Connect with us

قصص الإثارة

رواية عشق الوحش الكاسر الفصل الأول 1 بقلم زهرة الهضاب

Published

on

3.6
(5)

وقت القراءة المقدر: 11 دقيقة (دقائق)

رواية عشق الوحش الكاسر الفصل الأول 1 بقلم زهرة الهضاب

تجلس على طرف السرير يرتفع صدرها وينزل ترتعش مثل ورقة في مهب الريح كانت مثل غزالة وقعت في مصيدة الأسود تسمع خطواته قادم من بعيد رتفعت نبضات قليها وتدفق الأدرينالين في دمها
دفع الباب بقوة ودخل عليها مثل وحش مفترس وقد وجد ضالته!!!!
تقدم نحوها صرخت
لا لا تقترب مني لاااا تقترب والله اقتل نفسي لو لمستني لمسة واحدة.!!!!
جسدي محرم عليك فهمت فهمت كانت تدعي القوة وهيا من دالخلها تموت رعبا لما لا وهيا بين براطم الوحش
عشق الوحش لكاسر

من كان يعتقد ان العشق قرار اوختيار هوى واهم الحب لا ختيار ولا قرار العشق
تسيره لك الأقدار لو كان ختيار لما ختار الغني ان يحب فقيرة، ولما ختارت المتعلمة ان تحب جاهل ولما قرر الوسيم

ان يحب ذميمة ولا قررت الجميلة ان تحب ذميم ،،،، الحب ليس بلمال ولا الجمال هو حب الروح لروح،،،

ضاري يااااخي حدث ما حدث الأن مصيرك والزهراء تقرر . كاسر لا؟؟
تذكرني حتى لا أحطم لك أسنانك وأفرغ فيك جان غضبي، ضاري هااااي هاااي لا تحملني ذنب جدتك هيا ماتت و”أنا أعاقب مكانها ،
كاسر أوووف كيف أخبر سهى الأن كيفا؛؛؛
ضاري :: أممم الوحش الكاسر:: تخيفه ذبابة
كاسر ذبابة سهى ذبابة هل تسمع نفسك،،،
ضاري أمممم بعوضة لا؟؟؟؟
كاسر يرمقه بنظرات حادة وهو يعقد جبهته،، ماااذا قلت ضاري اووووف خنفساء ونتهى الموضوع كاسر مصّر على عائلة الحشرات ضاري نعم هكذا،،،،
هههههههههه
في بيت محمد. تجلس الزهراء في غرفتها حزينة مكتئبة تدخل عليها سعاد
مبروك عليك دخول قصر عمتك علياء ،
والله نلتي الرضى يا زهراء والدنيا ضحكت لك
زهراء بحزن ضحكت لي أم عليا سعاد لك طبعا هل زواجك ببن سيدة الأعمال علياء فرجيوة شيء هين لاااا ولله هذا
حلم كل فتاة زهراء ربما حلم كل فتاة لكنه ليس حلمي أنا هذا بنسبة لي كابوس

أمي أنا فنانة رسامه رقيقة المشاعر حسي مرهف أحب الجمال، أعشق الالوان اتزوج هذا!!!

Advertisement

سعاد هاااي، ومابه هذا هااا معوق ام فيه عاهة مستدامة الشاب بسم الله مشاء الله جمال وكمال ومااااال
زهراء
لم ترينه كيف كان يجلس غير مبالي بمن حوله حتى ملابسه هل تلك ملابس أحد
ذاهب ليخطب أم واحد داخل حلبة مصارعة أمي كاسر وحش لقد أخذ من أسمه سماها، هناك من يكون لهم من أسمائم نصيب وهو نال من أسمه نصيبه
كله وحش كاسر
سعاد ههههههههه يمجنونة هذا غير صحيح هو لطيفة مثل النسمه لا تظلميه وتحمليه ذنب شكله وقوت عضلاته هو مدرب فنون قتالية كيف تتوقعين ان يكون ضعيف البنية وهزيل الجسد مثل!!!
يونس زهراء هاهاها نسمة انت أنتي الان تظلمين النسمه قولي إعصار زوبعة لا نسمة ونعم يونس ضعيف الجسد قوي
العقل اما ذاك جسد ضخم وعقل فااارغ لا
كل شيء عنده يأخذ بقوة الجسد لا العقل قبضته من تتحدث لا لسانه متوحش،!!!!!!!
هو زوجك الأن وعليك إحترامه زهراء لاا
تقولي زوجك ليس بعد سعاد بل هو كذلك
جهزي نفسك منذ الأن
زهراء الله يسامحك يا جدتي لما فعلتي بي هذا لما كنتي تحبينني على أساس أهذا حبك لذي كنتي تدعينه ترميني بين مخالب الوحش !!!!
مساء الخير مساء الحب مساء الانوار أحبتي عدة لكم من جديد وبرنامج لقاء مع نجم ويسعدني اليوم ان أستضيف النجم الصاعد في عالم الغناء وبضبط في
نوع الحوزي النجم الصاعد تقي الدين
حسناوي كاااااش ستوب رائع كانت مقدمة جميلة مثل العادة مميزة في كل شيء فنانة سهى ههههههه شكرا يامخرج
نبدا الحلقة مباشر الأن الكل جاهز نعم
على بركة الله
بعد أسبوع ماااذا قلت خطبت أبنت خالك
هاكذا وتقولها في وجهي دون خجل ولامرعات لمشاعري
كاسر سهى كنتي تعرفين هذا منذ البداية
كانت مسألة وقت لا أكثر أجلت الموضوع
قدر المستطاع لكنه واقع محتوم وعلينا
التعايش معه سهى كنت أعرف لكن فكرت وقلت ربما تجد حل وتلغي الفكرة
حاولت وتعرفين لكن جدتي لم تترك لنا خيارات كثيراً لقد جهزت وخطط لكل شيء هذا زواج مصلحة زواج لن يدوم طويلة فقط أمي تفي بلوعد الذي قطعته لجدتي وهيا تموت
وانا أنفذ وصية جدتي
سهى وتأخذ كل ممتلكاتها، كاسر أخر همي
المال نفذت وصيتها حب ووفاء لها وليس طمع في ميراث لستو من هذا النوع فهمتي وحمرت عيونه وبرزت عروق عنقه
سهى يااااحب لا تغضب أنت سيد الرجال
وسيد قلبي طبعا ولفت ذراعيها حول عنقه حتى تخفف من غضبه ومع لمساتها
الرقيقة وأنوثتهى الطاغية جعلت الوحش
الكاسر
يتحول لحمل وديع تابعت تعك فروت رأسه بيدها الناعمة وهى تتدلل عليه حبي
هل تعدني أنك لن تلمس تلك الحقيرة ولا
لمسى كاسر وعدتك من قبل وليس كاسر من يخلف وعده…سهى حسنا هل هيا،!!!!؛ جميلة، كاسر…لا أعرف، لم أرها منذ كانت،، طفلة سهى…. معقووول كاسر تلك هيا الحقيقة نخن لا نزور خالي إلا نادرا جدا
هو يزرنا فلبيت ويكون وحده
تعرفين خالي يسكن في بيئة شعبية وأمي
لا تحب أن نخطلت بلعامة سهى معها حق
أنتم من الطبقة المخملية علية القوم لا يجوز ان تنزلو لغير مستواكم كاسر كلنا
من أدم،، وأدم،، من تراب لا فرق بين غني
وفقير لا احب التكبر سهى طبعا حبيبي
وهل قلت غير هذا كاسر يرفع أحد حاجبيه اااهاااا هذا مقلتيه الأن تنكرين في وجهي سهى أوووف فكك المهم تعدني أنك لن تلمسها ولا تقربها ولا تتحدث

معها. جعلها تمل العيش معك وتطلب الطلاق بنفسها هذا الذي سيحدث بضبط
بعد مرور عدت اسابع يوووووو يووووووو
رتفعت اصوات الزغاريد ومكبرات الصوت معلنى على عرس أسطوري في أكبر قاعة
اأفراح في الجزائر لما لا وهو عرس الكاسر

عمراني وريث عرش أل عمراني وأل فرجيوة وحتى أل مصطفاوي ؟؟؟؟
تجلس الزهراء على الكوشة ببدلة عرس وصلت لها خصيصا من عاصمة الموضة باريس كانت تبدو مثل حورية من الحنة
لا فتاة من الأرض أبهرت بجمالها ورقت ملامحها كل الحضور ومن بين الحضور!!!
كانت سهى التي شتعلت فيها نيران الغيرة
اوووف تبدو غبية جدأ لا تستحق ان تكون زوجت الكاسر
رهف، ههههه هذه، غيرة صح ، سهى غير ممن من هذه أنا سهى سعيدي، المع وأجمل مقدمة برامج في الجزائر أغار من تلك لااا
رهف ليس منها لكن على حبيبك هذه بعد لحظات ستكون بين اخضان الوحش كيف تتحملين هذا والله مجرد فكرة ان حبيبك
مع مرأة غيرك لاااا تقتل أي مرأة مابك انتي.تتحملين زواجه بغيرك لا وتحضرين عرسه كذلك غير طبيعي ماتفعلينه سهى،،
حينما تتزوج مرأة برجل متزوج من قبل وعتده زوجة اولى كيف تتجمل الوضع،،،،،
رهف لأنها تعرف بوجود الأولى منذ البداية وتقبلت هذا؟؟
عليك نور وهذا ماحدث معي كاسر قص عليا فكرت إرتباطه ببنت خاله منذ البداية
وحتميت زواجه بها وأنا وافقت على حبه
رغم هذا إذا وجودها معلوم عندي متذ البداية من عليه القلق والغيرة هيا لا أنا انا كاسر قلبه وروحه وحتى جسده الضخم ذك ملكي هيا لا تملك منه غير إسمه لا اكثر حبر على ورق!!!!!!
رهف جميل لكن بعد قليل يغلق عليهما باب الغرفة تبقى معه وحدها وحينها نرى
من تملكه حق .سهى هههههه سنرى وقالت في نفسها كاسر وعدني انه لن يقربها وأنا اعرف. الوحش حينما يعد لا يخون مهما كانت نتائج وتيعيات ذلك؟؟؟!
تلك المسكينة تزوجت حبر على ورق ستعيش مع رجل كل مافيه يغويها جسده عضلاته روحه قلبه كـــــــــــل شيء في
سيشعل فيها الرغبة ويوقض داخلها الشهوة ستتمنى قربه وتشتهي في حضنه ولن تناله أنتي يا فتاة تدخلين لعرين الوحش الكاسر سيكسر غرورك يقتل كبريائك سترين لجنة امامك ولا تستطيعين دخولها اشفق غليك ههههههههه
رهف جنت البنت تضحكين وحدك نحن في مكان عام وانتي شخصية معروفة احد يصورك وغدا تكونين حديث الساعة على كل المواقع المذيعة الشهيرة سهى سهير تضحك وحدها في عرس حبيبها الذي تزوج بغيرها
سهى حمقاء ههههه نتهى الحفل ووصل العريس لأخذ عروسة تحت زغاريد النساء
وطلقات البارود مثل كل عرس جزائري مهما كان تقليدي او عصري لا يخلو من طلقات الرصاص ولا من الخيول او البارديا
هذه عادات تأبى ان تموت رغم مرور الزمن
علياء تفضل حبيبي هذه عروسك الزهراء لعطرة مبروك عليك كاسر بغيض شكرا امي بعد اخذ الصور نطلق بها في سبارته يسابق الريح حتى وصلو للقصر، وطلب منها الصعود للغرفة بينما هو جلس في الردهة زهراء بخجل إين هو المكان بضبط
كاسر يرفع حاجبيه لا تعرفينه هيا لا هو
في الطابق الثاني كله تتوجه لطابق الثاني
وهيا تقول متوحش ليس عنده ذوق كيف
يرسلني وحدي وهو جالس ووضع قدم على الثانية وكأنه في مقهى يعلب الورق
البيت كبير جدا يبدو مثل حينا كله تصل للمر تجول ببصرها تبحث عن الغرفة حتى لمحة باب كتب عليه ليلة سعيدة مبروك عليكم عرفت انها الغرفة المطلوبة تدخلها
لتجد غرفة خيالية سرير كبير يتوسط المكان وعليه ورود وحوله بلونات وشموع.
كان جو رومانسية جدا كما تحبه زهور الكميليا والأوركيدا ذوق رفيع وعالي جدا
جلست على طرف السرير وشعرت ببعض الراحة والقليل من السعادة تدق باب قلبها
الجو الشاعري أثر فيها ولما لا وهيا الفنانة
الحساسة ومرهفت المشاعر.كل هذا تلاشي
حينما سمعت خطواته قادم من بعيد تحول
الفرح لتعاسة والراحة لخوف
يدفع الباب بقوة ويدخل مثل ثور هائج دخل للحلبة
زهراء تصرخ
لا تقترب مني لاااا تقترب والله اقتل نفسي لو لمستني لمسة واحدة.!!!!
جسدي محرم عليك فهمت فهمت كانت تدعي القوة وهيا من دالخلها تموت رعبا لما لا وهيا بين براطم الوحش نظر إليها بزدراء وقال ومن قال لك انني سوف اقترب منك
من الأصل هل تعتقدين انني كنت موافق على هذا الزواج هل تعقتدين انني كنت لاتزوج بواحدة مثلك من الشوراع الخلفية
متخلفة انظري لنفسك لجسدك الهزيل لوجهك الشاحب ربما عندك فقر الدم بسبب سؤ التغذية طبعا فقراء ولا تحصلين على،،
كفايتك من البروتين زهراء ترد اتدري لستو مصدومة مما اسمع منك لا والله هذ
اقل شيء متوقع منك شاب يعيش عالا على والديه لا عمل ولا كلل كل وقته للعبث
وممارست ماتسمى هواية رفع الأثقال كنت
رفعت مستواك الفكري والأدبي بدل من رفع الحديد،، حتى جسدك لا تعطيه حقه
حولته لخريطة لعالم شوهته. بلوشوم ونسيت انك مسلم والوشم محرم في الدين لا ليس هذا فحسب بل وصعت وشم
يمثل الشذوذ بسبب جهلك وربما لا قد تكون شاذ
ولم تكد تكمل جملتها حتى وجدته يتغير
ويتحول لوحش كاسر قلب وقالب رتعبت
من الشرر الذي كان يتطاير من عيتيه اول مرى تنظر إليه مباشرة
ماالذا قلتي عنى لتوك انا لستو رجل يابنت
الا……؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!
هااااا هاااااا سترين الرجولة بحق الان حاولت الهروب لكنه امسكها وشد قبضته
عليها صرخت يدييي أنت تكاد تكسرلي معصمي ارجوك اتركني لكنه تحول لوحش
وهل للوحوش عقول او قلوب مزق لها الفستان بيد واحدا وحوله لقطع الفستان الذي دفع فيه الملايين تحول لطقع من القماش لا تصلح غير لمسح الغبار من على النوافذ ثما دفعها دفعة واحدة لتقع على الفراش مددة خلع قميصه ليضهر جسده
عضلات صدره تفاصيله المغرية والرهيبة
في ان واحد صرخت ماذ تنوي ان تفعل كاسر اعلمك الرجولة زهراء لااااااااااواااااا
يتبع…..

رواية عشق الوحش الكاسر الفصل الثانى 2 بقلم زهرة الهضاب #2

Advertisement

 3,381 اجمالى المشاهدات,  6 اليوم

ما مدى فائدة هذا المنشور؟

انقر على نجمة لتقييمه!

متوسط ​​تقييم 3.6 / 5. عدد الأصوات: 5

لا أصوات حتى الآن! كن أول من يقيم هذا المنشور.

Advertisement

As you found this post useful…

Follow us on social media!

No tags for this post.
Advertisement
Click to comment

Leave a Reply

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني.

The maximum upload file size: 128 ميغابايت. You can upload: image, audio, video, document, text, other. Links to YouTube, Facebook, Twitter and other services inserted in the comment text will be automatically embedded. Drop file here

روايات مصرية

رواية صغيرة ارهقت رجولتي كاملة بقلم بسملة بدوي

Published

on

Prev1 of 26
Use your ← → (arrow) keys to browse
4
(12)

وقت القراءة المقدر: 5 دقيقة (دقائق)

كاملة بقلم بسملة بدوي

 

تم تغيير اسم الرواية من صغيرة ارهقت رجولتي الي صغيرة ارهقتني عشقا تابع الفصول التالية: الأول

انا صهيب المغربي اتجوز عيله 17سنه
صالح “الجد ” جواز مؤقت بس ي صهيب يبني لحد ما تتم عندنا السن القانوني إنما الوقتي اعمامها هياخدوا ورثها دول عالم طماعين وجشعه ومافيش في قلبهم رحمه وهي والله نسمه وهادئه ومش هتحس بيها خالص
صهيب بلامبلاه ……. ماشي روح انت وابعتلي الورق امضي عليه
عملت كده وعروستك جايه بالليل
صهيب بصدمه …..عملت اي
اخدت توقيعك وكتب اتعمل
صهيب بغضب …… اييييه ازاي يعني
وطي صوتك متنساش انا مين يولد وقلنا هو على ورق يبقي خلاص
صهيب بشر …… ماشي ماشي ومشا ركب عربيه وراح النايت كلاب
يعني انا كده اتجوزت ي ملك انا لسا صغيره على الجواز يملك وكمان انا خايفه يكون وحش ويضربني زيك عمو
ملك بحب ……. متخافيش يروحي انا معاكي متخافيش و جده صالح معاكي كمان يعني اطمني خالص وهو ارحم من اعمامك يا روز وجده قال هو جواز مؤقت بس لحد ما تتمي18سنه وتستلمي ورثك وكمان على ورق يعني مش هيلمسك مع اني اشك يكون قدامه الحوريه دي و قاطعتها روز بصراخ وكسوف…….اسكتي بقا الله يملك
ملك بضحك ……يخربيت جمالك والفراوله الي بتطلع فى حدودك دي يبت
روز بضحك……. هبله .
قاطعهم دخول روز ……. روز اجهزي يالا عشان هتروحي مع صالح بيه وقالت بدموع …..هتوحشيني اوي يبنتي
روز بدموع وهي بتشدد من احتضانها……. انا اكترر يماما بس هجيلك كل يوم
لا اوعي ليشوفوكي انا هبقي اجيلك انا خلي بالك من نفسك يحبيبه ماما
روز بدموع …حاضر يماما وانت كمان
ملك بمرح ……. احضنوني معاكو
قعدوا يضحكوا عليها
في مكان تاني
عماد بيه معايا خبر يساوي مليون جنيه ، صهيب بيه المغربي مش هتصدق اتجوزاتجوز امبارح
ايه امته ومين وبنت مين حد اعرفه ولا انطق يغبي
لا يبيه الي عرفته من الخدامه أنها سمعتهم امبارح بيتخانقوا وعرفت أنه اتجوز وجبتلك معلومات عنها اهي بس في حقي انا والرجاله
عماد طلع شيك ب 500الف واعطيهوله ……اهو حققك انت والرجاله
-ودي المعلومات يباشا
اخدها بسرعه وقال بصدمه ………. روز اتجوز روز
عند صهيب وقف العربيه عند ملهي ليلي ( نايت كلاب )
دخل واتوجهت كل الأنظار ليه وهو ابتسم بغرور وراح قعد على البار
الجرسون …… طلبك اهو ي صهيب بيه
شاور بايده وقعد يشرب في كاسه ، جت بنت عامله زي عروسه المولد بالميكب الي حطاه وفستان يفضح اكتر من يستر وقالت…….. مش معقول صهيب بيه المغربي هنا لا انا اكيد بحلم
بصلها بسخريه وكمل شرب الكاس
بصتله بغيظ من تجاهله ليها وقالت بدلع …….. يباشا شكلك مهموم سيبلي نفسك وانا مكملتش الجمله ولاقته زقها واخد فونه ومفاتيح العربيه ومشا وقال ……. حافظ انا الفلم ده شوفي غيره ومشا
بصتله بغيظ……. بقا كده ماشي يبن المغربي انا حطيتك في دماغي اتفرج بس على الي هيحصل

عند ملك كانت واقفه بتعيط وبتقول …..هتوحشيني اوي يماما
الام بدموع ……. انا اكترر ي حبيبه ماما سامحيني مش عارفه احميكي منهم يروحي بس انا مطمنه عليكي مع صالح بيه
صالح بطيبه ….. روز حبيبتي انتي خايفه مني
روز ببراءه …… لا بس خايفه من الي اسمه جوزي سمعت بيقولوا أنه وحش هو ممكن يضربني زي عمو
الام بصتلها بحزن عليها قاطعها الجد ……لا يحبيبتي طول ما انت معاكي متخافيش يالا بقا نمشي
الام بدموع …..خلي بالك من نفسك ياروز وكلي كويس وانا هبقي اجيلك واه صحيح فين خطك طلعيه واكسريه
_حاضر
ومشت مع الجد
طول الطريق وقلبها بيدق جامد ووصلت القصر وقالت بانبهار …….واو انا هعيش هنا
الجد بضحك على تصرفاتها الطفوليه ……ايوه عجبك
_ايوه جدا جدا
الجد بضحك……..هيعجبك من جوه اكتر
_طب يالا بسرعه بسرعه يالا
دخلوا
الجد بضحك على شكلها …….ههههه اي عجبك
عجبني بس ده زي الي بشوفه في التلفزيون خالص الله انا فرحانه اني هعيش هنا اوي وبعدين
تعالي أما اوريكي جناحكم انتي وصهيب
بصله بخوف قال بحب وطيبه…….. متخافيش تعالي
طلعت كان كبير اوي ولونه بين الأسود والرمادي
بصتله وقالت في نفسها …….. ألوانه بتخوف كله اسود اسود
الجد ها عجبك
ايوه حلو
اسيبك بقا تجهزي هدومك وكمان شويه هبعتلك الخدامه بالاكل
حاضر
يحضرلك الخير يحبيبتي ومشا
جهزت هدومها و واخدت شاور ولبست بجامه سوده ستان تعكس لون بشرتها ناصعه البياض وسابت شعرها الأسود الطويل الي وصل لتحت خصرها وبعدين دخلت الخدامه بصتلها بزهول .
روز بخوف…….انتي بتبصيلي كده لي
الخدامه باحراج ……احم اسفه يهانم بس اصل بصراحه انتي جميله اوي اوي عينك دي
روز بخجل …… ايوه عيني وشكرا ليكي انتي اجمل وياريت بلاش هانم اسمي روز بس
الخدامه برفض…… ايه لا لا ده صهيب بيه يقطع عيشي لو سمعني بعدأذنك يهانم ومشت بسرعه
روز بخوف ……. يلهوي ده مركب لهم الرعب يلهوي اومال هيعمل فيا اي عااا يماما
وبعدين شافت الاكل وقالت بقرف …..اي ده عامل كده لي كان عباره عن خضار وأكل مسلوق eat vegan
عااا بياكلوه ازاي ده اعمل اي ايوه هنزل اشوف في حاجه تتاكل تحت ونزلت ودخلت المطبخ وكانت حاطه راسها في التلاجه وقالت بفرحه ……. نوتيلا
قاطعها صوت رجولي جذاب ……. انتي مين وبتعملي اي.
لفت وبصتله
صهيب بصدمه وانبهار من جمالها ووو….

 21,187 اجمالى المشاهدات,  960 اليوم

ما مدى فائدة هذا المنشور؟

Advertisement

انقر على نجمة لتقييمه!

متوسط ​​تقييم 4 / 5. عدد الأصوات: 12

لا أصوات حتى الآن! كن أول من يقيم هذا المنشور.

As you found this post useful…

Advertisement

Follow us on social media!

Prev1 of 26
Use your ← → (arrow) keys to browse
Continue Reading

قصص الإثارة

رواية صدمة فرح بقلم سيد داود المطعني

Published

on

Prev1 of 7
Use your ← → (arrow) keys to browse
3.6
(8)

وقت القراءة المقدر: 3 دقيقة (دقائق)

رواية بقلم

 

الفصل الأول

تقول فرح:
خطيبي كان شغال «جرسون» في قرية سياحية كبيرة في شرم الشيخ، وكنت الدنيا ماشية معاها حلو، وكان يعمل في الشهر حوالي عشرة آلاف جنيه بالمرتب والحوافز والحاجات دي..
وكان بيشطب في شقته وكان فاضل على فرحنا شهرين خلاص.
وفجأة حصلت ضربة إرهابية للطيارة الروسية في مصر، ودي أثرت على شغل السياحة خالص، وبدأت القرية السياحية تستغنى عن عمالة كتير عندها، ومنهم خطيبي..
كانت فترة صعبة أوي، لأنه للأسف مش بيعرف يشتغل أي حاجة غير السياحة، ومش هيسلك في أي شغلانة علشان مش هيلاقي دخل غير السياحة..
وفي يوم كده قال لي إنه عايز يبيع توينس كان اشتراه لي هدية علشان يخلص بيه سفر للخارج وكده..
قلت له هتسافر فين وهتشتغل ايه؟ وازاي لاقيت شغل بالسرعة دي؟
قال لي ملكيش دعوة انتي، هاتي بس التوينس والفاتورة أبيعه بيهم..
وبما إنه هدية منه، قمت على طول بدون تردد عملت له اللي عايزه، وباع التوينس، وفي خلال شهرين كان سافر بسرعة رهيبة، خلت أهلي وأهله يستغربوا.
سنة كاملة مفيش أي أخبار عنه، وأهله نفسهم ميعرفوش هو فين، بس دايما يقولوا هو بخير وكويس وزي الفل وبيبعت فلوس للبيت، مساعدة في المصاريف..
وبعد السنة لاقيت أخته الصغيرة «١٧ سنة» جايبة لي توينس مغلف في علبة هدايا، وبيقول لي هدية من خطيبك، وبيطمنك أنه لسة على العهد وهيرجع يتمم إجراءات الجواز..
طيب هو فين؟ بيشتغل ايه؟ جاي امتى؟
مفيش حد يعرف..
شهر ورا شهر، وأمه جات تقول لي إن عادل لما طلب منها يبيع التوينس، مكانش عايز يقول لها إنه قرر يتجوز واحدة ألمانية عرفها في القرية السياحية اللي كان شغال فيها، والست عرضت عليه الزواج أكتر من مرة، وقدمت له كل المغريات، لكن هو كان ميسور الحال وقتها ورفض كل مغرياتها..
وفي يوم أمها قالت له إن بنتها عندها «كانسر» وعملت جراحة، ومع ذلك لسة بتعاني وبتاخد علاج صعب، وأول مرة في حياتها تتعلق بحد كده، ولو ارتبطت بيه ممكن ظروفها النفسية تتحسن، و ده في حد ذاته هيساعدها في العلاج..
وقالت له كمان إن البنت يتمتلك شركة أساس في ميونيخ، وممكن تنفذ له كل طلباته، وتأمن له مستقبله لو ارتبط بيها..
ومع ذلك عادل رفض للمرة الثانية، لان حوار الكانسر خلاه يخاف أكتر..
وبعد تدهور حركة السياحة، اتصل بيهم عادل يبلغهم أنه موافق، وسافر ميونيخ، ووصى أهله إنهم ميعرفونيش حاجة..
أنا في اللحظة دي اتلخبطت، ومعرفتش أزعل ولا افرح..
معرفتش اتعاطف مع بنت عندها كانسر، ولا ازعل على خطيبي اللي كنت اتمنى اكون اول زوجة ليه؟ ولا أفرح أنه متمسك بيا لآخر لحظة، وكمان بقى ميسور ماليا، خصوصا أنه خلى مراته تبني له خمس أبراج في منطقة جديدة عندنا في القاهرة، البرج الواحد عشرين دور، وفي كل دور أربع شقق، ومكتوبين باسمه..
المهم..
أنا سلمت للي حصل، وصدقته، لأن طنط مامت عادل عمرها ما هتكدب عليا في حاجة زي كده..
واستنيت عادل ينزل من السفر وجهزت كل حاجة، وطبعت دعوات فرح زي ما قال لي، وحجزت قاعة كبيرة، وبصراحة باباه ومامته كان معايا في كل حاجة..
لكن للأسف الحلو ميكملش، والكارثة حصلت في يوم وصول عادل..

 7,708 اجمالى المشاهدات,  842 اليوم

ما مدى فائدة هذا المنشور؟

Advertisement

انقر على نجمة لتقييمه!

متوسط ​​تقييم 3.6 / 5. عدد الأصوات: 8

لا أصوات حتى الآن! كن أول من يقيم هذا المنشور.

As you found this post useful…

Advertisement

Follow us on social media!

Prev1 of 7
Use your ← → (arrow) keys to browse
Continue Reading

قصص الإثارة

رواية علاقة محرمه بقلم كوكي سامح

Published

on

Prev1 of 10
Use your ← → (arrow) keys to browse
3.7
(10)

وقت القراءة المقدر: 3 دقيقة (دقائق)

بقلم

 

الفصل الأول

انا فى كارثه يوم حنه بنتى اكتشفت مصيبه الناس كانت فرحانه والاغانى شغاله والكل بيرقص ومبسوط وانا عينى على بنتى بودعها علشان هتروح على بيت عريسها وهى كانت بترقص وفرحانه وفجأه لمحت بنتى الكبيره ولاء المتجوزه بتشاور لعريس اختها وفعلا دخلت الشقه
وهو دخل وراها وانا خدت بعضى ودخلت وراهم لأن كانت نظراتهم غريبه وسمعت المصيبه ولاء بتقول لمحمد خلاص هتسبنى وهتجوزها لالا ومحمد بيقولها انا هتجوزها اسم بس إنما انتى اللى فالقلب يا ولاء مقدرتش امسك دموعى وقولت يادى المصيبه بنت عمرى تخون اختها اللى ملهاش غيرها انا الام المغلوب على أمرها جوزى مات
وساب فى رقبتى بنتين وولد ولاء ودعاء وأحمد علمتهم احسن تعليم بس اكيد مش ده جزائى انى اتصدم فى بنتى غير الفضيحه وغير كسر قلب اختها طيب هعمل ايه دلوقت ويا ترى العلاقه بينهم ايه وفضلت افكر وخدتنى دوامه التفكير وبقيت اندب حظى ليه يا بنت عمرى تعملى كده وقولت لازم اتكلم مع ولاء واعرف ايه حكايتها مع خطيب اختها وانا واقفه سرحانه ببص ملقتش قدامى غير دعاء وكانت يا حبيبتى فرحانه وبتقولى فى ايه يا ماما مالك
واقفه ليه وسألتنى كذا مره والله مكنتش عارفه ارد وارتبكت ودعاء لاحظت عليه وقالت ماما ردى عليه سبتها ومشيت وخرجت بره الحنه اراقب الجو وابتديت اراقب نظرات ولاء ومحمد والاتنين ولاقيت محمد قام رقص مع ولاء وخرجت دعاء وقالت ماما ماما انتى سبتينى ومش بتردى عليه ليه ولما بصت شافت ولاء بترقص مع محمد بس دعاء نضيفه من جوه فرحت اوى وقعدت تسقف ورقصوا مع بعض ولما دعاء راحت ترقص معاهم الغيره دبت فى قلب ولاء وانا عارفه بنتى مجنونه وتعمل اى
حاجه لاقيتها دخلت الشقه وانا جريت وراها ما انا لازم اتكلم معاها لاقيتها منهاره جوه الشقه بنتى خاينه وبتخون اختها انا تعبت ومش عارفه اعمل ايه انا ام واب فى نفس الوقت بس لازم اتصرف مسكت راس ولاء وقولتلها ارفعى راسك مالك بتعيطى ليه رددت بكل حزن انا زعلانه ع جواز اختى يا ماما خايفه عليها دى لسه صغيره على المسؤوليه
دى 🤦 قولتلها ايه غيرانه بس ولاء برقت اوى بعنيها اصل ولاء عنيها واسعه وحلوه وقالت غيرانه من ايه يا ماما
الام : خايفه ع اختك ولا غيرانه يا بنتى
ولاء : غيرانه ليه مش فاهمه انا متجوزه وحامل يعنى مش ناقصنى حاجه
الام : ياريت تعملى حساب لجوزك وابنك الجاى
ولاء : ماما نفسى اتكلم معاكى بصراحه انا تعبانه
الام : الحمل تعبك وانا بكلم نفسى فى سرى ياريت تحكيلى يا بنتى علشان ارتاح وافهم كل حاجه
ولاء : ماما انا تعبانه نادر جوزى مش جمبى سنه مسافر ومش هيرجع الا بعد 3 سنين والله تعبت وكمان جدد العقد انا زهقت يا ماما
الام : دى حياتك وانتى اخترتيها ايه اللى جد وطبعا الام نفسها أن ولاء تفضفض وتحكى ع كل حاجه
تليفون ولاء رن وولاء بصت بذهول وفرحت اوى ورددت بسرعه وفى خباثه ودخلت المطبخ وطبعا متعرفش أن أمها عارفه حاجه او ملاحظه حاجه والام دخلت تتسحب وراها وسمعت ولاء بتقول

محمد حبيبى انت بتكلم جد انت بتحبنى اوى كده معقول مهنتش عليك ومهانش عليك ابنك اللى بطنى هستناك النهارده يعنى هتكون فى حضنى
الام : ابنه اللى فى بطنها !!!!!!!! انا لازم اروح وراها شقتها
.

 9,940 اجمالى المشاهدات,  997 اليوم

Advertisement

ما مدى فائدة هذا المنشور؟

انقر على نجمة لتقييمه!

متوسط ​​تقييم 3.7 / 5. عدد الأصوات: 10

لا أصوات حتى الآن! كن أول من يقيم هذا المنشور.

Advertisement

As you found this post useful…

Follow us on social media!

Prev1 of 10
Use your ← → (arrow) keys to browse
Continue Reading
قصص رعب14 دقيقة ago

رواية نسل الشيطان ( النسل الملعون )

PDF كتب و روايات عربية بصيغهساعتين ago

قصة رواية ترنيمة عيد الميلاد بقلم تشارلز ديكينز بصيغة PDF

زد معلوماتك5 ساعات ago

هبة سليم … ملكة الجاسوسية المتوجة..!!

قصص حب5 ساعات ago

رواية احببت بنت اختي كاملة بقلم مودة ويوسف

روايات مصرية7 ساعات ago

رواية صغيرة ارهقت رجولتي كاملة بقلم بسملة بدوي

قصص أطفال7 ساعات ago

20 قصة قصيرة ذات دروس قيمة

قصص الإثارة8 ساعات ago

رواية صدمة فرح بقلم سيد داود المطعني

قصص متنوعة9 ساعات ago

حكاية ليلى واحمد وجارتى ابتسام

قصص قصيرة10 ساعات ago

قصص قصيرة عن الصداقة

قصص حدثت بالفعل10 ساعات ago

قصة شاب قال لن أتزوج حتى أشاور مائة رجل متزوج

قصص قصيرة12 ساعة ago

قصة مؤلمة : رساله اب لابنه المتزوج بعد وضعه فى دار مسنين

قصة شخصية مؤثرة12 ساعة ago

الشيخ المناضل عمر المختار – أسد الصحراء

قصص الإثارة14 ساعة ago

رواية علاقة محرمه بقلم كوكي سامح

روايات مصرية15 ساعة ago

رواية مقتحمة غيرت حياتي كاملة (جميع فصول الرواية) بقلم نورهان ناصر

قصص الإثارة15 ساعة ago

رواية علاقات مشوهه للكاتبة فاطمه الألفي

قصص الإثارة4 أسابيع ago

رواية رغبه متوحشه (كامله)

قصص الإثارة3 أسابيع ago

رواية بنت بمدرسة عيال اغنياء بقلم ماري جو

قصص حدثت بالفعل5 أشهر ago

رواية هنا فى الاعماق – بقلم مايا بلال

قصص متنوعة9 ساعات ago

حكاية ليلى واحمد وجارتى ابتسام

قصص الإثارةيوم واحد ago

رواية بنت فى ورطه بقلم كوكى سامح

ادب نسائي4 أسابيع ago

قصة غرام اولاد الالفي بقلم سماء احمد

ادب نسائي4 أسابيع ago

رواية ظلام البدر +21 بقلم بتول

قصص متنوعةأسبوعين ago

عايشة عند اخويا ومراتو بلقمتى ويارتني بلاقي اللقمه

ادب نسائي4 أسابيع ago

تكملة رواية ظلام البدر +21 بقلم بتول

روايات مصرية4 أسابيع ago

قصة حماتي كامله للكاتبه ايمي رجب

روايات مصرية3 أسابيع ago

رواية كبرياء عاشقة بقلم هدير نور(كاملة)

قصص الإثارةأسبوعين ago

حكايتي مع ابو زوجى السافل وما فعلت به

قصص الإثارةأسبوعين ago

قصة حماتي وزوجتي الحامل +18 للكبار فقط

روايات مصرية4 أسابيع ago

قصة انا وحمايا بقلم كوكي سامح

روايات مصريةيومين ago

رواية براءتي الجزء الحادى عشر بقلم كوكي سامح #11

Facebook

Trending-ترندينغ