/* */

رواية طبيبه هزت عرش قلبي الحلقة الثامنة والعشرون

To report this post you need to login first.
3.2
(17)

 1,273 اجمالى المشاهدات,  3 اليوم

طبيبه هزت عرش قلبي 💜

مفاجاه

زهره ب عيااط وفرحه عارمه : بعشقكك بتعمل كل دا علشان
عدنان ب نبره عاشقه : انتي مش اقل من حد انتي روحي يلا البسي علشان عاوز اشوفك ب الفستان الابيض
زهره بحب : حاضرر عندي مفجاه ليك
عدنان : اي
زهره : لماا تيجي هقولك
وتقفل
ليلي تحضنهااا
ويبداووو يلبسوو
**-*- عند سالي
تلبس فستان احمرر
وتلبس طائف بدله رائعه
وتمسك ايده
وتنزل
تلاقي عدنان لابس حلته السوداء و شعره الذي صففه ب عناايه
كان في قمه وسامته
ساالي : ربناا يحفظك يااحبيبي
طائف : بابي لابس زايي
عدنان يضحك ويقول : طلعت شبهك
ويركب العربيه السواق يسوق
وليلي تركب جنبه وطائف علي رجليهاا
رايحين يجيبوو زهره من الكوافيرر
مازن يرن علي عدنان
عدنان : انتاافين احناا طلعناا في الطريق
مازن : واناا كماان ومعاايه بابا وماما
عدنان :هما وصلوو
مارن : اهااا لسه راجعين من امريكاا من ساعتين
عدنان ب سخريه : جايين علي نفسهم كدا ليه
مازن بضحك : جدا يعني
يقفلوو
يوصل عدنان عند الكوافيرر
يلاقي مازن وصل في نفس الوقت ينزلوو
مازن : اي الحلاوه دي
عدنان : انتاا الي اي الحلاوه دي احناا هنتحسد
مازن بضحك : اهاا ولهي
يدخلوو و سالي وطائف و مامت مازن معاهم و رانياا وصلت ومعاهاا خالد
-*-**&-* عند البنات
يلبسوو وكانو زاي الاميرات معي الميك اب والحجاب كانو ملكات
ليلي : درل داخلين ادوري ولماا ييجو وراناا نوريهم وشنااا
زهره بضحك : مجنونه
ليلي : يلا
عدنان و مازن والمل يدخلوو
طائف يجري قدامهم
مازن : اي دا بقاا
عدنان : اكيد افكار مراتك
مازن : اكيد
عدنان : زهرتي
زهره تدور وشهاا
عدنان يتصدم
ليلي تدور وشهااا ومازن يتصدم
طائف ب انبهار : مامي انتي حلوه اوي
زهره تحضنه وتقول : انتاا احلا ياا طفطف
عدنان يحضنهاا ويقول : اناا مش شايف غيرك بجد بموت فيكي
زهره : واناا كمان
مازن يشد ليلي في حضنه ويقول : اي الحلاه دي يخربيت ابوكي
خالد بصدمه : مازن
مازن : معلش يااعمي متركزش
الكل يضحك
يسلموو علي البنات
وليلي تركب معي مازن
ويركب معاهاا ابوهاا يسوق وامهاا جنبه
ويمشوو ووراهم ايو وام مازن
عدنان يركب ومعاه زهره
والسواق قدام وجنبه سالي وشايله طائف
-*-*– شويه ويوصلوو المينااء
ينزلوو
البنات مصدومين
عدنان : اي الفرح في مركب متستغربوش
ليلي بفرحه : بجد
زهره : واوووووو
مازن : يلا اخلصوو الناس مستنيه
يبصوو يلاقوو الكل ب يلووح ليهم
يدخلووو
كل عروسين جنب بعض
الاغااني ويبداوو يرقصوو
علي اغااني شعبي
ويرقصوو
مازن يروح عند ال دي جي يقول ليه
شغل مهرجان بنتي انتي روحي و قلبي
الدي جي بضحك : حاضرر
ويغيرر الاغنيه
مازن يفضل يرقص
ليلي بتضحك ب هستريه هياا وزهره
عدنان ميت من الضحك
مازن يشده
عدنان يرقص ب هبل
والكل بيضحك
يشدو البنات
ليلي ترقص ب جنان
زهره بترقص ب ببطئ
عدنان يحضنه ويقول مالك
زهره : مفيش
يشغلوو اغنيه اوعديني
ويرقصوو كل اتنين معي بعض
عدنان : اي مفجاتك بقاا
زهره ب حب تقرب من ودنه وتقول : اناا حامل
عدنان يقف مصدوم
ويقول : بجد
زهره : اهااا
يشلهاا ويفضل يلف بيهااا عند مقطع ( انتي قلبي وانتي روحي وانتي عيني
ينزلهاا ويحضنهاااا
عند مازن و ليلي
ليلي بضحك : شكلك كان مسخره ياا حبيبي
مازن : حببتي شكرا ليكي 😂
ليلي بضحك : ولهي انك مجنون
مازن بحب : بس بحبك
ليلي : واناا بعشقك
يقعدو كلهم
عدنان يقول الخبرر للكل
ويباركوو ل زهره
يلاقووو جد زهره داخل ومعاه محمود
يروحو يسلموو علهم ويقعدو قدامهم
ادهم واقف
بنت تخبط فيه
البنت بضحك : اسفه مقصدتش
ادهم بصدمه وهيام في ضحكتهاا الجميله : تمام بس بتضحكي علي اي
البنت بضحك : علي خبتي
وتمشي
ادهم مصدوم وبعدين يضحك جامد : هبله دي ولا اي فونه يرن
ادهم يرد
بعد شويه يقول : بسرعه جهزز قوه وتعالوو علي المركب بسرعه
ويقفل
ادهم : لازم اقول ل عدنان ومازن وعمي خالد
اكيد جاي علي هناا
ويروح عند عدنان
يقول : معلش قوم معايه انتاا ومازن
عدنان بقلق : تمام
يروحوو معااه وخالد ييجي وراهم
ادهم بتوتر : حشيني هرب من السجن
الكل يتصدم
عدنان : ازاي انتاا بتقول اي دا خطررر عليناا كلناا
خالد : مش هيسكت هييجي هناا
مازن : هنعمل اي لازم نروحهم
عدنان : هنفسد عليهم اليوم
ادهم : اناا طلبت قوه وجايين بعد خمس دقايق هيئمنوو المركب وكل حته متخافوش
مازن : ازاي منخفش بس
عدنان : تمام كلناا نفتح عنينااا تمام محدش يعرف غيرناا مش عوزين نخوفهم
الكل : تمام
عدنان : هروح اشوف زهره وسالي و طائف
ويمشي
والكل وراه
عدنان يروح عند زهره
زهره : في اي مالك
عدنان اناا كويس متقلقيش
يبص علي سالي
ميلاقيش طائف جنبهاا
عدنان يجري بسرعه
ووراه خالد وادهم ومازن
عدنان : فين طائف
سالي : في الحمام بنت اتعرفناا عليهاا خلتهاا تروح معااه
عدنان : ازاي بس يا ماما مش اي حد تديه طائف
ادهم روح بسرعه اقف عند حمامات البنات
واناا هدور هناا
كل واحد يروح في مكان
ادهم ميلاقيش حد
عدنان يبص يلاقيهاا هياا واطائف واقفين بيشوفو البحرر
يجري بسرعه ووراه الباقي
يقول : طائف
طائف : بابي
البنت تدور وشهاا
ادهم : انتي
البنت : اكيد حضرتكم قرايب طائف
هوا قعد يعيط علشان يشوف البحر بعد م خرجناا من الحمام جبته هناا وكناا رجعين
عدنان ب اطمئنان : تمام
طائف : رهف شليني
رهف : قلبهاا من عيوني تشيله
ادهم ب اعجاب : اسمك رهف
رهف : اهااا
ادهم : واناا المقدم ادهم السويفي
رهف : تشرفنااا اناا رهف العماوي
عدنان ب اندهااش : والدك سالم العماوي
رهف : اهاا
مازن : تشرفناااا احناا بنتعامل معي والدك وراجل محترم جدا
رهف : شكرا ليكم جدا
هوا جوا
عدنان : طب يلا نسلم عليه
يدخلوو
تعرفهم مكان والدهاا
يسلموو عليه
يلاقوو مره واحد طائف طلع يجري علي برا
رهف بضحك : استني اناا لابسه فستان مش هعرف اجي
وتروح وراه
عدنان : ادهم روح بسرعه
ادهم يروح
يلاقي رهف واقفه مصدومه وشايله طائف
وواحد مصوب مسدس في وشهم
ادهم بصوت جمهوري يرفع سلاحه ويقول : نزل سلاحك احينلك
الرجل : مش هنزله هقتله
ادهم والصوت ميزه : مش هتنفد باا حسيني
الكل يطلع يجري
عدنان يبعد زهره وسالي وهماا بيصوتو
مازن ماسك ليلي ب العافيه
خالد ورانيااا قلبهم هيقف من الخوف
محمود والجد
الجد: حسيني نزل سلاحك
حسيني ب شررر : هقتله
محمود بقرف : انااا بكره اليوم الي كنت فيه ابوياا
سيبه سبهم في حالهم
حسيني : مستحيل
ويضرب طلقه
تيجي في كتف رهف
الكل صوت
سالم : بنتي
زهره بصويت : سبهااا ابني
تقع في الارض وهياا ماسكه طائف
القوات توصل
يحاصروه
ادهم ب خوف عليهاا : اطلبو الاسعاف
هقتلك
حسيني : مبقااش يهمني حد
ويصرب طلقه علي طائف
الدم يغرق البدله والقميص الابيض بتاعه
زهره بصويت : ابني
ادهم يصرب عليه ناار
حسيني يقع في الميااه
الكل يجري عليه
زهره فستانهاا الابيض ببقاا دم عدنان بيرتعش
التسعاف وصلت
طائف وهوا بيغمض عينه يقول : اه
زهره : طائف
ياخدوه هوا و رهف فاقدين الوعي
زهره يغمي عليهاااا
عدنان بعيااط : ابني
**********************************
ستووووب نكمل الحلقه الجايه
mai mohamed
رواية طبيبه هزت عرش قلبي الحلقة التاسعة والعشرون

ما مدى فائدة هذا المنشور؟

انقر على نجمة لتقييمه!

متوسط ​​تقييم 3.2 / 5. عدد الأصوات: 17

لا أصوات حتى الآن! كن أول من يقيم هذا المنشور.

As you found this post useful...

Follow us on social media!


Subscribe
نبّهني عن
guest
0 تعليقات
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x
Reel-Story © 2020 | Established in 2019 Privacy Policy I Terms & Conditions I Site map I Contact