Connect with us

قصص الإثارة

حكايتي مع ابو زوجى السافل وما فعلت به

Published

on

3.8
(43)

وقت القراءة المقدر: 10 دقيقة (دقائق)

زينب عمري ٣٨ عام متزوجه من نفس البلدة التي اعيش فيها من هشام عمرة ٤٢ عام يعمل فلاح فالارض عايشين حياة متوسطه عيشه الفلاحين طبخ وخبز وعجن وانتم تعرفو او تسمعو عن العيشه دي معي ولد واحد وربنا مش أراد غير كدا وكمان الولد جه بعد ٦سنوات زواج

وكان السبب في عدم الخلفه هو زوجي بس كله بتاع ربنا
زوجي يعمل يومينا مسؤل في البيت عن شغل الزراعه يصحي الفجريه يرجع بعد المغرب وعايشه معي سلفتي أصغر مني هي زوجها بيسافر ويرجع كل سنه او اكتر او اقل حسب ظروفه فالسفر والعوده احنا عايشين في بيت العائله متكون من أب وأم لاتنين ولاد وحريمهم
ام زوجي إصابتها جلطه فالمخ رقدت فالفراش سنه بعد ما اتزوجت انا واتوفت ماتت أصبح حمل البيت كله عليا انا اخدم جوزي وابو جوزي دغير علف البهائم لما ترجع وغسيل وحليب وحدات كتيرة قعدة سنه ونصف ع الحال ده لحد اخو زوجي اتزوج وبدأت مراته تشيل عني شويه في الشغلات دي قسمنا اليوم بعد جوزها ما سافر. هي تخدم ابو جوزها وانا اخدم زوجي والطبخ يوم عليها ويوم عليا وفضلنا كدا عالحال ده حلوين

لحد ما أبو زوجي أصبح تعبان بسبب الغضروف وكدا بدا يقعد في البيت علي طول وهي المسؤله عنه ديمنا تساعده في الأكل تقعد معاه وعند الشاور تسنده لحد الحمام وساعده في تجهيز الشاور والملابس كأنه ابوها
اتطورت الحاله لابو زوجي طال قعدته فالبيت حتي فالشتاء نقعد نتفرج ع مسلسل عايز الا يدعك ليه عروقه ورجله من كتر القعدة فالبيت جسمه بيتكاسل وهي مرة تقعد تدعك ليه ومره انا وادينا عايشين
في يوم كنت بنظف فراش ابو زوجي لقيت فارغ حباية منشط جنسي تحت عالارض استغربت كتير ورجعت قؤلت يمكن جوزي انا إلا خدها وهو قاعد هنا في يوم ورمي الفارغ عادي ونسيت الموضوع
بس جه في بالي مرة اسأل جوزي هو ليه بياخد المنشطات دي مضرة قالي انتي مجنونه منشطات ايه وقرف ايه انا مش باخد حاجه وانا مش فاضي للكلام ده انتي شيفاني قوي مقطع الدنيا والتعصب وسابني ومشي حتي بدون ما يفكر يسألني انتي ازاي عرفتي ايه منشط وليه تسالي

كبرت دماغي وقؤلت يبقي هو جوزي الا بياخدها وعشن كدا اتعصب عليا لما واجهته ونسيت الموضوع
بس بعدها بأسبوع لقيت نفس الفارغ تاني في نفس الغرفه بتاع ابو جوزي
فكرت اسأل سلفتي بس هسالها اقؤلها ايه سكت ومحبتش اسأل فالموضوع ده تاني لحد في يوم دخل بن جارنا هو ديمنا يقضي مصالح ابو زوجي من البقاله او عايز يشتري حاجه بيبعت للولد ده يشتريها ليه هو الولد ده ديمنا عندنا

بس في يوم بعته يشتري حاجه ونام الظهريه نعس ولما الولد جه لقيه نايم كان شاري ليه حجات كماله علاج ناقص عنده من الصيدليه فتحت العلاج اراجعه لقيت في وسط العلاج نفس المنشط الا ديمنا بشوفه عقلي طلع مني هو ازاي بياخد ده ولمين اصلا لا كدا فيه حاجه فالموضوع ده بس ايه هي مش فهماها بدأت اتابع كل شئ بيحصل بهدؤء وبدون ما افتح الموضوع أو اسأل حتي حد فيه
بس اكتشفت مصيبه
بدأت اتابع واتجسس من بعيد لبعيد عشن اعرف ايه سر المنشط الجنسي الا بياخدة ابو جوزي وهو أرمل
واتسائل بيني وبين نفسي طب ليه ومع مين وبدأت أشك في سلفتي التي تقيم علي مساعدته في كل شئ بما انه مريض ويحتاج للخدمه
بس رجعت لضميري وقؤلت لا مستحيل يكون كدا انا عايشه مع ابو زوجي حتي من قبل متدخل سلفتي انا إلا كنت بخدمه وعمرة ما حصل منه شئ زي كدا معي حتي ولو بالنظرات
وبدأت ألوم نفسي وعديت الموضوع بيني وبين نفسي بس الشيطان ديمنا يوسوس لي وعايزة اتأكد ايه سبب كدا
ومع الوقت وتقريبا جوزي أصبح يتأخر في الشغل الزراعي وموسم جمع محصول وكان احيانا ينام فالشغل او يرجع ياخد الاكل ويمشي تاني

وكل شئ ماشئ فالبيت كما هو. انا وسلفتي
ونسهر شويه للمسلسل بس المرة دي لاحظت ان ابو زوجي بيبص عليا وكل شويه يطلب مني اقؤم اجبله حاجه او اعمله حاجه
طلب مني اعمله شاي دخلت المطبخ اعمله دخلت عليا سلفتي قالتلي بقؤلك ايه انا تعبانه وهطلع انام وانتي كملي المسلسل مع عمك لحد مايخد العلاج وينام
وبالفعل
قعدت معاه نحكي ونتحاكي عن المحصول والا بيحصل وتعب جوزي الايام دي فيه
واخد العلاج
وهو بياخد العلاج قؤلت اسأله عن المنشط ده بس خفت

راح قالي هاتي المرهم بتاع العظام ده وادهني رجلي بالمرة لي يومين سلفتك مش بتفكرني بيه
جبت المرهم وبدأت ادعك رجله من فوق الرقبه للأسفل
وبحكي معاه هو عادتا يشعر بالراحه والنعاس من التدليك وينام
وانا بدعك ليه المرهم واغطيه وادخل ع غرفتي انا كمان وانام
تاني يوم سلفتي قالت انا عايزة اروح أزور اهلي يومين
عمي قالها خلاص اتصلي ع جوزك وروحي بالفعل
اتصلت بجوزها وقالها روحي غيري جو. كام يوم بس هما يومين فقط عشن ابويا بيحتاج لرعايه ومرات اخويا الايام دي مشغلها كتير معاه كتر خيرها
وخلاص راحت واصبحت انا إلا مسؤله كالعادة عن كلشئ
ابو زوجي لازم ياخد شاور عشن المرهم تاني يوم
جهزت له الحمام

وساعدته يدخل هو بيمشي كويس بس المرة دي قالي تعالي اتسند عليكي حاسس بظهري ألم مش قادر امشي
قلتله سلامتك تعال وقام سند علي كتفي دخلته لحد الحمام
وقفلت عليه الباب لحد مايخلص الشاور وادخل اسنده وارجعه ع الجلسه الا بيقعد فيها تاني
خلص الشاور ونادا عليا
بساله خلصت ياعمي قالي اه تعالي أسند عليكي
فتحت الباب
اتفاجئت به عاري بسرعه قفلت الباب تاني
قالي ايه يابنتي ادخلي لبسيني دي سلفتك اشطر منك انتي مكسوفه مني
وانا حسيت اني مش عارفه انطق ولا كلمه انا اول مرة اشوفه كدا وهو ينادي وانا واقفه مش عارفه ارد اقؤله ايه
قؤلت طيب ياعمي حاول تلبس ملابسك الداخليه وانا ادخل اكملك معلش ضحك وقالي حاضر تعالي
دخلت كملت ليه لبسه

بس بعدها مبقتش مرتاحه لنظراته اقؤم اجيب حاجه احسه بينظر عليا وانا ماشيه وديمنا يتعمد اقؤم اجبله حاجه كل شويه واروح واجي لحد اليل وانا أفكاري اتشلت من التفكير هو ليه اتعمد اني ادخل عليه وهو كدا طيب يقصد ايه امبارح بكلامه ليا لما يقؤلي انا حاسس بيكي يابنتي جوزك ديمنا شقيان فالشغل والكلام ده
وجه اليل معاد العلاج جبته ليه اخده وقالي هاتي المرهم ادعكي رجلي انا بدأت نفسي تتكسر من كتر الطلبات وبعدين المرهم ده مش كل يوم انا لسه دعكاله امبارح به يعني عالاقل كمان يومين
بجيب ليه المرهم وبالصدفة بقي لقيت فارغ المنشط مواقع جوة كيس العلاج امممم يلا بقي اسأله عن ايه ده فرصه ايه وانا بدهن ليه المرهم هساله واعرف حكايه كلمتين الا قالهم وهو فالحمام. سلفتك اشطر منك.. دي كمان

بدأت ادعك ليه وهو راقد والمفروض اننا بندعك ليه من تحت ساتر غطاء الباطنيه او ملاية عليه
بعد عشر دقايق لقيته بيسحب الغطاء ويقؤلي الجو حر. كدا ليه بقؤله حر ايه بس ياعمي الجو ثلج احنا فالشتاء قالي لا الدهان ده بيخلي رجلي نار وراح رافع الغطاء واذا به…..

في نفس اليوم المشؤم ده نمت كأني نايمة في بحر من كتر التفكير في الرجل ده وعمايلة السودة مع سلفتي الا لسة مش متأكدة انها بتوافقة علي كدا والا لا هو مجرد شك داخلي بس فالاخر هتتعرفو الا حصل
خلينا في مصيبتي انا الأول

من شدة التعب محستش بجوزي وهو قايم من جنبي رايح الشغل الفجر غير انه قالي انا ماشي وانا حاسه اني في غيبوبه نمت تاني وكأني كنت بحلم بقابوس بسبب عمي ده كأنه بيتهجم عليا ويتحرش بي وانا بقاؤمه وصحيت ع غفلة واذا به مش قابوس ده حقيقي لقيته نايم حاضن ظهري
ومحسس نفسه كأني مستسلمة ليه انا جسمي اتشل من الحركه اعصابي باظط
مش عارفه اتكلم ولا عارفه اصرخ ومش قادرة ارفع نفسي واقاؤم حسيت بشلل وهو

لما لقيني مصدومه واتفزعت سرعان ما حسيت اني معي حيوان معندوش رحمه ولا عنده دين
كتم انفاسي بايدة وبدأت اقاؤمه واتعافي عليه وهو يتعافي عليا حاول ينزع ملابسي واخيرا صرخت وصوتي طلع كان هو وصل لزورته وانتهي
وخارج ومع خروجه من عندي تنزل سلفتي مسرعه من فوق هي ساكنه فوقي وتشوفه خارج من عندي بيعدل في ملابسه
وتدخل عليا تقؤلي مالك فيه ايه حصل وانا جسمي يرتعش ودموعي سايله ومش عارفه ارد

تقؤلي طيب فيكي ايه وعمي طالع من عندك ليه راح داخل هو تاني علي سؤالها بكل برود ويقؤلها دي مجنونه سمعتها بتصرخ كأنها شافت ثعبان بالغرفه
دخلت بسرعه عليها اشوفها مالها لقيتها تقؤلي الحقني يا عمي خفاش ضربني في وشي 🦇وانا نايمة وادور عالخفاش مش لاقي خفافيش ويضحك وانا اتصدمت من اختراعاته وسلفتي تقؤلي يخربيتك دانا قؤلت البيت ولع من تحت والا حرامي دخل علينا

خضتيني بس تصدقي فعلا انا امبارح باليل شوفت الخافش ده بس تقريبا طار علي برة من بير السلم يلا قؤمي بقي انا بروح اشغل عالغسيل وانتي ابقي اطبخي عالغدا
وخرجو من الغرفه وانا علي نار دماغي هتطير. انا فين عايشه في كابوس والا ايه والا مسلسل
لا لا لازم اشوف حل لازم
وقؤمت غسلت وشي وفكرت اني لازم خطة محكمه للموضوع ده

جهزت الفطار. وافطرنا وليقته بينادي عليا عايز شائ عملت له الشائ وداخله اعطية الشاي لقيته بيقؤلي شوفتي الموضوع سهل كيف بس انتي الا مكبرة الموضوع فكري تاني
وانا سبحان من شقلب لي أفكاري معاه
قؤلته بما انك عارف ان محدش هيصدقني انا موافقه بس بشرط
قالي ايوة هو ده عين الكلام السليم اؤمري
قؤلته لا مش دلوقت بقي الشروط استني عليا اخلص الا ورايا واجيلك. تاني ققالي ماشي منتظرك
دخلت غرفتي ونويت والنيه لله علي خطة محكمه وأخرج من تحت ايدة فالبيت المنيل ده
وبعدها لقيت سلفتي بتنادي عليا تقؤلي متاخدي تنشري شويه الغسيل دول فوق عقبال مشطف انا الباقي خدته انا وطلعت انشرة وبعد ما طلعت افتكرت

اني سايبه مشبكات الا بتمسك اللبس وهو منشور عشن الهوا. نزلت اجيبها واتفاجي بصوت سلفتي بتتكلم مع ابو جوزي وتساله ها ابسط بقا ياعم اهي وافقت وهتطنشني انا الله يسهلك وتضحك وهو يضحك سمعته يقؤلها اطنشك ازاي انا النهاردة عايزك هستناكي اليوم بعد ما تنام هي جوزها كدا كدا هينام فالشغل النهارده عشن بكرة هيخضر الأرض وهي هتنام وانتي تعالي صحيني

وانا هنا عرفت كل شئ بيمشي من ورايا فالبيت ده
روحت طالعه تاني عالسلم بهدؤء ورفعت صوتي من فوق علي سلفتي بقؤلها شوفي المشابك تحت كدا عندك قالتلي اه هنا انتي نسيتيها استني اجبهالك وفعلا جابت لي المشابك ومحسوش اني سمعت كلامهم وهنا بدأت افكر بقا في خطة تكون جامده لمتابعة الجزء الاخير من هنا

قصة انا وسلفتي وحمايا كاملة –

 126,051 اجمالى المشاهدات,  36 اليوم

ما مدى فائدة هذا المنشور؟

انقر على نجمة لتقييمه!

Advertisement

متوسط ​​تقييم 3.8 / 5. عدد الأصوات: 43

لا أصوات حتى الآن! كن أول من يقيم هذا المنشور.

As you found this post useful…

Follow us on social media!

Advertisement
No tags for this post.
Advertisement https://reelpdf.com/click/do.php?imgf=167189139225871.gif
6 تعليقات

6 Comments

  1. ياريت تشكرونا على المجهود فى نقل وكتابه الروايه لحضراتكم

    Reel-Story Note

    • غير معروف

      يوليو 26, 2021 at 5:38 م

      أين البقية

  2. Pingback: رواية حكايتي حكاية كاملة - Reel-Story - رييل ستورى

Leave a Reply

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زد معلوماتكساعتين ago

مشاهير خاضوا معارك شرسة للدفاع عن أشقائهم.. من جيجى حديد لجانيت جاكسون

تفسير الأحلام والرؤى5 أيام ago

تفسير رؤية عدوك في المنام ..وما تفسير ابن سيرين

تفسير الأحلام والرؤى5 أيام ago

تفسير رؤية صبغ الشعر في المنام للمطلقة

تفسير الأحلام والرؤى5 أيام ago

تفسير منام رؤية الأب المتوفي

تفسير الأحلام والرؤى6 أيام ago

تفسيرات رؤية القرنفل – المسمار – في المنام

تفسير الأحلام والرؤى6 أيام ago

داعية: تفسير الأحلام حسب صلاح الشخص و"لو ذهبت مع الميت في المنام ليس معناه قرب الأجل" –

تفسير الأحلام والرؤى6 أيام ago

حلمت اني تزوجت غير زوجي وكنت مبسوطه

تفسير الأحلام والرؤى6 أيام ago

حكم تفسير الأحلام.. جائز شرعا وفقا لدار الإفتاء ولكن بشرط

تفسير الأحلام والرؤى6 أيام ago

رأيت نفسي عارياً في الحلم ما تفسير ذلك

تفسير الأحلام والرؤى6 أيام ago

تفسير رؤية الشيخ في المنام للعزباء والمتزوجة والرجل

تفسير الأحلام والرؤى6 أيام ago

رؤيا عجيبة.. تفسير حلم من رأي في منامه سحابة لها ظل ولا يتساقط منها الماء

تفسير الأحلام والرؤى6 أيام ago

تفسير رؤية جوز الهند في المنام وعلاقتها بحسن تربية الأبناء

تفسير الأحلام والرؤى6 أيام ago

تفسير رؤية الزيت في المنام وعلاقته بوفرة المال والصحة الجيدة

تفسير الأحلام والرؤى6 أيام ago

تفسير رؤية الثعبان في المنام.. دلالات على الانتصار أو التحذير

تفسير الأحلام والرؤى6 أيام ago

تفسير رؤية الخضر في المنام

Facebook

Advertisement

Trending-ترندينغ