Connect with us

قصص حب

رواية عشق محرم الجزء الثالث بقلم كوكى سامح

Published

on

3.3
(24)

وقت القراءة المقدر: 5 دقيقة (دقائق)

رواية عشق محرم الجزء الثالث بقلم كوكى سامح

ج. 3…..#
وخرج الدكتور وقال أمينه ماتت.
.. ماتت ازاى يا دكتور لأ أمينه عايشه عايشه 😭
.. شدى حيلك يا انسه
أدهم.. لا حول ولا قوة الا بالله والله انا اتفجأت انها أمينه من كتر الدم اللى على وشها معرفتهاش
= وقعدت على الأرض وقالت اقول ايه لطنط اقولها بنتك ماتت فى بيتنا وكمان وقعت من البلكونه وقالت بصوت ضعيف بس هى وقعت ازاى؟!
الام قربت منها ومسكتها من دراعها وقالت اسكتى انتى هتجبلنا مصيبه وقعت زى اى حد بيقع تلاقيها كانت بتبص ووقعت ما هى مش حكايه يعنى والله يرحمها بس المهم لازم نبلغ أهلها
أدهم.. انا كنت قاعد مع اخواتى وفجأه لقيت حد وقع على الأرض واتخضيت وبحسب الهام
الام.. خلاص يا جماعه الله يرحمها
الاب.. هاتى رقم حد من اهلها يا بنتى
الهام.. خود يا بابا ده رقم طنط 😭 يا حبيبتى يا امينه
محمد.. المهم يا بابا ميكونش فى شبهه جنائيه
الاب.. لأ يا محمد هى وقعت من البلكونه وكمان احنا اللى جبناها هنا
محمد.. بس وقعت عندنا
الاب.. انا هتصرف بس مش عاوز حد فيكم يتكلم فاهمه يا الهام
الهام قالت فى سرها مش كفايه المصيبه اللى انا فيها وكمان صاحبت عمرى تموت واتحرم منها دى هى اللى عارفه سرى
=الاب مسك الفون وبلغ مامت امينه والخبر نزل عليها كالصاعقه وانهارت وجت تجرى على المستشفى علشان تودع بنتها الوداع الأخير ودخلت عليها هى والهام وشافوها جثه هامده والام ودعت بنتها والهام ودعت صاحبت عمرها وبعد ما الام خرجت من الاوضه الهام طلبت من الممرضه انها تفضل قاعده جمبها دقايق تقرأ ليها قرأن على روحها وفعلاً قعدت على الكرسى وامينه على السرير جثه هامده وهتدفن الصبح علشان الإجراءات تكون خلصت وطبعا بعد ما أبو الهام ظبط كل حاجه مع الدكتور وان مفيش شبهه جنائيه فى الموضوع
.. وهى قاعده جمبها تقرأ قرأن على الكرسى فضلت تعيط وراحت فى النوم من كتر التعب النفسي وبعد دقايق قامت مفزوعه وقالت أمينه بس لما بصت على السرير شافتها جثه😭 خرجت جرى من ا لاوضه والغريب ان مكانش حد موجود غير أدهم
.. هما فين؟
.. كلهم خرجوا بره وهيمشوا وهيرجعوا الصبح المستشفى علشان الدفن
.. وفين طنط ؟
.. قصدك مامت أمينه دى تعبت واغمى عليها والممرضه معلقه ليها محاليل فى اوضه الطوارئ وكمان عرفت ان باباها مسافر وملهاش حد غير بنتها أمينه وتقريباً بلغت اعمامها وهيكونوا كلهم هنا الصبح علشان الدفن
.. اعمامها دول ملهمش لازمه حتى باباها سيباهم سنين علشان الفلوس وفى الاخر بنته ماتت وهو مش موجود يا حبيبتى يا امينه 😭
أدهم.. يلا يا الهام انا مستنيكى مش انتى قرأتى القرأن على روح صاحبتك يلا علشان نروح وان شاء الله الصبح كلنا هنحضر الدفن
الهام.. انا حاسه انى هموت وتفكيرى هيتشل بعد ما..؟
أدهم.. بعد ما ايه؟
والهام وطت صوتها وقالت عارف انا شوفت حلم لأ ده كابوس
أدهم.. خير قولى؟
الهام.. بعد ما قرأت القرأن نمت على نفسى وحلمت ان حد بيصحينى من النوم وببص لقيتها أمينه وفرحت اوى جيت امسكها بس كانت زى الهوا اقصد خيال يعنى كل لما امسكها بمسك هوا وفجأه قالت بصوت غريب هو اللى قتلنى وزقنى من البلكونه يا الهام قولتلها مين رددت وقالت اللى عمل فيكى!….
أدهم.. عمل ايه؟
الهام.. مفيش
أدهم.. فى حاجه ولا ايه؟
الهام.. انا اتخنقت وعاوزه أمشى مخنوقه
أدهم.. تعالى نتمشى شويه
الهام.. ياريت نتمشى لأنى فعلا مخنوقه مش عاوزه اروح الڤيلا دى
= وخدها وخرجوا وركبوا عرببتها بس هو اللى كان سايق وهى بتفكر وبتقول فى بالها معنى الحلم ان اللى بيعمل فيه كده ده من البيت بس هيكون مين بس وبعدين ولاد عمى كانوا فى الجنينه يبقى مين ومكانش حد عندنا غير ابن خالتى خطيب ساره معقول يكون هو؟!
أدهم.. مالك يا الهام
الهام.. اطلع على الڤيلا وخلاص انا عاوزه انام ويارب ما اقوم واحصلك يا امينه
أدهم.. حرام عليكى ده قضاها وده عمرها
.. وفعلاً خدها وراحوا على الڤيلا وكانت الساعه داخله على 2 بالليل ولما روحوا هى دخلت الڤيلا وهو دخل على اوضته عند اخواته
الام.. شدى حيلك يا الهام
الاب.. البقاء لله يا بنتى
الهام.. انا طالعه انام الكام ساعه دول وياريت حد يصحينى علشان الدفن
الام.. متنميش فى اوضتك
الهام.. عارفه يا ماما علشان صاحبتى اتقتلت فيها
الام قربت منها وقالت مش عاوزه اسمع الكلمه دى تانى اطلعى نامى فى اى اوضه تانيه
الهام.. حاضر يا ماما حاضر يا ست الكل
= وطلعت تنام وهى مخنوفه وراحت اوضه فاضيه جمب اوضتها ولما دخلت الاوضه راحت على السرير ونامت من غير تفكير وراحت فالنوم وفجأه قلقت من النوم وهى مفزوعه وقامت وقالت ايه الصوت ده انا سمعته وهو بيقولى بحبك وبيلمس جسمى وبصت على نفسها لقت نفسها شبه عريانه وبصت فى الاوضه من الخضه لقت هدومها مرميه على الأرض وشافت الشباك وقالت ده كان مقفول علشان التكييف يبقى اللى فتحه هو اللى بيعمل فيه كده وجريت على الشباك وشافت….
#
#
#
#
علقوا ب 20 ملصق 🔖 علشان يوصلك اشعار الجزء الربع وياريت الكل يعلق علشان البوست يوصل لكل أعضاء الصفحه 👍🏼

رواية عشق محرم الجزء الرابع والخامس بقلم كوكى سامح

 6,649 اجمالى المشاهدات,  3 اليوم

ما مدى فائدة هذا المنشور؟

Advertisement

انقر على نجمة لتقييمه!

متوسط ​​تقييم 3.3 / 5. عدد الأصوات: 24

لا أصوات حتى الآن! كن أول من يقيم هذا المنشور.

As you found this post useful…

Advertisement

Follow us on social media!

Advertisement https://reelpdf.com/click/do.php?imgf=167189139225871.gif
1 Comment

1 Comment

  1. ياريت تشكرونا على المجهود فى نقل وكتابه الروايه لحضراتكم

    Reel-Story Note

  2. Pingback: رواية عشق محرم الجزء الثانى بقلم كوكى سامح - Reel-Story - رييل ستورى

Leave a Reply

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني.

The maximum upload file size: 128 ميغابايت. You can upload: image, audio, video, document, text, other. Links to YouTube, Facebook, Twitter and other services inserted in the comment text will be automatically embedded. Drop file here

PDF كتب و روايات عربية بصيغه3 ساعات ago

تنزيل رواية غزل البنات لـ حنان لاشين

روايات مصرية3 ساعات ago

قصه دماء فى ليله الحنه الجزء الثالث بقلم كوكى سامح

قصص الإثارة4 ساعات ago

اخيرا ماما وافقت اني اروح عيد ميلاد ياسمين صحبتي

قصص الإثارة4 ساعات ago

قصه بدأت مجدها بعد اغتصاب زوجها لها كاملة

روايات مصرية4 ساعات ago

قصه دماء فى ليله الحنه الجزء الأول بقلم كوكى سامح

روايات مصرية7 ساعات ago

الجزء العاشر من روايه وزة شيطان

روايات مصرية8 ساعات ago

الجزء الثامن من روايه وزة شيطان

روايات مصرية10 ساعات ago

الجزء التاسع من روايه وزة شيطان

روايات مصرية10 ساعات ago

الجزء السادس من روايه وزة شيطان

PDF كتب و روايات عربية بصيغه10 ساعات ago

تنزيل سلسلة قوارير العطار pdf بقلم كاردنيا الغوازي

روايات مصرية12 ساعة ago

الجزء الرابع من روايه وزة شيطان

روايات مصرية13 ساعة ago

الجزء الخامس من روايه وزة شيطان

روايات مصرية13 ساعة ago

الجزء السابع من روايه وزة شيطان

قصص حب14 ساعة ago

رواية جنون المطر (الجزء الثاني) بقلم برد المشاعر

روايات مصرية14 ساعة ago

الجزء الثالث من روايه وزة شيطان

قصص الإثارة3 أسابيع ago

رواية رغبه متوحشه (كامله)

قصص الإثارةأسبوع واحد ago

رواية بنت بمدرسة عيال اغنياء بقلم ماري جو

قصص حدثت بالفعل4 أشهر ago

رواية هنا فى الاعماق – بقلم مايا بلال

قصص متنوعة4 أشهر ago

حكاية ليلى واحمد وجارتى ابتسام

قصص الإثارة4 أشهر ago

رواية بنت فى ورطه بقلم كوكى سامح

ادب نسائي3 أسابيع ago

تكملة رواية ظلام البدر +21 بقلم بتول

ادب نسائي3 أسابيع ago

رواية ظلام البدر +21 بقلم بتول

ادب نسائي3 أسابيع ago

قصة غرام اولاد الالفي بقلم سماء احمد

قصص متنوعة4 أيام ago

عايشة عند اخويا ومراتو بلقمتى ويارتني بلاقي اللقمه

قصص الإثارةيوم واحد ago

حكايتي مع ابو زوجى السافل وما فعلت به

روايات مصرية3 أسابيع ago

قصة انا وحمايا بقلم كوكي سامح

قصص الإثارة20 ساعة ago

قصة حماتي وزوجتي الحامل +18 للكبار فقط

روايات مصرية3 أسابيع ago

قصة حماتي كامله للكاتبه ايمي رجب

فضفضة رييل ستورى4 أشهر ago

ديوثـة على زوجـي

روايات مصريةأسبوعين ago

رواية كبرياء عاشقة بقلم هدير نور(كاملة)

Facebook

Advertisement

Trending-ترندينغ