Reel Story
@REELSTORYCOM
banner
فبراير 8, 2020
135 Views
0 0

رواية المتشردة والوسيم الفصل الخامس للكاتبه نهلة زغلول

Written by
0
(0)

 1,286 اجمالى المشاهدات,  2 اليوم

وقت القراءة المقدر: 3 دقيقة (دقائق)

#المتشردة_والوسيم 😱😍❤️
#الفصل الخامس 😱😍❤️
دخلت ورد غرفتها وبدات في البکاء
عند جاسر

البنت دي عايزة مني اية اعمل معاها
اية وخرج من غرفته وخرج علي الجنينة
واشعل سيجارة ووضع يده في جيبه
خرجت ورد من غرفتها
بقميصها
ورد: استاذ جاسر انت کويس اية اللي موقفک کده
جاسر: انتي ازاي تخرجي كده بالقميص واعطاها جاکيتة
ورد :انا اسفة انا حرجع علي اوضتي واخدت الجاکيت
ورجعت علي غرفتها ومسکت الجاکيت وقامت باحتضانه وشمه

في الصباح
منيرة: مالک ياورد استاذ جاسر لسة بيعاملک وحش
ورد:لمنيرة انا بحبه وهو مش حاسس
سمع جاسر ورد و خرج
جاسر: اکيد بتحب حد من الاتنين يانادر يامصطفي
واشعل سيجارة

خرجت ورد من غرفتها
جاسر :انا خارج
ورد: ممکن أجي معاک عشان الفستان الحفلة
جاسر: هز راسة
ورد :حجيب شنطتي وجاية

في محل الملابس
ورد: اية رايك ده احلي ولا ده
جاسر :الاتنين احلي من بعض
ورد :انا حاخد برايك انهي احلي
جاسر :للبياعة حناخد الاتنين
ورد :بضحک وفرحة ماشي

بعد شوية
ورد: انا جعانة
جاسر : في ھنا مطعم قريب
ورد :لا انت عمرک مااکلت من الشارع
جاسر: لا
ورد دوق بس وانت حتغيير رايك
جاسر: وهو مقروف کويس
ورد :ممکن تجبلي غزل بنات
جاسر: بجد
ورد اه انا بحبه اوي
جاسر :ماشي
ورد: بصراحة انا بحب الايس کريم
جاسر :انتي بتهزري
ورد: انت عمرک مااکلت الحاجات دي من الشارع
جاسر: لا
ورد: انا تعبت اوي ممکن نقعد هنا شوية الشمس جامدة اوي
جاسر: لا مش ممکن انا مش حقعد هنا طبعا

اتصل نادر بورد
جاسر: مين
ورد: ده نادر
ورد: انا مش فاضية دلؤتي واغلقت الهاتف

بعدها بشوية
اتصل مصطفي
جاسر: مين
ورد ده مصطفي
جاسر وهز راسه
ورد انا مش فاضية دلؤتي واغلقت الهاتف

في المساء في الحفلة
نادر :ورد طالعة زي القمر
ورد :شکرا وبصت لجاسر
جاسر: بغيرة وادار وجهه

بعد شوية
نادر :ترقصي
جاسر :ورد حترقص معايا
ورد بلؤم انت کويس
جاسر :لا رد

بعد شوية
خرجت ورد علي الحديقة
خرج جاسر علي الحديقة وراء ورد
جاسر :ورد انتي کويس
ورد اه بس انت حتسبني بعد كده خلاص اهو الفيلم نجح
جاسر: انتي حرة تعملي اللي انتي عايزاه انتي عندک کامل الحرية
ورد: ببکاء انا فاسکتها بقبلة
جاسر: انا اسف بس کان لازم اعمل کده
عشان ابعدعنک
ورد :وهي مندهشة انت
جاسر: انا اسف وترکها وذهب

رواية المتشردة والوسيم الفصل السادس للكاتبه نهلة زغلول

ما مدى فائدة هذا المنشور؟

انقر على نجمة لتقييمه!

متوسط ​​تقييم 0 / 5. عدد الأصوات: 0

لا أصوات حتى الآن! كن أول من يقيم هذا المنشور.

As you found this post useful...

Follow us on social media!

Article Categories:
قصص طويلة · قصص حب
banner
http://www.reel-story.com

عن الموقع ورسالتنا القصة والرواية هي فن من الفنون الإنسانية الرائعة التي تروي القصص الخيالية والواقعية من أجل العبرة والعظة والتعلّم منها دائماً، فهيا بنا سوياً لهذه الرحلة الرائعة في بحر الأدب العربى والتعرف أكثر على الروايات الشهيرة التي اخترناها. سواء كنا نحب أن نقرأها أو نسمعها ..أو نشاهدها، فنحن نحب القصص. منذ فجر التاريخ عندما كان البشر يتجمعون حول النيران، إلى عصر النتفلكس، نحن نحب القصص.. قد يبدو الأمر مجرد تسلية وتزجية للوقت، لكن أي شيء منتشر إنسانيا لهذه الدرجة، وعبر التاريخ، لا بد أن يرتبط بشيء أكثر جوهرية من مجرد التسلية

Comments to رواية المتشردة والوسيم الفصل الخامس للكاتبه نهلة زغلول

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني.

The maximum upload file size: 512 ميغابايت. You can upload: image, audio, video, document, text, other. Links to YouTube, Facebook, Twitter and other services inserted in the comment text will be automatically embedded. Drop file here

Reel-Story © 2020 | Established in 2019 Privacy Policy I Terms & Conditions I Advertise I Contact