/* */

رواية طبيبه هزت عرش قلبي الحلقة الرابعه

To report this post you need to login first.
4
(7)

 1,313 اجمالى المشاهدات,  3 اليوم

طبيبه هزت عرش قلبي 💜

جريمه قتل

عدنان يقرب منهاا جامد ويقول ب ابتسامه و غموض : هتقوليلهم اي
زهره تسكت
عدنان بنظره مكرر يمد ايده يعدل الخصله الي باينه من شعرهاا ويقول : عجبتيني واناا لماا حاجه بتعجبني بخدهااا
زهره بغضب : انتاا اهبل اي عجبتيني دي
عدنان بابتسامه ماا كره : الايااام هتسبتلك انتي متعرفنيش لسه
زهره تخااف : انتااا مين وعاوز مني اي
عدنان بقهقهه : انتي الي طلعتي في طريقي دلوقتي عوزك انتي
زهره بصدمه من كلامه : انتاا مش محترم تصدق انك انسان وسخ وزباله
انتاا لوو اخرر حد في الدنيااا مبصلكش تقولي عوزني عازك الدواا
عدنان بمكرر وغضب : لسان عايزز قصه ودي مهمتي لمااا تبقي في بيتي هربيكي من الاول علشان اهلك معرفوش يربوكي شكلهم كدا
زهره بقرف : كتك القرف في شكلك ياا شيخ وتقول في نفسهاا ( يخربيته اي الحلاوه دي حتي وهوا متعصب ياربي كتلت حلاوه ماشيه علي الارض اناا فاضل تكه و يغمي عليااا
تتماسك وتقول : اتفضل اطلع برا مش عوزه اشوف وشك تاني
عدنان : طالع بس صدقيني هتحتجيني ومتخفيش هساعدك بس بمقابل طبعاا
ويفغمز ليهاا
ويطلع
**-*****-*-* بررا عند ليلي
مازن يقعد وليلي تقعد قدامه
مازن في نفسه : هوا فيه حلاوه وجمال ب الشكل دا يخواتي علي العسل
اخطفهاا دي ولا اعمل اي
ويقول ياا انسه ليلي
ليلي تنتبه وتقول بصوت هادي : نعم
مازن : انتي سكرتيره عدنان صح اناا صديقه وشريكه بس في فرع الشركه التااني
ليلي : اهااا تشرفت بحضرتك. ياا مسترر مازن
مازن : لاء بلاش مسترر دي خليهاا مازن بس
ليلي با ابتسامه هادئه : تمام ياا مازن
مازن في نفسه : يخربيت ياريتك فضلتي تقولي مسترر
احسن بعد م قولتي مازن دي هخطفك يعني هخطفك
فون ليلي يرن
ليلي بصوت هادي علي طبيعتهاا : بابي
……..
ليلي : معرفتش اي حصل وتحكيله
……….
ليلي بدموع : ياريت يا بابا تعالي اناا خايفه من المستشفي
………
ليلي تمسح دموعهاا : حاضرر مش هعيط هستنااك
……….
ليلي : محمد رسول الله
وتقفل
كل دا تحت نظرر مازن
الي اتفاجيئ من رقتهاا زاي الطفله
مازن ل نفسه : ليه غيران كدا انهاا عوزه ابوهاا علشان خايفه
وبعدين يقول طب ماا اناا اهور تخاف واناا موجود
شكلك وقعتيني ياا ليلي
فجاه يلاقوو عدنان طالع
عدنان : ليلي هديكي اجازه يومين علشان صحبتك
ليلي بفرحه : شكررا
عدنان : رقمي معااكي اي حاجه تحصل كلميني
ليلي : تمام شكرا ليك
وتدخل بسرعه ل زهره
عدنان يلاقي مازن سرحان
عدنان : مازن ياا روميوو اي
مازن يفوق : اي يلا
عدنان بضحك : يلا يلا
ويمشووو
-*-*-* عند ليلي
تدخل تلاقي زهره وشهاا احمرر من الغضب
ليلي : فيه اي
زهره : مفيش اناا عوزه اطلع من هناا
ليلي : تمام بس لماا بابا ييجي اناا كلمته
زهره : ليه قلقتيه
ليلي : كلمني لماا خرجت بررا وقولت ليه
زهره : تمام متطلبي اكل لينااا
ليلي : تمام
**-**-*-****عند عدنان
يوصل مازن. ل الفيلا بتاعته
ويروح الفيلا بتاعته
يدخل اوضته الي
يدخل ياخد شاور
ويقعد علي السرير
عدنان : ليه كنت قلقان عليهاا
طب ليه هياا بلذات عاوزهاا جنبي
يووووو بقاا
فونه يرن :
عدنان بنبره جامده : الشحنه هتوصل امتاا
…………
عدنان : تمام تكونوو موجودين قبلهاا ب ساعه
ويقفل
ويتنهد : ياتررا هييجي يوم وفي واخده تعرف تغيرني
يبتسم ب سخريه ويناام
-*-******** في مكان تاني في اوضه نوم في فيلا شخص بيتكلم في الفون
شخص : لقيت مكانهاا يا باشاا
الباشااا بمكر : حلووو قوي كدا
هجيبك ياا بنت السعدني
هجيبك
الباشاا : عوزكم بكررا تجبوهاااا مش عاوز شعرره منهاا تتلمس ولا خدش اقتلكم فيهاا
الشخص : امرك ياا باشااا
ويقفل
الرجل بمكرر : هجيبك وكل املاكك هتبقي ملكي بقاا عوزه تهربي ب الفلوس دي كلهااا
بقااا اقتل ابوكي علشان اخد الفلووس تبوظيلي كل حاجه ب غبائك دا اناا اقتلك
ويبص للسماء
ويقول : زاي م هربتي هترجعي تاااني بس المره دي مش هتعرفي تهربي
-*-*-*- عند زهره
بتاكل اندومي هياا و ليلي

خالد يدخل بقلق : انتي كويسه
زهره ب طمائنينه : اناا تمام اهداا
خالد يقعد ب راحه : كنت هموت من الخوف عليكي انتي امانه ابوكي سايبهااا ليااا
زهره بحب : ربناا يحفظك ليااا
اناا عوزه اخرج
خالد : تمام بس هخدلك اجازه من المستشفي علي لماا تخفي هتقعدي معاناا في الفيلا
زهره ب استسلام : تمام
خالد : هخرج اجيب ازن خروج
ويمشي
**-*-*- بعد عده ساعاات
يوصلوو فيلا القاهره

رانياا تستقبلهم وتحضن زهره
ويطلعوو اوضهم
ليلي تساعد زهره تغيررر
ويناموو
فجاااه تحس حد بيخنقهااا و ……….
********************************
ستوووب نكمل الحلقه الجايه
mai mohamed
رواية طبيبه هزت عرش قلبي الحلقة الخامس

ما مدى فائدة هذا المنشور؟

انقر على نجمة لتقييمه!

متوسط ​​تقييم 4 / 5. عدد الأصوات: 7

لا أصوات حتى الآن! كن أول من يقيم هذا المنشور.

As you found this post useful...

Follow us on social media!


Subscribe
نبّهني عن
guest
2 تعليقات
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
trackback

[…] رواية طبيبه هزت عرش قلبي الحلقة الرابعه […]

trackback

[…] رواية طبيبه هزت عرش قلبي الحلقة الرابعه […]

2
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x
Reel-Story © 2020 | Established in 2019 Privacy Policy I Terms & Conditions I Site map I Contact