Connect with us

قصص حب

رواية احببت صاحبة القهوة كاملة – بقلم نونو

Published

on

Prev1 of 14
Use your ← → (arrow) keys to browse
3.4
(5)

وقت القراءة المقدر: 6 دقيقة (دقائق)

احببت صاحبة القهوة الفصل الأول
حااااااسب

كانت اخر جمله قلتها قبل الحادثة
لو سمحت دخلني لي ارجوك
ي انسه مش هاينفع
بالله عليك خمس دقائق بس وهاطلع
الدكتور حاضر خمس دقائق بس وما طوليش
حاضر مش هاطول والله بس دخلني ليه
الدكتور: اتفضلي ادخلي
دخلت ماقدرتش اشوفه كده فضلت اعيط واقله والله غصب عني ماتسبنيش مش هاقدر اعيش بعدك قوم علشان خطري ومسكت ايده وفضلت اعيط واقله لزم ابعد سامحني لزم ابعد علشان حياتك انا بعشقك والله وفجاه حست بايده بتتحرك علي أيدها قامت جري وسابت ايده شافت دمعه نزله من عيونه عرفت انه حاسس بيها
طلعت بره الاوضه ورنت علي اهلاه ومشيت….

استوووووب شويه نتعرف على الابطال

أنا وعد ٢٥سنه مخلصه بكلوريوس تجاره قاعده في القاهره انا ومامتي واخويا ساجد٢٢سنه بابا متوفي من فتره وعد ذات بشرة بيضاء وعيون زرقاء جميله ويذيدها الحجاب جمال فوق جمالها وملامحها هاديه جدا جدا
طبعا خلصت وبدور علي شغل ادعولي بقا …

نبدأ يلا بينا 😉

وعد ي وعد يلا ي حببتي هاتتاخري
وعد بنوم حاضر ي ست الكل قومت خلاص
مدام ساميه مامت وعد طيب ي حببتي انا هاجهز الفطار لحد لما تخلصي
وعد تمام يا قمر انتي
خرجت ما متها
وقامت وعد اخدت شور وقضت فرض ربنا وغيرت
ونزلت مستعجله
مامتها اقعدي كلي ي دودو
وعد معلش يا ماما متاخره اووووي ادعيلي سلام
مامتها ربنا يوفقك يا بنتي في أمان الله وحفظه
راحت عند الشركة بس فضلت واقفه شويه وسرحت وفجأة فاقت علي صوت واحد جوه عربيه بيقول انتي
وعد انا
الشخص:اه انتي ابعدي علشان اعدي
وعد: حاضر براحه ما تزعقش
الشخص :ماهو لو ما بعدتيش هازعق فعلا
وعد:انت مغرور كده لي
الشخص:ابعدي مش فاضيلك
وعد:اي ده بقرف قالت عدي
عدي الشخص
وعد دخلت الشركة وقدمت الورق
وقعدت تستني دورها بعد شويه وقت
شخص انسه وعد ابراهيم
وعد : نعم
شخص:اتفضلي
دخلت وعد وكانت متوتره جدااا وما خدتش بالها من اللي قاعد غير لما رفع رأسه وقال اقعدي
اول ما شفته اتصدمت
الشخص انتي
وعد انت
الشخص بغرور اه انا انا كريم الشرقاوي تكلميني بقرف حضرتك
وعد :انت اللي اتكلمت بغرور واكن مافيش غيرك علي الارض
كريم:لا شطره وبتردي كمان
وعد:خافت بس ما بينتش كان في عنيها نظرت تحدي
كريم:انا هاعرفك تردي عليا ازاي
وعد سكتت وما ردتش
كريم:اقبلتك تقدري تستلمي شغلك من النهارده هاتكوني السكرتيرة الخاصة واي غلطه في الشغل هاتشوفي اللي عمرك ما شفتيه ورزع بايده علي المكتب اللي قدامه وقال اتفضلي على مكتبك
خرجت وعد وهي بتقول في نفسها يا ربي معقول ده انسان طبيعي
راحت علي مكتبها ولسا بتقعد
رن جرس الفون
وعد الو
كريم قهوه ساده وتجيبي الملفات من مها وتيجي حالا
وعد :حاضر يا فندم راحت جابت القهوة والملفات وخبطت علي الباب
كريم:ادخل بصوت عالي
وعد:دخلت بكل ثقه اتفضل القهوة والملفات اللي حضرتك طلبتها
كريم: تمام سبيهم واطلعي
وعد بغيظ حاضر
كريم ملاحظ كده ومبسوط جدااا
وعد خرجت وراحت مكتبها ولسا هاتقعد
الفون رن وعد الو
كريم:تعاليلي حالا
وعد انا عملت اي
كريم قلت تعالي
وعد حاضر راحت وعد وهي بتنفخ ومش طايقاه دخلت
نعم ي فندم
كريم انا قلت القهوة اي
وعد ساده
كريم ودي مظبوط انا عندي كل حاجه اقولها تمشي مظبوط فاهمه
وعد انا قلتله ساده والله
كريم دوقي دي
وعد اخدت القهوة وشربت منها لقيتها سكر زياده اتصدمت
كريم هااا بضحك عليكي انا
وعد ان اسفه بجد والله قلتله ولسا هاتكمل كلامها قال بصوته الجهوري اطلعي بره
وعد انت عليك عفريت اسمه اطلعي بره ولا اي أنا قلتله ما عرفش هو لي عملها كده
كريم اسلوبك يكون احسن من كده معايا صوتك ما يعلاش علي صوتي فاهمه
وعد حاضر يا فندم
كريم يلا اطلعي
وعد طلعت راحت مكتبها وفضلت تعيط وتقول أنا عملت اي بس ي ربي
وعدي اليوم وروحت وهو كمان روح
وعد السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
مامتها وعليكم السلام ورحمه الله عامله ايه يا حببتي
وعد تمام يا ماما الحمد لله انا هادخل اغير
مامتها طيب خلاصي وتعالي كلي
وعد اكلت في الشغل انا هادخل انام علشان كان يوم مرهق جدا جدا دخلت اتوضت وصلت وغيرت وبعد تفكير طويل نامت
كريم روح مامته وباباه كانو قاعدين دخل سلم عليهم وقعد معاهم شويه وبعدين طلع غير واكل وراح علشان ينام فضل يفكر فيها وازاي تكلمه كده وقرر انه يندمها علي كل كلمه وبعدين رجع قال لنفسه بس هي ما عملتش حاجه
وفجاه قلب لا عملت علت صوتها عليا وبعدين نام…

تاني يوم في الشركة
وعد راحت علي معادها جهزت القهوة والملفات ومستنياه يجي وبتدعي اليوم يعدي بسلام

كريم نزل سلم علي مامته وراح علي الشركه
وكا المعتاد بنات الشركة كل يوم يتسحرو بجماله
كريم شاب رياضي طويل القامه عريض المنكبين ذات بشرة قمحيه وعيون عسليه جذابه وشعر ذات تسريحه مميزه وحاد الشخصية لا يتهاون في تعامله مع أحد ومغرور بعض الشئ

نرجع لموضعنا تاني

دخل وصل المكتب لقي وعد مش موجوده استغرب معقول تكون مشيت من اول يوم دخل المكتب لقي وعد بتحط القهوة والملفات علي المكتب هي ما حستش بيه
وهو داخل ولسا بتلف علشان تطلع اتفاجات بيه واقف وراها
وعد :اعاااااا صوتت
كريم:اي صوتك شفتي عفريت
وعد :ما اتكلمتش لي لما دخلت
كريم: والله مكتبي وانا حر اعمل اللي انا عايز اعمله وبيقرب عليها
وعد لو سمحت ما تقربش اكتر من كده
كريم:ومين قالك اني هاقرب لوحده زيك
وعد والدموع في عنيها علي وشك النزول ومين اصلا هايسمحلك انك تقرب مني
كريم اطلعي برا
وعد منغير ما تقول أنا طالعه القهوة عندك والملفات والمواعيد بتاعت النهارده كلها ياريت ما تتطلبنيش تاني
وسابته وطلعت
كريم قعد علي المكتب لا دي زودتها خالص حسابك تقل ي وعد
وعد راحت علي مكتبها وفضلت تعيط جامد
كريم رن عليها
وعد ردت الو
كريم مين اللي عامل القهوة دي
وعد انا علشان عم محمد تعبان
كريم كل يوم تعمليها فاهمه
وعد تمام يا فندم
وعدي اليوم من غير اي خناق
كريم روح وكذلك وعد
وعدي كذا يوم علي ابطلنا
وهما كل يوم خناق شكل وغرور كريم لا ينتهي
وعناد وعد كذلك
وفي يوم وعد كانت مروحه بس اتاخرت شويه
ومالقيتش مواصلات وهي ماشيه طلع عليها اتنين سكرانين جريت وهما جريو وراها وفي نفس الوقت كريم كان مروح شاف بنت بتجري في الضلمه واتنين بيجرو وراها لف ورجع بالعربيه بتاعته علشان يشوف ايه اللي بيحصل ونزل واتصدم من اللي شافه ………

استوووووب وهنا يتوقف القلم عن الكتابه
نكمل البارت الجاي ونشوف ايه اللي هيحصل

 5,724 اجمالى المشاهدات,  3 اليوم

ما مدى فائدة هذا المنشور؟

Advertisement

انقر على نجمة لتقييمه!

متوسط ​​تقييم 3.4 / 5. عدد الأصوات: 5

لا أصوات حتى الآن! كن أول من يقيم هذا المنشور.

As you found this post useful…

Advertisement

Follow us on social media!

No tags for this post.
Prev1 of 14
Use your ← → (arrow) keys to browse
Advertisement https://reelpdf.com/click/do.php?imgf=167189139225871.gif
4 تعليقات

4 Comments

  1. ياريت تشكرونا على المجهود فى نقل وكتابه الروايه لحضراتكم

    Reel-Story Note

Leave a Reply

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني.

The maximum upload file size: 128 ميغابايت. You can upload: image, audio, video, document, text, other. Links to YouTube, Facebook, Twitter and other services inserted in the comment text will be automatically embedded. Drop file here

PDF كتب و روايات عربية بصيغهساعة واحدة ago

تنزيل رواية غزل البنات لـ حنان لاشين

روايات مصريةساعة واحدة ago

قصه دماء فى ليله الحنه الجزء الثالث بقلم كوكى سامح

قصص الإثارةساعتين ago

اخيرا ماما وافقت اني اروح عيد ميلاد ياسمين صحبتي

قصص الإثارةساعتين ago

قصه بدأت مجدها بعد اغتصاب زوجها لها كاملة

روايات مصرية3 ساعات ago

قصه دماء فى ليله الحنه الجزء الأول بقلم كوكى سامح

روايات مصرية5 ساعات ago

الجزء العاشر من روايه وزة شيطان

روايات مصرية7 ساعات ago

الجزء الثامن من روايه وزة شيطان

روايات مصرية8 ساعات ago

الجزء التاسع من روايه وزة شيطان

روايات مصرية8 ساعات ago

الجزء السادس من روايه وزة شيطان

PDF كتب و روايات عربية بصيغه8 ساعات ago

تنزيل سلسلة قوارير العطار pdf بقلم كاردنيا الغوازي

روايات مصرية11 ساعة ago

الجزء الرابع من روايه وزة شيطان

روايات مصرية11 ساعة ago

الجزء الخامس من روايه وزة شيطان

روايات مصرية12 ساعة ago

الجزء السابع من روايه وزة شيطان

قصص حب13 ساعة ago

رواية جنون المطر (الجزء الثاني) بقلم برد المشاعر

روايات مصرية13 ساعة ago

الجزء الثالث من روايه وزة شيطان

قصص الإثارة3 أسابيع ago

رواية رغبه متوحشه (كامله)

قصص الإثارةأسبوع واحد ago

رواية بنت بمدرسة عيال اغنياء بقلم ماري جو

قصص حدثت بالفعل4 أشهر ago

رواية هنا فى الاعماق – بقلم مايا بلال

قصص متنوعة4 أشهر ago

حكاية ليلى واحمد وجارتى ابتسام

قصص الإثارة4 أشهر ago

رواية بنت فى ورطه بقلم كوكى سامح

ادب نسائي3 أسابيع ago

تكملة رواية ظلام البدر +21 بقلم بتول

ادب نسائي3 أسابيع ago

رواية ظلام البدر +21 بقلم بتول

ادب نسائي3 أسابيع ago

قصة غرام اولاد الالفي بقلم سماء احمد

قصص متنوعة4 أيام ago

عايشة عند اخويا ومراتو بلقمتى ويارتني بلاقي اللقمه

قصص الإثارةيوم واحد ago

حكايتي مع ابو زوجى السافل وما فعلت به

روايات مصرية3 أسابيع ago

قصة انا وحمايا بقلم كوكي سامح

قصص الإثارة19 ساعة ago

قصة حماتي وزوجتي الحامل +18 للكبار فقط

روايات مصرية3 أسابيع ago

قصة حماتي كامله للكاتبه ايمي رجب

فضفضة رييل ستورى4 أشهر ago

ديوثـة على زوجـي

روايات مصريةأسبوعين ago

رواية كبرياء عاشقة بقلم هدير نور(كاملة)

Facebook

Advertisement

Trending-ترندينغ