/* */

رواية جحيم العشق البارت السابع والعشرون

To report this post you need to login first.
4
(5)

 278 اجمالى المشاهدات,  2 اليوم

رواية جحيم العشق

البارت السابع والعشرون

امسك ادهم سمير من ياقته:بردو لسه بتكدب ده انا هطلع عين اهلك وماهخلي حته في جسمك سليمة
سمير بضحكة مستفزه:طيب بص انا اصلا ميهمنيش ايه اللي انت هتعمله قيا لاني حققت اللي انا عايزه قتلتهم كلهم لان هما السبب اني اعيش حياة تعيسه بس دي فاشار علي مليكة واكمل:انا مش هقتلها انا هسيبها تموت بحسرتها انا خلاص انتقمت منها
لكمه ادهم:انطق انت عملت فيها ايه
سمير بخبث:اسمع ياسيدي من اول مااتخطفت وجتلي هنا انا ….وقص عليه عندما كانت تخاف من سمير ويغمي عليها من الصراخ وهو واقف يضحك امامها ويستفزها وكان يدخل لها كثيرا حتي تصيبها حالة الخوف والصراخ ويغشي عليها ثم بدأ في مرحله المخدرات فكان لا يعطيها طعام بل كان تقريبا اكثر من اربع مرات في اليوم يعطيها عصير ومياه حتي ادمنت هذا العصير واصبح يأتيها صداع شديد ويتشنج جسدها بفعل المخدر نعم فهو كان يضع لها في العصير كميه من الهيروين حتي ادمنت ثم قص عليه اليوم التي جاءت فيه لتطلب العصير ولكنهم رفضوا فظلت تصرخ وعندما دخل لها الباشا قبلت قدميه حتي يعطيها مخدرات بعدما علمت ثم المرحلة الثالثه وهي الاعضاء كان يجب اخذ كليتها ولكن الدكتور اخبرهم بان من الخطر ان نأخذ كليتها وهي مدمنة مخدرات لانها لن تعمل جيدا لهذا امره سمير والباشا بان يتم خياطة الجرح ولكن بعد ماتفيق حتي تشعر بالالم ولكن الدكتور حذرهم من هذا الامر ولكنهم اصروا علي ذلك ولكن دخل ادم والشرطه في الوقت المناسب وتم امر الدكتور بان يخيط لها الجرح وهي مازالت تحت فعل المخدر وهذا كل ماحدث…
نظر ادم لادهم بصدمة فقد انعقد لسانه عن الحديث انها عانت كل هذا بمفردها تمت اهانتها واجبارها علي ادمان المخدرات قد كشف هذا الحقير جسدها وكانت هي مستسلمه فهي لاتشعر بشئ بفعل المخدرات تم ضربها وتعذيبها بابشع الطرق وهي بمفردها ثم نظر لها وجدها شارده في عالم اخر بعد الحقنه التي حقنها هو بها وعند هذه النقطه صرخ ادم بشده وضرب يده بالحائط:لالا مش انا عشان كدا هي مكانتش عايزاني اديها انا الحقنه انا بموتها بايدي انا اللي قربتها خطوة من قبرها ثم نظر لسمير وعيناه كانت محمرتان مثل كاسات الدم ويده تنزف دما بسبب خبطها بالحائط وجسمه يتشنج من الالم والغضب واتجه نحو سمير :انت قولت ايه بقا انت خوفتها فلكمه وضربتها فلكمه وخليتها تدمن المخدرات طيب انا هوريك انا هعمل فيك ايه ثم اتجه نحو الباشا قولي المخدرات فين
الباشا:ممعرفش
لكمه ادهم:المخدرات فين ياروح امك
الباشا:هقولك هقولك هي في………
ادهم:ياعسكري
جاء العسكري اليه:نعم يافندم
ادهم:روح هتلاقي المخدرات في………. هاتلي منها 6 اكياس
العسكري:امرك يافندم…وذهب العسكري حتي يحضر المخدرات من المكان الذي اخبره به ادهم ثم بعد فتره
العسكري:اتفضل ياادهم باشا
ادهم:طب استني برا انت
ادم:لا خليه عشان هنحتاجه
ادهم:خلاص خليك
العسكري:امرك ياباشا
ادهم التفت لادم:انت عايز المخدرات ليه ياادم
ادم:هاتهم بس الاول ياعسكري امسك الحيوان ده كويس واوعي يفلت منك واشار علي الباشا
امسك العسكري الباشا جيدا حتي لا يستطيع الهروب
ادم:ادهم امسكه وثبته في الارض كويس
قام ادهم بما يقوله ادم وامسك سمير وهو يقاوم وثبته بالارض وهو لا يفهم لماذا يفعل ذلك حتي اتسعت عيناه وابتسم بثقه عندما فهم ما يدور بعقل ادم الان
مال ادم علي سمير وقال بفحيح :ودلوقتي تقدر تتشاهد علي روحك
سمير بخوف:لالا مليييكة ملييييييكة
نظرت مليكة له بهدوء فهي لا تعي شئ مما حولها حتي ناداها سمير ظلت تنظر له وهي شارده
سمير:ملييكة دا انا ابوكي خليهم يسيبوووووني ملييييكة
مليكة وقد فاقت من شرودها قليلا وقالت بهدوء:وهو انت مش سيبتهم ليه لما قتلتهم ومسيبتنيش انا ليه ودمرتلي حياتي انا اسفه بس انت مليش اب ثم اشارت بلا مبالاة كمل شغلك ياادم
نظر له ادم بتشفي ثم فتح له فمه بالغصب وادهم مثبته بالارض ثم جعله يبتلع اكياس الهيروين واحد تلو الاهر حتي ابتلع الستة اكياس كاملين وظل فتره يتلوي بالارض حتي بعد مدة زمنيه توفي بفعل كميه زياده من الهيروين وقامو بفعل نفس الشئ مع الباشا ولكن مع اضافه انهم قامو بتعريته اولا كما عراها وتحسس جسدها بقذاره وبالفعل توفي الاثنان ولكن عذابهم لم ينتهي بعد بل كان هذا عذاب الدنيا عذاب البشر لهم فما بالك من عذاب قاضي السماء لهم…
ذهب ادهم ليحضر القوة ليأخذوا الجثث
اللوا:براڤو عليكم كدا باين انه وفاة بسبب كميه مخدرات زايده
………
بداخل المخزن….
كان يجلس بجانبها هي لا تنظر له وهو دا ينظر لها كانو يجلسون في صمت تام حتي
ادم:يلا عشان هنمشي الاسعاف برا من بدري
اومأت له مليكة وكانت علي وشك النهوض ولكن وقعت مغشيا عليها
ادم بقلق وهو يحاول افاقتها:مليكة مليكة حبيبتي فوقي ولكن دون جدوي فحملها ادم بحذر بسبب جرحها وخرج بها فركض ادهم اليه :ماالها مليكة
عمار :مالها ياادم
ادم:معرفش جايه تقوم اغمي عليها مره واحده
ووضعها بسيارة الاسعاف وركبو جميعهم السيارات وذهبو
……
بالمستشفي ……
جاءت كارما والبنات راكضه اليهم:هااا هي عامله ايه هو ايه اللي حصلها انطقو
عمار:اهدي ياكارما هي جوا لسه الدكتور مخرجش
خرج الدكتور فذهبو اليه بلهفه
ادم:مالها يادكتور ايه اللي حصلها
الدكتور بعصبيه:مين حضراتكم ومين المسئول عن الانسه اللي جوا
ادم:انا جوزها
الدكتور:جوزها ازاي حضرتك اللي جوا دي انسه
ادم بعصبيه:حضرتك انا جوزها كاتبين الكتاب بس ممكن تقولي هي مالها وحالتها ايه
الدكتور:المدام لازم تدخل مصحه
كارما بصدمه:مصحه!!!
الدكتور:ممكن تتفضلو معايا علي مكتبي
ذهبو الي مكتب الدكتور
الدكتور:احم حضراتكم عارفين ان المدام مدمنة مخدرات
البنات بصوت واحد:ايييه!!!
ادم:ايوه يادكتور احنا عارفين
الدكتور بعصبيه:طب طالما حضراتكم عارفين انتو ازاي بالقساوه دي وتسييوها من غير اكل بس عايشه علي المخدرات انتو عارفين ان من كترها كان ممكن تزحف للمخ تتلف خلاياه وتقتلها !
ادم:يادكتور …….قص عليه ادم ماحدث….. مع الاستماع لشهقات البنات من شدة البكاء علي ماحدث لرفيقتهم
الدكتور:انا اسف يااستاذ ادم بس الحاله اللي قدامي هي اللي خلتني متضايق انها ازاي تتساب كدا بس ع العموم في شعاع طمأنينه في الموضوع ان تقريبا المخدرات مبقالهاش كتير بتشربها دي بقالها في حدود الاسبوع او اقل
اومأ له ادم
الدكتور:طب تمام متخافش هي هتتعالج بسرعه بس لازم توديها المصحه والا حالتها هتتدهور لانهم في الفتره الاخيره بدأو بمرحله الحقن ودي خطر بس لازم تكون نفسيتها قابله لانها تروح تتعالج في المصحه وارجو ان امر اقناعها مياخدش اكتر من يومين معاك لانك محتاج لكل دقيقه
ادم:يادكتور طب والجرح اللي عندها
الدكتور:اه الجرح متقلقش احنا عقمناه واعدنا خياطته تاني لان الخياطه بتاعته فكت تقريبا اللي خيط الجرح مكانش دكتور
ادم:طب وبعد منوديها المصحه
الدكتور:بعدها هما هيتصرفو هناك وهتتعالج من الادمان بس بعد ماتخرج من هناك لازم تروح لدكتور نفسي بعد اللي حصل معاها ده لانها اكيد بتعاني من مشكله نفسية
نهض ادم:متشكر جداا يادكتور
الدكتور:لا شكر علي واجب بس اخر حاجه لحد ماتقنعها لو طلبت منك مخدرات اوعي تديها انت كدا هتبقي بتضرها وتبعد عنها كل الادوات الحاده لانها ممكن تستعملها لتهديدكم عشان تدوها المخدرات او ممكن تستعملها مع نفسها زي ما عملتها قبل كده
ادهم باستغراب :بس هي معملتش حاجه قبل كدا
الدكتور:حضرتك الحاله اللي جايالي دي حاولت الانتحار انتو مشوفتوش ايديها المهم تعملو اللي قولتلكم عليه
اومأو له وهم تحت تأثير الصدمه بما حدث معها وخرجو من الغرفه وجلسو امام غرفة مليكة منتظرين ان تفيق
كارما:انا مش مصدقه اللي حصل ده ازاي هو في ناس بالقساوه دي ازاي ابوها يعمل فيها كدا
سلمي:منه لله اهو غار في داهيه
ادهم :انا عايز افهم حاجه
نظرو له باستفهام
ادهم:لما اللوا اتصل وعمار خد منه الفون وكلمني كنت قلقان كدا ليه
عمار:اصل يابني احنا كنا قلقانين عليكم عشان متصلتوش وكدا فروحنا علي مكتب اللوا ولما طلبنا منه يحدد مكانكم طلب من العسكري وجابلنا المكان وقال ان العربيه عملت حادثه ولما روحنا هناك احنا حسينا انكم لسه عايشين بس لما انت كلمت اللوا وكدا من لهفتي وقلقي اخدت التليفون منه عشان اتاكد انه انت فعلا
احمد:بس انتو طلعتو منها ازاي
ادهم:العربيه مكانش فيها فرامل وكنا طالعين ع الطريق السريع ومكناش عارفين نعمل ايه لحد ماجينا عند لجنه وكتبنا ورقه اننا معندناش فرامل واننا واقعين في مشكله ورميناها في اللجنه فطلعو ورانا بعربيتين و…..قص عليه كيف انقذهم الظابط…..
عمار:الحمد لله انكم بخير وان شاء الله مليكة هتكون كويسه هي كمان متقلقوش بس ياادم الدكتور كان قايل ان في جرح هو في حد اتعرضلها
ادم:كانو عايزين ياخدو كليتها عشان هما تجار اعضاء يااحمد
شهقو البنات مما سمعو
ظلت كارما تبكي علي ماحدث مع مليكة والبنات يشاركونها البكاء ايضا فهم احبوها بشده بطيبتها وعفويتها ونقائها
ظل ادم يتذكر كل مواقفها معه …حتي…
الممرضه:المريضه اللي جوا فاقت
دخل لها ادم بسرعه ولهفه وجلس بجانبها:مليكتي حبيبتي انتي كويسه في حاجه وجعاكي
مليكة:ادم
ادم:نعم ياحبيبتي
مليكة:طلقني!!!!
ياتري ايه ردة فعل ادم ؟
البارت قصير بس انتو اكيد مقدرين عشان ظروفي ❤
بحبكم جدااا ❤❤
رأيكم
50 ڤوت و40 كومنت
رواية جحيم العشق البارت الثامن والعشرون

ما مدى فائدة هذا المنشور؟

انقر على نجمة لتقييمه!

متوسط ​​تقييم 4 / 5. عدد الأصوات: 5

لا أصوات حتى الآن! كن أول من يقيم هذا المنشور.

As you found this post useful...

Follow us on social media!


Subscribe
نبّهني عن
guest
0 تعليقات
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x
Reel-Story © 2020 | Established in 2019 Privacy Policy I Terms & Conditions I Site map I Contact