Connect with us

روايات مصرية

رواية علاقة ممنوعه الفصل الرابع عشر – بقلم كوكى سامح

Published

on

3.9
(19)

وقت القراءة المقدر: 8 دقيقة (دقائق)

رواية علاقة ممنوعه بقلم كوكى سامح
الفصل الرابع عشر
ج. 14….#
.. والأب قال ايه دى فى قتيله اهى تانى ست مدبوحه وفى ايدها عيل مدبوح
=السواق قعد على الأرض ومسك الست وقال لا لا دى لسه بتتنفس ولازم حد يلحقها
سعيده.. دى مين دى بس الحمد لله المهم انها مش عيشه
= والسواق قال لازم اروح بيها المستشفى حالاً
وفعلاً خدها هى والطفل وجرى بيها على العربيه وراح على اققرب مستشفى
=وبين ذهول الجميع الام جريت ودخلت الشاليه وكان متبهدل وفضلت تجرى شمال ويمين وتدور فى كل اوضه على بنتها
.. فين عيشه يا عمه دى شكلها مش هنا
.. ايوه يما ده المكان مبهدل خالص ومفيش حد هنا
الاب.. وفين احمد بيه ده محدش هنا يا ولاد وياترى مين الوليه المدبوحه دى
.. مش بيقول ان طلع متجوز قبل عيشه يا خال يمكن مراته بس اللى يحير مين العيل دى وفين عيشه؟!
.. قعدت على الارض وفضلت تلطم وتقول فين بنتى 😭 انا عاوزه بنتى
.. يا عمه عيشه مش هنا يمكن مع احمد بيه لأن الموضوع كده فى حاجه غريبه امه مقتوله على الطريق والست دى معاها عيل وبرضه حد ضربها معنى كده ان حد هجم عليهم وبرضه يمكن حراميه
.. المهم عندى بنتى يا بت
الابن.. يما انا دورت فى كل اوضه ومفيش حد حتى مفيش أى أثر لاختى
.. بنتى راحت ولا ايه وقامت وفقت وخرجت بره الشاليه تدور على بنتها وفجأه احمد ظهر وشاف ام عائشه.
احمد.. ايه ده
.. ورجع لورا وحاول يستخبى منها
.. احمد بيه احمد بيه تعالى هنا فين بنتى
الاب.. فى ايه يا وليه؟ ايه دى احمد بيه انت فين يا جوز يا بنتى وفين عيشه يا ابنى
الام جريت عليه ومسكته من قميصه وبين شد وجذب قالت فين بنتى ما ترد عليه
.. بنتك بخير يا حماتى
.. بخير ازاى وهى مش هنا ولا جوه كمان
سعيده.. ايوه يا بيه هى فين عيشه
.. انا قولت عائشه كويسه وبخير هى بس راحت المستشفى علشان تولد
.. تولد بجد يا ابنى وابتدت تهدى وقالت
. طيب انا عاوزه اشوف ضنايا
الابن قال بصوت واطى شكله مش عارف حاجه يابا
الاب.. احمد بيه انت متعرفش ولا ايه؟
احمد.. اعرف ايه ؟ انا قولتلكم ان عائشه بتولد وكويسه
سعيده.. البقاء لله يا احمد بيه
احمد.. فى مين ؟؟!
الاب.. مديحه هانم يا بيه
احمد.. انت مجنون؟ انت بتقول ايه!
سعيده.. ايوه يا بيه احنا شوفناها مقتوله على الطريق وكمان الإسعاف خدت جثتها
.. لا انتى بتكذبى انتى اكيد مش فاهمه حاجه
=. وقال وهو مذهول من كلامهم وبعدين انتم جيتوا ازاى وليه وقال فى سره شكلهم مجانين مش فاهمين حاجه
سعيده.. ما انت قافل تلفوناتك يا احمد بيه وكذا مره حاولنا نتصل بيك ومقفول وعمه راحت الڤيلا وعرفت انك بعتها وكمان هتمشى من هنا خالص ومن مصر كلها وفى الاخر بتقول للوليه الغلبانه ان بنتها بتولد طيب ازاى وانتى ماشى من البلد كلها
.. مين قالكم كده
..صاحب الڤيلا الجديد راجل كباره وبيه محترم وبعت معانا السواق لحد هنا بس السواق خد الست المقتوله اللى كان فى ايدها عيل وراح المستشفى علشان كانت بتتنفس
=وسابهم ودخل الشاليه وبيدور على امه ومراته وعياله ولاقى الشاليه متبهدل وفى آثار دم
.. وبعد مرور وقت مش طويل الشرطه وصلت وملت المكان لان السواق بلغ لما راح المستشفى
احمد.. ايه ده هما فين؟ ماما وسوسن وولادى
.. ودخلوا وراه والام قالت ولادك ايه بقولك فين بنتى يا بيه
وكيل النيابه.. فين أحمد
احمد.. انا احمد
وكيل النيابه.. انت جوز المجنى عليها سوسن
احمد.. انا مش فاهم حاجه هى سوسن مالها
وكيل النيابه.. احنا جالنا بلاغ من اداره المستشفى وسواق ويدعى كذا وصفته كذا وقال انه لما وصل الشاليه هنا كان فى ست مضروبه عده طعنات هى وطفل رضيع
الام.. حصل يا بيه
وكيل النيابه.. انتى مين يا ست انتى
.. انا حماته
وكيل النيابه.. يعنى المجنى عليها بنتك
الام.. بعد الشر يا بيه دى مراته التانيه
احمد.. ابنى وسوسن لا لا لا لا
الام.. ده بيقول ابنى؟؟ امال عيشه فين؟ وقربت منه وقالت مش انت بتقول عيشه بتولد امال الواد ده ابنك ازاى
.. وفجأه جت اخباريه لوكيل النيابه الشاليه ملك لمديحه وكانت مرميه ومقتوله على الطريق ومطلوب منه معاينه ورد وقال هو فى ايه فى كده جريمتين قتل هنا
احمد.. 😭😭😭😭😭😭
وكيل النيابه.. سيده تدعى مديحه وكانت على الطريق مقتوله وكمان سوسن اللى السواق بلغ عن الجريمه وهو اللى خدها على المستشفى ولحقها
احمد.. هما ماتوا
وكيل النيابه.. سوسن فى الإنعاش إنما الولد مستحملش ومات والسيده مديحه اتوفت بعد ضربها بالسكين فالحال فور وقوع الجريمه
=ودخل اوضه امه وفضل يدور على ابنه التانى وكان بيدور زى المجنون فى كل الاوض
وكيل النيابه.. فى ايه بالظبط
احمد..ابنى التانى فين هو مات كمان
وكيل النيابه.. حضرتك الاخباريه اللى معايا ان السيده سوسن وكان معاها طفل والسيده مديحه كانت على الطريق لوحدها
سعيده.. اه يا بيه احنا شوفناها وكانت لوحدها ومدبوحه زى الفرخه
.. واحمد على صرخه واحده ابنى ابنى ابنى
.. وفى ارض المنشاوى..
=وصل المنشاوى هو وأمين الأرض وشاف مكان الحفر وعرف ان الرجاله طلعوا البنات المدفونه
المنشاوى.. ماشى يا احمد الكلب مش كفايه ياسر اخوك اللى ضحك على بنتى انت كمان عاوز تلبسنى مصيبه
امين.. ربنا ستر يا منشاوى بيه وكل بفضل رجالتنا الأوفياء
المنشاوى.. انا عاوز اعرف كل حاجه دلوقت
.. وابتدى امين يحكى وخده لحد بيت الحارس وفى الطريق ابتدى يحكى كل حاجه ل منشاوى وقاله ان احمد لما ضرب البنات بالنار ودفنوهم واحد من رجالته وانت عارفه كويس ابو سمره فاكره يا منشاوى بيه
.. ده حبيبى
.. وطبعا انت عارف ان ابو سمره مش بيحب احمد وحركاته من زمان من يوم ما طلب منه فلوس عمليه ابوه وهو مرضيش يساعده وطبعاً مش ناسى جمايلك عليه لما وقفت معاه وانا طلبت منه يفضل معاه واى حاجه تخصنا يبلغنا وبصراحه قام بالواجب وقالى ان فى يوم احمد اتصل بيه وطلب منه اتنين رجاله ليهم فالحفر فالأول مكانش فاهم حاجه ومكانش متحمس بس لما عرف انها أرضك اتوغوش وطلب منى اتنين رجاله من بتوعنا يقوموا بالموضوع معاه وطبعا انت عارف ان احمد حويط وخبيث علشان كده كان أبو سمره حذر ولما حفروا احمد ضربهم بالنار وهنا ابو سمره اتفاجأ ان ضربهم بالنار ومكانش يعرف ان فى بنات والموضوع هيبقى فى قتل كل اللى كان متوقعه انه هيدفن حته سلاح مخدرات اى حاجه تجبلك مصيبه وخلاص واحمد طلب منه هو والرجاله يدفنوهم وفعلا ابوسمره والرجاله ابتدوا يردموا عليهم وكان تمثيل علشان أحمد يمشى وفعلا خد عربيته ومشى وابوسمره والرجاله شالوا الردم ومكانش كتير وخرجوا البنات وهما جوه عند الحارس وعمل الازم معاهم والدكتور بتاعنا خرج الرصاص وكانت إصابات سطحيه واحده فى دراعها والتانيه كتفها بس هما اغمى عليهم من الخضه وضربه الرصاصه جامده
وانت عارف ان احمد خايب طول عمره حتى مش عارف يقتل😂
.. ولما وصلوا بيت الحارس ودخلوا وشافوا عائشه وفاطمه وكانوا كويسين
= وبعد مرور اسبوع
.. اهل عائشه على نار ومش عارفين حاجه عنها واحمد منهار وحالته وحشه ومش بيتكلم وبيدور على ابنه الضايع
.. وما زال الغموض مستمر والمنشاوى عرف ان مديحه ماتت وحفيدها وكمان سوسن فالمستشفى والقاتل مجهول والسر كله مع سوسن وفى طفل ضايع وبلغ عائشه بالموضوع كله وهى كانت تعبانه وهزيله لأنها لسه والده وغير ضربها بالنار وكل اللى يهمها ابنها وأهلها 💔
=فى المستشفى
الدكتور..مدام سوسن فاقت وممكن تتكلم وبلغ الحراسه اللى على اوضتها انها فاقت وممكن وكيل النيابه ياخد اقوالها؟
=فى اوضه سوسن
سوسن.. خالتوا ضربها وضربنى وضرب ابنى
وفجأه سوسن حست بحد دخل الاوضه عليها وقالت مين ولقت واحده بتمسكها وبتخنقها وبتقولها ليه عملتوا فيه كده؟
سوسن.. عائشه لا لا…
#
#
#
علقوا ب 20 ملصق 🔖 علشان يوصلك اشعار الجزء الخامس عشر والاخير وياريت الكل يعلق علشان البوست يوصل لكل أعضاء الصفحه 👍🏼
رواية علاقة ممنوعه الفصل الخامس عشر والاخير – بقلم كوكى سامح

 2,499 اجمالى المشاهدات,  6 اليوم

ما مدى فائدة هذا المنشور؟

Advertisement

انقر على نجمة لتقييمه!

متوسط ​​تقييم 3.9 / 5. عدد الأصوات: 19

لا أصوات حتى الآن! كن أول من يقيم هذا المنشور.

As you found this post useful…

Advertisement

Follow us on social media!

Advertisement
1 Comment

1 Comment

  1. ياريت تشكرونا على المجهود فى نقل وكتابه الروايه لحضراتكم

    Reel-Story Note

  2. Pingback: رواية علاقة ممنوعه الفصل الثالث عشر - بقلم كوكى سامح - Reel-Story - رييل ستورى

Leave a Reply

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني.

The maximum upload file size: 128 ميغابايت. You can upload: image, audio, video, document, text, other. Links to YouTube, Facebook, Twitter and other services inserted in the comment text will be automatically embedded. Drop file here

روايات مصرية

رواية الوريث كاملة بقلم كوكى سامح

Published

on

Prev1 of 10
Use your ← → (arrow) keys to browse
3
(8)

وقت القراءة المقدر: 2 دقيقة (دقائق)

الوريث كاملة بقلم

#اقتباس_بسيط_من_القصه_الجد
#الوريث
_ عربيه واقفه فى نص الطريق والناس ملمومه حواليها 😳😳
قاعد جوه عربيته الكرسى اللى ورا
متأخر شركته
قال بشخط : وقفت ليه يا عم صا؟
صابر السواق : الطريق واقف باين كده فى حادثه
ادهم : اتصرف وغير الطريق بسرعه وامشى من اى اتجاه غير ده المهم تنجز بص فى ساعته.. انا متأخر والمفروض ان عندى اجتماع من نص ساعه
صابر : الطريق التانى فى تصليحات ومقفول يا باشا
بزعيق : خص انزل شوف فى ايه؟
صابر : ححاضر، فتح باب العربيه زل جرى دخل وسط الناس
فتح شباك العربيه وبص منه اللمه
واحد من الناس اللى واقفه: لا حول ولا قوة الا ب والله الناس مبقاش عندها اى رحمه!
واحده ست كبيره فى السن : معقول اللى بيحصل ده استرها علينا وعلى ولادنا يارب
كان قاعد مستعجل وكل دقيقه يبص فى ساعته
وقال : كل ده تأخير يا صابر ولسه هينزل
صابر جاى بيجرى ووشه باين عليه الخضه
قال : الحق يا باشا فى مصيبه
ادهم : فى ايه خضتنى؟
#الوريث
#بقلمى_كوكى_سامح
من ب ان شاء الله هنزل الجزء الأول من ال الجديده
تفاعل بقى يا حلوين 😘 علشان الت يوصل لكل الفانز اللى بيسألو الجديده متنسوش الايك ولملصقات 

الفصل الأول

جارى كتابه الفصل ….

 15,365 اجمالى المشاهدات,  1,717 اليوم

ما مدى فائدة هذا المنشور؟

Advertisement

انقر نجمة لتقييمه!

متوسط ​​تقييم 3 / 5. عدد الأصوات: 8

لا أصوات حتى الآن! كن أول من يقيم هذا المنشور.

As you found this post useful…

Advertisement

Follow us on social media!

Prev1 of 10
Use your ← → (arrow) keys to browse
Continue Reading

روايات مصرية

رواية صغيرة ارهقت رجولتي كاملة بقلم بسملة بدوي

Published

on

Prev1 of 26
Use your ← → (arrow) keys to browse
4
(12)

وقت القراءة قدر: 5 دقيقة (دقائق)

كاملة بسملة بدوي

 

تم تغيير اسم الرواية من صغيرة ارهقت رجولتي الي صغيرة ارهقتني عشقا تابع الفصول التالية: الفصل الأول

انا صهيب المغربي اتجوز عيله 17سنه
صالح “الجد ” جواز مؤقت بس ي صهيب يبني لحد ما تتم عندنا السن القاني إنما الوقتي اعمامها هياخدوا ورثها دول عالم طماعين وجشعه ومافيش في قلبهم رحمه وهي والله نسمه وهادئه ومش هتحس بيها خالص
صهيب بلامبلاه ……. ماشي روح انت وابعتلي الورق امضي عليه
عملت كده وعروستك جايه بالليل
صهيب بصدمه …..عملت اي
اخدت توقيعك وكتب الكتاب اتعمل
صهيب بغضب …… اييييه ازاي يعني
وطي صوتك متنساش انا مين يولد وقلنا هو زواج على ورق يبقي خلاص
صهيب ب …… ماشي ماشي ومشا ركب عربيه وراح النايت كلاب
يعني انا كده اتجوزت ي ملك انا لسا ص على الجواز يملك وكمان انا خايفه يكون وحش ويضربني زيك عمو
ملك بحب ……. متخافيش يروحي انا معاكي متخافيش و جده صالح معاكي كمان يعني اطمني خالص وهو ارحم من اعمامك يا روز وجده قال هو جواز مؤقت بس لحد ما تتمي18سنه وتستلمي ورثك وكمان على ورق يعني مش هيلمسك مع اني اشك يكون قدامه الحوريه دي و قاطعتها روز بصراخ وكسوف…….اسكتي بقا الله يملك
ملك بضحك ……يخربيت ام ج والفراوله الي بتطلع فى حدودك دي يبت
روز بضحك……. هبله .
قاطعهم دخول ام روز ……. روز اجهزي يالا عشان هتروحي مع صالح بيه وقالت بدموع …..هتوحشيني اوي يبنتي
روز بدموع وهي بتشدد من احتضانها……. انا اكترر يماما بس هجيلك كل يوم
لا اوعي ليشوفوكي انا هبقي اجيلك انا خلي بالك من نفسك يحبيبه ماما
روز بدموع …حاضر يماما وانت كمان
ملك بمرح ……. احضنوني معاكو
قعدوا يضحكوا عليها
في مكان تاني
عماد بيه معايا خبر يساوي مليون يه ، صهيب بيه المغربي مش هتصدق اتجوزاتجوز امبارح
ايه امته ومين وبنت مين حد اعرفه ولا انطق يغبي
لا يبيه الي عرفته من الخدامه أنها سمعتهم امبارح بيتخانقوا وعرفت أنه اتجوز وجبتلك معلومات عنها اهي بس في حقي انا والرجاله
عماد طلع شيك ب 500الف واعطيهوله ……اهو حققك انت والرجاله
-ودي المعلومات يباشا
اخدها بسرعه وقال بصدمه ………. روز اتجوز روز
عند صهيب وقف العربيه عند ملهي ليلي ( نايت كلاب )
دخل واتوجهت كل الأنظار ليه وهو ابتسم بغرور وراح قعد على البار
الجرسون …… طلبك اهو ي صهيب بيه
شاور بايده وقعد يشرب في كاسه ، جت بنت عامله زي عروسه المولد بالميكب الي حطاه وفستان يفضح اكتر من يستر وقالت…….. مش معقول صهيب بيه المغربي هنا لا انا اكيد بحلم
بصلها بسخريه وكمل شرب الكاس
بصتله بغيظ من تجاهله ليها وقالت بدلع …….. مالك يباشا شكلك مهموم سيبلي نفسك وانا مكملتش الجمله ولاقته زقها واخد فونه ومفاتيح العربيه ومشا وقال ……. حافظ انا الفلم ده شوفي غيره ومشا
بصتله بغيظ……. بقا كده ماشي يبن المغربي انا حطيتك في دماغي اتفرج بس على الي هيحصل

عند ملك كانت واقفه بتعيط وبتقول …..هتوحشيني اوي يماما
الام بدموع ……. انا اكترر ي حبيبه ماما سامحيني مش عارفه احميكي منهم يروحي بس انا مطمنه عليكي مع صالح بيه
صالح بطيبه ….. روز حبيبتي انتي خايفه مني
روز ببراءه …… لا بس خايفه من الي اسمه جوزي سمعت بيقولوا أنه وحش هو ممكن يضربني زي عمو
الام بصتلها بحزن عليها قاطعها الجد ……لا يحبيبتي طول ما انت معاكي متخافيش يالا بقا نمشي
الام بدموع …..خلي بالك من نفسك ياروز وكلي كويس وانا هبقي اجيلك واه صحيح فين خطك طلعيه واكسريه
_حاضر
ومشت مع الجد
طول الطريق وقلبها بيدق جامد ووصلت القصر وقالت بانبهار …….واو انا هعيش هنا
الجد بضحك على تصرفاتها الطفوليه ……ايوه عجبك
_ايوه جدا جدا
الجد بضحك……..هيعجبك من جوه اكتر
_طب يالا بسرعه بسرعه يالا
دخلوا
الجد بضحك على شكلها …….ههههه اي عجبك
عجبني بس ده زي الي بشوفه في التلفزيون خالص الله انا فرحانه اني هعيش هنا اوي وبعدين
تعالي أما اوريكي جناحكم انتي وصهيب
بصله ب قال بحب وطيبه…….. متخافيش تعالي
طلعت كان كبير اوي ولونه بين الأسود والرمادي
بصتله وقالت في نفسها …….. ألوانه بتخوف كله اسود اسود
الجد ها عجبك
ايوه حلو
اسيبك بقا تجهزي هدومك وكمان شويه هبعتلك الخدامه بالاكل
حاضر
يحضرلك الخير يحبيبتي ومشا
جهزت هدومها و واخدت شاور ولبست بجامه سوده ستان تعكس لون بشرتها ناصعه البياض وسابت شعرها الأسود الطويل الي وصل لتحت خصرها وبعدين دخلت الخدامه بصتلها بزهول .
روز بخوف…….انتي بتبصيلي كده لي
الخدامه باحراج ……احم اسفه يهانم بس اصل بصراحه انتي جميله اوي اوي عينك دي
روز بخجل …… ايوه عيني وشكرا ليكي انتي اجمل وياريت بلاش هانم اسمي روز بس
الخدامه برفض…… ايه لا لا ده صهيب بيه يقطع عيشي لو سمعني بعدأذنك يهانم ومشت بسرعه
روز بخوف ……. يلهوي ده مركب لهم الرعب يلهوي اومال هيعمل فيا اي عااا يماما
وبعدين شافت الاكل وقالت بقرف …..اي ده عامل كده لي كان عباره عن خضار وأكل مسلوق eat vegan
عااا بياكلوه ازاي ده اعمل اي ايوه هنزل اشوف في حاجه تتاكل تحت ونزلت ودخلت المطبخ وكانت حاطه راسها في التلاجه وقالت بفرحه ……. نوتيلا
قاطعها صوت رجولي جذاب ……. انتي مين وبتعملي اي.
لفت وبصتله
صهيب بصدمه وانبهار من جمالها ووو….

 22,874 اجم المشاهدات,  2,647 اليوم

ما مدى فائدة هذا المنشور؟

Advertisement

انقر على نجمة لتقييمه!

متوسط ​​تقييم 4 / 5. عدد الأصوات: 12

لا أصوات حتى الآن! كن أول من يقيم هذا المنشور.

As you found this post useful…

Advertisement

Follow us on social media!

Prev1 of 26
Use your ← → (arrow) keys to browse
Continue Reading

روايات مصرية

رواية مقتحمة غيرت حياتي كاملة (جميع فصول الرواية) بقلم نورهان ناصر

Published

on

Prev1 of 33
Use your ← → (arrow) keys to browse
3.9
(9)

وقت القراءة المقدر: 4 دقيقة (دقائق)

كاملة (جع فصول الرواية) بقلم

 

الفصل الأول

تك تك تك تكككككك
( خبط جامد )
في أي يا إللي بتخبط أنت
تك تك تككككككككك
ما براحة يا عم هتكسر الباب الله
أتوجه وبيفتح الباب وهو عنيه مقفله كتر النعس وبيفرك في عينيه جامد
لمح حاجه دخلت تجري علي جوه بسرعة البرق
هو لنفسه: هو أنا عنيا زغللت أوي كدة
مش شايف أي إللي دخل جوه ده
فضل واقف علي الباب يتلفت مش لاقي حد
هو: يا عجب هو انا اتجننت ولا اي امال مين اللي كان بيخبط علي الباب هيكسرو دة
الله يخرب بيتكم ( يف حد من أطفال جيرانه اللي ساكنين في العمارة)
هو بوعيد : ماشي يا ولاد المؤذية طيرتو النوم من عيني والله لاربيكم
قفل الباب بغضب واترمي علي الكنبه بتعب شديد
وغمض عنيه
_____:ده نام اعمل ايه بس ياربي سامحني ملقتش حد يساعدني والله عارفه إنه حرام اقعد في شقة مع واحد ا معرفوش بس مضطرة
انا هخليني مستخبية هنا في الأوضة دي بس للصبح وهطلع من غير ما يحس بيا هو اصلا باين عليه ما اخدش باله إني دخلت
هي ببكاء: استغفر الله العظيم.
يارب سامحني
بس ده اهون من اللي كان هيحصلي
استرها يا يا رب
قفلت باب الاوضة اللي دخلتها
وبصت عليه لقيته غفي علي الكنبه ونام اتنهدت
ودخلت قعدت في الأوضة العتمة ( لأنها مردتش تنور النور خافت يعرف إن في حد معاه في الشقة وكمان إنها بنت )
هي : أنا هخرج من شقتك مش هعمل حاجه ولا هسببلك مشاكل مع زوجتك ثم صمتت قليلا لتردف بعدها
طب هو مجوز أصلا
خبطت رأسها بيديها بخفة : وإنتي مالك المهم تفكري في حل للمصيبه إللي إنتي فيها منك لله يا مرات ابويا أشوف فيكي يوم
حسبي الله ونعم الوكيل فيك علي إللي عملتي فيا
حل الصباح
استيقظ متململا بضيق وهو يفرك عنقه بألم واضح .
يشعر كما لو أن أطرافه شلت وه تصلب وتكسر لا يقدر علي الحركه
ليمسك رأسه بتعب من كثرة الصداع الذي يفتك برأسه
ليتذكر ما حدث أمس
عندما كان نائما متوعدا لاولاؤك الاطفال المشاغبين ظننا منه أنهم سبب إزعاجه
نهض بكسل شديد متوجهاً لغرفته ليأخذ ملابسه ويستعد لأخذ حماماً منعش يعيد الحيوية والنشاط لجسده المتعب من كثرة الأعمال الشاقة في عمله فهو لا يرتاح الا ساعات قليلة جدا يحاول أن ينعم بها ببعض النوم ولاكن باتت ليلته أمس غير ماكان يتمني بسبب إزعاج أولئك الاولاد المتطفلين
دلف الي المرحاض بعدما أخذ ملابسه واستعد للذهاب الي عمله فهو يعمل رائدا له مكانته في الشرطة ويهابه الجميع
ماعدا أولئك الاولاد المتطفلين ابتسم علي ذكرهم محدثاً نفسه أنه سيعاقبهم وبشدة علي فعلتهم وازعاج راحته ليلا
بعد قليل
خرج من الحمام
ووقف أمام مرأته يعدل من تسريحة شعره ويضع برفانه الذي يعشقه
خرج من غرفته متوجهاً للغرفة الأخري ليأخذ بعض الأوراق المهمه التي يخفيها في غرفة مكركبه تمام ولا يضع بها إلا اشياء يظنها اي شخص يراها أنها قبو وليس غرفة من كثرة الاشياء الغير مرتبه فيها ومن كثرة الصناديق والأشياء الأخري
وقف علي باب الغرفة
فتح الباب ببطء شديد
وعندما دلف إلي الداخل
وجد فتاة تنام علي أرضية الغرفة قد صنعت لها من تلك الخردة مايشبة الفراش علي الارض تنام عليها بهدوء وبخمارها وذالك الشيء الاسود الذي تتكوم بداخله ( عباءة ة تشبه الاسدال أو اقرب الي ما يسمه جلباب )
عند دخوله استيقظت من غفوتها
تطلع إليه بصدمة يبادلها الآخر بنفس النظرة مردفا بصوت أجش
إنتي مين ودخلتي هنا إزاي؟!
هي برعب: أنا أنا .

 26,067 اجم المشاهدات,  2,394 اليوم

ما مدى فائدة هذا المنشور؟

Advertisement

انقر على نجمة لتقييمه!

متوسط ​​تقييم 3.9 / 5. عدد الأصوات: 9

لا أصوات حتى الآن! كن أول من يقيم هذا المنشور.

As you found this post useful…

Advertisement

Follow us on social media!

Prev1 of 33
Use your ← → (arrow) keys to browse
Continue Reading
قصص الإثارة16 دقيقة ago

أرهقتي رجولتي بقلم شيماء محمد

مقالات دعائية - Promotion articles41 دقيقة ago

افضل 7 قصص على موقع سڨن ستورى – Seven Story خلال شهر نوفمبر 2021

قصة شخصية مؤثرة48 دقيقة ago

مواقف وقصص عن عدل عمر بن الخطاب

قصص الإثارةساعتين ago

رواية أحببتُ أبنة الخادمة بقلم ندى الصاوي

قصص الإثارةساعتين ago

خادمتي اللذيذة (ميمونة كاليسي)

قصص الإثارة4 ساعات ago

قصه الأم التي قتلت ابنها

قصص حدثت بالفعل5 ساعات ago

رواية هنا فى الاعماق – بقلم مايا بلال

اجتماعيات5 ساعات ago

قصة حب مارى وجيك

قصص حدثت بالفعل6 ساعات ago

ياريتني كنت طلعت مغني أو لاعب كرة قدم مشهور – قصه حقيقية

نوفيلا7 ساعات ago

نوفيلا الحوت كاملة بقلم زينب محمد

قصص متنوعة8 ساعات ago

رواية العاهرة بقسوة الزمن كاملة

روايات مصرية8 ساعات ago

رواية الوريث كاملة بقلم كوكى سامح

قصص رعب9 ساعات ago

رواية نسل الشيطان ( النسل الملعون )

PDF كتب و روايات عربية بصيغه10 ساعات ago

قصة رواية ترنيمة عيد الميلاد بقلم تشارلز ديكينز بصيغة PDF

زد معلوماتك13 ساعة ago

هبة سليم … ملكة الجاسوسية المتوجة..!!

قصص الإثارة4 أسابيع ago

رواية رغبه متوحشه (كامله)

قصص الإثارة3 أسابيع ago

رواية بنت بمدرسة عيال اغنياء بقلم ماري جو

قصص حدثت بالفعل5 ساعات ago

رواية هنا فى الاعماق – بقلم مايا بلال

قصص متنوعة17 ساعة ago

حكاية ليلى واحمد وجارتى ابتسام

قصص الإثارةيومين ago

رواية بنت فى ورطه بقلم كوكى سامح

ادب نسائي4 أسابيع ago

قصة غرام اولاد الالفي بقلم سماء احمد

ادب نسائي4 أسابيع ago

رواية ظلام البدر +21 بقلم بتول

قصص متنوعةأسبوعين ago

عايشة عند اخويا ومراتو بلقمتى ويارتني بلاقي اللقمه

ادب نسائي4 أسابيع ago

تكملة رواية ظلام البدر +21 بقلم بتول

روايات مصرية4 أسابيع ago

قصة حماتي كامله للكاتبه ايمي رجب

روايات مصرية3 أسابيع ago

رواية كبرياء عاشقة بقلم هدير نور(كاملة)

قصص الإثارةأسبوعين ago

حكايتي مع ابو زوجى السافل وما فعلت به

قصص الإثارةأسبوعين ago

قصة حماتي وزوجتي الحامل +18 للكبار فقط

روايات مصرية4 أسابيع ago

قصة انا وحمايا بقلم كوكي سامح

روايات مصريةيومين ago

رواية براءتي الجزء الحادى عشر بقلم كوكي سامح #11

Facebook

Trending-ترندينغ