Connect with us

روايات مصرية

رواية شفت امي في حضن عمي كامله

Published

on

3.4
(42)

وقت القراءة المقدر: 12 دقيقة (دقائق)

رواية شفت امي في حضن عمي كامله

شفت امي في حضن عمى بدون ملابس 😱😱💔

الفصل الاول

شفت امي في حضن عمى بدون ملابس 😱😱💔

معرفش مش مرتاحه لمجيته عندنا كل يوم ويقعد بساعه و الساعتين و نفس الجملة بتاعت كل ليلة اعملي شاي يا مني يا حبيبتي لعمك عدلي ؛؛

قومي يا مني يا حبيبتي اعملي بسبوسه لعمك عدلي وأدخل المطبخ اغيب ساعه اقل او اذيد تقريبا وطول المده دي مسمعش صوتهم وابص عليهم ملقهمش مكانهم ويوم اعمل كيكه و يوم اكل بحجه عمك يدوق اكلك هو فى ايه بالظبط؟ وليه لمه ادخل المطبخ عمي وماما يختفوا بس الليله مش هعمل حاجه ولازم اعرف ايه نوع العلاقه دي بلا بسبوسة بلا زفت هو بابا ف الخليج طالع عينه هناك بقاله 4 سنين عشان مين وبعدين اصلا ده حيلله ابن عمه طيب اتصل ب بابا احكيله ؟ لا .. مش معقول طيب هقوله ايه عدلي ابن عمك بييجي عندنا كل ليلة

Advertisement

طيب ما كدا انا حطيت ماما ف وضع ميصحش
بس انا مش صغيرة انا فى 2 ثانوي يعني اقدر اعرف سر العلاقة دي .. ماشي يا ماما انا قاعدلكم الليلة
فى تمام الساعه 12 بالليل وصل عدلي ومعاه هديه خبط الباب انا عارفه خبطته وعارفه ان محدش بييجي ف المعاد ده غيره فتحت الباب

عدلي.. اهلا بعروستنا الامورة جبتلك هدية معايا حلوه
حط ايده عمي عدلي طلع الهديه بتاعتي ولسه ماسك الكيس ف ايده .. بقوله هات الكيس او العلبه يا عمو عدلي
قال .. لا اصل دي فيها هدية لماما…
ماما.. تعيش يا عدلي ليه التعب ده .
. خشي يا مني اعملي حاجه لعمك عدلي
دخلت المطبخ ومعايا الهديه واستخبيت جنب التلاجه وببص كدا لقيته مطلع الهدية من العلبه وبيقول لها
احلي قميص نوم ع احلي جسم ذي ما وعدتك يا ناري …
معرفشي ايه كلمه ناري دي …
انا شفت المنظر ده ورميت الهديه بتاعته رمتها ع الارض وفى حاله زهول وبكلم نفسي طيب اعمل ايه اتصل اقول بابا

ولا اعمل ايه انا مليش اخوات..
أيوه اتصل بخالتوا هي قريبة مننا . لا
هتبقي فضيحه…
طيب اتصل بعمتوا .. لا برضه ..
طيب اعمل ايه طيب بعدها فكرت اعمل 😳😳😳

رواية شفت امي في حضن عمي كامله

الفصل الثانى

فضلت فى حيره بلف حولين نفسي فى المطبخ واطقطق صوابعي وادوس ع هدية عمو عدلي برجلي ؛؛
انا مامتي كدا

مامتي بتخون بابا !!طيب ليه؟ ذنبه ايه ده متغرب ف الخليج عشانا عشان يوفر لنا حياه كريمه ويعيشنا ف المستوي ده و كمان قدام عيني لدرجه دي ماما شايفني طفله .. انا مبقتش صغيره انا ف تانيه ثانوي
انا لازم اتصرف وحدي انا هطلع اقدمله العصير ده ولا كأني سمعت حاجه ولا شافت اي حاجه!

لمه ابص الاول عليهم بدل ما اطلع القيهم ف وضع مقرف ..
ماما.. اختشي يا عدلي جايب قميص نوم احمر وعايزني اقيسه دلوقتي ..
عدلي .. وايه المشكله هيجنن عليكي
ماما .. والبنت يا عدلي ،، خلي بالك مني واخده طبع ابوها يعني مش بتبين ال جواها انا خايفه لتكون شاكه ف حاجه
عدلي .. وليه السيره دي طيب دلوقتي دي طفله مش هتفهم حاجه وبعدين هي بتقعد ساعه ف المطبخ واحنا بنخش ف الاوضه الاخيره لمه بتدخل تنام بنكون براحتنا متقليش انتي حاولي بس توزعيها ..

Advertisement

ماما.. اوزعها ده ايه احنا ف الصيف يعني ف أجازه هقولها ايه روحي زاكري مثلا ..
عدلي .. اتصرفي بقي .. عايز اشوف الاحمر ..
مني………سامعه وشايفه كل حاجه مستخبيه وراء التلاجه بقي كدا يا ماما ماشي انا بقي هوريكم الطفله دي هتعمل ايه …

فعلا خرجت مني قدمت العصير لعمها عدلي الا هو ابن عم ابوها و مفهما ان ف مقام ابواها وان لازم يبص عليهم من وقت الي التاني ليكون عايزين حاجه خصوصا انه ساكن قريب منهم ..
مني .. اتفضل يا عمو العصير… ماما ممكن انزل لسوبر الماركت ال تحت العماره اجيب كرت شحن عشان محتاجه ضروري

ماما .. دلوقتي الساعه 12 ..!!!!!
عدلي .. سيبها تنزل ما السوبر ماركت تحت العماره واحنا ف الصيف متخافيش عليها وراح غامز بعينه 😏
فعلا نزلت مني ولكن مش رايحه السوبر ماركت لالا
دي رايحه الصيدليه..

مني ..لصيدلي ممكن لو سمحت عايزه منوم لماما
لانها عندها ارهاق وتعب وقالتي انزلي هاتي منوم ..
ادها الصيدلي منوم او مخدر .. وطلعت ع الشقه وهي عارفه انها اول ما هتنزل عدلي وماما هيعملوا ايه واول ما جابت المنوم عملت 😳😳😳😳😳

رواية شفت امي في حضن عمي كامله

الفصل الثالث

مني خرجت من الصيدليه بعد مشترت المنوم ماشية بتكلم نفسها؛؛ هتكون اخر ليلة ليك يا عمو عدلي لازم انتقم لشرف بابا لازم ؛ وانتي يا ماما مش لازم تكوني ع زمة بابا الرجل الطيب ال اءتمنك ع شرفه وانتي خنتني الامانه يا ماما

وصلت لحد الشقة .. خبطت مره ؛ و جرس مره انتظرت وبعدها جرس مني عارفه ايه الا بيحصل وليه التاخير ده كله وده كان بيذيدها اصرار ع تنفيذ فكرتها بس هي نجحت انها تخفي ده تخفي عصبيتها وتخفي كراهيتها لعدلي ولا امها …
فتحت .. ماما… جبتي يا مني كرت الشحن
مني .. ايوه با ماما جبته “”

Advertisement

دخلت مني بس لحظت انه عدلي مديها ضهره وايده قدامه تحس انه ماسك حاجه.. بس مني مشغلتش بالها دخلت ع المطبخ ع طول ..
ماما.. رايحه فين يا مني ..
مني .. هعمل حاجه حلوه وادخل انام ع طول اعملكوا حاجه معايا …
عدلي .. عايز سجاير ووو

ماما … بصوت واطي سجاير ايه انت كمان عايز البنت تنزل دلوقتي
عدلي… ما هي جات ف وقت ☹ ااه هموت.
ماما.. اصبر طيب سيبك من السجاير دلوقتي
دخلت مني المطبخ وطلعت المنوم وظهرت حته من رأسها وقالت.. ماما انا غيرت رأي مش هعمل حاجه بس هعمل عصير وادخل انام هعملكوا معايا
ماما .. لا

مني .. انا عملت اصلا
مني معملتش حاجه حتي الان ولكن خرجت العصير وحطت المنوم فى العصير ف الكوبايتين بحيث انهم يناموا وخرجت مني بالعصير ودخلت اوضتها وسابت العصير …
ولحظات و عدلي عالي صوته وقال يا ام مني تعالي فرجيني ع الاوضه ال جوه ال عايزه تعمليها نقاشه عشان الرطوبه اكلتها ……

مني بصت بهدوء من فتحت الباب لقيت كوبيه عصير واحده مشروبه … سالت نفسها مين فيهم ال شرب ومين لا ؟؟؟ دي مصيبه لو ماما ال شربت العصير وعمو عدلي مشربش . دخلو الاوضه ال جوه وسامعه مني الاصوات ولكن اذا اقتربت من باب حجرتهم .. بس

مني .. وهي ماشيه ف الصاله او الرشبسن وقعت اتكعبلت ف علبه الهدايا ال كان جايبها عدلي لقيت قزازه فاضيه لونها وشكلها غريب ولمه شمت ريحتها وتذوقت طعهاال هو اخر نقط ف القزازه تاكدت انها خمرة كان جيبها عدلي…
السؤال ال شاغل بالك مني كدا ف حده شرب المنوم والتاني لا .. يعني مش هعرف انتقم ..

Advertisement

يعني الخطه شكلها باظت ..
ولكن فجأه سمعت امها بتصوت بصوت عالي
دخلت مني بسرعه فتحت الباب شافت الكارثة 😳😳😳😳

رواية شفت امي في حضن عمي كامله

الفصل الرابع

سمعت صوت ماما بتصوت بصوت عالي من غير تردد اقتحمت الاوضه لقيتها عاريه وتحاول ان تستدر وعمو عدلي عاي تمام ولكنه عليه ملايه وملقه ع السرير دون تحرك ماما شافتني وشها جاب الف لون ولون انا عارفه ايه ال حصل ومش مخضوضه ذيها كدا .. ولكن

كانت نظراتي تشبه السهام ف القلب لماما لا لسه هتوضح وتقول اصلا كنت بفرجه و اغمه عليه وبعمله مش عارفه ايه انا اصلا مش سامعها ولا عايزه اسمعها هي دلوقتي لبست هدومها وبتحاول تفوقه وانا مستمتعه وبتفرج وهو ولا حس ولا خبر لانه هو كدا شرب العصير ال فيه المخدر ..
ماما.. الحقيني يا مني ده مش بيتحرك خالص ولا صوت ولا نفس ..
انا بكل ثقه وهدوء بقلها ده اتوفي نتيجه شربه للمخ_درات والخمره
ماما .. انتي بتقولي ايه يلهوي يلهوى عرفتي منين
انا .. عرفت يا ماما وعارفه من بدري انتي مفكرني طفله ذي ما هو بيقول لا سيت ماما انا رايحه 3ثانوي يعني مش صغيره وعارفه العلاقه من اول يوم وساكته وبقول يمكن تبطل ده عشان بابا بلاش فضايح بلاش دي برضه ماما لكن ربنا بقي ليه رأي تاني …

ماما .. طيب هنعمل ايه دلوقتي انتي فاهمه غلط بعدين هفهمك بس انا مش عارفه اعمل ايه مش عارفه ..
انا.. هو كدا خلاص يبقي تتخلصي من جثته وتقه او تدفنيه او ترميه من البالكونه وتقولي وقع قضاء وقدر وهو احنا ساكنين ف الدور السابع يعني
ماما.. ايه الشر ال جواكي ده
انا .. شر شر ما انا ال جبته هنا وانا دخلته اوضه نوم بابا الرجل المغترب ال شايل همنا ف غربتنا وبيحاول يوفر لنا حياه كريمه ومحترمه .. #طبعا مني عارفه انه مامتش وانه مخدر ولكن عايزه تخلص منه ..
ماما .. قعدت شويه ع الارض أعصابها ادمرت خالص ولكن انا برضه مش عايزه اظهر اي شيء او اضعف واقول لها اني حاطله مخدر ف العصير
وفجاه ماما قالت ايه رأيك لو بلغنا البوليس
انا .. طيب ما الطب الشرعي هيشرح جسمه ويعرف انه كان شارب خمر ومخ_درات قبل الوفاء يعني اكيد شرب هنا يعني اكيد مش معتدي علينا وأنه جه بمزجنا
ماما.. طيب اعمل طيب
انا.. ارميه من البالكونه ونقول وقع ..
رغم أنه هي هي الطب الشرعي هيعرف ولكن الحاله ال فيها ماما مخلي عقلها واقف عن التفكير انا مش بكره ماما بس لازم تاخد جزاءها عشان بابا المسكين
ماما.. قامت كدا مره واحده وقالت انا هتصل بمراته وعياله وهما يتصرفوا
انا .. لا هيقولوا انك انتي سمتيه او عملتي فيه حاجه لان مراته بتكرهك اصلا ثانيا هتروحي البوليس وهتكوني متهمه.
ماما.. هي مالها كدا معقده ..
انا .. الحل هو ….. 🤔
انتظرونا في الجزء الاخير غدااااا

رواية شفت امي في حضن عمي كامله

الفصل الخامس والاخير

مني .. انا عندي الحل يا ماما … بصي فى شوال ف المطبخ هنجيبه ونحط فيه عمو عدلي ذي ما هو كدا وهننزل ف الأسانسير كمان شويه يكون الساعه جت 3 بالليل والمعاد ده مناسب جدا ننزل نحطه ف العربية ونرميه عند ترعه ( الميرويطيه ) هي اقرب مكان لينا ولا مين شاف ولا مين سمع ..

ماما.. طيب افرض حد شافه وهو جاي عندنا او هو قايل لحد
مني .. اولا ما فيش عدوه بينك وبينه ثانيا مافيش دوافع لداء الجريه ثالثا والاهم هو ليه اعداء كتير محدش هيشك فيكي ..
ماما .. انا خايفه انا مقدرش اعمل كدا لا مستحيل
مني .. افهمي يا ماما انتي متلتهوش هو اتوفي طبيعي ثانيا انتي هترميه هناك يعني هيلقوه الناس وهيدف_نوه ولا تروحي بل المشقة وتبلغي البوليس انه اتوفي هنا ف شقتنا واثبتي بقي انه اتوفي طبيعي لكن لمه يترمي هناك عند ترعه الميرويطيه وهو اصلا شارب مخدرات هيقولوا وفاه هناك طبيعي ..

سمعت ماما كلام مني واقتنعت به جدا جابوا الشوال واحطوا عدلي ف الأسانسير ونزلوا وحطوه ف العربية بتاعت ماما بسرعه وهدوء ف نفس الوقت قدام العماره
اصلا ف هدم او ردش بتاع ساكن بيوطب شقته يعني فى اصلا اشواله قدام العماره .. مني…طيب يا ماما روحي انتي نفذي ال قلنا عليه وانا هطلع استناكي ف الشقه
ماما .. انا خايفه اوي اعصابي مش قادره انا مش هقدر اسوق العربية انا هنزل واطلع مش قادره

Advertisement

مني .. بقولك ايه المسافه اصلا متعملش كليو متر من هنا والجو مناسب والوقت ده محدش هناك ياله بسرعه انا طالعه …
نزلت مني من العربيه وطلعت فوق وسابت امها ف الورضه دي .. بس مني عارفه ان عدلي عايش وانه ده تأثير المخ_در وهي مش مخططه ده هي سابت القدر يخدمها وفعلا خدمها …
مني بتبص من البالكونه لقيت امها بتتحرك بالعربيه…ماشيه ..

وصلت الام لقرب ترعه الميرويطيه لقيت هدوء وظلام هناك مرعب بالنسبه للناس ولكن ف عربيات بتمر من هناك خصوصا قرب الدائري… قربت شويه من الترعه وعملت نفسها العربيه عطلت ونزلت براحه فتحت الشنطه ولخلت طهر العربية لتجاه الترعه وفتحت الشنطه وبتحاول تجيب صحه وقوه تنزل عدلي نزلته ع الارض وبسرعه بتقلبه اتجاه الترعه لقيت الشوال بيتحرك اجننت واتعفرت اكتر وثارت

بيقاوم عدلي لغايه ما قع الشوال واخد نفس اكسجين وهواء كبيره لانه كان هيخق و لقي طلمه من غير تفكير شاف العربيه وشاف المنظر قال انتي جايه هنا تدفنيني يازباله يا خاينه مسكها وهي واقفه هيتف_ضح مسكهاا حتي خرجت روحها و رمها ف الترعه والبواب بتاع الجراش صحي وشافه وجري وراه والتانيه اتوفت طبعا..

تم القبض ع عدلي بتهمته العمد واتوفت الام الخيانه ..
ال صحي عدلي من المخدر بعد 3 ساعات فقط ومفترض ان عدلي ينام مش اقل من6 ساعات
الخ_مره .. الخ_مره افسدت مفعول الكامل للم_خدر ال حطته.. مني ف العصير وشربه عدلي …

عدلي اخد اعدام بتهمت العمد والام ماتت ومني ارتاحت من الخيانه وكل واحد اخد جزاءه ورجع الاب اخد مني ورجع سافر تاني ومني معاه ف احضانه واجوز واحده هناك ف الخليج وعاشت مني مرتاحه الضمير اخدت حق ابوها .. النهايه

Advertisement

 12,429 اجمالى المشاهدات,  3 اليوم

ما مدى فائدة هذا المنشور؟

انقر على نجمة لتقييمه!

متوسط ​​تقييم 3.4 / 5. عدد الأصوات: 42

لا أصوات حتى الآن! كن أول من يقيم هذا المنشور.

Advertisement

As you found this post useful…

Follow us on social media!

Continue Reading
Advertisement
1 Comment

1 Comment

  1. ياريت تشكرونا على المجهود فى نقل وكتابه الروايه لحضراتكم

    Reel-Story Note

Leave a Reply

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني.

The maximum upload file size: 128 ميغابايت. You can upload: image, audio, video, document, text, other. Links to YouTube, Facebook, Twitter and other services inserted in the comment text will be automatically embedded. Drop file here

روايات مصرية

رواية تربية ابليس خطيبتي حامل الجزء السابع

Published

on

By

4.3
(20)

وقت القراءة المقدر: 5 دقيقة (دقائق)

#تربية_ابليس #خطيبتي_حامل

7..
……………..

حماتى كانت قاعدة فى الحمام ، ماسكة العباية بتاعتها ومديانى ضهرها وشايفانى من المرايا اللى قدامها ، وبدأت ترفع فى العباية السودا بتاعتها لحد ماقلعتها خالص ، مكنتش لابسة حاجة تحتها ، جسمها جميل جدًا عكس ماتوقعت تمامًا ، وبدات تستعرض جسمها قدامى ، مقدرتش امسك نفسي ، دخلت وراها وقفلت باب الحمام علينا وكنت مقرر انى هنام معاها ، قربت منها وحضنتها من ورا ، واول مالمست جسمها ، حسيت بسخونية غير طبيعية فى جسمها .

حسيت بلمسة غريبة فى ايدى ، شيلت ايدى من جسمها لقيتها كلها دم ، نور الحمام اتقفل وحسيت بأرواح حواليا فى كل مكان

Advertisement

قعدت اصرخ محدش سمعنى ، حماتى اتلفتت لقيت شكلها طبيعى خالص ومسكت ايدى بالراحة ومشيت بيا ناحية البانيو ، لقيت البانيو اتقسم نصين ، واتفتح مكان شبه المغارة مشينا فيه وهي بتبصلى وبتبتسم ، المكان مليان رجالة واقفين صف اليمين عريانين وشايلين شمع وعلى الشمال ستات عريانة وشايلة شمع برضو وبصين فى الارض ، اخر المغارة لقيت طفل نايم على الارض زى مابنعمل عندنا السبوع كده ، وحواليه ناس كتير عريانين ، وكل واحد فيهم ماسك سكينة فى ايده ، بيدبح نفسه ويقع على الارض والدم عمال ييجي على الطفل ده .

حماتى فضلت مبتسمة وماسكة ايدى وبتبصلى بكل فخر ، محاولتش اسأل ده ايه ولا ليه ؟ كل اللى بفكر فيه ازاى هخرج من هنا وارجع لمكانى تانى ، كل اللى موجود فى المغارة بدأوا يتحركوا ويموتوا نفسهم والدم غرق الطفل ، بقيت واقف مذهول ومش عارف بيعملوا كده ليه ، لحد ماحماتى همستلى فى ودنى وقالتلى:

= شيله ، الدور جه عليك يابطل

حسيت ان زى مااكون بتحرك بالريموت كنترول ، مسكت الطفل من الارض عينيه كانت مغمضة ولسه مفتحتش ، كأنه مولود من لحظات ، وهو بين ايديا حسيت ان جسمه بيكبر وبيتقل فى ايدى ، عينه فتحت مرة واحدة وكان لونها ازرق غامق كلها ، مفيش بياض القرنية اللى عندنا ، ضوافره بقت كبيرة جدًا ، خربشنى بصوباعه فى رقبتى ، رميته على الارض ومسكت سكينة علشان اقتله ، كل اللى كانوا مدبوحين قاموا ومسكوا سكاكين وعملوا عليا دايرة كبيرة ، حماتى اختفت من جنبي بقيت لوحدى ، حد من ضهرى زقنى جامد لحد ماوقفت على حافة المغارة اللى كانت فوق جبل كبير .

جايين عليا بيجروا وفى ايديهم السكاكين ، عيونهم زرقا وماليها الشر والطفل الصغير جسمه عمال يكبر وسطهم وبيشاور عليا ، رجلى اتزحلقت من فوق الجبل ، بقيت شايف الصخور من تحت وعمال اصرخ وانا بقع ، غمضت عيني علشان عارف انى هموت ، حسيت ان كل شئ انتهى ، “القصة للكاتب مصطفى مجدى” فتحت عيني لقيتنى واقف زى مانا باب الحمام وحماتى بتقلع العباية بتاعتها قدامي .

Advertisement

مدخلتش الحمام ورجعت تانى الاوضة ، لقيت هدير فاردة جسمها السرير وقالتلى:

= ايه ياحبيبي مدخلتش الحمام ليه؟

.. ماما جوه فى الحمام ، لما تخرج هبقى ادخل انا

= ماشى ياحبيبي ، انا هقوم اخد برشام صداع لاحسن مصدعة جدًا وحاسة انى دايخة شويتين

.. ماشى ياحبيبتى

Advertisement

خرجت هدير وسمعتها بتكلم حماتى بره فى الصالة وبيتكلموا عنى وحماتى بتتطمن عليا من هدير وفجأة لقيت حماتى بتندهلى :

= الحقنى ياتامر ، تعالى ، هدير اغمى عليها

جريت الصالة مسكت هدير وحطيتها على الكرسي وحاولت افوق فيها لحد مابدأت تفتح عينيها بالعافية ، سألتها :

.. هو في حد فى العيلة كان عنده سكر؟

= اه جدتها الله يرحمها كان عندها السكر ، بس هدير كويسة ومعندهاش حاجة

Advertisement

.. لازم نطمن عليها برضو ، لانها مش فايقة بنسبة كبيرة ، لو اجهاد كانت فاقت

روحت جبت تاكسى ونزلت هدير بالعافية من العمارة ، وروحنا المستوصف اللى جنبينا ، وبدأوا يدولها محاليل معرفش هي ايه ، لكن سمعت الدكتور الاستشارى وهو بيكلم المساعد بتاعه وبيقوله :

= حالا اعملها اختبار حمل قبل ماتديها اى ادوية

سحبوا منها عينات التحاليل وكانت هي بدأت تفوق ، طبعًا طمنتها وقعدنا نهزر وقولتلها:

= اهو بقالنا شهر واسبوع متجوزين وبقيتى حامل

Advertisement

وهي كانت بترد عليا بإبتسامتها الحلوة بالعافية ، لحد مالدكتور جه واتحولت ابتسامتها وابتسامتى لسكوت تام لما قالها :

.. ماهو مش معقوله الدورة الشهرية متجلكيش 3 شهور ومتحلليش حمل ، مبروك انتى حامل فى 3 شهور و12 يوم …..
التفاعل والشير فقط هو اللى هيحدد استكمال القصة من عدمه
يتبع

تربية_ابليس خطيبتى_حامل للكبار_فقط

رعب 👉👉👉👉👉

اتبع

رواية تربية ابليس خطيبتي حامل الجزء الثامن

Advertisement

 7,373 اجمالى المشاهدات,  170 اليوم

ما مدى فائدة هذا المنشور؟

انقر نجمة لتقييمه!

متوسط ​​تقييم 4.3 / 5. عدد الأصوات: 20

Advertisement

لا أصوات الآن! كن أول من يقيم هذا المنشور.

As you found this post useful…

Follow us on social media!

Advertisement
Continue Reading

روايات مصرية

رواية تربية ابليس خطيبتي حامل الجزء الخامس

Published

on

By

4.3
(4)

وقت القراءة المقدر: 4 دقيقة (دقائق)

#تربية_ابليس #خطيبتي_حامل

5..#تربية_ابليس

شفايف حماتى جت بالغلط على شفايفي وانا بسلم عليها ، لكن متوقعتش ابدًا انها تثبت شفايفها لفترة على شفايفى ، انا بقيت مذهول ومش عارف اعمل ايه ، سبتها ودخلت على الاوضة بفكر فى اللى حصل ، وفى نفس الوقت التعب خلانى نمت وروحت فى النوم ، حسيت بحد بيحط ايده على جسمي ، مكنتش قادر افتح عيني من التعب ، ولا حتى مركز مين اللى جنبي ، كل اللى افتكرته ان هدير رجعت وهي اللى نايمة جنبي.

حسيت بحاجات غريبة كانى بحتلم حلم ببنت جميلة جدًا ونايمين مع بعض ، ورغم انى حسيت بحاجة قاعدة على نفسي ، مرضتش افتح عيني من جمال الحلم وانى عايز اكمله ، بعد وقت قليل اوى بدأت افوق وافتح عيني ، لقيت البطانية متشاله من عليا والبنطلون بتاعى نازل لتحت ، كأن حد معريني ، ولما ركزت اوى لقيت فيه حيوانات منوية لسه بتخرج مني ، اتلفت حواليا بسرعة ملقتش هدير ، بصيت على باب الاوضة لقيته مفتوح رغم انى فاكر كويس اوى انى قفلت الباب ورايا وانا داخل الاوضة.
القصة للكاتب مصطفى مجدى
دخلت الحمام علشان اغسل جسمي ، لقيت حماتى خارجة من الحمام بقميص نوم احمر طويل وشفاف وفيه فتحات من الجنب ، يجنن عليها وكأنها مٌتعمدة تلبسه قدامي ، وبصتلى بنظرة مغرية ومتكلمتش معايا خالص ، وخرجت للصالة ، وانا مش فاهم اللى شايفه ولا عارف فيه ايه.

Advertisement

لما دخلت الحمام ، المياه كانت سُخنة مولعة ، بردتها ووقفت تحت الدش والمياه بتنزل على جسمي ، حطيت صابون على وشى ، حسيت بقرصة شديدة فى رجلي ، كأن حد مسك فخدى جامد وعمال يقرص فيا بضوافره ، غسلت وشي بسرعة وبصيت حواليا ملقتش اى حاجة ، لكن لقيت مكان القرصة ،جلدى احمر جدًا وكأن تعبان اللى قرصنى ، لبست هدومى بسرعة وخرجت بره لقيت حماتى بتصلي فى الصالة وفوق راسها غراب عمال يبص عليا ، لما دققت اكتر لقيتها مش حطه مصلية قصادها ، قدامها حاجة شبه نجمة داوود ، قربت منها ببطء وانا بحاول اعرف الغراب ده ايه ، لقيت الغراب بياكل من راسها وبيطلع المخ بتاعها ببقه.

وطت وسجدت على الارض وقامت وقفت واتلفتتلي لقيت علامة نجمة داوود معلمة بالدم فى راسها مكان السجود ، وبدأت تقرب مني ببطء مقدرتش امسك نفسي او اعصابي اكتر من كده ، جريت على المطبخ جبت سكينة وقتلتها فى وسط الصالة ، الدم بقى فى كل مكان ، النجمة اللى على وشها اختفت ، الغراب مش موجود ، راسها سليمة ، مفيش حاجة موجودة غير السكينة اللى فى بطنها والدم اللى مالى الارض ، مبقتش عارف اروح فين ولا اجي منين ، ازاى اعمل كده ؟! اكيد كان بيتهيألى كل اللى شوفته ده ، وحتى لو مش بيتهيألى ، مين هيصدق انى قتلت حماتى علشان كده ! وبأى حق ؟! ، كل اللى جه فى تفكيرى انى اخبى جثتها على قد مااقدر وابعدها عن البيت قبل ماهدير تيجي ، طبعًا دموعى ماتوقفتش وانا بقطع حماتى لحتت صغيرة لانى مش هعرف انزل بيها من البيت كده ولا كمان هعرف ادفنها ، قطعتها وسلخت جلدها علشان الملامح متبانش وفصلت اللحم عن العضم وحرقت اللبس بتاعها وحطيتها فى شنط ، ودلقت كلور على السيراميك اللى اتبهدل من الدم ومسحته ورجعته زى ماكان ، حرقت السكينة من الايد علشان البصمات وحطيتها فى الاكياس معاها ونزلت بسرعة قبل مااى ريحة تطلع ، ركبت تاكسي لحد ماوصلنى عند منطقة قرب القناطر ، منطقة فاضية كنت بروح انا واصحابي من وقت للتانى بنصطاد هناك ، رميت العضم اللى كنت حطه فى اكياس لوحده فى مكان فى المياه واكياس اللحم رميتها من المنطقة التانية للمياه .

لقيت تليفونى عمال يرن ، هدير بتتصل عليا مردتش عليها بحجة انى مش سامع التليفون ، لكن فضلت ترن وده قلقنى اكتر لانها مش من النوع اللى بترن اكتر من مرة الا لو كان فيه حاجة ، وبعد مارميت اثار الجريمة فى المياه ، اضطريت انى افتح على هدير وارد عليها واول مافتحت سألتنى وقالتلى وهي بتعيط:

= انت فين

طبعًا كان لازم اقولها مكان تاني علشان ابعد الشك عني ، فرديت عليها:

Advertisement

.. انا فى العمرانية ، ليه

سكتت شوية وعيطت اكتر وقالتلى:

= ماما فين؟!!

يتبع

رواية تربية ابليس خطيبتي حامل الجزء السادس

Advertisement

 8,637 اجمالى المشاهدات,  168 اليوم

ما مدى فائدة هذا المنشور؟

انقر على نجمة لتقييمه!

متوسط ​​تقييم 4.3 / 5. عدد الأصوات: 4

لا أصوات حتى الآن! كن أول من يقيم هذا المنشور.

Advertisement

As you found this post useful…

Follow us on social media!

Continue Reading

روايات مصرية

رواية تربية ابليس خطيبتي حامل الجزء السادس

Published

on

By

3.7
(9)

وقت القراءة المقدر: 4 دقيقة (دقائق)

#تربية_ابليس #خطيبتي_حامل

6..

لما سألتنى عن مكان طنط سلوى ارتبكت جدًا ومعرفتش اعمل ايه ، غير انى قفلت التليفون خالص وكأنه فصل شحن وكأنى مسمعتش سؤالها ، لحد ماافكر ارد عليها اقولها ايه ، او اعمل ايه ، وكمان قررت انى اروح البيت على طول واشوف فيه اى اثر للجريمة اللى عملتها دى ولا لأ ، قلبي كان هيطلع تقريبًا من مكانه لكن لازم اكون متماسك لاقصى درجة علشان مااتكشفش ، وانا فى الطريق قولت افتح تليفونى واشوف اتصلت بيا تانى ولا لأ .

لما فتحت التليفون استغربت ملقتهاش رنت تانى خالص ، ولقيت رقم غريب هو اللى متصل بيا مرة واحدة بس ، عملت بحث على التروكولر لقيت مكتوب الرقم بإسم سلوى ، يادوب وصلت البيت وفتحت باب الشقة ، لقيت طنط سلوى قاعدة فى الصالة وجنبها هدير وبيتفرجوا على التليفزيون وبيضحكوا ، فضلت واقف فى مكانى ومبلم ، ازاى طنط سلوى عايشة بعد ماقتلتها ؟! ، ده انا مقطعها يجي 100 حتة بإيدى ، لاحظوا انى سارح “القصة للكاتب مصطفى مجدى” وباصص عليهم ، لقيت طنط سلوى بتقولى:
= مالك ياتامر ياحبيبي ، انت سرحان كده ليه ؟ ، هو فيه حاجة ؟!

Advertisement

.. لا ياماما مفيش حاجة انا بس مُرهق شوية لان اليوم النهاردة كان طويل شويتين

= هدير قالتلى ان انت فى العمرانية ، فيه حاجة هناك ولا ايه ؟

.. لا ده واحد كان عايز يورينى اجهزة نازلة جديد يمكن اخد منها للسايبر عندى ، بس معجبتنيش ، هستأذنكم بقى اخش اريح شوية

دخلت الاوضة وانا فى قمة الاندهاش ومش عارف ازاى ده حصل ؟ ، والجثة اللى رميتها فى النيل دى بتاعة مين ؟! ومين اللى كان نايم معايا على السرير ، لو مش حماتى اللى بتعمل كده ؟! ، هدير دخلتلى وقالتلى :

= مالك ياحبيبي ؟! قولى؟

Advertisement

.. مفيش حاجة ياحبيبتى ، انا بس عايز انام لانى تعبان شوية

= احضرلك اكل ؟

.. لا انا كلت مع واحد صاحبي ، اطلعى انتى لماما وانا هنام شوية ولما اصحى هجيلكم اقعد معاكم

= معلش ياحبيبي الاوضة مش مترتبة لانى اعتمدت على ام محمود انها تيجي تروق زى ما ماما قالتلها ، لكن تقريبًا كده مجتش

.. ام محمود مين ؟

Advertisement

= ماما سابت مفتاح الشقة لام محمود بتاعة النضافة ، تحت المشاية وقالتها تروق الشقة لكن تقريبًا مجتش

سرحت شوية وخرجت هدير بره الاوضة ، وقولت لنفسي اكيد انا قتلت ام محمود ، وعقلى كان بيهيأهالى على شكل حماتى ، انا متلغبط جدًا ، مبقتش فاهم حاجة ، انا لازم انام اريح اعصابى شوية

غمضت عينى وحسيت ان فيه حاجة تحت البطانية بتقلعنى البنطلون ، فتحت عيني وبدأت ارفع البطانية بشويش ، لقيت واحدة بتمارس معايا الجنس الفموى وشعرها بس اللى باين عامل زى شعر هدير مراتى بالظبط ، حطيت ايدى على شعرها وبقولها مش وقته ياهدير انا تعبان وعايز انام ، لاقيتها واحدة جلدها مسلوخ وعضمها مقطوم وبؤها عمال ينزل دم عليا ، عضوى الذكرى لقيت نصه مقطوع فى بؤها ، قومت جرى من على السرير ، والدم مغرق السرير ، وهي فضلت بصالى من تحت البطانية ، وانا واقف فى وسط الاوضة ومركز مع الكائن اللى على السرير ده ، لقيت باب الاوضة اتفتح ، بصيت لقيت هدير ، اللى استغربت اوى وقالتلى:

= ايه ياتامر اللى انت عامله فى نفسك ده ؟!! ، قالع بتعمل ايه وماسك العضو بتاعك ليه ؟! بدل ماتعمل كده بايدك اندهلى من بره وانا انام معاك ، لكن افرض ماما هي اللى فتحت باب الاوضة بالصدفة ولقيتك بالمنظر ده تقول ايه!

بصيت تانى بسرعة ناحية السرير ، ملقتش حاجة ، بصيت على العضو بتاعى لقيته سليم ، معرفتش ارد على هدير غير انى قولتلها:

Advertisement

.. انا كنت عايز اعملك مفاجأة وكنت لسه هنده عليكي

مسكت هدير على السرير ونمت معاها وانا بالى مشغول ، لكن بحاول ادارى الموقف وفى نفس الوقت مش قادر اشرحلها كل اللى حصل واللى بيحصل معايا ، وانا نايم مع هدير ، لمحت حماتى واقفة على الباب وبتبصلنا اوى واحنا نايمين مع بعض ، ولما لقيتنى شوفتها غمزتلى ومشيت قعدت فى الصالة ، خلصنا سبت هدير فى الاوضة ودخلت الحمام لقيت حماتى قاعدة فى الحمام وماسكة ……..

اتبع

رواية تربية ابليس خطيبتي حامل الجزء السابع

 7,049 اجمالى المشاهدات,  174 اليوم

Advertisement

ما مدى فائدة هذا المنشور؟

انقر على نجمة لتقييمه!

متوسط ​​تقييم 3.7 / 5. عدد الأصوات: 9

لا أصوات حتى الآن! كن أول من يقيم هذا المنشور.

Advertisement

As you found this post useful…

Follow us on social media!

Continue Reading
ادب نسائي37 دقيقة ago

قصة حامل ليلة الزفاف

شهر رمضانساعتين ago

عدد المشركين في غزوة بدر

شهر رمضان3 ساعات ago

دعاء اللهم بارك لنا في شعبان وبلغنا رمضان لافاقدين ولامفقودين

شهر رمضان4 ساعات ago

هل يجوز إخراج الفدية للحامل بدلا من صيام فوائت رمضان.. أمين الفتوى يوضح

شهر رمضان5 ساعات ago

س وج.. كل ما تريد معرفته عن غزوة بدر الكبرى؟

شهر رمضان5 ساعات ago

امساكية رمضان 2021.. تعرف على موعد الإفطار وعدد ساعات الصيام أول أيام الشهر المعظم

شهر رمضان7 ساعات ago

انتصارات رمضان – أحمد زمان

شهر رمضان7 ساعات ago

مواظبة النبي ﷺ على الاعتكاف في رمضان

شهر رمضان10 ساعات ago

هل سمعت عن غزوة "الأبواء".. ما يقوله التراث الإسلامى

يوم عرفة11 ساعة ago

الحامل بإمكانها صوم عرفة بشرط

زد معلوماتك11 ساعة ago

حياد سويسرا.. حكاية حرب جعلت الدولة الأوروبية تتبنى السلام منذ 500 عام

شهر رمضان12 ساعة ago

كم عدد الغزوات في رمضان؟.. سؤال تجيب عنه ندوة قصر ثقافة المنيا

شهر رمضان12 ساعة ago

ولادنا و رمضان بعد 15 سنة – زكى القاضى

شهر رمضان15 ساعة ago

أهل الفتوى.. ما الواجب على الحامل والمرضع إذا أفطرتا في رمضان؟

شهر رمضان15 ساعة ago

"بدر الكبرى".. حيث أيد الله المسلمين بـ5 آلاف من الملائكة في رمضان

قصص الإثارة4 أشهر ago

رواية رغبه متوحشه (كامله)

قصص حدثت بالفعل3 أشهر ago

رواية هنا فى الاعماق – بقلم مايا بلال

قصص الإثارة4 أشهر ago

رواية بنت بمدرسة عيال اغنياء بقلم ماري جو

قصص متنوعة3 أشهر ago

حكاية ليلى واحمد وجارتى ابتسام

قصص الإثارة4 أشهر ago

رواية بنت فى ورطه بقلم كوكى سامح

ادب نسائي4 أشهر ago

قصة غرام اولاد الالفي بقلم سماء احمد

ادب نسائي4 أشهر ago

رواية ظلام البدر +21 بقلم بتول

روايات مصرية4 أشهر ago

قصة حماتي كامله للكاتبه ايمي رجب

روايات مصرية4 أشهر ago

رواية كبرياء عاشقة بقلم هدير نور(كاملة)

ادب نسائي4 أشهر ago

تكملة رواية ظلام البدر +21 بقلم بتول

قصص متنوعة4 أشهر ago

عايشة عند اخويا ومراتو بلقمتى ويارتني بلاقي اللقمه

روايات مصرية4 أشهر ago

رواية براءتي الجزء الحادى عشر بقلم كوكي سامح #11

ادب نسائي4 أشهر ago

تابع رواية ظلام البدر +21 بقلم بتول

روايات مصرية3 أشهر ago

رواية السم فى العسل بقلم كوكى سامح

قصص الإثارة4 أشهر ago

قصة حماتي وزوجتي الحامل +18 للكبار فقط

Facebook

Trending-ترندينغ