Connect with us

قصص الإثارة

حكايتي مع ابو زوجى السافل وما فعلت به

Published

on

3.9
(40)

وقت القراءة المقدر: 10 دقيقة (دقائق)

زينب عمري ٣٨ عام متزوجه من نفس البلدة التي اعيش فيها من هشام عمرة ٤٢ عام يعمل فلاح فالارض عايشين حياة متوسطه عيشه الفلاحين طبخ وخبز وعجن وانتم تعرفو او تسمعو عن العيشه دي معي ولد واحد وربنا مش أراد غير كدا وكمان الولد جه بعد ٦سنوات زواج

وكان السبب في عدم الخلفه هو زوجي بس كله بتاع ربنا
زوجي يعمل يومينا مسؤل في البيت عن شغل الزراعه يصحي الفجريه يرجع بعد المغرب وعايشه معي سلفتي أصغر مني هي زوجها بيسافر ويرجع كل سنه او اكتر او اقل حسب ظروفه فالسفر والعوده احنا عايشين في بيت العائله متكون من أب وأم لاتنين ولاد وحريمهم
ام زوجي إصابتها جلطه فالمخ رقدت فالفراش سنه بعد ما اتزوجت انا واتوفت ماتت أصبح حمل البيت كله عليا انا اخدم جوزي وابو جوزي دغير علف البهائم لما ترجع وغسيل وحليب وحدات كتيرة قعدة سنه ونصف ع الحال ده لحد اخو زوجي اتزوج وبدأت مراته تشيل عني شويه في الشغلات دي قسمنا اليوم بعد جوزها ما سافر. هي تخدم ابو جوزها وانا اخدم زوجي والطبخ يوم عليها ويوم عليا وفضلنا كدا عالحال ده حلوين

لحد ما أبو زوجي أصبح تعبان بسبب الغضروف وكدا بدا يقعد في البيت علي طول وهي المسؤله عنه ديمنا تساعده في الأكل تقعد معاه وعند الشاور تسنده لحد الحمام وساعده في تجهيز الشاور والملابس كأنه ابوها
اتطورت الحاله لابو زوجي طال قعدته فالبيت حتي فالشتاء نقعد نتفرج ع مسلسل عايز الا يدعك ليه عروقه ورجله من كتر القعدة فالبيت جسمه بيتكاسل وهي مرة تقعد تدعك ليه ومره انا وادينا عايشين
في يوم كنت بنظف فراش ابو زوجي لقيت فارغ حباية منشط جنسي تحت عالارض استغربت كتير ورجعت قؤلت يمكن جوزي انا إلا خدها وهو قاعد هنا في يوم ورمي الفارغ عادي ونسيت الموضوع
بس جه في بالي مرة اسأل جوزي هو ليه بياخد المنشطات دي مضرة قالي انتي مجنونه منشطات ايه وقرف ايه انا مش باخد حاجه وانا مش فاضي للكلام ده انتي شيفاني قوي مقطع الدنيا والتعصب وسابني ومشي حتي بدون ما يفكر يسألني انتي ازاي عرفتي ايه منشط وليه تسالي

كبرت دماغي وقؤلت يبقي هو جوزي الا بياخدها وعشن كدا اتعصب عليا لما واجهته ونسيت الموضوع
بس بعدها بأسبوع لقيت نفس الفارغ تاني في نفس الغرفه بتاع ابو جوزي
فكرت اسأل سلفتي بس هسالها اقؤلها ايه سكت ومحبتش اسأل فالموضوع ده تاني لحد في يوم دخل بن جارنا هو ديمنا يقضي مصالح ابو زوجي من البقاله او عايز يشتري حاجه بيبعت للولد ده يشتريها ليه هو الولد ده ديمنا عندنا

بس في يوم بعته يشتري حاجه ونام الظهريه نعس ولما الولد جه لقيه نايم كان شاري ليه حجات كماله علاج ناقص عنده من الصيدليه فتحت العلاج اراجعه لقيت في وسط العلاج نفس المنشط الا ديمنا بشوفه عقلي طلع مني هو ازاي بياخد ده ولمين اصلا لا كدا فيه حاجه فالموضوع ده بس ايه هي مش فهماها بدأت اتابع كل شئ بيحصل بهدؤء وبدون ما افتح الموضوع أو اسأل حتي حد فيه
بس اكتشفت مصيبه
بدأت اتابع واتجسس من بعيد لبعيد عشن اعرف ايه سر المنشط الجنسي الا بياخدة ابو جوزي وهو أرمل
واتسائل بيني وبين نفسي طب ليه ومع مين وبدأت أشك في سلفتي التي تقيم علي مساعدته في كل شئ بما انه مريض ويحتاج للخدمه
بس رجعت لضميري وقؤلت لا مستحيل يكون كدا انا عايشه مع ابو زوجي حتي من قبل متدخل سلفتي انا إلا كنت بخدمه وعمرة ما حصل منه شئ زي كدا معي حتي ولو بالنظرات
وبدأت ألوم نفسي وعديت الموضوع بيني وبين نفسي بس الشيطان ديمنا يوسوس لي وعايزة اتأكد ايه سبب كدا
ومع الوقت وتقريبا جوزي أصبح يتأخر في الشغل الزراعي وموسم جمع محصول وكان احيانا ينام فالشغل او يرجع ياخد الاكل ويمشي تاني

وكل شئ ماشئ فالبيت كما هو. انا وسلفتي
ونسهر شويه للمسلسل بس المرة دي لاحظت ان ابو زوجي بيبص عليا وكل شويه يطلب مني اقؤم اجبله حاجه او اعمله حاجه
طلب مني اعمله شاي دخلت المطبخ اعمله دخلت عليا سلفتي قالتلي بقؤلك ايه انا تعبانه وهطلع انام وانتي كملي المسلسل مع عمك لحد مايخد العلاج وينام
وبالفعل
قعدت معاه نحكي ونتحاكي عن المحصول والا بيحصل وتعب جوزي الايام دي فيه
واخد العلاج
وهو بياخد العلاج قؤلت اسأله عن المنشط ده بس خفت

راح قالي هاتي المرهم بتاع العظام ده وادهني رجلي بالمرة لي يومين سلفتك مش بتفكرني بيه
جبت المرهم وبدأت ادعك رجله من فوق الرقبه للأسفل
وبحكي معاه هو عادتا يشعر بالراحه والنعاس من التدليك وينام
وانا بدعك ليه المرهم واغطيه وادخل ع غرفتي انا كمان وانام
تاني يوم سلفتي قالت انا عايزة اروح أزور اهلي يومين
عمي قالها خلاص اتصلي ع جوزك وروحي بالفعل
اتصلت بجوزها وقالها روحي غيري جو. كام يوم بس هما يومين فقط عشن ابويا بيحتاج لرعايه ومرات اخويا الايام دي مشغلها كتير معاه كتر خيرها
وخلاص راحت واصبحت انا إلا مسؤله كالعادة عن كلشئ
ابو زوجي لازم ياخد شاور عشن المرهم تاني يوم
جهزت له الحمام

وساعدته يدخل هو بيمشي كويس بس المرة دي قالي تعالي اتسند عليكي حاسس بظهري ألم مش قادر امشي
قلتله سلامتك تعال وقام سند علي كتفي دخلته لحد الحمام
وقفلت عليه الباب لحد مايخلص الشاور وادخل اسنده وارجعه ع الجلسه الا بيقعد فيها تاني
خلص الشاور ونادا عليا
بساله خلصت ياعمي قالي اه تعالي أسند عليكي
فتحت الباب
اتفاجئت به عاري بسرعه قفلت الباب تاني
قالي ايه يابنتي ادخلي لبسيني دي سلفتك اشطر منك انتي مكسوفه مني
وانا حسيت اني مش عارفه انطق ولا كلمه انا اول مرة اشوفه كدا وهو ينادي وانا واقفه مش عارفه ارد اقؤله ايه
قؤلت طيب ياعمي حاول تلبس ملابسك الداخليه وانا ادخل اكملك معلش ضحك وقالي حاضر تعالي
دخلت كملت ليه لبسه

بس بعدها مبقتش مرتاحه لنظراته اقؤم اجيب حاجه احسه بينظر عليا وانا ماشيه وديمنا يتعمد اقؤم اجبله حاجه كل شويه واروح واجي لحد اليل وانا أفكاري اتشلت من التفكير هو ليه اتعمد اني ادخل عليه وهو كدا طيب يقصد ايه امبارح بكلامه ليا لما يقؤلي انا حاسس بيكي يابنتي جوزك ديمنا شقيان فالشغل والكلام ده
وجه اليل معاد العلاج جبته ليه اخده وقالي هاتي المرهم ادعكي رجلي انا بدأت نفسي تتكسر من كتر الطلبات وبعدين المرهم ده مش كل يوم انا لسه دعكاله امبارح به يعني عالاقل كمان يومين
بجيب ليه المرهم وبالصدفة بقي لقيت فارغ المنشط مواقع جوة كيس العلاج امممم يلا بقي اسأله عن ايه ده فرصه ايه وانا بدهن ليه المرهم هساله واعرف حكايه كلمتين الا قالهم وهو فالحمام. سلفتك اشطر منك.. دي كمان

بدأت ادعك ليه وهو راقد والمفروض اننا بندعك ليه من تحت ساتر غطاء الباطنيه او ملاية عليه
بعد عشر دقايق لقيته بيسحب الغطاء ويقؤلي الجو حر. كدا ليه بقؤله حر ايه بس ياعمي الجو ثلج احنا فالشتاء قالي لا الدهان ده بيخلي رجلي نار وراح رافع الغطاء واذا به…..

في نفس اليوم المشؤم ده نمت كأني نايمة في بحر من كتر التفكير في الرجل ده وعمايلة السودة مع سلفتي الا لسة مش متأكدة انها بتوافقة علي كدا والا لا هو مجرد شك داخلي بس فالاخر هتتعرفو الا حصل
خلينا في مصيبتي انا الأول

من شدة التعب محستش بجوزي وهو قايم من جنبي رايح الشغل الفجر غير انه قالي انا ماشي وانا حاسه اني في غيبوبه نمت تاني وكأني كنت بحلم بقابوس بسبب عمي ده كأنه بيتهجم عليا ويتحرش بي وانا بقاؤمه وصحيت ع غفلة واذا به مش قابوس ده حقيقي لقيته نايم حاضن ظهري
ومحسس نفسه كأني مستسلمة ليه انا جسمي اتشل من الحركه اعصابي باظط
مش عارفه اتكلم ولا عارفه اصرخ ومش قادرة ارفع نفسي واقاؤم حسيت بشلل وهو

لما لقيني مصدومه واتفزعت سرعان ما حسيت اني معي حيوان معندوش رحمه ولا عنده دين
كتم انفاسي بايدة وبدأت اقاؤمه واتعافي عليه وهو يتعافي عليا حاول ينزع ملابسي واخيرا صرخت وصوتي طلع كان هو وصل لزورته وانتهي
وخارج ومع خروجه من عندي تنزل سلفتي مسرعه من فوق هي ساكنه فوقي وتشوفه خارج من عندي بيعدل في ملابسه
وتدخل عليا تقؤلي مالك فيه ايه حصل وانا جسمي يرتعش ودموعي سايله ومش عارفه ارد

تقؤلي طيب فيكي ايه وعمي طالع من عندك ليه راح داخل هو تاني علي سؤالها بكل برود ويقؤلها دي مجنونه سمعتها بتصرخ كأنها شافت ثعبان بالغرفه
دخلت بسرعه عليها اشوفها مالها لقيتها تقؤلي الحقني يا عمي خفاش ضربني في وشي 🦇وانا نايمة وادور عالخفاش مش لاقي خفافيش ويضحك وانا اتصدمت من اختراعاته وسلفتي تقؤلي يخربيتك دانا قؤلت البيت ولع من تحت والا حرامي دخل علينا

خضتيني بس تصدقي فعلا انا امبارح باليل شوفت الخافش ده بس تقريبا طار علي برة من بير السلم يلا قؤمي بقي انا بروح اشغل عالغسيل وانتي ابقي اطبخي عالغدا
وخرجو من الغرفه وانا علي نار دماغي هتطير. انا فين عايشه في كابوس والا ايه والا مسلسل
لا لا لازم اشوف حل لازم
وقؤمت غسلت وشي وفكرت اني لازم خطة محكمه للموضوع ده

جهزت الفطار. وافطرنا وليقته بينادي عليا عايز شائ عملت له الشائ وداخله اعطية الشاي لقيته بيقؤلي شوفتي الموضوع سهل كيف بس انتي الا مكبرة الموضوع فكري تاني
وانا سبحان من شقلب لي أفكاري معاه
قؤلته بما انك عارف ان محدش هيصدقني انا موافقه بس بشرط
قالي ايوة هو ده عين الكلام السليم اؤمري
قؤلته لا مش دلوقت بقي الشروط استني عليا اخلص الا ورايا واجيلك. تاني ققالي ماشي منتظرك
دخلت غرفتي ونويت والنيه لله علي خطة محكمه وأخرج من تحت ايدة فالبيت المنيل ده
وبعدها لقيت سلفتي بتنادي عليا تقؤلي متاخدي تنشري شويه الغسيل دول فوق عقبال مشطف انا الباقي خدته انا وطلعت انشرة وبعد ما طلعت افتكرت

اني سايبه مشبكات الا بتمسك اللبس وهو منشور عشن الهوا. نزلت اجيبها واتفاجي بصوت سلفتي بتتكلم مع ابو جوزي وتساله ها ابسط بقا ياعم اهي وافقت وهتطنشني انا الله يسهلك وتضحك وهو يضحك سمعته يقؤلها اطنشك ازاي انا النهاردة عايزك هستناكي اليوم بعد ما تنام هي جوزها كدا كدا هينام فالشغل النهارده عشن بكرة هيخضر الأرض وهي هتنام وانتي تعالي صحيني

وانا هنا عرفت كل شئ بيمشي من ورايا فالبيت ده
روحت طالعه تاني عالسلم بهدؤء ورفعت صوتي من فوق علي سلفتي بقؤلها شوفي المشابك تحت كدا عندك قالتلي اه هنا انتي نسيتيها استني اجبهالك وفعلا جابت لي المشابك ومحسوش اني سمعت كلامهم وهنا بدأت افكر بقا في خطة تكون جامده لمتابعة الجزء الاخير من هنا

قصة انا وسلفتي وحمايا كاملة –

 95,805 اجمالى المشاهدات,  159 اليوم

Advertisement

ما مدى فائدة هذا المنشور؟

انقر على نجمة لتقييمه!

متوسط ​​تقييم 3.9 / 5. عدد الأصوات: 40

لا أصوات حتى الآن! كن أول من يقيم هذا المنشور.

Advertisement

As you found this post useful…

Follow us on social media!

No tags for this post.
6 تعليقات

6 Comments

  1. ياريت تشكرونا على المجهود فى نقل وكتابه الروايه لحضراتكم

    Reel-Story Note

    • غير معروف

      يوليو 26, 2021 at 5:38 م

      أين البقية

  2. Pingback: رواية حكايتي حكاية كاملة - Reel-Story - رييل ستورى

Leave a Reply

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني.

The maximum upload file size: 128 ميغابايت. You can upload: image, audio, video, document, text, other. Links to YouTube, Facebook, Twitter and other services inserted in the comment text will be automatically embedded. Drop file here

روايات مصرية

رواية السم فى العسل بقلم كوكى سامح

Published

on

Prev1 of 16
Use your ← → (arrow) keys to browse
3.8
(23)

وقت القراءة المقدر: 9 دقيقة (دقائق)

روايه السم فى العسل

الأول

الكاتبه كوكى سامح

__ من يوم ما حمايا كتب وصيته وقال فيها ان اللى هتخلف بنت هى اللى هتاخد نص ثروته

وحياتنا اتقلبت ١٨٠ درجه للأسوء

انا سهر ٢٥ سنه على قدر كبير من الج.. متجوزه من ” احمد الدمنهورى” ولقبه الباشا

وعايشه فى فيلا حمايا ( الدمنهورى بيه) اكبر تجار العاب الأطفال فى وجميع البلاد العربيه

عندى سلفتين ” روقيه” ٣٥ سنه وعندها (مروان ٣ سنوات) و الأخ الاكبر ( عمار)

اما ” معتزه” ٣٢ سنه وعندها ( ياسين سنتين)

وزوجة الأخ الوسطانى ( كريم)

طبعا انا قولت سلفتين لان السلفه التالته متنفعش تبقى سلفتى لانها اختى التؤام (منار) ومتزوجه من الأخ الوسطانى تؤام واسمه ( كارم) ومعاها “باسم” عنده شهوور

اما انا بقى مرات الباشا اللى الكل بيعملوا الف حساب واراد ربنا بعد ما حمايا كتب وصيته

انى احمل ولما شوفت السار عرفت انها بنوته

ونويت اسميها ( فريحه)

عانيت من الحمل شهور.. وجه اليوم اللى اتولدت فيه فريحة وكانت فرحه البيت كله

بس رغم الفرحه اللى عشتها اما اتولدت فريحه على وش الدنيا.. عرفت اسوء خبر

بعد ٣ سنوات عرفت انها مريضه سكر

الخبر ده وجع قلبي وكسرنى وكنت بسأل نفسى.. ازاى طفله تعانى من السكر فى سن زى ده

دى لسه حتى متعرفش ربها.. كنت ببكى طول الليل واسأل نفسى لما تكبر ويبقى عندها ٦ سنين وت المدرسه هتعمل اي وهتتعامل ازاى مع الأطفال اللى من سنها؟!

المفروض ان هيكون ليها نظام اكل معين دى مريضه سكرى.. وده خلانى غصب عنى ما انا مش ملاك.. انا بنى ادمه من لحم ود”م

خلانى ازعل من ربنا وابطل صلاه وكنت بسألوا وبقولوا.. انت ليه تستخسر فيا فرحتى

ليه بنتى يكون عندها السكر وولاد العيله كلهم صحتهم كويسة.. اعترضت ع امر ربنا

وكان غلط كبير منى.. بس انا قولت انى بنى ادمه مش ملاك…

وفى يوم كنت بلاعب فريحه فى الجنينه لقيت احمد داخل عليا وكان باين عليه انه مخنوق ومضايق.. شال البنت ع ايده وكان بيلاعبها

قربت منه وسألته : مالك.. شكلك كده مضايق من حاجه رد عليه رد غريب ومسك حنجرته وهنا عرفت انه مخنوق جدا

احمد : تعبان ومش طايق نفسى

سهر قربت منه وحضنته : اي اللى مضايقك

احمد : بعدين

سهر : من امتى وانت بتخبي ع مراتك حبيبتك

احمد بابتسامه كلها حزن وبصوت خافت : حاسس ان فى حاجه بتحصل من ورايا بس مش عارف هى اي؟

سهر ب استغراب : حاجه اي؟ هو فى حد فى الشغل مضايقك

احمد بتنهيده واداها البنت وخدتها من ايده

ياريت.

سهر : ياريت.. قصدك اي بياريت دى!؟

احمد : اخواتى.. انا حاسس ان محدش فيهم طايقنى وخصوصا بعد ما ربنا كرمنا ب فريحه

سهر خدت البنت فى حضنها وحضنتها بخوف : مالها فريحه.. واي دخل بنتى ما بينكم

احمد : انتى ناسيه وصيه بابا اللى كتبها وقال فيها ان البنت اللى هتتولد ليها نص الثروه

سهر حضنت البنت بخوف اكتر : وده معناه اي

احمد بغضب : معناه ان بنتنا عليها العين ي سهر

سهر بذهول : انت تقصد أن اخواتك قاصدين يأذوا بنتى.. وابتدى صوتها يعلى

(قرب منها وحط ايده على بوقها.. وطى صوتك حد يسمعنا)

سهر : معقول اخواتك يأذوا بنتى

احمد بانفعال : لا طبعا.. بس بقول الموضوع ده عامل بينى وما بينهم حساسية جامده

بيتعاملوا معايا بطريقه غريبه

سهر بانفعال : واحنا مش عاوزين حاجة تغور الفلوس.. وعيطت.. مش كفايه أن بنتى مريضه سكرى ومش هتعيش زى باقى الأطفال ( وانهارت)

احمد خدهم فى حضنه : انا لازم اقول لبابا يلغى الوصيه دي خالص وبعد عمر طويل كل واحد فينا ياخد حقه بشرع ربنا

سهر بصتلوا بنظره حزن : ياريت

_ بعدها بكام يوم سمعت احمد بيكلم حمايا فى الموضوع.. وكنت واقفه انا وداده ( تحيه)

حمايا دخل المكتب ونادى على تحيه وطلب منها تعمل قهووه

الدمنهورى قعد على الكرسى وولع سيجار

.. خير ي أحمد عاوزنى فى اي!

ولما سمعته بيتكلم معاه ولسة بقرب من الباب علشان اسمع بيقولوا اي لقيت اختى التؤام

منار نازله ومعاها روقيه ولما شافونى قربوا منى

روقيه : واقفه كده ليه ي سهر!؟

سهر بارتباك : واقفه عادى

( تحيه خارجه من المطبخ ومعاها القهوه)

منار : القهوة دى لمين ي تحيه

تحيه بصت لسهر وقالت : القهوه لسى الدمنهورى بيه وسى الباشا

روقيه : اه.. متقولى ان الباشا جوه مع حمايا

وفى نفسها ( عقربه.. تلاقيه بيتفق مع حمايا وبيطلب وصايا ع بنته ويلهف نص الثروه فى كرشه)

سهر بارتباك : واحد مع باباه انا مالى وسابتهم وخدت فريحه وطلعت اوضتها

روقيه لمنار : الصراحه مش دى اختك وتؤامك

إنما غيرك خالص.. متزعليش منى.. انتى ع سجيتك وطبيعيه إنما هى عايشة الدور اكمنها واخده الباشا.. كبير العيله

منار بغضب : دى اختى ع فكره وياريت تتكلمى عنها بأسلوب احسن من كده

روقيه قربت منها بوشوشه : ي بنتى انتى عبيطه المفروض ان كلنا فى مركب واحده.. بنت اختك هتاخد نص الثروه بالظلم

منار : وهى مالها العيب من حمايا يعنى مش منها ولا من جوزها واستأذنت وخرجت الجنينه

روقيه بسخريه : وهى مالها العيب من حماها

كتك وكسه بكره تعرفى قيمه كلامى لما نبقى كلنا ع اله

وهنا خرج احمد من المكتب ووشه احمر جدا

وباين عليه انه مضايق لدرجه ان مشافش روقيه قدامه وكان بيبرطم بالكلام ( انا هاخد مراتى وبنتى وهسيب البيت خالص)

روقيه بعدت لما شافت الدمنهورى خارج من المكتب وعفاريت الدنيا بتتنطت فى وشه

روقيه فى نفسها ( ي ترى فى اي) انا لازم احكى ل عمار كل اللى حصل ومسكت الفون وكلمته

وقالت إن احمد متخانق مع باباه

__ عدت ٣ سنوات والحال كما هو عليه لا الدمنهورى غير وصيته ولا احمد ساب البيت بس اللى اتغير ان فريحه كبرت وبقى عندها ٦ سنين

كانت زى البدر فى تمامه.. كانت روح الدمنهورى

اللى بيتنفسها..

__فى الجنينه فريحه قاعده بتلعب مع ولاد عمها

وسهر فى ايدها نسكافيه وبتتمشى فى الجنينه

لمحت بنت واقفه عند السور بتشاور لها وشكلها يدى ١٨ سنه.. قربت منها

البنت بوشوشه : انا بشوف الودع ي هانم ممكن اشوفلك

سهر : لا لا مش بحب الحاجات دى

البنت : ا ايدك ي هانم.. جربى

سهر فى نفسها ( هى اكيد محتاجه فلوس)

طيب انا هشوف

وفتحت الباب ودخلت البنت

البنت مدت ايدها : ووشوشى الودع ي هانم

سهر طلعت ١٠٠ جنيه واديتهلها

البنت مسكت ايدها وبصت فيها قبل ما تمسك الودع وبصت فى كفها وقالت : نهار اسود

ده انتى هتشوفى ايام سوده

سهر قلبها اتقبض : انتى بتقولى اي.. اعوذب ب ي ه عليكى

البنت بصت لها بحزن : اللى جاى كتير عليكم

سهر حطت ايدها ع ودنها : أمشى انا مش هسمع حاجه

البنت : انا ماشيه وهرجعلك بعد شهر ي هانم

سهر حطت ايدها ع دماغها : لا لا اكيد كذابه

اعوذب بالله

البنت مشيت وسهر نسيت كلامها وقالت انه كله كذب رغم أنها اتأثرت بيه

وبعد شهر الفيلا كانت جاهزه للاحتفال بعيد ميلاد باسم ابن منار تؤام سهر وسلفتها فى نفس الوقت… باسم تم ال ٧ سنوات

الحفله كبيره وبعد ما طفوا الشمع وكانت الساعه ٩ مساءا.. فريحه اختفت.. سهر خرجت تدور عليها

ملقتهاش وحصل قلق فى الفيلا لمجرد ان فريحه مش موجوده.. سهر فى نفسها ( انا عارفه هى فين اكيد عند البسين) جريت ع البسين من غير ما حد يحس بيها وشافت فريحه قاعده

قربت منها : كده ي فريحه تقلقينى عليكى

جدو والبيت كله مقلوب عليكى

فريحه مش بترد.. قربت منها لقيتها جثه هامده

سهر ابتدت تصرخ ومحدش سامعها.. مسكت الفون واتصلت باحمد وقالت انها عند البسين

فى ثوانى الكل كان عندها واكتشفوا ان فريحه ماتتتتتتت💔

فى دقايق كان الجد اتصل بال وقال إن البنت اتوفت بغيبوبة سكر فالحال

خرجت الطفله فريحه جثه هامده من الفيلا محموله فى تابوت

وبعد الدفن سهر دخلت فى حاله ه

ونامت نوم عميق وصحيت ١٢ بالليل قامت مفزوعه

وبتصرخ.. بنتى.. بنتى.. فريحه

الداده قاعده تحت رجليها ولما سمعتها بتصرخ ومفزوعه قامت من مكانها : عاوزه حاجة ي ستى سهر

سهر بصراخ : عاوزه بنتى ي داده.. فريحه راحت فى غمضه عين

الداده بصت شمال ويمين وقامت قفلت الباب

وجريت ع سرير سهر وقربت منها وبوشوشه

انا هقولك ع حاجه بنتك ادفنت عايشه

سهر.. اي.. بتقولى اي!

تحيه : ي ستى هانم وطى صوتك دى لو سمعتنى هيكون فيها قتلى

سهر.. مين دى؟

تحيه : هقولك بعدين.. بس قومى بسرعه بنتك مدفونه بغيبوبة سكر من الصبح وممكن تكون فاقت الحقيها الأول وبعدين هقولك ع اللى حصل

سهر قامت زى المجنونه وكان فى ايدها فستان فريحة : الحقها فين

تحيه : الترب ي هانم

سهر بارتباك وعدم وعى : انا هروح الترب

وفتحت باب الاوضه وقبل ما تخرج

تحية : ي هانم

سهر بصتلها : نعم

تحيه : مفتاح التربه فى درج مكتب الدمنهورى بيه.. نزلت سهر جرى والڤيلا كلها مفيهاش حد

الكل نايم من بعد الدفن والعزا.. اليوم كان شاق جدا.. حتى احمد كان بره البيت من زعله وفاه بنته الوحيده

سهر نزلت زى المجنونه ودخلت المكتب وخدت المفتاح وطلعت بره الڤيلا وركبت عربيتها وطلعت ع الترب تشوف بنتها اللى عرفت انها مدفونه بغيبوبة سكر….

وصلت السهر والدنيا كانت ضلمه.. فتحت فلاش الفون وفتحت المدفن ودخلت ع مدفن بنتها

وابتدت تفتح المدفن وهى بتفتحه سمعت صوت وشافت حاجه غريبه 😳😳

يتبع……

 424,293 اجمالى المشاهدات,  3,725 اليوم

Advertisement

ما مدى فائدة هذا المنشور؟

انقر على نجمة لتقييمه!

متوسط ​​تقييم 3.8 / 5. عدد الأصوات: 23

لا أصوات حتى الآن! كن أول من يقيم هذا المنشور.

Advertisement

As you found this post useful…

Follow us on social media!

Prev1 of 16
Use your ← → (arrow) keys to browse
Continue Reading

قصص الإثارة

معذب القاصر

Published

on

Prev1 of 19
Use your ← → (arrow) keys to browse
4.4
(15)

وقت القراءة قدر: 2 دقيقة (دقائق)

معذب القاصر

تزوجها ليستر عليها و وقع فى ها

بارت ١

ورد : ارجوك ارحمنى يا عمى اعتقنى لوجه الله انا مظلومة مفيش حاجة من الكلام ده صح

عمها ( محمد ) و هو بيضر’بها بالحزام : بس يا فا’جرة انا لو عليا امو’تك و اغسل عارى منك

ورد : والله العظيم مظلومة

محمد : خلاص مفيش منه الكلام ده الدكتور بنفسه قال انك مش بنت بنوت يا مفضو’حة ن ابو الواد اللى فى بطنك ده و انا اللى كنت فاكر انك لسه مطلعتيش من البيضة اتريكى ماشية على حل شعرك

ورد : والله مظلومة

محمد : انهاردة ك على ابنك عمك

ورد : ارجوك لاء انا موافقة اعيش خدامك تحت رجلك بس بلاش تجوزنى له

محمد راح ضرب’ها بالقلم : و كمان بتتشرطى يا فا’جرة ده احمدى ربنا انه رضى يستر عليكى و قبل على نفسه واحدة زيك

مرات عمها ( سامية ) ضر’بتها فى رجلها : قومى يلا البسى خلينى نخلص منك

ورد لبست فستان الفرح و اتكتب كتابها على فارس

و كانت قاعدة فى الأوضة خايفة

فارس دخل و قفل الباب وراه ب

ورد بدأت ترجع لورا و فارس بيقرب منها لحد ما لزقت فى الحيطة

ورد بعياط : ارجوووك ابعد عنى

فارس فجأة بدا يقط’ع فستانها

ورد بعياط : ابعد عنى والله العظيم معملت حاجة

فارس ضر’بها بالقلم : اخرسى يا زا’نية

و راح ربطها فى السرير شبه عار’ية و بدا يضر’بها بالكرباج

ورد بدأت صرخها يملئ البيت

استوب

نسيت اعرفكم

فارس الهوارى : شاب لديه ٣٠ سنة عنيه عسلى و شعره بنى طويل جدا و بعضلات و هو حاد الطباع و كبير الهوارى و رجل اع عايش فى الصعيد متزوج من منى و لكن لا تنجب و لكن فارس بيعشقها

ورد : فتاة لديها ١٥ سنة يتيمة و عايشة مع عمها محمد من صغرها و هى تخاف جدا من فارس لدرجة ال عنيها زرقة زى البحر و شعرها بنى فاتح و بيضا جدا و غاية فى جمال

قولولى اكمل ولا لاء و لو لاقيت تفاعل حلو هكملها

#معذب_القاصر

#ندى_احمد

 268,214 اجمالى المشاهدات,  2,622 اليوم

ما مدى فائدة هذا المنشور؟

Advertisement

انقر على نجمة لتقمه!

متوسط ​​تقييم 4.4 / 5. عدد الأصوات: 15

لا أصوات حتى الآن! كن أول من يقيم هذا المنشور.

As you found this post useful…

Advertisement

Follow us on social media!

Prev1 of 19
Use your ← → (arrow) keys to browse
Continue Reading

قصص الإثارة

أرهقتي رجولتي بقلم شيماء محمد

Published

on

Prev1 of 65
Use your ← → (arrow) keys to browse
3.6
(18)

وقت القراءة قدر: 1 دقيقة (دقائق)

أرهقتي رجولتي

هو مثل أبيه ، يكره النساء بشده ولديه كالحجر ولكن هل سيلين الحجر أم ، عنيد ولا يظهر لها ه ويعاملها بقسوه حتى يتغلب على كبريائه ولا يعترف بحبه ..هو وصى عليها برغم وجود الأكبر ه ولكن هذه وصيه والدها ..هو مسيطر وذو شخصيه رجوليه …هذا هو بطلنا العنيد القاسى “محمد مهاب “

هى فتاه جله وجريئه جداً تكره والتعامل معهم ولا تخاف شيئ ولكن حين يتعلق الأمر بـى محمد مهاب ذلك المغرور الواصى عليها فإن الخوف والرعشه تكون سيدة الموقف .هى عن جداً جداً ومرحه فى بعض الأحيان وتشع أنوثه كوالدتهاا فريده ..هذه هى بطلتناا ” تيا شادى ”
روايه “سجينه بإرادتى ”
الجزء الثانى من أرهقنى عشق طفله 💛..ولكن لا علاقه بالاحداث وغير مرتبطه بها كثيراً
تابعوا …
جميع الحقوق محفوظة
Samiha Mohamed

 334,054 اى المشاهدات,  3,523 اليوم

Advertisement

ما مدى فائدة هذا المنشور؟

انقر على نجمة لتقمه!

متوسط ​​تقييم 3.6 / 5. عدد الأصوات: 18

لا أصوات حتى الآن! كن أول من يقيم هذا المنشور.

Advertisement

As you found this post useful…

Follow us on social media!

No tags for this post.
Prev1 of 65
Use your ← → (arrow) keys to browse
Continue Reading
زد معلوماتك5 دقائق ago

10 روايات عن القضية الفلسطينية: تجاوز المأساة وتوثيقها

زد معلوماتكساعتين ago

تراجع عدد السكان في 16 ولاية تركية

فضفضة رييل ستورى4 ساعات ago

متصل يبكي على الهواء ببرنامج كلام الناس : ” مراتي بتضربني وبتشتمني وواخدة كل فلوسي “

ذاكرة التاريخ History's Memory4 ساعات ago

إكرام المحاقري: اليمن: 14 اكتوبر.. احداث تاريخية يتجدد ذكر مجدها

ذاكرة التاريخ History's Memory5 ساعات ago

مشاهد وعبر من تاريخ المغرب المعاصر (1955-1999)

قصة في صوره7 ساعات ago

صورة نادرة للملك سلمان بن عبد العزيز ال سعود

ذاكرة التاريخ History's Memory8 ساعات ago

أحداث 1915 إبادة جماعية أم "خيانة عصابات أرمينية"

ذاكرة التاريخ History's Memory9 ساعات ago

في عيد الصحافة الاذربيجانية .. صحفيوا اذربيجان يحتفلون بعيدهم ال 147 في مدينة شوشا المحررة

ذاكرة التاريخ History's Memory12 ساعة ago

امير البحار القائد المسلم رشيق الوردامي والبلاد الضائعة تسالونيك

زد معلوماتكيوم واحد ago

مشاهير خاضوا معارك شرسة للدفاع عن أشقائهم.. من جيجى حديد لجانيت جاكسون

تفسير الأحلام والرؤىأسبوع واحد ago

تفسير رؤية صبغ الشعر في المنام للمطلقة

تفسير الأحلام والرؤىأسبوع واحد ago

تفسير رؤية عدوك في المنام ..وما تفسير ابن سيرين

تفسير الأحلام والرؤىأسبوع واحد ago

تفسير منام رؤية الأب المتوفي

تفسير الأحلام والرؤىأسبوع واحد ago

تفسيرات رؤية القرنفل – المسمار – في المنام

تفسير الأحلام والرؤىأسبوع واحد ago

حكم تفسير الأحلام.. جائز شرعا وفقا لدار الإفتاء ولكن بشرط

قصص الإثارة3 أشهر ago

رواية رغبه متوحشه (كامله)

قصص الإثارة3 أشهر ago

رواية بنت بمدرسة عيال اغنياء بقلم ماري جو

قصص حدثت بالفعلشهرين ago

رواية هنا فى الاعماق – بقلم مايا بلال

قصص متنوعةشهرين ago

حكاية ليلى واحمد وجارتى ابتسام

قصص الإثارةشهرين ago

رواية بنت فى ورطه بقلم كوكى سامح

ادب نسائي3 أشهر ago

رواية ظلام البدر +21 بقلم بتول

ادب نسائي3 أشهر ago

قصة غرام اولاد الالفي بقلم سماء احمد

ادب نسائي3 أشهر ago

تكملة رواية ظلام البدر +21 بقلم بتول

قصص متنوعة3 أشهر ago

عايشة عند اخويا ومراتو بلقمتى ويارتني بلاقي اللقمه

روايات مصرية3 أشهر ago

قصة انا وحمايا بقلم كوكي سامح

قصص الإثارة3 أشهر ago

حكايتي مع ابو زوجى السافل وما فعلت به

روايات مصرية3 أشهر ago

قصة حماتي كامله للكاتبه ايمي رجب

قصص الإثارة3 أشهر ago

قصة حماتي وزوجتي الحامل +18 للكبار فقط

روايات مصرية3 أشهر ago

رواية كبرياء عاشقة بقلم هدير نور(كاملة)

قصص الإثارة3 أشهر ago

رواية انا والطبيب في العيادة وبدون إعتراض مني

Facebook

Trending-ترندينغ