Connect with us

روايات مصرية

رواية الضحية الفصل الثانى عشر 12 – بقلم ياسمينا #12

Published

on

5
(1)

وقت القراءة المقدر: 4 دقيقة (دقائق)

رواية # الفصل الثاني عشر 12

إسراء قامت من علي سرير بسرعه وطلعت من الاوضه مش قادره تصدق الي بتسمعو ده وشريف جري وراها وهي نزلت من العماره وفضلت تجري في شارع وهي بتعيط معقول تكون حبت شخص في الحلم لا مستحيل اسراء وقفت تاكسي وركبت وتاكسي اتحرك وشريف ملحقاش

إسراء حطت أيدها علي علي رأسها كلام سيف لسا في ذكرياتها مش عارفه تطلعو شكلو دائما قدامها مش عارفه تنسه وبعد ربع ساعه وصلت فيلا سيف ووقفت قدام الفيلا كان قلبها بيدق جامد مش قادره تصدق أنو حلم اسراء جت تدخل الفيلا بس لقت سيف خارج من الفيلا

اسرار بدموع : هو نفس شكلو

إسراء قربت منو وهو كان بيفتح باب العربيه وهي وقفت قدامو وهو بصلها

سيف بستغراب : انتي مين

إسراء حطت أيدها علي وشو وقالت بدموع : انت حقيقه صح

سيف شال أيدها بهدوء وقال : انتي مين وحقيقه ايه

إسراء : انت مش عرفني معقول

سيف : بجد معرفكش ولو اعرفك انكر ليه

اسراء رجعت خطوه لي وراه وقالت : ازاي

سيف قرب منها وقال : انتي محتاجه حاجه طيب

إسراء بصتلو وعنيها مليانه دموع وشورت علي قلبها وقالت : ايوا علجلي قلبي

سيف : اكيد طبعا طب بتابعي معا دكتور

اسراء بصريخ : انت دكتوري وعلاجي

سيف بصدمه : انا غريبه انا مش فاكر اني درست طب

إسراء ابتسمت غصب عنها

سيف بابتسامه : ايوا كدا اضحكي بذمتك في قمر زايك يعيط

إسراء بحزن : قمر

سيف : طبعا المهم احكيلي مالك واقدر اساعدك ازاي

إسراء بدموع : مش فاكرني خالص

سيف : والله ماعرفك واول مره اشوفك

اسراء : بس انا شوفتك

سيف بستغراب : فين

اسراء : في منامي

سيف بصدمه : في منامك ازاي

إسراء بدموع : مش هتفهم حاجه إذ كان انا مش فاهمه

إسراء بعدت عنو وفضلت تجري بعيد عن فيلا وهي بعيط سيف جري وراها كان عايز يفهم قصتها

سيف : ياانسه استني

أسراء بصريخ : ابعد عني

سيف قرب منها ومسك أيدها ووقفها واسراء حضنتو جامد وفضلت تعيط بصوت عالي وهو اتصدم بس أضر يحضنها حتي من غير ما يفهم هي مين

اسراء بدموع : سيف قول ان كل ده مش حلم

سيف بستغراب : انا مش فاهم حاجه

اسراء طلعت من حضنو وقالت بدموع : كان عندي حبيبي شبهك معرفش راح فين

سيف بصدمه : بجد شبهي

إسراء : نسخه منك

سيف : لا مش فاكر أن أمي خلفت توأم

اسرار ابتسمت وقالت : ونفس خفت الدم

سيف : انا اسف اني فكرتك بيه بس

إسراء قطعتو : ولا يهمك انا ماشيه

سيف : تؤ انسي لازم الاول تروقي مينفعش تمشي كدا

إسراء بحزن : لا عايزه امشي

سيف غمزلها : لو حابه تحضنيني تاني عادي انا موافق

إسراء ابتسمت وقال : غريبه واقف وبتكلم معا واحده متعرفهاش

سيف : لا مهو هقولك حاجه من سنين كنت زايك لما أمي ماتت كنت منهار عايز الي يسمعني ف انا عرفت حالتك ومكنش ينفع اسيك

إسراء : الله يرحمها انا لازم امشي

سيف : تمام خلي بالك من نفسك

إسراء مشيت خطوتين وبعدين رجعت تاني وقالت : هو انت بتحب مراتك

سيف : اووووي دي حب سنين وحب العمر بحبها لدرجه ان كل نص ساعه بكلمها لأنها بتوحشني

إسراء حطت أيدها علي قلبها وجريت من قدام سيف وهي بتعيط وحاطه ايديها علي قلبها بوجع مشيت طريق كلو عربيات وهي مهتمتش بلعربيات وسيف كان متابعها وفجاه حست ان قلبها هيقف وقفت وصوت عربيه من بعيد بتزمر  وهي كانت بتتنفس بلعفيه وسيف جري عليها والعربيه قربت اوي منها وسيف حضنها من ضهرها وزقها بعيد عن العربيه ووقعو هما الاتنين في الارض وهي كانت في حضنتو سيف بص عليها لقها مغمه عليها ووشها مليان دموع بس كانت ماسكه في تشرت بتاعو جامد

سيف بحيره : انتي ايه حكايتك ..

يتبع الفصل الثالث عشر 13

رواية الضحية الفصل الثالث عشر بقلم ياسمينا #13

 1,342 اجمالى المشاهدات,  3 اليوم

ما مدى فائدة هذا المنشور؟

Advertisement

انقر على نجمة لتقييمه!

متوسط ​​تقييم 5 / 5. عدد الأصوات: 1

لا أصوات حتى الآن! كن أول من يقيم هذا المنشور.

As you found this post useful…

Advertisement

Follow us on social media!

Advertisement https://reelpdf.com/click/do.php?imgf=167189139225871.gif
2 تعليقان

2 Comments

  1. ياريت تشكرونا على المجهود فى نقل وكتابه الروايه لحضراتكم

    Reel-Story Note

  2. Pingback: رواية الضحية كاملة بقلم ياسمينا - Reel-Story - رييل ستورى

  3. Pingback: رواية الضحية الفصل الحادى عشر 11 - بقلم ياسمينا #11 - Reel-Story - رييل ستورى

Leave a Reply

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني.

The maximum upload file size: 128 ميغابايت. You can upload: image, audio, video, document, text, other. Links to YouTube, Facebook, Twitter and other services inserted in the comment text will be automatically embedded. Drop file here

روايات مصرية3 دقائق ago

هنتقم من عماتي

قصص حب13 دقيقة ago

أحببتك أكثر مما ينبغي فتزوجت بغيري

قصص حدثت بالفعل4 ساعات ago

زوجة شيطانة

قصص حدثت بالفعل5 ساعات ago

قصة طبيب بلا قلب

اجتماعيات6 ساعات ago

زوج اختى استغل ضعفى

قصص الإثارة7 ساعات ago

رواية كنت بايته عند اهلي بقلم غادة سعيد

قصص الإثارة7 ساعات ago

رواية زوجتي الخاينة كامله

روايات مصرية8 ساعات ago

اعترفت لزوجها ليله الدخله انها حامل

قصص الإثارة9 ساعات ago

قصة زوجتى و خطيبتى بقلم الكاتبة هديل عبد الرحيم

قصص الإثارة10 ساعات ago

رواية شاهندة تأليف راشد عبدالله النعيمي

قصة في صوره11 ساعة ago

قصة كاتبة أجنبية فازت روايتها الجنسية بجائزة أدبية فغطت وجهها

روايات مصرية11 ساعة ago

رواية العمل كاملة لكوكى سامح

PDF كتب و روايات عربية بصيغه13 ساعة ago

رواية شيطان ينحنى امام حوريه بقلم ندي رضا

PDF كتب و روايات عربية بصيغه13 ساعة ago

رواية قصة أو للكاتبة بولين رياج – Story of O

PDF كتب و روايات عربية بصيغه14 ساعة ago

تحميل كتاب المخدرات دمرت حياتي pdf

قصص الإثارة3 أسابيع ago

رواية رغبه متوحشه (كامله)

قصص الإثارة5 أيام ago

رواية بنت بمدرسة عيال اغنياء بقلم ماري جو

قصص حدثت بالفعل4 أشهر ago

رواية هنا فى الاعماق – بقلم مايا بلال

قصص متنوعة4 أشهر ago

حكاية ليلى واحمد وجارتى ابتسام

قصص الإثارة4 أشهر ago

رواية بنت فى ورطه بقلم كوكى سامح

ادب نسائي3 أسابيع ago

تكملة رواية ظلام البدر +21 بقلم بتول

ادب نسائي3 أسابيع ago

رواية ظلام البدر +21 بقلم بتول

ادب نسائي3 أسابيع ago

قصة غرام اولاد الالفي بقلم سماء احمد

قصص متنوعةيوم واحد ago

عايشة عند اخويا ومراتو بلقمتى ويارتني بلاقي اللقمه

قصص الإثارة5 أشهر ago

حكايتي مع ابو زوجى السافل وما فعلت به

روايات مصرية3 أسابيع ago

قصة انا وحمايا بقلم كوكي سامح

قصص الإثارة5 أشهر ago

قصة حماتي وزوجتي الحامل +18 للكبار فقط

روايات مصرية3 أسابيع ago

قصة حماتي كامله للكاتبه ايمي رجب

فضفضة رييل ستورى4 أشهر ago

ديوثـة على زوجـي

روايات مصريةأسبوعين ago

رواية كبرياء عاشقة بقلم هدير نور(كاملة)

Facebook

Trending-ترندينغ