رواية طبيبه هزت عرش قلبي الحلقة الثلاثون والاخيره

3.8
(26)

 2,576 اجمالى المشاهدات,  1 اليوم

طبيبه هزت عرش قلبي 💜

الخاتمه

بعد مرور 20 سنه
في قصرر عدنان العايدي
يجلس بطلنااا وهوا في منتصف ال50
غطي شعره الخصيلات البيضاء ازدادت وساامه بطلنااا
وبجانبه والدته ساالي التي اصبحت في ال 80 من عمرهااا
وهياا بكامل وسامتهاا
تدخل عربه من النوع ال فراري
حديقه القصرر
وينزل منهااا
اربعه شباب.
عدنان : اتاخرتوو كدا ليه وفين البنات
سالي : اوعو تقولولي مقدرتوش عليهم تاني
وتضحك
عدنان بضحك : فين اختك ياا استاذ طائف
فين لاڤانياا
وانتاا يااا مؤيد فين قدر
والاستاذ اياد فين چمري
و طبعاا مش هنتكلم معي استاذ اسرر
اسررر : الحمدلله معنديش اخوات بنات
ويقعد جنب عدنان
الكل يضحك
-*-* تعريف
طائف شب في ال 23 من عمره
ذو جسد ريااضي. وعيون زرقااء ك البحرر
الشعر الاسود
والبشره البيضاء
كتله من الوساامه في السنه ال ماا قبل الاخيره في كليه الهندسه
يحب چمري
-*-*-*- اسرر
اسررصديق طائف معه في نفس الجامعه نفس الاخصص والسن
ابن علي اخو رهف
شب ذو شعر اسود و جسد رياضي
عيون عسليه
ويحب چوري
-*-*- اياد
شب في ال 21 من عمره
عيونه خضراء شعره اصفرر و بشرته بيضاء
والده مازن ووالدته ليلي
ولديه اخت وهياا چمري
في كليه شرطه
ويحب قدر
*-**- مؤيد
شب مفتول العضلات نفس سن اياد و نفس الجامعه
ذو عيون سوداء وشعرر اسود
ابن ادهم ورهف
ولديه اخدت وهياا قدر
ويحب لا ڤانيا
*–*-*-*-* نرجع تاني
الشباب يقعدو
مؤيد ب غضب : عمي عدنان شايف بنتك الي مش بتسمع الكلام
قولت ليهاا متااخرش
عدنان بضحك : زمانهاا جايه ياا ابني اهدي
طائف : هيا ماما فين
عدنان : اهي
توصل بطلتنااا زهره والان هياا في ال اوائل ال45 من عمرهاا
بكامل جمالهااا
يقومو الشباب كلهم يحضنوهاا ويبوسو اديهاا وتقعد جنب عدنان
اسرر بقلق : البنات اتاخرو
ايااد : اهاا جدا
عدنان : هتصل بيهم
يلاقوو عربيه نفس موديل العربيه الي جم فيهاا الشباب
ينزلوو بطلاتناا الجدد
چوري : في ال 19 من عمرهااا بيضاء ذات شعرر متوسط الطول وعيون عسليه وجسد متناسق
چمري: في ال 19 من عمرهااا بيضاء ذات شعرر يصل الي نهايه اكتافهاا ذا جسد متناسق وعيون لبنيه
لا ڤانياا :في ال 19 من عمرهااا بيضاء ذا جسد متناسق و عيون رصااصيه وشعرر طويل
قدر :في ال 19 من عمرهااا بيضاء ذا عيون زيتونيه وشعرر طويل وجسد متناسق
جميعهم في كليه طب
محجباات
-*-*-*-*-***-*-*-*-*-
عدنان : اتاخرتوو ليه
يقعدو علي الكراسي الي قدامهم
لاڤانياا : كناا بناكل ايس كريم يا بابي
عدنان ب حب : قلب بابي من جوه براحتك
مؤيد ب صدمه : بجد ياا عمي بدل م تقول ليهاا تبطل عند
لاڤانياا : شايف ياا طائف انتاا وبابي بيزعقلي
طائف : بطل ياا مؤيد
وبعدين انتي تستااهلي اسمعي الكلام
ولا خلاص كلكم مبقتوش تسمعو الكلام
ويبص ل چمري
چمري : اهاا مبنسمعش الكلام
وري : اناا بقول نطلع اوضتك يازهره اناا راسي وجعااني وعوزه اناام
علي لماا مامي وبابي ييجو بليل
قدر : ياريت
لاڤانياا : يلا
ويبصو للشباب ب قرف
ويطلعوو
عدنان : انتنو عملتو اي
زهره : مزعلين البنات ليه
ساالي : شكلكوو عوزين تضربو
طائف : معملنااش حاجه عوزين يروحو الملاهي قولناا ليهم زاكرو ويلا علي البيت
بقيناا وحشين
ايااد : بناات بيحبوو اللعب وبس
اسرر : اهاا ولهي يابني
مؤيد : مدلعين
عدنان بجد : بصوو بقااا الي البنات يقولو عليه تسمعووه يا امااا كل واحد خاطب واحده فيهم هيفشكل
الكل مصدوم
ايااد : لا احناا بنهزر
مؤيد : هنصالحهم بس يهدو
طائف : بابا ارجوك ماال دا ومال دا بس
اسرر : عمي عدنان منقدرش نسبهم
عدنان ب حب وضحك : براحه اي عارف بس البنات لسه ميعرفوش انكم خاطبنهم منننا بلاش تكتمو حريتهم سبوهم يعيشوو متبقوش مقفلين كل حاجه لةب المساايسه
طائف : ياعم انتاا ياعم واناا اقول زهره واقه كدا ليه طلعت خاربهاااا
عدنان : ولد عيب
الكل يضحك
-*-*-* عند البنات
يغيرو هدومهم وقاعدين علي السرير
قدر : قال مخبيين عناا ميعرفوش اننا عارفين انهم طلبو ادينااا
چوري : سبيهم اماا نشوف اخرتهم
لاڤانيا : علي رايك بس احناا هنزهقهم في عشتهم لحد م يعترفو
چمري ب خبث : هيجوو علي وشهم زمان عمي عدنان هزقهم وخالتو زهره وتيتا سالي يستهلوو
البنات يضحكوو
لاڤانياا : يلا نشغل اغااني ونرقص
البنات : يسسسس
ويشغلووو
يفضلوو يرقصوو ويقعدو
چوري : ياترا الشباب بيعملوو اي
قدر : اي رايكم نطلب اكل
چمري بضحك : مفجوعه بس يلا
لاڤانياا : شوفت مكان نجيب منه هدوم انماا اي فله
قدر بضحك : فله دي اللفاظ واحده في كليه طب
لاڤانياا : بت متوجعيش راسي اطلبي الاكل يلا
الكل يضحك
چوري تفتح فونهااا وتوريهم صور وتقول : بصوو شايفين
البنات بتصدموو
قدر : دول اسرر و طائف متصورين معي بنات ياربي
چوري : مش دول بس وتوريهم صور تانيه
لاڤانياا : و اياد و مؤيد كمان ينهار مش فايت
لاڤانياا : بقاا كدا بيعلنوو عليناا الحرب
چوري : احناا سبناهم علي راحتهم الظاهرر كدا
قدر : اهاا شكلنااا
چمري : الحرب كدا بدئت
هاتو اديكو نتحالف عليهم ونوريهم احنااا مين
البنات يحطو اديهم علي بعض
ويقولوو : هنربيهم ان م زلنااهم
قدر : عوزه اجيب سكينه و اغزهم
چوري : واناا
لاڤانياا : هنعمل الاكترر من كدا
البنات يبصلهاا ب شرررر
چمري : اي
لاڤانياا : هنخليهم يغيرو
قدوةر ب تحدي : وهناا بدائ اللعبه وقصه جديده خاالص
احناا الطبيباات الي هنهز قلبهم
ويحضنوو بعض
و تمت بحمد لله
اشوفكم في روايه تاانيه من روايااتي
يارب تكون عجبتكم
🙊😻😍💜💜💜

#موقع_رييل_ستورى

***********************************
#mai mohamed

ما مدى فائدة هذا المنشور؟

انقر على نجمة لتقييمه!

متوسط ​​تقييم 3.8 / 5. عدد الأصوات: 26

لا أصوات حتى الآن! كن أول من يقيم هذا المنشور.

As you found this post useful...

Follow us on social media!

0%
Reel-Story © 2020 | Established in 2019 Privacy Policy I Terms & Conditions I Advertise I Contact