Reel Story
@REELSTORYCOM
banner
فبراير 8, 2020
112 Views
0 0

رواية المتشردة والوسيم الفصل السادس للكاتبه نهلة زغلول

Written by
0
(0)

 877 اجمالى المشاهدات,  4 اليوم

وقت القراءة المقدر: 3 دقيقة (دقائق)

المتشردة والوسيم الفصل السادس
خرجت ورد علي الحديقة وبعدهاخرج جاسر
جاسر :ورد انتي کويس

 

ورد اه بس انت حتسبني بعد كده خلاص اهو الفيلم نجح
ج: انتي حرة تعملي اللي انتي عايزاه انتي عندک کامل الحرية
ورد: ببکاء انا فاسکتها بقبلة
جاسر: انا اسف بس کان لازم اعمل کده
عشان ابعدعنک
ورد :وهي مندهشة انت
جاسر: انا اسف وترکها وذهب
ورد :يعني بيحبنبي
ورد: استني
جاسر :ايه
ورد :انت بتحبني
جاسر :ادار وجهه الناحية الاخري
ورد :رد عليا انت بتحبني
جاسر :الناس بتبص علينا
ورد :مغرور
جاسر :فصفعها علي وجهها
ورد :ببكاء وتركته وذهبت

بعد الحفلة دخلت ورد غرفتها
منيرة :ايه الهدوم اللي انتي لابساها دي
ورد :الهدوم اللي جيت بيها
منيرة: ولابساها ليه
ورد :حمشي بيها
جاسر :ورد رايحة فين
ورد :معرفش
جاسر :يعني ايه
ورد: حرجع تاني
جاسر :حترجعي تسرقي
ورد :مردتش عليه ومشيت سابته
جاسر:لومشيتي مش حترجعي تاني
ورد :و انا مش راجعة تاني

بعد نصف ساعة
منيرة :اخيرا قالتلي هي رايحة فين
مش عايز تعرف هي اعدة فين
جاسر: لا

جاسر: منيرة منيرة
متيرة :افندم ياجاسر بيه

منيرة :نضفي اوضة ورد مش عايز اي حاجة ليها هنا
منيرة :صحيح حتتخلص من هدومها بس
مش حتقدر تبطل تفكر فيها
جاسر :منيرة
منيرة :اسفة بس
جاسر :خلاص

بعد اسبوع
جاسر :لنفسه وحشتني اوي
ورد :لنفسها وحشني اوي

وصل مصطفي ومهجة في بيت ورد
مصطفي :ورد انا
ورد :خلاص
مهجة :انتي سبتي لية
مصطفي :اكيد لوح الثلج ده قالها حاجة تضايقها
ورد :متقولش عليه كده
مصطفي :انا حمشي
مهجة :انتي بتحبي
ورد :اوي ووحشني اوي
مهجة :يبقي تروحيله
ورد :لا
مهجة :انتي لازم تجيبي هدوم بدل اللي انتي لابساها دي
ورد ماشي

اتصال لورد
ورد: ماشي
مهجة :مين
ورد :ده في حفلة معمولة عشان الفيلم وبيعزموني
مهجة :لازم تروحي
ورد :حروح عشان اشوفه وحشني اوي

في المساء
وصلت ورد علي الحفلة وكانت في كامل اناقتها وجمالها
جاسر :كانه يصورها بعينه
نادر :كنتي فين كل ده كنتي مختفية
ورد :اديني ظهرت
نادر :تشربي حاجة
ورد :ماشي
ذهبت ورد عند جاسر
ورد عامل ايه قاطعه نادر
جاسر : لارد واشعل سيجارة
ورد :بغيظ انا حروح الحمام
نادر: ماشي

بعد شوية
خرجت ورد علي الحديقة وهي حزينة
جاسر :شكلك مضايق
ورد :لا ابدا قاطعهم نادر الفيلم حيبدا
ورد وجاسر :بصولوا وسكتوا

جاسر: عاملة اية
ورد :انا كويسة عن اذنك
جاسر :مش حينفع وسحبها من يدها علي السيارة
ورد :في اية
جاسر :هششش اركبي
ورد :حتعمل ايه
جاسر :اغلق زخاج العربية
وبداو في تبادلوا القبلات
ورد :بحبك
جاسر :انا اسف

رجعت ورد علي البيت
مهجة: شكلك مبسوطة
ورد: اوي قالي انه بيحبني
مهجة: مين نادر
ورد :جاسر
مهجة :بفرحة بجد

في صباح اليوم التالي
خبر علاقة حب بين المخرج جاسر والممثلة ورد
صورهم وهما في حالة الحب
جاسر :اوف شافونا

ورد لمهجة
ورد :جاسر تلاقي دلؤتي متضايق

وصلت ورد عند جاسر
ورد :حنعمل اية
جاسر: مش عارف
ورد :انا اسفة
جاسر: انتي ملكيش ذنب
جاسر: حنقول اننا بنحب بعض ده الحل الوحيد
ورد :ايه

اتصل نادر بورد
ورد :مش وقتك
نادر :ماشي ياورد كله من جاسر

في بيت جاسر
جاسر للصحفيين احنا لسة مرتبطين جديد
الصحفي :في تعامل جديد بينكم
جاسر :حنعمل فيلم جديد مع بعض
ورد :هامسة بجد
جاسر :ايوة

رواية المتشردة والوسيم الفصل السابع للكاتبه نهلة زغلول

ما مدى فائدة هذا المنشور؟

انقر على نجمة لتقييمه!

متوسط ​​تقييم 0 / 5. عدد الأصوات: 0

لا أصوات حتى الآن! كن أول من يقيم هذا المنشور.

As you found this post useful...

Follow us on social media!

Article Categories:
قصص طويلة · قصص حب
banner
http://www.reel-story.com

عن الموقع ورسالتنا القصة والرواية هي فن من الفنون الإنسانية الرائعة التي تروي القصص الخيالية والواقعية من أجل العبرة والعظة والتعلّم منها دائماً، فهيا بنا سوياً لهذه الرحلة الرائعة في بحر الأدب العربى والتعرف أكثر على الروايات الشهيرة التي اخترناها. سواء كنا نحب أن نقرأها أو نسمعها ..أو نشاهدها، فنحن نحب القصص. منذ فجر التاريخ عندما كان البشر يتجمعون حول النيران، إلى عصر النتفلكس، نحن نحب القصص.. قد يبدو الأمر مجرد تسلية وتزجية للوقت، لكن أي شيء منتشر إنسانيا لهذه الدرجة، وعبر التاريخ، لا بد أن يرتبط بشيء أكثر جوهرية من مجرد التسلية

Comments to رواية المتشردة والوسيم الفصل السادس للكاتبه نهلة زغلول

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني.

The maximum upload file size: 512 ميغابايت. You can upload: image, audio, video, document, text, other. Links to YouTube, Facebook, Twitter and other services inserted in the comment text will be automatically embedded. Drop file here

Reel-Story © 2020 | Established in 2019 Privacy Policy I Terms & Conditions I Advertise I Contact