/* */

رواية طبيبه هزت عرش قلبي الحلقة الخامس

To report this post you need to login first.
3.7
(6)

 966 اجمالى المشاهدات,  1 اليوم

طبيبه هزت عرش قلبي 💜

كابوس تحقق

ليلي تقوم من النوم مفزوعه علي صوت زهره
ليلي تحاول تفوقهاا لانهاا كانت نايمه وبتحلم
زهره تقوم تشوف ليلي تحضنهاا وتعيط
ليلي : اهدي
زهره بعياط : كان هيموتني كانوو هيخطفوني
ليلي : هشششش اهدي مين دول
زهره بهستريه عياط :معرفش معرفش ناس مشفتش وشهم
ليلي تحضنهااا وتفضل تقراء قران ليهاا
زهره تناام
ليلي تشوف الساعه تلاقي الفجرر اذن من عشرر دقايق تقوم تتوضي وتصلي فرضهاا وتناام
**-*–*-*-*- في مكان تااني م يقال عنه مستودع الي بتقوم فيه الصفقاات المشبوهه
نعم انهم ال مافياااا 😅
اشخاص بيخفيهم الظلام انعدمت الرحمه في قلوبهم اختاارو الشغل الحرام
( اكيد كلناا نعرف يعني اي مافياااا
المافيااا بتتقسم فيه مافيااا اعضاء ودي بتخطف بنات وتاخد اعضائهم وبيتعاونوو معي دكاتره مستشفياات ومنهم الي بيهدد النااس و منهم اصحاب مستشفياات لوو مريض راح يعمل عمليه بيقول مات وبياخد كل اعضائه
فيه مافياا سلاح طبعاا بيدخلوو اسلاحه البلاد علشان عمليات القتل تكترر
وفيه مافياا المخدرات ودي الاوسخ بتقتل الشباب بتضيع مجتمعاات وبتشرد اسررر
بتحرم امهات وابااء من اولادهم
بتفسد اجيااال
طول عليكم معلش 😅😅
-**-*-
قاعدين بيتبادلوو الشنط
المافياا الي قدامناا مافيلا مخدرات
وبيسلموو علي بعض دا معنااه ان الثفقه تمت
و يقوم رئسهم ومعه شخص اكيد شريكه والحراس وراهم يركبو عربيه ويمشوو
-*-**-*-*—-*- في فيلا
يقف رجل وهوا يتحدث في هاتفه
الرجل : اي هتجبوهاا امتاا عرفتم مين هربهاا
شخص : المحامي خالد ياباشاا
هياا في الفيلا بتااعته
الرجل ب كره : هاتوهااا وخالد حسابه معاايه عاوزكم تدوه قرصه ودن كدا
الشخص : تمام ياباشاا احناا قدام الفيلا هنجبهااا وساعتين وهنكون عندك
الرجل بخبس : مستنيكم
-*-***-*-*-*-*-*-
ليلي تصحي مخضوضه تحس ب حد بيفتح شباك الاوضه
تلاقي رجل دخل وبعده واحد كمان
ليلي تقول : زهره زهره اجري
زهره تقوم مفزوعه
الرجل يضرب زهره علي راسهااا وتجيب دم
وتقع في الارض
زهره يتملكهاا الخوووف وتجري علي الباب بسرع وتفضل تصوت
الراجلين ينزلوو في الفيلا من تحت يشوفوهاا
زهره ترجع اوضتهاا تاني
تشوف ليلي مش عارفه تفكرر
تفتكرر عدناان
تاخد فونهاا بسرعه
وتدخل الحمام
وتتصل وهياا بتعيط وترتعش
*-*-**-*-*-*-عند عدنان
طالع من الحمام
لقي فونه بيرن
يستغرب ويشوف المتصل يلاقيه رقم غريب
عدنان : الووووو
زهره بعياط : عدنان الحلقني عدنان
عدنان يسمع صوتهاا البااكي وارتعابهاا. يعرف انهاا زهره قلبه حس يقول بخضه : زهره في اي اهدي
زهره ب ارتعااش : نااس عوزين يخطفوني ضربوو ليلي ماتت وتعيط
عدنان وقلبه وقع بين رجليه : اهدي اناا جااي بس خبي فونك في هدومك واعمليه صامت علشان لوو ملحقتكيش تكلمني وتتصرفي
زهره حااضررر وتحس حد بيفتح الباب تصوت وتقفل وتخبي الفوووون
يمسكووهاا ويحطوو حاجه علي بقهاا
ويغمي عليهاا
-*-*-*** عند عدنان
اول ميلاقيهاا صرخت والفون قفل كان روحه اتسحبت منه
يتصل علي مازت
ويقول ليه : مازن تقابلني في ظرف عشرر دقااايق وتعرفلي بيت ليلي سكرتيرتي فين بسرعه
مازن بخضه : في اي
عدنان : في نااس اتهجموو عليهم بسرعه
تعالي مش وقت حكاوي
مازن بخضه وخوف علي ليلي : تمام خمس دقايق وهكون عندك
ويقفل
عدنان يلبس ب اقصي سرعه
ويحاول يتصل علي ليلي
مفيش رد
ينزل بسرعه يلاقي مازن جه ب اقصي سرعه
يركب جنبه
-*-*-*-* بعد مده يوصلووو
بيت ليلي
يدخلوو يلاقووو البوليس
خالد واقف وبيزعق
عدنان يروح عنده : حضرتك كويش انااا مديرر
بنتك ليلي حصل اي
خالد مكنش في وضع انه يشغل عقله اوو يسالهم عرفتوو ازاي
قال : معرفش لقيت صويت البنات
بفتح الباب علشان اطلع لقيت حد واقف وراه
فين وفين لمااا بزقه ب الصدفه فتح جريت علي اوضتهم لقيت ليلي بنتي راسهاا بتجيب دم وواقعه في الارض ومش لاقي زهره صحبتهاا
مازن بخضه : طب هياا كويسه
عدنان بغضب : ازاي مفيش حراسه هناا دخلوو ازاي
خالد : فيه الحراس كلهم مضروبين علي راسهم
الظبااط هندور عليها ونجبهاا ويمشوو
عدنان عقله لف مش متااكد اذا كان الشخص الي في دماغه هوا الي خطفهاا ولا مين
الفون يررن
عدنان يرد بسرعه ولهفه ويقول : زهره انتي قين قوليلي علي مكانك
زهره بخوف وعيااط : اتقذني رجعني معرفش مين دول حبسوني في اوضه ضلمه سمعتهم بيقولوو الباشاا قال عاوزهاا صاحيه شكلووو هيعرف يلووي دراع عدناان العايدي شكلهاا تخصه
قالناا ملقيش خدش فيهااا
عدنان عينوو اظلمت وقال ليهااا : هجيبك متخافيش ساعتين هكون قدامه ومخرجك
زهره برعب تحس حد فتح الباب : تمام هقفل وتقفل وتخبي الفون
-*-*-** عند عدناان
خالد : هياا فين
عدنان بغموض : هنجبهااا
ويقول : مازن ورايااا بسرعه
يمشي وراه
ويركبوو العربيه
عدناان : اتصل علي رجالتناا الي مراقبين مكان الزفت
النمررر
مازن بصدمه : هوا الي خطفهاا
عدنان بنبره خشنه : اهاا و موته علي ايدي لوو لمسهاا
مازن يتصل بسرعه
وبعد مده يقول
مازن: الحراس شاكين في المستودع ال في ……
عدنان : خلي الحراس يبجوو ورانااا
هندخل نجبهااا
ويحرك العربيه
-*-*-*-** عند شخص
يزعق : ازاي حد خطفهاا ياا بهاايم ومين دا ازاي مجبتوهااش لوو حصلهاا حاجه هقتلكم دورو عليهاا
شخص : حاضرر ياباشااا
ويمشي بسرعه
الرجل : هجيبك هجيبك
**-*–*-*- عند زهره
فجاه تلاقي الباب اتفتح
يمسكهاا رجل
زهره : انتتوو عاوزين مني اي
الرجل : هتعرفي دلوقتي هتروحي للباشاا
بعد شويه يقفوو قدام شخص مديهم دهره
الرجل : اهي ياا باشاا
ويسبهاا
الشخص يدور
ويبص بصدمه : زهره
زهره بصدمه : محمود
*********************************
ستوووب نكمل الحلقه الجايه
mai mohamed
رواية طبيبه هزت عرش قلبي الحلقة السادسه

ما مدى فائدة هذا المنشور؟

انقر على نجمة لتقييمه!

متوسط ​​تقييم 3.7 / 5. عدد الأصوات: 6

لا أصوات حتى الآن! كن أول من يقيم هذا المنشور.

As you found this post useful...

Follow us on social media!


Subscribe
نبّهني عن
guest
1 تعليق
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
trackback

[…] رانياا تستقبلهم وتحضن زهره ويطلعوو اوضهم ليلي تساعد زهره تغيررر ويناموو فجاااه تحس حد بيخنقهااا و ………. ******************************** ستوووب نكمل الحلقه الجايه #mai mohamed رواية طبيبه هزت عرش قلبي الحلقة الخامس […]

1
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x
Reel-Story © 2020 | Established in 2019 Privacy Policy I Terms & Conditions I Site map I Contact