التخطي إلى شريط الأدوات

رواية طبيبه هزت عرش قلبي الحلقة الثالثة

To report this post you need to login first.
4.1
(9)

 1,835 اجمالى المشاهدات,  1 اليوم

طبيبه هزت عرش قلبي 💜

حادث

زهره ترد علي الفون تلاقيهاا ليلي
ليلي بزعيق : يااحقيرره يااعرا اي جاب مديري عندك انتي بتدخلي رجاله شقتك
زهره بضحك : ههههه فصلت رجاله مره واحده هحكيلك اهدي انتي داخله فياا شمال ليه
ليلي بعصبيه : احكي دا اناا هنفخك
زهره بضحك : تمام ………………….وتحكلهاا
ليلي بصدمه : يلهووووي طب افرضي واحد مش كويس كان ممكن يقتلك انتي غبيه اي حد تجبيه بيتك
زهره : اهمل اي مقدرش اشوف حد بيموت ومساعدهوش انتي عارفه اني دكتوره ولا نسيتي
ليلي بتنهيده : اناا عارفااكي تمام الموضوع عدي بس متكرريهااش
زهره : حاضرر يا لولو
ليلي : يلا سلام بقاا علشان الشغل هكلمك بكرا واحتمال اجيلك كمان سلام
زهره : بجد الله طب تعالي علشان نخرج معي بعض سلام.
وتقفل
زهره تاخد شاور وتلبس هدومهاا وتقول : اطلع اتمشي شويه بقااا
وتطلع تركب العربيه وتمشي
-*-**** في مكان تاني
شخص : ياشااء دا ممتش عرفناا انوو لسه عايش. في واحده انقذته امبارح
الشخص التاني بعصبيه : ازاي اناا ضربته ب النار ب ايدي. البنت دي عوزهاا. هاتوهاالي
شخص : تمام ياباشاا اعتبرهاا عندك
الشخص التاني : تمام روح انتاا وانااا هشوف حل
يمشي
السخص بكره : لازم يموت ولا مش هنكسب الشحنه الجديده
-*-*-*–*-* عند زهره
تروح تدخل مطعم وتااكل وبعدين تحلي
وتركب عربيتهاا تاني
تلاحظ عربيتين وراهاا
زهره : هوا اي دا
تسرع شويه تلاقيهم بيجرو وراهاا بردو
فونهاا يرن
تفتح الفون وترد علي ليلي
زهره بخوف : الحقيني شكل جدوو لقااني في عربياات ماشيه ورايه
ليلي بخوف : طب اهدي وحولي تزوغي منهم
زهره : بحاول
ليلي انتي فين نااو
زهره : في ………..
وفجااه زهره تدخل في عموود وتتخبط علي فزاز العربيه
وحته من راسهاا تتفتح
النااس تتلم
-*-* في العربياات
ينزلوو اتنين ويقربوو منهاا
شخص : دي شكلهاا ماتت
الشخص التاني : الباشاا هيموتناا يلا نمشي بسرعه
ويمشوو
-*-*–
ليلي عمال تقول : زهره زهره ردي عليااا زهره
شخص يرد عليهاا ويقول : صاحب الفون عملت حادثه و طلبناا الاسعاف علي وصول
ليلي : اناا جايه بسرعه طب اي اقرب مستشفي هياخدوهاا عليهاا
الشخص : ………
ليلي تمام شكرررا
ليلي بخوف : هعمل اي ياارب
هكلم مسترر عدنان اقول ليه اني همشي
وتتصل ب رقم القصرر بتاعه الخاص
-*-***-** عند عدنان
مازن صديقه يوصله
يغيررر
و ينزل المكتب يلاقي مازن
مازن :احكيلي علي الي حصل
عدنان : ………………..
مازن : اهاا علشان كدا عرفت توصلي
طب هتعمل اي انتاا عرفت مين عمل كدا
عدنان بمكرر : طبعااا و هظبطه
حسابه تقل معاايه
يقاطع كلامهم فون عدنان
يرد
ليلي : مسترر عدنان اناا ليلي معلش بستاذنك هسيب الشغل صحبتي عملت حادثه ولازم اروح الجيزه دلوقتي
عدنان ويحس ب قلق : صحبتك مين
ليلي : زهره الي نقذتك
عدنان يقوم بصدمه ويقول : ازاي
ليلي : لقت عربيتين ماشيين وراهااا مكنتش عارفه عوزين منهات اي
و……تحكيله علي الي حصل
مسترر عدنان اناا لازم افقل علشان امشي
عدنان : خليكي عندك متتحركيش اناا ومازن جاايين وهنروح معااكي
ويقفل
مازن : فيه اي
عدنان : هقولك في العربيه يلا بسرعه علي الشركه
ويطلع وراه
-*-*-* عند عدنان
يحكي ل مازن
مازن بصدمه : تفتكرر هوا
عدنان بغضب : اكيد هوا بس كدا مش هسيبه
مازن : البنت دي لوو عرفوو انهاا لسه عايشه مش هيسبوهاا
عدنان : يقرب ليهاا بس واناا هوريه مين هدنان العايدي
ويسرع
يوصبل عند الشركه يلاقي ليلي واقفه خايفه
عدنان : اركبي بسرعه
ليلي تركب ورا
عدنان : اسم المستشفي اي
ليلي : …………
وتديه الفون عليه موقع المستشفي
-*-*-*-**- يوصلوو المستشفي
ليلي تقول ل السكرتيره : عوزه اعرف فين زهره محمد السويسي
السكرتيره : اوضه رقم ………..
يجروب بسرعه
يلاقوو دكتور طالع من عندهاا
عدناان : هياا كويسه
الدكتور : اهاا دي خبطه بسيطه و 3 غرز في راسهاا هياا فايقه جووه
ليلي بطمانينه : الحمدلله
وتدخل بسرعه
تحضنهااا
زهره : اناا كويسه متخافيش
ليلي تعيط : غبيه قلقتيني عليكي
الباب يخبط
ليلي : زهره البسي الطرحه المديرر بتاعي مسترر عدنان و مسترر مازن هماا الي جابوني لماا عرفو انك في المستشفي
زهره تلبس الطرحه وتقول : تمام
ليلي : ادخل
عدنان يدخل بهيبته و باين عليه القلق البرفن بتاعه خلي زهره هيغمي عليهااا كان وسيم
يقرب عندهاا ويقول : انتي كويسه ياا انسه زهره
زهره : اهاا تمام
وتبص ليه نظره مفهمهااش وتقول ليلي خدي مسترر مازن واطلعوو دقيقه عاوزه مسترر عدنان في كلمه علي انفراد
ليلي بستغراب : تمام
وتخرج هياا و مازن
عدنان يقعد قدامهااا ويقول : نعم
زهره : اناا عوزه اعرف دلوقتي انتاا مين بلظبط وبتشتغل اي
عدنان ب نظره جامده : بشتغل مديرر اكبرر شركات في الشرق الاوسط شركات العايدي
زهره بزكاء : لاء اكيد مش دا بس
اناا لماا اتخبطت مفقدتش الوعي عملت نفسي نايمه علشان الي كانوو بيجرو ورايه اتنين منهم نزلوو يشوفو اني لسه عايشه ولا لاء
دول ناس معرفهمش كانوو بيقولوو الباشاا هيموتناا كان عاوزني صاحيه
دا حصل بعد م نقذتك واي جابك ملهرف كدا لوو ملكش علاقه ب الي حصلي
عدنان بابتسامه اعجاب علي زكائهاا : طلعتي ازكي مماا كنت اتوقع بكتيرررر
بس مش مهم تعرفي غيرر الي قلته ليكي دا ل مصلحتك
زهره : انتاا مين بلظبط مفيش صاحب شركه يكون ليه اعداء توصل بيهم الدرجه انهم يضربوك ب النار ويوقعوك في النيل
عدنان بنفس النظره الجامده : عوزه توصلي ل اي
زهره : عوزه اعرف انتااا مين ومين دول
عدنان : هتستفيدي اي
زهره : مش حاجه بس ليا الحق اعرف حقيقه الي نقذته و الناس الي كانوو عوزين يقتلوني
ولا اي
عدنان يقوم ويقول : لاء مش لازم تعرفي والاحسن انك متعرفيش ومتفكريش في الموضوع كتيرر
زهره : انااا بتتاجرر في السلاح
عدنان يدور وشه ليهاا ويقول بضحك : ههههههههه سلاح
يقرب منهاا بنظره غموض ومكرر : متفكريش كتيرررر علشان مجبش سلاح من الي بتاجرر فيهم واضربك بيه افرتك دماغك دي
زهره بصدمه وخوف : اناا هبلغ البوليس
فجااه تلاقي نفسهااا متقيده و ………….
*********************************
ستوووب نكمل الحلقه الجايه
#mai mohamed
رواية طبيبه هزت عرش قلبي الحلقة الرابعه

ما مدى فائدة هذا المنشور؟

انقر على نجمة لتقييمه!

متوسط ​​تقييم 4.1 / 5. عدد الأصوات: 9

لا أصوات حتى الآن! كن أول من يقيم هذا المنشور.


Subscribe
نبّهني عن
guest
1 تعليق
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
trackback

[…] رواية طبيبه هزت عرش قلبي الحلقة الثالثة […]

1
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x
DMCA.com Protection Status
Reel-Story © 2020 | Established in 2019 Privacy Policy I Terms & Conditions I Site map I Contact