/* */

رواية جحيم العشق البارت الواحد والثلاثون

To report this post you need to login first.
4
(5)

 284 اجمالى المشاهدات,  1 اليوم

رواية جحيم العشق

البارت الواحد والثلاثون

بعد اسبوع…
عمار :يابنتي اعقلي بقا بقالي اسبوع عمال بصالح فيكي والله كنت بهزر طب اعملك ايه اكتر من كده
كارما:متعملش حاجه يااستاذ عمار محدش طلب منك تيجي تصالحني
عمار:اممممم استاذ عمار !!😒 واضح انك زعلانه جامد بقا بس انا عارف هصالحك ازاي 😉
كارما بدون فهم:ازاي؟
عمار:كدا ….وقبلها من وجنتيها… وهمس لها في اذنها:انا فعلا اسف انا كنت نازل اتكلم معاكي في موضوعنا بس لما لقيتك بترجعي لورا وبتبصيلي بخوف قولت دي لحظه متتعوضش بصراحه اللي اشوف فيها كارما خايفه مني فحبيت اهزر معاكي مش اكتر انتي عارفه ياكارما اني عمري مااقدر آذيكي لاني …. بحبك ….❤ ثم عاد ونظر لها مره اخري :هاا سامحتيني
كارما وقلبها يحلق من السعاده نظرت له بخجل:خلاص مسامحاك بس متعملش كدا تاني
عمار بخبث:معملش ايه ياكارما
كارما :متهزرش معايا كدا تاني وككماان اللي اانت عمملته دلوقتي ميتكررش تاني
قالتها بارتباك فكتم عمار ضحكته عليها :هو ايه اللي انا عملته …قالها وهو يقترب منها …
كارما:اللي انت عملته دلوقتي دا
عمار:ايوه انا عايز اعرف انا عملت ايه
كارما:لما لما دلوقتي كنت …ثم ضربته علي صدره بقبضتها الصغيره وقالت بطريقه طفوليه:علي فكره انت رخم بقا ها ….وركضت من امامه …
ضحك عمار بشده عليها :طفله ! بس بعشقها😍
…….
ندي:ياادهم والله العظيم مااعرف هو ليه اتكلم كدا اصلا وهو بنفسه قالك اني مكانش ليا دعوه بحد فيهم
ادهم بغضب وغيره:بردو مكانش ينفع ابن الكلب دا يارتني ماسيبته وموته في ايدي احسن اشفي غليلي منه
كتمت ندي ضحكتها
ادهم:كتماها ليه ياختي اضحكي اضحكي
فانفجرت ندي من الضحك
وضحك ادهم علي ضحكها:استغفر الله العظيم مش عارف ازعل منك ياشيخه الله يحرقك
ندي:دا عشان انت بتحبني بس 😉❤✌
ادهم:امممم وياتري انتي بتحبيني ولالا؟
ندي بخجل:اكيد
ادهم:اكيد ايه
ندي :اكيد ياادهم
ادهم مصطنع الزعل:اكيد مش بتحبيني يعني ياندي وانا اللي كنت متوقع منك انك تكوني بتحبيني
ندي بلهفه وسرعه:لا والله بحبك❤
نظر لها ادهم بابتسامه خبث
فخجلت هي من نظراته
ادهم:صحيح ياندي انتي ايه اللي دخلك حقوق
ندي:بحبها
ادهم:بتحبي فيها ايه
ندي:يعني اني اساعد الناس واطلعهم من السجن والمغامرات اللي فيها وادور في القضيه اكيد في حاجه مستخبيه هنا ولا هنا 😂😂
ادهم بضحك:بس انتي مينفعش تشتغلي لما نتجوز
ندي:ليه ان شاء الله
ضحك ادهم:يعني يرضيكي انا امسك المجرمين واقبض عليهم بطلوع الروح ومراتي حبيبة قلبي تروح تطلعهم من السجن
فضحكت ندي:تصدق صح مفكرتش فيها دي طب انا هقولك الحل
ادهم:اشجيني
ندي:ايه رايك انت تسيب الشرطه ومتشتغلش وتقعد في البيت معزز مكرم كدا اللي عليك تخلي بالك من نضافة البيت وتهتم بالاولاد وتعمل الاكل وكدا وانا عليا اشتغل واجيب الفلوس ..اه واحنا واخدين ولاد الناس عشان نبهدلهم معانا ولا ايه ..بص يابني انا عايزاك بشنطه هدومك وانا عندي البيت مفروش وكل حاجه جاهزه ناقص ينوره العريس😉
ادهم وهو لا يستطيع التماسك من كتر الضحك:😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 الله يخربيتك مش قااادر
ضحكت ندي:اه والله فكره حلوه صح
ادهم:ماشاء الله انتي عكستي الآيه رايحه بينا علي فين يادنيا
ندي:رايحه ع التحرير 😂
ادهم:قومي ياندي من هنا ياندي انتي فصلتيني😒
ندي:😂😂😂😂 خلاص خلاص اديني سكتت اهو
ادهم :ندي انتي باباكي هينزل امتي ان شاء الله
ندي:مش عارفه والله ياادهم في معظم الوقت احنا اللي بنروحلهم مش هما اللي بييجو
ادهم:امممم يعني انا المفروض اروح لابوكي هناك
ندي:لا يعني براحتك معرفش بقا 😂
ادهم:مالك قلبتي علي مزرعه طماطم كدا ليه 😂😂😂
ندي:بس بقا ياادهم
ادهم بذهول:بس بقا ياادهم!! مش لايق عليكي الكيوت خالص طلعي ندي العربجيه اللي جواكي ياحبيبتي
ندي بعيون تطق شرار:انا عربجيه ياادهم
ادهم وقد مسك يدها وقبلها:واحلي عربجيه شوفتها في حياتي
فخجلت ندي :ططب سيب ايدي انا همشي بقا
ادهم:ليه ماتخلينا شويه
ندي:لا مينفعش احنا اتاخرنا اوي
ادهم:لا متأخرناش تيجي امشيكي شويه ع الكورنيش؟
ندي بفرحه طفوليه:اااه والنبي يلا وتاكلني حلبيسه
ادهم بضحك:هأكلك حلبيسه يلا
وخرجو من الكافيه وذهبو ليتمشو ع الكورنيش
ادهم:تعالي نقعد هنا
ندي:طب منروح نقعد هناك شويه بدل الحته المعزوله دي
ادهم:انتي خايفه مني ياندي
ندي:ابدا والله بس انا عمري مااخاف منك
ادهم:خلاص اقعدي
فجلسو الاثنان ندي تشرب الحلبيسه (حمص الشام يعني)😂😂😂 وادهم فقط يراقبها
فارتبكت ندي من نظراته لها ووقف الاكل في حلقها فسعلت بشده حتي هدات قليلا
ادهم:طب استني هنا هروح اجيبلك ميا وهاجي بسرعه
اومأت له ندي وهي تسعل
اصبحت عينيها تدمع من شده السعال حتي وجدت يد بجانبها تعطيها المياه فاعتقدت انه ادهم واخذتها منه وشربتها دفعه واحده:يالههوي انا كنت حاسه اني هموت
…..:مش خايفه علي نفسك وانتي زي القمر كدا وقاعده في المكان دا لوحدك
نظرت ندي بخوف باتجاه الصوت لانه ليس صوت ادهم فوجدت شابين امامها ويظهر عليهم الخطر عليها
فبدات تنهض من مكانها ولكن واحد منهم دفعها من كتفيها وضغط عليهم حتي لا تنهض من مكانها
……..
احمد:قولتلك لا ياسلمي انتي تستاهلي العقاب
سلمي :يااحمد طب انا عملت ايه انا معملتش حاجه فعلا انا كل اللي حصل ان الحيوان دا …وضحكت وهي تتذكره..
احمد بغضب:متضحكيش ومتفتكريهوش قولتلك .
سلمي كتمت ضحكتها وشجعت نفسها قليلا ثم امسكت يده بخجل
ذهل احمد من فعلتها وفرح كثيرا ولكنه صمت
سلمي:احمد انا والله فعلا مكانش قصدي اضايقك انت عارف اني خبطت فيه من غير قصدي ومكنتش اعرف انه مجنون كدا ولما جيت وراك وكنت عايزاك متضربهوش مش عشانه والله انا كنت خايفه عليك انت مش عايزاك تتأذي بسببي …. ودمعت عيناها وهي تتحدث معه
احمد:طب اهدي اهدي اششش خلاص والله مش زعلان
سلمي ببكاء طفولي:لا انت زعلان ومش راضي تكلمني من اسبوع وكل ماتشوفني تزعقلي 😭😭
كتم احمد ضحكته علي شكلها الطفولي :لا ياحبيبتي انا مش زعلان منك والله انا غرت عليكي من الحيوان ابن الحيوان اللي كان هناك دا …ثم مسح دموعها بيده..:متزعليش مني مش هزعقلك تاني ياستي الااا لو انتي غلطتي وانا مبحبش الغلط الكتير ياسلمي فهمتي!
سلمي بفرح:فهمت فهمت مش هتطلبلي حاجه بقا😂😂
ضحك احمد بشده عليها :يابنتي ما من الصبح الويتر عمال ييجس واقولك اطلبي تقولي مش عايزه
سلمي:مكانش ليا نفس دلوقتي نفسي اتفتحت
احمد:صبرني يااارب هتطلبي ايه ياحبيبتي
سلمي بتفكير:فراخ مشويه وكفته وكبسه ونفسي اوي ف المكرونه البشامل ويجيبلنا كباب معاهم واوعي ينسي السلطات الخضرا والطحينه وشوربه لسان عصفور دا الغدا لما نحلص هنبقي نشوف نحلي بايه بقا …..احمد انت معايا انت روحت فين
احمد مصدوم:هاااااا
سلمي:ها ايه بقولك يلا اطلب
احمد:انتي متاكده انك هتطلبي دا كله
سلمي:ليه قليل صح طب بص زود ريش معاهم وطبق مشكل من المحاشي
احمد :يخربيييتك بس اسكتي دي سلمي اللي قاعده قدامي ولا منيو مطعم
سلمي بحزن طفولي:مستكتره عليا يااحمد خلاص مش عايزه حاجه منك 😪
احمد:لا ياختي مش مستكتره ربنا ع المفتري …ثم نادي للويتر وطلب منه كل ماارادته…
سلمي:هيييح مش متخيله شكل الاكل لما ييجي قدامي هيبقي عامل ازاي
احمد بذهول:سلمي حبيبتي انتي هتاكلي دا كله ازاي ثم نظر لجسدها مش باين انك بتاكلي
اصلا
سلمي وقد خجلت من نظراته:اانت قليل الادب وبعدين هو انا كدا باكل ومش بيبان عليا✌😛😛😛
فضحك احمد عليها وجلسو منتظرين الاكل عفوا الوليمه التي طلبتها سلمي
……
كان جالس في شركته يذهب من الصباح الباكر ويعود بعد منتصف الليل لا يريد ان يتحدث مع احد كل تفكيره بها هو يتصل ويطمئن عليها ولكن بالطبع لا يحدثها هي حتي فرح كثيرا عندما اخبره الدكتور ان حالتها تتحسن ولكن هو يريد ان يراها وبذات الوقت هو خائف من الطلاق هو خائف ان تظل مصره عليه لا يعلم ماذا يفعل سوي ان يجلس وينتظر ما يخبئه له القدر….
………
كانت جالسه شاحبه الوجه هالات سوداء تحت عينيها شعرها يغطي وجهها ترتدي جلباب المشفي بالرغم من شحوبها فهس كانت آيه من الجمال التي يمكنها ان تغوي قديس كانت شارده فيما حدث معها حياتها مع ابيها وامها واخواتها
قتل والدها لعائلتها
تعرفها علي ادم واااااه من ادم فهو النقطه المضيئه بكل هذا السواد الذي يغلف حياتها ولكن ماالفائده وهذه النقطه المضيئة ستنطفئ قريبا هي تريد رؤيته ولكن لا تريد الخروج فبمجرد الخروج من هنا سيطلقها سيبتعد عنها وهي لن تحتمل ذلك البعد ولكن بذات الوقت هي لا تود ان تظلمه معها فهو يستحق من هم افضل منها بكثير وهي لا تستطيع ان تفعل شئ سوي ان تجلس منتظره مايخبئه القدر لها…..
……..
كانت تود ان تصرخ ولكن وضع الرجل السكين علي رقبتها :لو اتكلمتي نص كلمه ولا طلعلك صوت هدبحك هنا
سكتت سلمي وهي تفكر ماذا ستفعل ولكنها فجأه داهمها الدوار وشعرت بجسدها يرتخي ولكن ظلت مستيقظه
مد الشاب الاخر يده وهو يتحسس جسدها بكل وقاحه :لا حلوه اووي وتستاهلي اي حاجه تتعمل عشانك يابخت الباشا بيكي ثم مزق الفستان من الامام ولكنها ترتدي من اسفله تيشيرت ثم مال عليها ودفن وجهه في رقبتها وظل يشم شعرها حتي قال الاخر:ايه ياعم يلا ناخدها ونمشي انت ناقص تقلعها هدومها هنا
الشاب الثاني :مش قادر البت حلوه اوي بش نستحمل عشان خاطر المزه يلا يامزه ثم نهض بها واكد يمسك يدها والاخر يده علي خصرها يسندها وهي مستيقظه ولكن لا تستطيع فعل شئ هي مخدره من كل الجوانب
الاول:يلا بينا بسرعه قبل ماحد يشوفنا وقبل ماالزفت يرجع
التاني :يلا دا انا هحرق قلبه عل….. وقاطع حديثه وجود شئ جعله يرتجف من الخوف وهو يدعو ان لا تكون هذه النهايه…
Reeko✌❤
رواية جحيم العشق البارت الاثنين والثلاثون

ما مدى فائدة هذا المنشور؟

انقر على نجمة لتقييمه!

متوسط ​​تقييم 4 / 5. عدد الأصوات: 5

لا أصوات حتى الآن! كن أول من يقيم هذا المنشور.

As you found this post useful...

Follow us on social media!


Subscribe
نبّهني عن
guest
1 تعليق
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
trackback

[…] للكاتبه ريكو: رواية جحيم العشق البارت الواحد والثلاثون […]

1
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x
Reel-Story © 2020 | Established in 2019 Privacy Policy I Terms & Conditions I Site map I Contact