Reel Story
@REELSTORYCOM
banner
فبراير 8, 2020
142 Views
0 0

رواية المتشردة والوسيم الفصل السابع للكاتبه نهلة زغلول

Written by
3.5
(2)

 983 اجمالى المشاهدات,  4 اليوم

وقت القراءة المقدر: 3 دقيقة (دقائق)

المتشردة والوسيم الفصل السابع
في بيت جاسر
جاسر للصحفيين احنا لسة مرتبطين جديد

الصحفي :في تعامل جديد بينكم
جاسر :حنعمل فيلم جديد مع بعض
ورد :هامسة بجد
جاسر :ايوة
بعد شوية
اتصل نادر بورد
نادر ممکن تقابليني انا عايزك في حاجة مهمة بس
نصف ساعة
ورد :ماشي
نادت ورد علي منيرة
ورد: منيرة انا حقابل نادر بس من غير مااقول لجاسر
منيرة: لو عرف مش حيسامحک ابدا
ورد: انا رايحة بسرعة وجاية
بعد شوية قابلت نادر
نادر :انا سمعت انک حتعملي معاه فيلم
ورد: اه حنصور بعد اسبوع
نادر انا سمعت انه عاملک عقد احتکار
ورد: اية يعني اية بيحتکرني
نادر:بلؤم ايوة بيحتکرک وبيسخر منک وحيزھق
منک وبعدين يرميكي الحل الوحيد انک تسبية في مخرج طالب وجوه جديدة ياريت توافقي
ورد :بحزن ومشيت حزينة

نادر :بضحک دي البداية ياجاسر
انا استغليت جهل ورد ضدک

بعد شوية
رجعت ورد علي بيت جاسر
ورد: انت عاملي عقد احتکار
جاسر :مين قالک
ورد :مش مهم المهم انک حتسبني وهتزھق مني وحترميني زيي غيري
جاسر: بضحک اه انا کنت حعملک عقد احتکار وکنت حرميكي زيي غيرک
ورد: يعنؑي نادر کان عنده حق
جاسر: اه انتي روحتيله وسمعتي كلامه
ورد: کان بيفهمني وبينصحني
جاسر الکلام خلص وانتهي ولحد هنا انتهينا تقدري تروحي
ورد :بحزن ماشي
منيرة: استاذ جاسر
جاسر :هي اختارت خلاص نادر استغل جهلها

بعد شوية
خرجت ورد برة البيت وهي حزينة
ورجعت علي بيت مهجة
مهجة :سبتية
ورد: انا حاجر بيت عشان اعيش فية
مهجة: اعملي اللي يريحک
ورد انا لازم ابعد عنه وانساه انا حکلم نادر

في البؑيت عند نادر
حتبعتي الصور دي لورد
الفتاة :حيحصل فين باقي الاتعاب
نادر :ورمالها بعض الاموال

في صباح اليوم التالي
في بيت ورد دق جرس الباب فتحت ورد الباب ملاقتش حد لقت صور لجاسر وحبيبته القديمة
ورد :اية ده مين دي

بعد شوية
عند جاسر
جاسر حنبدا تصوير اجهزي
جيھان :تمام انا جاهزة

عند نادر وورد
بقولک جايب جيھان بدالک
ورد :بغيظ
عند جاسر
راحت ورد مکان التصوير لجاسر
جاسر: اللي ملوش لازمة يطلع برة
ورد: ممکن نتکلم
جاسر :انا قلت اللي ملوش لازمة يطلع برة
ورد: بکسفة ماشي

خرجت ورد ببکاء
واتصلت بنادر انا حصور معاک الفيلم
نادر: خليكي في الاستوديو احنا جايين نصور عندک

بعد شوية
دخلت ورد التصوير
جاسر کان يدور في المکان واشعل سيجارة
بعد التصوير
جاسر انتي بتعملي اية مع المخرج الندل ده انتي عارفة حيستغلک ازاي انتي اية افهمي بقي ومشي وسابها
ورد : لنفسها شکرا

بعد اسبوع
تقابلت ورد وجاسر في نفس المکان
جاسر :انتي صورک بقت في كل مکان مبروک
ورد :شکرا
جاسر :بس ياريت تبقي تاخدي حذرک
ورد :مش عايز تقولي حاجة
جاسر :لا
ورد :ببکاء غبية ضعفتي قدامه
جاسر :اوف اعمل اية بس ورجعلها تاني

رواية المتشردة والوسيم الفصل الثامن للكاتبه نهلة زغلول

ما مدى فائدة هذا المنشور؟

انقر على نجمة لتقييمه!

متوسط ​​تقييم 3.5 / 5. عدد الأصوات: 2

لا أصوات حتى الآن! كن أول من يقيم هذا المنشور.

As you found this post useful...

Follow us on social media!

Article Categories:
قصص طويلة · قصص حب
banner
http://www.reel-story.com

عن الموقع ورسالتنا القصة والرواية هي فن من الفنون الإنسانية الرائعة التي تروي القصص الخيالية والواقعية من أجل العبرة والعظة والتعلّم منها دائماً، فهيا بنا سوياً لهذه الرحلة الرائعة في بحر الأدب العربى والتعرف أكثر على الروايات الشهيرة التي اخترناها. سواء كنا نحب أن نقرأها أو نسمعها ..أو نشاهدها، فنحن نحب القصص. منذ فجر التاريخ عندما كان البشر يتجمعون حول النيران، إلى عصر النتفلكس، نحن نحب القصص.. قد يبدو الأمر مجرد تسلية وتزجية للوقت، لكن أي شيء منتشر إنسانيا لهذه الدرجة، وعبر التاريخ، لا بد أن يرتبط بشيء أكثر جوهرية من مجرد التسلية

Comments to رواية المتشردة والوسيم الفصل السابع للكاتبه نهلة زغلول

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني.

The maximum upload file size: 512 ميغابايت. You can upload: image, audio, video, document, text, other. Links to YouTube, Facebook, Twitter and other services inserted in the comment text will be automatically embedded. Drop file here

Reel-Story © 2020 | Established in 2019 Privacy Policy I Terms & Conditions I Advertise I Contact