Reel Story
@REELSTORYCOM
banner
يناير 26, 2020
216 Views
0 0

رواية تربية ابليس خطيبتي حامل الجزء الثالث

Written by
3.7
(3)

 4,648 اجمالى المشاهدات,  4 اليوم

وقت القراءة المقدر: 4 دقيقة (دقائق)

#تربية_ابليس #خطيبتي_حامل

#تربية_ابليس_ح3

انا معرفش ازاى سيبت السايبر بتاعى لوحده ، رغم ان عندى من المستحيل انى اامن لحد على السايبر غيري لكن وقفت واحد صاحبي فيه وقولتله اني هروح مشوار وارجع على طول ، كل حلمى انى اشوفها وادوق طعم شفايفها واسيبها وانزل على طول .

دقات قلبي كانت سريعة بشكل كبير جدًا ، يمكن اسرع من خطوتى للبيت عندها ، وانا ماشي لمحت طنط سلوى ماشية ناحية السوق ، عرفت ان لسه بدرى عقبال ماترجع ، خاصة ان هي من النوع اللى بتحب تقف مع اى واحدة تعرفها وتقعد تدردش معاها شوية ، اهو تسلية وتضييع وقت قبل ماتطلع بيتها .

خبطت على الباب وفتحتلى هدير وكانت واقفة ورا الباب ، قولتلها:

= واقفة كده ليه؟!

.. ادخل بس

مسكت ايدى ودخلتنى

اول مادخلت وعينى جت عليها ، يادوب بلعت ريقي بالعافية ، بصيت عليها من فوق لتحت ، لقيتها لابسه بيبي دول شبك اسود وقصير ومفتوح من كل مكان ، متهيألى ان العروسة فى ليلة دخلة ، مبتلبسش كده حتى ولا هيكون عليها بالجمال ده ، انا كنت ناوى انى اطلب منها شفايفها بس ، لكن اعتقد بعد المنظر ده لازم انى ادوق كل حاجة .
“القصة للكاتب مصطفى مجدى”

دخلت انا وهي على الاوضة بتاعتها ومفتكرش اننا نطقنا بكلمة واحدة ، لقيت نفسي بقلع هدومى وبنام معاها بكل قوتى ، الغريبة انى ملاحظتش ولا جه فى بالى موضوع عُذريتها ، ومن الاوضاع اللى غيرناها، اتهيالى ان دى مش اول مرة ابدًا تعمل كده ، واحدة بالامكانيات الانثوية دى وخاصة ان محستش انها اتوجعت وجع فقد العذرية ومفيش دم ولا اى حاجة ، كل اللى موجود متعة وبس ، خلانى اول ماخلصنا سألتها:

= هو انتى مش بنت؟!!

اترمت فى حضنى وعيطت وقالتلى :

.. طلعوا عليا واغتصبونى من سنتين وانا جاية من الدرس ومرضتش اقول لماما لاحسن تروح فيها او تتهور وتقتلنى ، وانا سلمتك نفسي دلوقتى علشان بجد بحبك ولو عايز تسيبنى سيبنى ، انا كده مش عايزة حاجة من الدنيا تانى

استغربت جدًا من كلام هدير وخاصة انها ازاى تدارى عليا حاجة زى كده ، وبدأت احسب اللى عملته معايا ده انها عايزة تلبسنى الموضوع ، واشيل شيلة مش بتاعتى ، ومن ناحية تانية قولت لو هي صح ، وفعلا حد اغتصبها من سنتين ، ممكن فعلا تكون هدير بتحبنى وعايزانى معاها وانى اكسب ثواب لو اتجوزتها واتسترت عليها.

العياط من هدير كان شبه متواصل وعينيها بدات تورم لدرجة ان قلبي حن وبدأت اهديها واقولها:

.. متقلقيش ياحبيبتى ، خلاص السر هيفضل بنا وانا هكمل معاكى على طول ، لكن لازم تعرفينى العيال دى اغتصبتك فى انهي مكان علشان نجيبهم وناخد حقك

يادوب طلعت الكلام بالعافية وردت عليا:

= حاضر ، هوريك وهحكيلك كل حاجة ، ويارب الاقيهم واخد حقى

لما قالتلى جملتها الاخيرة دى ، صدقتها اكتر لانى كنت متوقع انها لو بتكذب عليا هتخاف وهتحاول تخلع من الموضوع ، بعد ماقعدت شوية وهي بدات تهدى بعد ماعرفت اني مش هسيبها وهكمل معاها ، قالتلى :

..انا عايزة اعمل معاك علاقة تاني

ابتسمت وقولتلها:

= انتى مبتشبعيش؟! يلا بينا

فعلا عملنا علاقة تانية وكان الموضوع مشوق اكتر من الاول ، خاصة اني ارتحت لما عرفت ان فيه حد اغتصبها وانها كويسة ومباعتش نفسها لحد ، واحنا مندمجين فى العلاقة ، سمعت صوت فتحة الباب ، حاولت اقوم من عليها واشوف مين ، لكن ملحقتش ، يادوب اتلفِت الناحية التانية لقيت طنط سلوى واقفة فى ذهول وايديها على بؤها ومش مصدقة اللى شايفاه قصادها ، اعتقد ان البيبي دول اللى شايفة بنتها لابساه هي عمرها مالبست زيه اساسًا وطبعًا غير الوضع المُذرى اللى احنا عليه ، منطقتش ولا كلمة غير انها فضلت متنحة ويادوب خرجت بره باب الاوضة قومت بسرعة علشان البس هدومى ، سمعت صوت خبطة شديدة جاية من الصالة ……

رواية تربية ابليس خطيبتي حامل الجزء الرابع

ما مدى فائدة هذا المنشور؟

انقر على نجمة لتقييمه!

متوسط ​​تقييم 3.7 / 5. عدد الأصوات: 3

لا أصوات حتى الآن! كن أول من يقيم هذا المنشور.

As you found this post useful...

Follow us on social media!

banner
http://www.reel-story.com

عن الموقع ورسالتنا القصة والرواية هي فن من الفنون الإنسانية الرائعة التي تروي القصص الخيالية والواقعية من أجل العبرة والعظة والتعلّم منها دائماً، فهيا بنا سوياً لهذه الرحلة الرائعة في بحر الأدب العربى والتعرف أكثر على الروايات الشهيرة التي اخترناها. سواء كنا نحب أن نقرأها أو نسمعها ..أو نشاهدها، فنحن نحب القصص. منذ فجر التاريخ عندما كان البشر يتجمعون حول النيران، إلى عصر النتفلكس، نحن نحب القصص.. قد يبدو الأمر مجرد تسلية وتزجية للوقت، لكن أي شيء منتشر إنسانيا لهذه الدرجة، وعبر التاريخ، لا بد أن يرتبط بشيء أكثر جوهرية من مجرد التسلية

Comments to رواية تربية ابليس خطيبتي حامل الجزء الثالث

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني.

The maximum upload file size: 512 ميغابايت. You can upload: image, audio, video, document, text, other. Links to YouTube, Facebook, Twitter and other services inserted in the comment text will be automatically embedded. Drop file here

Reel-Story © 2020 | Established in 2019 Privacy Policy I Terms & Conditions I Advertise I Contact