Connect with us

روايات مصرية

روايه متعه مزيفه الجزء الثالث بقلم كوكى سامح

Published

on

0
(0)

وقت القراءة المقدر: 6 دقيقة (دقائق)

ج. 3….#
وقرب منى وحضنى وانا كنت ضعيفه فى حضنه

لأول مره احس بحضن راجل واحس انى ست ومرغوب فيها

وحسيت فى حضنه بالأمان وابتدى يلمس كل حته فى جسمى وانا ضعيفه

كنت ضعيفه فى حضنه وكل حته فى جسمى بتقولوا قرب انا كنت مستنياك

وابتدى يسمعنى أجمل كلام سمعته فى حياتى

ويتغزل فيه وفى جسمى وفجأه بعدت عنه وقومت من حضنه

وشاورت على الباب وهو عينه فى عينى وكأنه بيقولى انا عاوزك بس سابنى وخرج

نمت على السرير وفضلت اعيط المفروض اعمل ايه دلوقت انا تعبانه وحاسه انى محتاجه حضن راجل

زى اى ست منك لله يا علاء 3 سنين عذاب وانا كنت فاكره انى صابره ومستحمله

اتحرمت من الخلفه وان اكون زوجه وليه راجل نفسه فيها

والجريمه الأكبر اتحرمت من الحب والمشاعر انا مش عارفه اعمل ايه سعيد حرك جوايا المشاعر المكبوته من 3 سنين

ودخل عليه علاء وقال :

.. مالك يا نواره حياتى

.. هيكون مالى انت اللى فين؟

.. نزلت اشترى شويه حاجات للشقة

.. هو انت تعرف الناس دول من زمان مع انى اول مره اشوفهم

.. سعيد ده عشره عمر وراجل جدع بس يا خساره مراته ماتت صغيره وسابته لوحده

قولت فى سرى وانا كمان ما انت سايبنى لوحدى

.. علاء انا نفسى احس انى ست

.. امال انت ايه يا نواره انتى ست الستات

.. انا عاوزه احس ان ليه كيان ومشاعر عاوزه حضنك عاوزاك جمبى

وقربت منه وحضنته وقالى :

.. انا مريض جنسياً يا نواره ومفيش امل انى اعيش طبيعى زى اى راجل

.. متأكد يا علاء امال! ؟ ولقيت نفسى سكت وكأنى خرساء وخايفه اتكلم معاه فى موضوع الفيديوهات وانه ازاى يتكلم مع سعيد فى علاقتنا

.. عاوزه تقولى حاجه؟

وقولت لنفسى لينا بيت نتلم فيه بس، كفايه أنى عرفت انه مش مريض وكمان البيه لى علاقات ومثيره كمان ومتصوره صوت وصوره

والباب خبط وكانت هناء بتستعجلنا علشان ننزل نفطر على البحر

وجهزنا ونزلنا معاهم ونظرات سعيد هتموتنى وانا حاسه بيها انا فعلا محتاجه لحضنه

وروحنا على البحر واليوم ده كانت الشمس جميله

وقعدنا وما بين هزار علاء وسعيد

كانت هناء بتفكر وطول الوقت شايله الولد على ايدها

وسألتها :

.. اسمه ايه القمر ده

.. اسمه باسم يا نواره

.. عاشت الاسامى

.. عقبالك يا نواره

بصيت لعلاء وقولت لنفسى طول ما انا مع الراجل ده مش هشوف حب ولا خلفه وقولتلها :

.. عقبالك انتى يا هناء وقربت منها وكلمتها بصوت واطى ومش مسموع انجزى فى موضوع الشاب اللى بتعرفيه ده

رددت وقالت :

. انا بحبه اوى ونفسى اللى بينا يبقى حقيقى وهو كمان بيحبنى

.. بس خلى بالك يا هناء ياريت تتأكدى من مشاعره كويس

.. بيحبنى والله بيموت فيه ده لما بيشوف جسمى بيتجنن

.. الحب مش كده؟

.. الحب مشاعر واحتياج ومش هنضحك على نفسنا الرغبه الجسديه هى اللى بتقوى العلاقه يا نواره

.. ولقيت نفسى عينى على سعيد وبقولها يعنى الحب احتياج جنسى يبقى مش حب

رددت عليه وقالت :

انا قولت بيقوى العلاقه مقولتش احتياج جنسى!

لقيت نفسى بقولها انا عمرى ما حسيت بالحب ولا بالمشاعر دى غير مره واحده وكانت عينى على سعيد

رددت وقالت ليه انتوا متجوزين من امتى؟!

ولقيت نفسى بهرب منها حسيت انها ذكيه وبتفهم
وقولت ايه يا جماعه مش هنفطر ولا ايه؟!

رد سعيد وقال انا هنزل البحر الأول علشان اجوع

وفعلا قام وعينه عليه وانا كانت عينى عليه كنت حاسه ان نفسى انزل معاه ويشلينى زى ما بشوف اى اتنين بيحبوا بعض

وقولت لنفسى ده مش حقك يا نواره انتى على ذمه راجل وبرضه قولت لنفسى راجل ايه ده انا

لسه بنت ده حتى مش بيقرب منى ولا بيلمسنى ولا بيحاول

وسعيد راجل وسيم وكله حيويه رغم انه فقد مراته إنما عايش وعاوز يحب

علاء قام وقال انا نازل البحر يلا يا نواره

رديت وقولت انا نسيت المايوه ومش معايا حاجه انزل بيها

رددت هناء وقالت انا معايا مايوه وفتحت الشنطه وطلعت مايوه

بس لما شوفته قولتلها ده عريان اوى ايه المنظر ده

قالت ده مايو انتى فاكره المايوه ايه؟

قولتلها انا كنت هلبس بنطلون وتيشرت او مايوه اسلامى

بس قالت مع انك مش محجبه هتلبسى اسلامى ليه؟

قولتلها مش شرط اكون محجبه او لأ انا مش بلبس مايوه عموما

رددت وقالت اسفه يا نواره بس لما سمعتك بتقولى مايوه افتكرت عادى

رد علاء وقال انا نازل البحر سلام يلا يا سعيد

وسابنا ومشى!

بس سعيد قرب منى وقال المايوه ده هيبقى حلو عليكى وخصوصاً ان جسمك حلو نفسى اشوفك بيه؟

اتكسفت وقولتلوا وانا بضحك انا متجوزه يا سعيد

رد وقالى بس لسه زى ما انتى! وانا نفسى اكون اول راجل فى حياتك واخر راجل

باسم عيط وهناء خدته وراحت تتمشى على البحر

وانا وسعيد لوحدنا

قولتلوا انا بحب جوزى على فكره

.. كذابه يا نواره انا حسيت بحضنك انتى كنتى عاوزانى زى ما انا كنت عاوزك

.. ارجوك قولتلك انا متجوزه

.. وانا بحبك من اول يوم شوفتك فيه ولا اقولك من يوم ما علاء قالى انه سايبك كده ده حتى مش بيقرب منك

وهو بيتكلم قولتلوا عن اذنك

.. رايحه فين؟

.. رايحه الشقه اجيب حاجه انزل بيها البحر ولا مليش نفس يعنى

.. انتى بتهربى من الكلام ليه انا بحبك

.. لو علاء سألك قولوا مش هتأخر

وسابته ومشيت وروحت لحد العماره جرى ولما طلعت الشقه وفتحت الباب دخلت اوضه نوم

سعيد ومسكت سريره زى المجنونه وفضلت ابوس فيه وكأنه فى حضنى وفتحت دولابه وطلعت تيشرت وفضلت حضناه

ومحستش لما باب الشقه اتفتح وكأن اللى داخل كان بيتسحب

وانا ماسكه تيشرت سعيد فى حضنى

دخل عليه وقرب منى وانا مش حاسه وقالى انا عارف انك بتحبينى وانا كمان يا نواره بحبك

سبت التيشيرت وقولتلوا انت موهوم صح ابعد عنى

بس هو قرب منى وابتدى يلمس جسمى وانا كنت خايفه ووقعت على السرير ونام جمبى وابتدى يحضنى ويقرب منى اكتر…

يتبع..
#
#
#

روايه متعه مزيفه الجزء الرابع بقلم كوكى سامح

 3,784 اجمالى المشاهدات,  9 اليوم

ما مدى فائدة هذا المنشور؟

Advertisement

انقر على نجمة لتقييمه!

متوسط ​​تقييم 0 / 5. عدد الأصوات: 0

لا أصوات حتى الآن! كن أول من يقيم هذا المنشور.

As you found this post useful…

Advertisement

Follow us on social media!

Advertisement
3 تعليقات

3 Comments

  1. ياريت تشكرونا على المجهود فى نقل وكتابه الروايه لحضراتكم

    Reel-Story Note

  2. Pingback: روايه متعه مزيفه الجزء الثانى بقلم كوكى سامح

  3. Pingback: روايه متعه مزيفه الجزء الاول بقلم كوكى سامح

Leave a Reply

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني.

The maximum upload file size: 128 ميغابايت. You can upload: image, audio, video, document, text, other. Links to YouTube, Facebook, Twitter and other services inserted in the comment text will be automatically embedded. Drop file here

روايات مصرية

رواية الوريث كاملة بقلم كوكى سامح

Published

on

Prev1 of 10
Use your ← → (arrow) keys to browse
3
(8)

وقت القراءة قدر: 2 دقيقة (دقائق)

رواية الوريث كاملة بقلم كوكى سامح

#اقتباس_بسيط_من_القصه_الجد
#الوريث
_ عربيه واقفه نص الطريق والناس ملمومه حواليها 😳😳
ادهم قاعد جوه عربيته على الكرسى اللى ورا
متأخر على كته
قال بشخط : وقفت ليه يا عم صابر؟
صابر السواق : الطريق واقف باين كده حادثه
ادهم : اتصرف وغير الطريق بسرعه وامشى اى اتجاه غير ده المهم تنجز بص ساعته.. انا متأخر والمفروض ان عندى اجتماع من نص ساعه
صابر : الطريق التانى تصليحات ومقفول يا باشا
ادهم بزعيق : خص انزل شوف ايه؟
صابر : ححاضر، فتح باب العربيه زل جرى دخل وسط الناس
ادهم فتح شباك العربيه وبص منه على اللمه
واحد من الناس اللى واقفه: لا حول ولا قوة الا بالله والله الناس مبقاش عندها اى رحمه!
واحده ست كبيره السن : معقول اللى بيحصل ده استرها علينا وعلى ولادنا يارب
كان قاعد مستعجل وكل دقيقه يبص ساعته
وقال : كل ده تأ يا صابر ولسه هينزل
صابر جاى بيجرى ووشه باين عليه الخضه
قال : الحق يا باشا مصيبه
ادهم : ايه خضتنى؟
#الوريث
#بقلمى_كوكى_سامح
من بكره ان شاء الله هنزل الجزء الأول من ال الجديده
تفاعل بقى يا حلوين 😘 علشان البوست يوصل لكل الفانز اللى بيسألو على القصه الجديده متنسوش اك ولملصقات 

الأول

جارى كتابه الفصل ….

 15,430 اجى المشاهدات,  1,782 اليوم

ما مدى فائدة هذا المنشور؟

Advertisement

انقر على نجمة لتقييمه!

متوسط ​​تقييم 3 / 5. عدد الأصوات: 8

لا أصوات حتى الآن! كن أول من يقيم هذا المنشور.

As you found this post useful…

Advertisement

Follow us on social media!

Prev1 of 10
Use your ← → (arrow) keys to browse
Continue Reading

روايات مصرية

رواية صغيرة ارهقت رجولتي كاملة بقلم بسملة بدوي

Published

on

Prev1 of 26
Use your ← → (arrow) keys to browse
4
(12)

وقت القراءة المقدر: 5 دقيقة (دقائق)

صغيرة ارهقت رجولتي كاملة بسملة بدوي

 

تم تغيير اسم الرواية صغيرة ارهقت رجولتي الي صغيرة ارهقتني عشقا تابع الفصول التالية: الفصل الأول

انا صهيب المغربي اتجوز عيله 17سنه
صالح “الجد ” جواز مؤقت بس ي صهيب يبني لحد ما تتم عندنا السن القانوني إنما الوقتي اعمامها هياخدوا ورثها دول عالم طماعين وجشعه ومافيش في قلبهم رحمه وهي والله نسمه وهادئه ومش هتحس بيها خالص
صهيب بلامبلاه ……. ماشي روح انت وابعتلي الورق امضي عليه
عملت كده وعروستك جايه بالليل
صهيب بصدمه …..عملت اي
اخدت توقيعك وكتب الكتاب اتعمل
صهيب بغضب …… اييييه ازاي يعني
وطي صوتك متنساش انا مين يولد وقلنا هو زواج على ورق يبقي خلاص
صهيب بشر …… ماشي ماشي ومشا ركب عربيه وراح النايت كلاب
يعني انا كده اتجوزت ي انا لسا صغيره على الجواز يملك وكمان انا خايفه يكون وحش ويضربني زيك عمو
ملك بحب ……. متخافيش يروحي انا كي متخافيش و جده صالح معاكي كمان يعني اطمني خالص وهو ارحم من اعمامك يا روز وجده قال هو جواز مؤقت بس لحد ما تتمي18سنه وتستلمي ورثك وكمان على ورق يعني مش هيلمسك مع اني اشك يكون قدامه اليه دي و قاطعتها روز بصراخ وكسوف…….اسكتي بقا الله يملك
ملك بضحك ……يخربيت ام جمالك والفراوله الي بتطلع فى حدودك دي يبت
روز بضحك……. هبله .
قاطعهم دخول ام روز ……. روز اجهزي يالا عشان هتروحي مع صالح بيه وقالت ب …..هتوحشيني اوي يبنتي
روز بدموع وهي بتشدد من احتضانها……. انا اكترر يماما بس هجيلك كل يوم
لا اوعي ليشوفوكي انا هبقي اجيلك انا خلي بالك من نفسك يحبيبه ماما
روز بدموع …حاضر يماما وانت كمان
ملك بمرح ……. اوني معاكو
قعدوا يضحكوا عليها
في مكان تاني
عماد بيه معايا خبر يساوي مليون جنيه ، صهيب بيه المغربي مش هتصدق اتجوزاتجوز امبارح
ايه امته ومين وبنت مين حد اعرفه ولا انطق يغبي
لا يبيه الي عرفته من الخدامه أنها سمعتهم امبارح بيتخانقوا وعرفت أنه اتجوز وجبتلك معلومات عنها اهي بس في حقي انا والرجاله
عماد طلع شيك ب 500الف واعطيهوله ……اهو حققك انت والرجاله
-ودي المعلومات يباشا
اخدها بسرعه وقال بصدمه ………. روز اتجوز روز
عند صهيب وقف العربيه عند ملهي ليلي ( نايت كلاب )
دخل واتوجهت كل الأنظار ليه وهو ابتسم بغرور وراح قعد على البار
الجرسون …… طلبك اهو ي صهيب بيه
شاور با وقعد يشرب في كاسه ، جت بنت عامله زي عروسه المولد بالميكب الي حطاه وفستان يفضح اكتر من يستر وقالت…….. مش معقول صهيب بيه المغربي هنا لا انا اكيد بحلم
بصلها بسخريه وكمل شرب الكاس
بصتله بغيظ من تجاهله ليها وقالت بدلع …….. مالك يباشا شكلك مهموم سيبلي نفسك وانا مكملتش الجمله ولاقته زقها واخد فونه ومفاتيح العربيه ومشا وقال ……. حافظ انا الفلم ده شوفي غيره ومشا
بصتله بغيظ……. بقا كده ماشي يبن المغربي انا حطيتك في دماغي اتفرج بس على الي هيحصل

عند ملك كانت واقفه بتعيط وبتقول …..هتوحشيني اوي يماما
الام بدموع ……. انا اكترر ي حبيبه ماما سامحيني مش عارفه احميكي منهم يروحي بس انا مطمنه عليكي مع صالح بيه
صالح بطيبه ….. روز حبيبتي انتي خايفه مني
روز ببراءه …… لا بس خايفه من الي اسمه جوزي سمعت بيقولوا أنه وحش هو ممكن يضربني زي عمو
الام بصتلها ب عليها قاطعها الجد ……لا يحبيبتي طول ما انت معاكي متخافيش يالا بقا نمشي
الام بدموع …..خلي بالك من نفسك ياروز وكلي كويس وانا هبقي اجيلك واه صحيح فين خطك طلعيه واكسريه
_حاضر
ومشت مع الجد
طول الطريق وقلبها بيدق جامد ووصلت القصر وقالت بانبهار …….واو انا هعيش هنا
الجد بضحك على تصرفاتها الطفوليه ……ايوه عجبك
_ايوه جدا جدا
الجد بضحك……..هيعجبك من جوه اكتر
_طب يالا بسرعه بسرعه يالا
دخلوا
الجد بضحك على شكلها …….ههههه اي عجبك
عجبني بس ده زي الي بشوفه في التلفزيون خالص الله انا فرحانه اني هعيش هنا اوي وبعدين
تعالي أما اوريكي جناحكم انتي وصهيب
بصله بخوف قال بحب وطيبه…….. متخافيش تعالي
طلعت كان كبير اوي ولونه بين الأسود والرمادي
بصتله وقالت في نفسها …….. ألوانه بتخوف كله اسود اسود
الجد ها عجبك
ايوه حلو
اسيبك بقا تجهزي هدومك وكمان شويه هبعتلك الخدامه بالاكل
حاضر
يحضرلك الخير يحبيبتي ومشا
جهزت هدومها و واخدت شاور ولبست بجامه سوده ستان تعكس لون بشرتها ناصعه البياض وسابت شعرها الأسود الطويل الي وصل لتحت خصرها وبعدين دخلت الخدامه بصتلها بزهول .
روز بخوف…….انتي بتبصيلي كده لي
الخدامه باحراج ……احم اسفه يهانم بس اصل بصراحه انتي جميله اوي اوي عينك دي
روز بخجل …… ايوه عيني وشكرا ليكي انتي اجمل وياريت بلاش هانم اسمي روز بس
الخدامه برفض…… ايه لا لا ده صهيب بيه يقطع عيشي لو سمعني بعدأذنك يهانم ومشت بسرعه
روز بخوف ……. يلهوي ده مركب لهم الرعب يلهوي اومال هيعمل فيا اي عااا يماما
وبعدين شافت الاكل وقالت بقرف …..اي ده عامل كده لي كان عباره عن خضار وأكل مسلوق eat vegan
عااا بياكلوه ازاي ده اعمل اي ايوه هنزل اشوف في حاجه تتاكل تحت ونزلت ودخلت المطبخ وكانت حاطه راسها في التلاجه وقالت بفرحه ……. نوتيلا
قاطعها صوت رجولي جذاب ……. انتي مين وبتعملي اي.
لفت وبصتله
صهيب بصدمه وانبهار من جمالها ووو….

 22,939 اجمالى المشاهدات,  2,712 اليوم

ما مدى فائدة هذا المنشور؟

Advertisement

انقر على نجمة لتقييمه!

متوسط ​​تقييم 4 / 5. عدد الأصوات: 12

لا أصوات حتى الآن! كن أول من يقيم هذا المنشور.

As you found this post useful…

Advertisement

Follow us on social media!

Prev1 of 26
Use your ← → (arrow) keys to browse
Continue Reading

روايات مصرية

رواية مقتحمة غيرت حياتي كاملة (جميع فصول الرواية) بقلم نورهان ناصر

Published

on

Prev1 of 33
Use your ← → (arrow) keys to browse
3.9
(9)

وقت القراءة المقدر: 4 دقيقة (دقائق)

كاملة (جع فصول ال) نورهان ناصر

 

الفصل الأول

تك تك تك تكككككك
( خبط جامد )
في أي يا إللي بتخبط أنت
تك تك تككككككككك
ما احة يا عم هتكسر الباب الله
أتوجه وبيفتح الباب وهو عنيه مقفله كتر النعس وبيفرك في عينيه جامد
لمح حاجه دخلت تجري علي جوه بسرعة البرق
هو لنفسه: هو أنا عنيا زغللت أوي كدة
مش شايف أي إللي دخل جوه ده
فضل واقف علي الباب يتلفت مش لاقي حد
هو: يا عجب هو انا اتجننت ولا اي ا مين اللي كان بيخبط علي الباب هيكسرو دة
الله يخرب بيتكم ( يف حد من أطفال جيرانه اللي ساكنين في العمارة)
هو بوعيد : ماشي يا ولاد المؤذية طيرتو النوم من عيني والله لاربيكم
قفل الباب بغضب واترمي علي الكنبه بتعب شديد
وغمض عنيه
_____:ده نام اعمل ايه بس ياربي سامحني ملقتش حد يساعدني والله عارفه إنه حرام اقعد في شقة مع واحد ا معرفوش بس مضطرة
انا هخليني مستخبية هنا في الأوضة دي بس للصبح وهطلع من غير ما يحس بيا هو اصلا باين عليه ما اخدش باله إني دخلت
هي ب: استغفر الله العظيم.
يارب سامحني
بس ده اهون من اللي كان هيحصلي
استرها معايا يا رب
قفلت باب الاوضة اللي دخلتها
وبصت عليه لقيته غفي علي الكنبه ونام اتنهدت
ودخلت قعدت في الأوضة العتمة ( لأنها مردتش تنور النور خافت يعرف إن في حد معاه في الشقة وكمان إنها بنت )
هي : أنا هخرج من شقتك مش هعمل حاجه ولا هسببلك مشاكل مع زوجتك ثم صمتت قليلا لتردف بعدها
طب هو مجوز أصلا
خبطت رأسها بيديها بخفة : وإنتي مالك المهم تفكري في حل للمصيبه إللي إنتي فيها منك لله يا مرات ابويا أشوف فيكي يوم
حسبي الله ونعم الوكيل فيك علي إللي عملتي فيا
حل الصباح
استيقظ متململا بضيق وهو يفرك عنقه بألم واضح .
يشعر كما لو أن أطرافه شلت وجسده تصلب وتكسر لا يقدر علي الحركه
ليمسك رأسه بتعب من كثرة الصداع الذي يفتك برأسه
ليتذكر ما حدث أمس
عندما كان نائما متوعدا لاولاؤك الاطفال المشاغبين ظننا منه أنهم سبب إزعاجه
نهض بكسل شديد متوجهاً لغرفته ليأخذ ملابسه ويستعد لأخذ حماماً منعش يعيد الحيوية والنشاط لجسده المتعب من كثرة الأعمال الشاقة في عمله فهو لا يرتاح الا ساعات قليلة جدا يحاول أن ينعم بها ببعض النوم ولاكن باتت ليلته أمس غير ماكان يتمني بسبب إزعاج أولئك الاولاد المتطفلين
دلف الي المرحاض بعدما أخذ ملابسه واستعد للذهاب الي عمله فهو يعمل رائدا له مكانته في الشرطة ويهابه الجميع
ماعدا أولئك الاولاد المتطفلين ابتسم علي ذكرهم محدثاً نفسه أنه سيعاقبهم وبشدة علي فعلتهم وازعاج راحته ليلا
بعد قليل
خرج من الحمام
ووقف أمام مرأته يعدل من تسريحة شعره ويضع برفانه الذي يعشقه
خرج من غرفته متوجهاً للغرفة الأخري ليأخذ بعض الأوراق المهمه التي يخفيها في غرفة مكركبه تمام ولا يضع بها إلا اشياء يظنها اي شخص يراها أنها قبو وليس غرفة من كثرة الاشياء الغير مرتبه فيها ومن كثرة الصناديق والأشياء الأخري
وقف علي باب الغرفة
فتح الباب ببطء شديد
وعندما دلف إلي الداخل
وجد فتاة تنام علي أرضية الغرفة قد صنعت لها من تلك الخردة مايشبة الفراش علي الارض تنام عليها بهدوء وبخمارها وذالك الشيء الاسود الذي تتكوم بداخله ( عباءة سمرة تشبه الاسدال أو اقرب الي ما يسمه جلباب )
عند دخوله استيقظت من غفوتها
تطلع إليه بصدمة يبادلها الآخر بنفس النظرة مردفا بصوت أجش
إنتي مين ودخلتي هنا إزاي؟!
هي برعب: أنا أنا .

 26,134 اجمالى المشاهدات,  2,461 اليوم

ما مدى فائدة هذا المنشور؟

Advertisement

انقر على نجمة لتقييمه!

متوسط ​​تقييم 3.9 / 5. عدد الأصوات: 9

لا أصوات حتى الآن! كن أول من يقيم هذا المنشور.

As you found this post useful…

Advertisement

Follow us on social media!

Prev1 of 33
Use your ← → (arrow) keys to browse
Continue Reading
قصص الإثارةساعة واحدة ago

أرهقتي رجولتي بقلم شيماء محمد

مقالات دعائية - Promotion articlesساعتين ago

افضل 7 قصص على موقع سڨن ستورى – Seven Story خلال شهر نوفمبر 2021

قصة شخصية مؤثرةساعتين ago

مواقف وقصص عن عدل عمر بن الخطاب

قصص الإثارة3 ساعات ago

رواية أحببتُ أبنة الخادمة بقلم ندى الصاوي

قصص الإثارة3 ساعات ago

خادمتي اللذيذة (ميمونة كاليسي)

قصص الإثارة5 ساعات ago

قصه الأم التي قتلت ابنها

قصص حدثت بالفعل6 ساعات ago

رواية هنا فى الاعماق – بقلم مايا بلال

اجتماعيات6 ساعات ago

قصة حب مارى وجيك

قصص حدثت بالفعل7 ساعات ago

ياريتني كنت طلعت مغني أو لاعب كرة قدم مشهور – قصه حقيقية

نوفيلا8 ساعات ago

نوفيلا الحوت كاملة بقلم زينب محمد

قصص متنوعة9 ساعات ago

رواية العاهرة بقسوة الزمن كاملة

روايات مصرية9 ساعات ago

رواية الوريث كاملة بقلم كوكى سامح

قصص رعب10 ساعات ago

رواية نسل الشيطان ( النسل الملعون )

PDF كتب و روايات عربية بصيغه11 ساعة ago

قصة رواية ترنيمة عيد الميلاد بقلم تشارلز ديكينز بصيغة PDF

زد معلوماتك14 ساعة ago

هبة سليم … ملكة الجاسوسية المتوجة..!!

قصص الإثارة4 أسابيع ago

رواية رغبه متوحشه (كامله)

قصص الإثارة3 أسابيع ago

رواية بنت بمدرسة عيال اغنياء بقلم ماري جو

قصص حدثت بالفعل6 ساعات ago

رواية هنا فى الاعماق – بقلم مايا بلال

قصص متنوعة18 ساعة ago

حكاية ليلى واحمد وجارتى ابتسام

قصص الإثارةيومين ago

رواية بنت فى ورطه بقلم كوكى سامح

ادب نسائي4 أسابيع ago

قصة غرام اولاد الالفي بقلم سماء احمد

ادب نسائي4 أسابيع ago

رواية ظلام البدر +21 بقلم بتول

قصص متنوعةأسبوعين ago

عايشة عند اخويا ومراتو بلقمتى ويارتني بلاقي اللقمه

ادب نسائي4 أسابيع ago

تكملة رواية ظلام البدر +21 بقلم بتول

روايات مصرية4 أسابيع ago

قصة حماتي كامله للكاتبه ايمي رجب

روايات مصرية3 أسابيع ago

رواية كبرياء عاشقة بقلم هدير نور(كاملة)

قصص الإثارةأسبوعين ago

حكايتي مع ابو زوجى السافل وما فعلت به

قصص الإثارةأسبوعين ago

قصة حماتي وزوجتي الحامل +18 للكبار فقط

روايات مصرية4 أسابيع ago

قصة انا وحمايا بقلم كوكي سامح

روايات مصريةيومين ago

رواية براءتي الجزء الحادى عشر بقلم كوكي سامح #11

Facebook

Trending-ترندينغ