلاقي عدنان حاضنهاا من دهرهااا
ودافن وشه في رقبتهااا
زهره بتوترر : عدناان ابعد
عدنان بتملك و هياام : جدك قالك خلي باالك من جوزك اسمعي كلامه بقاا
زهره بتوترر اكترر : هوا ميعرفش الي فيهاا فاكرناا متجوزين حقيقي
عدنان برفعه حاجه : اومال احناا متجوزين اي كدا وكدا نسيتي امباارح انتي بقيتي مراتي رسمي ونظمي كماان
زهره : ههههه ظريف جددا
عدنان : عاارف
ويشلهااا
زهره بخضه : نزلني ياا مجنون
عدنان : لاء
ويطلع بيهاا علي فووق يقول للخادمه : حضري اكل وطلعيه لينااا فوق
ويكمل طريقه الي الاوضه

-*-*-*-*** في العربيه
الجد يركب
حسيني : مجبتهااش ليه
الجد : الي كنت هعمله كان غلك من الاول صلحت غلطي دلوقتي معي جوزهاا وربناا. يسعدهاا
محمود بيغلي
وحسيني يسكت
ويتحركوو ب العربيه وكل واخد فيهم بيفكرر في حااجه
-*-****** عند ليلي
تنزل الشغل
وتقعد في مكتبهااا
تلاقي مازن داخل مكان عدنان
يشوفهاا يقف ويقرل ب ابتساامه ولهفه : اخبارك بقيتي كويسه
ليلي : اها تمام الحمدلله مسترر عدنان مش موجود
مازن بابتسامه : عاارفه انا جااي بداله علشان مش فاضي وفيه شغل متراكم
هاتيلي جدول اعمااله ودخليلي العملاء
ليلي : تمام خمس دقايق وهيكون عندك
-*-**-*-:* عند زهره
الاكل يطلع ليهم
ويااكلوو
عدنان بمكرر : اي البجاامه الحلوو دي انتي كل حاجه بتبقاا عليكي حلووه كدا
زهره بكسوف وتوترر : عدنان لوو سمحت اسكت احسن اسيب الاضه واروح الاوضه التانيه
عدنان بمكرر : متقدريش
عاوفه ماتزن كان بيقولي اي
زهره: مش عاوزه اعرف
عدنان بخبث : بيقولي اتشجع كدا علشان عاوز ابقااا عم واناا مبحبش ازعله
زهره وشهاا يحمرر وتتصدمه وتتوترر جامد وتقول : واناا ماالي اناا
بتقولي كدا ليه
عدنان ويبصلهاا بخبث : اصلي مش متجوز غيرك ف لازم الولد يكون منك تفتكرري هيطلع شبهي ولا شبهك
زهره بتوترر : اسكت خالص انتاا بتقول اي يا قليل الادب
عدنان بمكررر : انتي لسه شوفتي قلت ادب اناز قاعدلك الاسبوع دا مازن هيبقاا عم يعنب هيبقاا عم
و
***********************************
ستووب نكمل الحلقه الجاايه
#mai mohamed
رواية طبيبه هزت عرش قلبي الحلقة العاشرة

ما مدى فائدة هذا المنشور؟

انقر على نجمة لتقييمه!

متوسط ​​تقييم 4.2 / 5. عدد الأصوات: 12

لا أصوات حتى الآن! كن أول من يقيم هذا المنشور.

As you found this post useful...

Follow us on social media!

By admin

احمد نجم 32 عام مصرى مقيم بالامارات , اعشق التصميم والكتابه والقصص المهم قصتك. دع العالم يسمعها. هي موطن للكثير من القراء والكتاب الذين يتصلون من خلال قوة القصة

One thought on “رواية طبيبه هزت عرش قلبي الحلقة التاسعة”
  1. ياريت تشكرونا على المجهود فى نقل وكتابه الروايه لحضراتكم

  2. […] زهره تتصدمه عدنان يتعمق في القلبه زهره مش بتتحرك وواقفه مصدومه عدنان يبعد عنهاا ويقول بمكرر : اسمع منك كلمه تااني والمره دي بوسه المره الجاايه حاجه تانيه مش عاوز اعتراض علي كلامي زهره تبعد عنه وتجري تطلع بررا عدنان يرمي نفسه علي السرير ويبتسم :جننتيني يقعد يفكررر : طب ازاي اسمهاا زهره محمد السويسي و محمود اسمه محمود حسيني السعدني فيه حاجه غلط لازم اسالهاا بس مش دلوقتي عدنان لنفسه : اناا هعمل اي معاهاا اناا مش هسبهاا زهره ملكي اناا مش هسمح ليهاا تبعد عني لازم اخليهاا تحبني وبلنسبه ل اني احبهاا ف فاضل تكه وقع في حبهااا ويبتسم بحب اسمهاا زيهااا اسمهاا زهره وهياا فعلا زهره زهرتي. زهرت عدنااان وبس ويقول : لازم اكلمهاا اعرف منهاا حكايه اسم العيله ويطلع -*-*-*-*-*-*- عند زهره تدخل اوضتهاا مصدومه وتحط اديهاا علي قلبهاا : اي مالك هتطلع من مكانك وترجع شعرهاا ل وراا ازاي سمحت ليه يعمل كدا ياربي اناا كان فاضل تكه وقع من طولي اي الاحساس دا اناا عوزاه يقرب مني اوووووووف وتقول : زهره لازم تمشي من هناا في اسرع وقت لوو فضلتي هتندمي وتتصل علي خاالد خالد : في اي زهره : اتصرف ياا عموو خالد الفلووس بتعتي الي في البنك حولهاا ليهاا واحجز تزاكرر لياا اناا وليلي وابقاا ابعت الباقي لماا تصفي الحسابات بعدين المهم لازم اساافرر دلوقتي مقدرش اقعد معاه اكترر من كدا ارجوك خاالد : تمام ياابنتي هحول الفلووس دلوقتي وهكلم المطاار احجز طيااره زهره : تمام لوو لقيت طيااره كمان سااعه معنديش مانع خالد : مش هينفع استني يومين علي الاقل اكون ظبتلكم مكان هنااك زهره بتنهيده : يومين بس مش اكترر من كدا بليززز ياا عمي خالد خالد : تمام انتي كويسه زهره : اهاا تمام خالد ؛ طيب خلي بالك من نفسك سلام زهره : سلام وتقفل تبص وراهاا تلاقي عدنان وعينه حمرره زهره بتوتر : انااا عدنان بعصبيه : انتي اي مفكررره مش هعرف اجيبك مفكره هتعرفي تطلعي من البيت اصلا تبقي بتحلمي زهره بغضب : انتاا مفكرني اي احناا متجوزين علشان تحميني من محمود وجدي بس مش اكترر ولا اقل وشكرا ل مساعدتك مش عوزه منك حااجه تااني عدنان يمسكهاا من اديهااا جامد ويقول بصوت جمهوري : مفيش طلووووع ومفيش طلاق انتي مراتي وملكي اناا وبس متحلميش تطلعي برا القصرر دا من غيري زهره بغضب وزعيق : انتاا اهبل ولا اي بقولك همشي هتغصبني انتاا مين اصلا و ب امااره اي عدنان بغضب : انتي مراتي اناا متحكم في غضبي معااكي جداا مشوفتيش وشي التااني اناا لماا بحب حاجه باخدهاا وبتبقي ملكي زهره بصدمه وخوف من نبرته : واناا مش ملك حد بتحبني بتااع اي دا مبقالنااش يومين عارفين بعض انتاا بتسطعبط عدنان يضربهاا ب القلم : متعليش صوتك عليااا ويمسكهاا من فكهااا ب اديه اتكلمي معاايه ب احترام احسنلك تمام و اه بحبك ومش هسيبك لوو روحتي اخرر الدنيااا زهره بترتعش وبتعيط لانه واجعهاا وتقول بعياط : سبني بتوجعني عدنان يبعد عنهاا ويحاول يهدي نفسه : قولت ليكي متعصبنيش يبص علي بقهاا يلاقي اديه معلمه علي وشهاا يتنهد ويقرب منهاا زهره تبعد ب خوف ورعشه : عاااوز اي ابعد عدنان يشدهاا ل حضنه ويضمهاا جااامدد زهره بترتعش وخاايفه منه تقول بصوت بااكي : انتاا مريض مجنون عدنان بتغيب : اناا مريض و مجنون بيكي انتي ويشدد علي حضنه زهره حست ان اضلعهاا اتكسرت بين اديه تقول : ابعد عدنان يبعد ويقول : اناا بعدت بس علي لماا تتعودي علياا انمااا مش هفضل بعيد علي طول اناا مقدرش ابعد عنك اصلا زهره : لووسمحت اخرج وسبني عدنان : لاء هتيجي معاايه ومن هناا ورايح هنبقا في نفس الاوضه هخلي الخدم ينقلوو هدومك لازم تفضلي تحت عيني زهره لسه هترد عدنان : شكلك عجبك القلم دي اقل حاجه علي فكره زهره عيونهاا تدمع وتقول : بكرهك عدنان قلبه وجعه من الكلمه : امشي قدامي ويشد الفون منهااا ويقول : هيفضل معاايه شويه تمشي قدامه مكسوره زهره في نفسهاا : دا غبي و ايده تقيله ولهي ل اربيه وههرب يارب ساعدني مريض توصل الاوضه ويقفل الباب السرير كبيررر و علي شكل دايرره تروح وتنام علي الجانب الشمال و تتغطي عدنان يبص عليهاا ويبتسم وقلبه هيطلع من مكانه ان هياا معااه في نفس الاوضه يناام هواا كمان بس يقرب منهااا و يحضنهااا من دهرهااا زهره تحس و ترتعش كانت خايفه عدنان : الساعه 5 هتناامي بدري كددا خليكي صاحيه نتكلم شويه زهره بغضب : مش عوزه اتكلم معااك وتدور وشهاا ليه عدنان يبعد خلصه متمرده من علي وشهاا ويقول : بس اناا عاوز وعاوز اساالك حاجه زهره تبص بقرف وتسكت عدنان : هساالك عاوزك تبصي كداا تااني اوو متجاوبيش هعمل حاجه مش هتعجبك ابدا بقااا ازاي اسم عائلتك السويسي و اسم عيله محمود السعدني وانتي بتقولي ابن عمك زهره بتنهيده : لاني غيرت اسم العيله وخليته السويسي علشان ميعرفوش يوصلولي عدنان : اهاا طب وامك وابوكي قدرتي تبعدي عنهم زهره ودمعه خانتهاا : ماتوو يووم شهااده 3 ثانوي عملوو حادثه ومااتوو عدنان يحضنهاا بحنان حقيقي وحب زهره تنسي كل حاجه وتحضنه وتفضل تعيط جاامد ومن قلبهااا وتقول : سابوني ومااتوو جدي كان عاوز يجوزني محمود علشان فلووس بابا متروحش ل حد غريب اناا بابا كتب كل حاجه ب اسمي املاك كتيرر و مفيش حد ساعدني غيرر عمي خاالد الي هوا المحامي بتااع بابا وصاحبه وهربني وخلاني اعيش معبي بنته ليلي و مراته اناا لوحدي من غيرهم عدنان يحضنهاا ويقول بنبره حنونه وحقيقيه : اناا معااكي اناا جنبك متخاافيش محدش يقدر يقربلك يبص عليهاا يلاقيهااا نامت وهياا في حضنه وبتعيط يضنهاا اكتر ويقول : مش هسيبك ابددا بس خاايف عليكي من شغلي دا بس هانت قربت اوصل ل الي عوزه الفوون يرن يبص عليهاا يلاقيهاا نايمه يجيبه ويرد عدنان : ادهم حصل جديد مسكتوو الشحنه ………… عدنان : تمام مستني اتصالهم و هعرفك ………… عدنان : قربناا خلاص قربناا نوصل تكه بس ……….. عدنان : متخفش ويبص علي زهره بقااا عندي حد ولازم احميه ف لازم احمي نفسي علشان اقدر احميه ………. عدنان ب ابتسامه : هبقاا احكيلك المهم اناا اتجوزت ……… عدنان : ليناا قاعده سلام عقباالك …….. عدنان : هههههه هتقع سلام ويقفل فونه يرن يبص ب جمود و صوته يتغيرر وطرقته المتصل :…………… عدنان : تمام الشحنه هتكون جاهزه ………. عدنان : تمام النهارده الساعه 4. بليل ويقفل الخادمه تخبط و تقول ان الغداء جهزز عدنان بيحاول يصحي زهره عدنان بحنان : روحي اصحي زهره زهره ب انزعااج : سبني اناام شويه عدنان بحب : يلا بس كلي وبعدين ناامي براحتك زهره تقول بعبووس طفولي : طيب وتقوم تدخل الحمام عدنان باصص عليهاا بشرود ولمعه حب في عيونه : طفله ويبتسم زهره تطلع وتقف قدامه هدومهاا متكنش معدولع الروب نازل من عند دراعهاا اليمين بطريقه مثيرر وشعرهاا مبعثررر ومش مظبوط عدنان ويبلع ريقه : هتنزلي كدا زهره تبص علي نفسهاا وتقول : اهاا فيهاا اي يلا بقاا الله عدنان يقرب منهاا جامد وااا ********************************** ستووووب نكمل الحلقه الجايه #mai mohamed رواية طبيبه هزت عرش قلبي الحلقة التاسعة […]

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني.

Reel-Story © 2020 | Established in 2019 Privacy Policy I Terms & Conditions I Site map I Contact