Reel Story
@REELSTORYCOM
banner
فبراير 18, 2020
317 Views
1 0

رواية طبيبه هزت عرش قلبي الحلقة الرابعه

Written by
3.6
(13)

 3,482 اجمالى المشاهدات,  8 اليوم

وقت القراءة المقدر: 5 دقيقة (دقائق)

طبيبه هزت عرش قلبي 💜

جريمه قتل

عدنان يقرب منهاا جامد ويقول ب ابتسامه و غموض : هتقوليلهم اي
زهره تسكت
عدنان بنظره مكرر يمد ايده يعدل الخصله الي باينه من شعرهاا ويقول : عجبتيني واناا لماا حاجه بتعجبني بخدهااا
زهره بغضب : انتاا اهبل اي عجبتيني دي
عدنان بابتسامه ماا كره : الايااام هتسبتلك انتي متعرفنيش لسه
زهره تخااف : انتااا مين وعاوز مني اي
عدنان بقهقهه : انتي الي طلعتي في طريقي دلوقتي عوزك انتي
زهره بصدمه من كلامه : انتاا مش محترم تصدق انك انسان وسخ وزباله
انتاا لوو اخرر حد في الدنيااا مبصلكش تقولي عوزني عازك الدواا
عدنان بمكرر وغضب : لسان عايزز قصه ودي مهمتي لمااا تبقي في بيتي هربيكي من الاول علشان اهلك معرفوش يربوكي شكلهم كدا
زهره بقرف : كتك القرف في شكلك ياا شيخ وتقول في نفسهاا ( يخربيته اي الحلاوه دي حتي وهوا متعصب ياربي كتلت حلاوه ماشيه علي الارض اناا فاضل تكه و يغمي عليااا
تتماسك وتقول : اتفضل اطلع برا مش عوزه اشوف وشك تاني
عدنان : طالع بس صدقيني هتحتجيني ومتخفيش هساعدك بس بمقابل طبعاا
ويفغمز ليهاا
ويطلع
**-*****-*-* بررا عند ليلي
مازن يقعد وليلي تقعد قدامه
مازن في نفسه : هوا فيه حلاوه وجمال ب الشكل دا يخواتي علي العسل
اخطفهاا دي ولا اعمل اي
ويقول ياا انسه ليلي
ليلي تنتبه وتقول بصوت هادي : نعم
مازن : انتي سكرتيره عدنان صح اناا صديقه وشريكه بس في فرع الشركه التااني
ليلي : اهااا تشرفت بحضرتك. ياا مسترر مازن
مازن : لاء بلاش مسترر دي خليهاا مازن بس
ليلي با ابتسامه هادئه : تمام ياا مازن
مازن في نفسه : يخربيت ياريتك فضلتي تقولي مسترر
احسن بعد م قولتي مازن دي هخطفك يعني هخطفك
فون ليلي يرن
ليلي بصوت هادي علي طبيعتهاا : بابي
……..
ليلي : معرفتش اي حصل وتحكيله
……….
ليلي بدموع : ياريت يا بابا تعالي اناا خايفه من المستشفي
………
ليلي تمسح دموعهاا : حاضرر مش هعيط هستنااك
……….
ليلي : محمد رسول الله
وتقفل
كل دا تحت نظرر مازن
الي اتفاجيئ من رقتهاا زاي الطفله
مازن ل نفسه : ليه غيران كدا انهاا عوزه ابوهاا علشان خايفه
وبعدين يقول طب ماا اناا اهور تخاف واناا موجود
شكلك وقعتيني ياا ليلي
فجاه يلاقوو عدنان طالع
عدنان : ليلي هديكي اجازه يومين علشان صحبتك
ليلي بفرحه : شكررا
عدنان : رقمي معااكي اي حاجه تحصل كلميني
ليلي : تمام شكرا ليك
وتدخل بسرعه ل زهره
عدنان يلاقي مازن سرحان
عدنان : مازن ياا روميوو اي
مازن يفوق : اي يلا
عدنان بضحك : يلا يلا
ويمشووو
-*-*-* عند ليلي
تدخل تلاقي زهره وشهاا احمرر من الغضب
ليلي : فيه اي
زهره : مفيش اناا عوزه اطلع من هناا
ليلي : تمام بس لماا بابا ييجي اناا كلمته
زهره : ليه قلقتيه
ليلي : كلمني لماا خرجت بررا وقولت ليه
زهره : تمام متطلبي اكل لينااا
ليلي : تمام
**-**-*-****عند عدنان
يوصل مازن. ل الفيلا بتاعته
ويروح الفيلا بتاعته
يدخل اوضته الي
يدخل ياخد شاور
ويقعد علي السرير
عدنان : ليه كنت قلقان عليهاا
طب ليه هياا بلذات عاوزهاا جنبي
يووووو بقاا
فونه يرن :
عدنان بنبره جامده : الشحنه هتوصل امتاا
…………
عدنان : تمام تكونوو موجودين قبلهاا ب ساعه
ويقفل
ويتنهد : ياتررا هييجي يوم وفي واخده تعرف تغيرني
يبتسم ب سخريه ويناام
-*-******** في مكان تاني في اوضه نوم في فيلا شخص بيتكلم في الفون
شخص : لقيت مكانهاا يا باشاا
الباشااا بمكر : حلووو قوي كدا
هجيبك ياا بنت السعدني
هجيبك
الباشاا : عوزكم بكررا تجبوهاااا مش عاوز شعرره منهاا تتلمس ولا خدش اقتلكم فيهاا
الشخص : امرك ياا باشااا
ويقفل
الرجل بمكرر : هجيبك وكل املاكك هتبقي ملكي بقاا عوزه تهربي ب الفلوس دي كلهااا
بقااا اقتل ابوكي علشان اخد الفلووس تبوظيلي كل حاجه ب غبائك دا اناا اقتلك
ويبص للسماء
ويقول : زاي م هربتي هترجعي تاااني بس المره دي مش هتعرفي تهربي
-*-*-*- عند زهره
بتاكل اندومي هياا و ليلي

خالد يدخل بقلق : انتي كويسه
زهره ب طمائنينه : اناا تمام اهداا
خالد يقعد ب راحه : كنت هموت من الخوف عليكي انتي امانه ابوكي سايبهااا ليااا
زهره بحب : ربناا يحفظك ليااا
اناا عوزه اخرج
خالد : تمام بس هخدلك اجازه من المستشفي علي لماا تخفي هتقعدي معاناا في الفيلا
زهره ب استسلام : تمام
خالد : هخرج اجيب ازن خروج
ويمشي
**-*-*- بعد عده ساعاات
يوصلوو فيلا القاهره

رانياا تستقبلهم وتحضن زهره
ويطلعوو اوضهم
ليلي تساعد زهره تغيررر
ويناموو
فجاااه تحس حد بيخنقهااا و ……….
********************************
ستوووب نكمل الحلقه الجايه
#mai mohamed
رواية طبيبه هزت عرش قلبي الحلقة الخامس

ما مدى فائدة هذا المنشور؟

انقر على نجمة لتقييمه!

متوسط ​​تقييم 3.6 / 5. عدد الأصوات: 13

لا أصوات حتى الآن! كن أول من يقيم هذا المنشور.

As you found this post useful...

Follow us on social media!

Article Tags:
banner
http://www.reel-story.com

عن الموقع ورسالتنا القصة والرواية هي فن من الفنون الإنسانية الرائعة التي تروي القصص الخيالية والواقعية من أجل العبرة والعظة والتعلّم منها دائماً، فهيا بنا سوياً لهذه الرحلة الرائعة في بحر الأدب العربى والتعرف أكثر على الروايات الشهيرة التي اخترناها. سواء كنا نحب أن نقرأها أو نسمعها ..أو نشاهدها، فنحن نحب القصص. منذ فجر التاريخ عندما كان البشر يتجمعون حول النيران، إلى عصر النتفلكس، نحن نحب القصص.. قد يبدو الأمر مجرد تسلية وتزجية للوقت، لكن أي شيء منتشر إنسانيا لهذه الدرجة، وعبر التاريخ، لا بد أن يرتبط بشيء أكثر جوهرية من مجرد التسلية

Comments to رواية طبيبه هزت عرش قلبي الحلقة الرابعه

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني.

The maximum upload file size: 512 ميغابايت. You can upload: image, audio, video, document, text, other. Links to YouTube, Facebook, Twitter and other services inserted in the comment text will be automatically embedded. Drop file here

Reel-Story © 2020 | Established in 2019 Privacy Policy I Terms & Conditions I Advertise I Contact