/* */

رواية جحيم العشق البارت الخامس والعشرون

To report this post you need to login first.
4
(5)

 190 اجمالى المشاهدات,  1 اليوم

رواية جحيم العشق

البارت الخامس والعشرون

الباشا:بقولك ايه ياسمير هي البت بنتك دي سليمه
سمير:سليمه ازاي يعني عدم المؤاخذه ياباشا
الباشا:يعني جسمها سليم عندها اي مرض او اي حاجه من دي
سمير:لالا ياباشا البت سليمه ميه الميه مفيهاش حاجه بس ليه السؤال
الباشا :كنت عايز كليتها
سمير بصدمة:هاااااااا
الباشا ايه في ايه مالك
سمير :ابدا بس ليه الكليه يعني ياباشا انا قولت هنقتلها
الباشا :انت عارف اني بتاجر في الاعضاء وفي واحد صاحبي قصدني في خدمه ابنه عنده فشل كلوي فمحتاج كليه فهو عارف اني بشتغل في الاعضاء فقالي اجيبله الكليه وكدا بس بسعر مهاود شويه عن المستشفيات برا بس فانا قولت بدل مروح لبرا ولسه هدور وكدا قولت اخدها من البت دي
سمير:اااااه فهمت ياباشا ع العموم البت تحت امرك ياباشا
الباشا:خلاص تمام وليك في للموضوع قرشين حلوين
سمير:ربنا يخليك لينا ياباشا
…………..
حسن قد وصل الي منزله
سعاد:ايه ياحسن الغياب دا كله
حسن:معلش ياسعاد شغل انتي عارفه
رغده :بابا انت عامل ايه وحشتني
حملها حسن وقبلها:وانتي كمان وحشتيني
سعاد:والنبي ياحسن قولها اني عايزه اقلعها الحلق عشان الخطف زاد ياخويا اليومين دول وولاد الحرام مش مخليين حاجه
ابتلع حسن غصه مؤلمه في حلقه عندما سمعها لانه رأي ان من تتحدث عنه زوجته هو بنفسه فقال:معلش ياسعاد انا مش فايق دلوقتي تعبان شويه انا هدخل انام اريح شويه وانتي اعمليلنا اكله حلوه من ايديكي دي بقالنا كتير مكلناش مع بعض
سعاد:حاضر ياحسن هحضر الاكل ادخل انت ارتاح وانا اول مااخلص هصحيك عشان ناكل مع بعض
ودخل حسن الي غرفته ليرتاح ……
……..
في الڤيلا
احمد:هو احنا هنفضل قاعدين كدا
عمار:ادهم هو اللي قال اقل حاجه هتحصل هتبقي خطر علي مليكة وهو قالنا اول ميوصل لمكانها هيتصل بينا وهيطمنا
كارما:صح الكلام ده عشان منعملش حاجه من دماغنا عشان منحطهاش في خطر
زفرت ندي:ربنا يستر
………….
في السياره…
ادم:يابني سرع شويه
ادهم:ياادم عمال بحاول مش عارف في ايه
ادم:ادهم وقف العربيه انا هاجي مكانك وهسوق انا
ادهم:طيب….
ادم:يابني انجز وقف العربيه
ادهم:اااادم
ادم:ايه
ادهم:العربيه مفيهاش فرامل
ادم:ايييييييه!!!!
……….
الباشا:اتصل ياسمير بدكتور سعد خليه ييجي
سمير:ليه يباشا
الباشا:انت عجزت وخرفت ولا ايه ياجدع انت هييجي عشان يعمل العمليه لبنتك
سمير:اااه معلش ياباشا نسيت حاضر هتصل بيه
:الووو
سعد:الو ايه ياسمير عامل ايه
سمير:الحمد لله انت ايه اخبارك
سعد:الحمد لله تمام في حاجه ولا ايه
سمير:اه الباشا عايزك
سعد:ليه في ايه
سمير:عمليه جديده
سعد:والمرادي عمليه ايه قلب ولا ايه
سمير:لا كلية بيقولك هات المعدات وتعالي عشان العمليه لازم تتعمل انهارده
سعد:ماشي بس بلغ الباشا ان الحساب كدا هيزيد
سمير:ماشي ياعم ومن امتي الباشا بياكل عليك حقك يعني المهم اخلص بس
سعد:نص ساعه واكون عندك
سمير:ماشي يلا سلام
سعد:سلام
سمير:ياباشا سعد هييجي كمان نص ساعه ياباشا
رن هاتف الباشا:الو
:الوو
الباشا:ايه ياعماد اخبارك ايه
عماد:الحمد لله انت ايه اخبارك
الباشا:الحمد لله تمام عارف قبل ماتسال
عماد:الحمد لله انك عارف ها عملت ايه الواد تعبان اوي
الباشا:متقلقش لقيت وهاخد الكليه انهارده
عماد:بجد
الباشا :اه والله العمليه تخلص وهتصل بيك يلا سلام عشان مش فاضي دلوقتي
عماد:ماشي سلام
الباشا:تعالي ندخل للبت اللي جوا دي
سمير:ماشي ياباشا يلا …
علي:لا ياباشا عايزك في حوار كدا
الباشا:متأجله ياعلي لحد ماادخلها
علي:لا يباشا الموضوع مينفعلوش تاجيل
زفر الباشا وسمير وذهبو مع علي
……….
ادم:انت بتهزر
ادهم:بهزر ازاي بس يا ياادم الفرامل مش شغاله
ادم:طب هنعمل ايه
ادهم :مش عارف مش عارف
ادم:طب المهم حاول تبطأ السرعه شويه عشان احنا ع الطريق السريع
ادهم: بحاول حاضر
ادم:ادههمممم حاااااااسب!!!!
………..
لا لا انا قلبي مقبوض ومش قادره حاسه ان في حاجه وحشه هتحصل
نطقتها سلمي وهي خائفه وتبكي
احمد:اهدي ياحبيبتي ان شاء الله كلهم هيرجعو انهارده كويسين ومفيهمش حاجه
اومأت له سلمي ولكن بدخلها مازالت قلقه بان هناك شئ سئ سيحدث
……
ادم:خلي بالك بقا ابوس ايدك
ادهم:الحمد لله اني عرفت اتفادي العربيه والا كان زماننا في خبر كان دلوقتي
ادم:انجز بس المهم هنعمل ايه دلوقتي
ادهم:مش عارف دي مصيبه اصلا لوحدها واحنا كدا هنتاخر عليها
ادم:ماهو دا اللي انا خايف منه يانهار اسود ادهم بص قدامك كدا شايف اللي انا شايفه
ادهم:ماهو دا اللي كان ناقص لجنه !!
ادم:هنعمل ايه احنا اكيد مش هنعرف نقف في اللجنه بسبب الفرامل
ادهم بتفكير:ادهم افتح التابلوه عندك هتلاقي ورقه وقلم طلعهم
ادم وقد فهم مايدور بباله اخرج بالفعل ورقه وقلم وكتب بها مايريده ثم عندما وصلو الي اللجنه كسروها ورمي ادم الورقه بها
الظابط:ياعسكري انت وهو يلا وراهم بسرعه وخرجت سيارتين من الشرطه خلفهم
العسكري :يباشا
الظابط:عايز ايه
العسكري:انا لقيت الورقه دي في اللجنه والواد اللي في العربيه هو اللي رماها
الظابط:طب هاتها واخذها وفتحها
“احنا اسفين بس العربيه مفيهاش فرامل ارجو منكم انقاذنا لان وقتنا ثمين للغايه فنحن واقعون بورطه كبيره وعملية اختطاف نحن في طريقنا الي هذا العنوان ………………… ارجو منكم انقاذنا ”
الظابط:سرع العربيه يابني عشان نلقهم عربيتهم مفيهاش فرامل امشي بسرعه
العسكري:امرك ياباشا
…….
بسياره ادم
ادم:تفتكر لاقو الورقة وهينقذونا
ادهم:ان شاء الله تفائل انت بس وهما هييجو ونظر امامه ثم اكمل:او مش هيلحقونا ياادم
فنظر ادم الي ماينظر اليه وجد حائط كبير من الحجاره امامهم بمسافه قريبه ثم
ادهم :ااادم بص جنبك بسرعه
نظر ادم الي جانبه فوجد سيارة الشرطه
الظابط:بصو ياشبابه هعد من واحد لتلاته تفتحو الباب وتنطو بسرعه من العربيه واحنا هنمسككم
فنظر ادهم الي جانبه وجد عربيه شرطه له هو الاخر
الظابط:1 2 3
قفز ادم من السياره وامسكه الظابط وفعل ادهم المثل ووقفت سيارات الشرطه ونزل الشرطي لكي يطمئن عليهم اما سيارتهم فركضت حتي اصطدمت بالحائط وتحطمت
الظابط:انتو كويسين ياشباب
ادم:متشكر جدا ياحضرت الظابط
ادهم وقد اعطي له الكارنيه فقدم له الظابط التحيه العسكريه فهو اقل رتبه من ادهم:شكرا ياحضرت الظابط وان شاء الله هتوصي بيك عند سيادت اللوا
ادم:يلا ياادهم عشان منتأخرش
ادهم:تمام انا هاخد العربيه دي وكام عسكري معايا عشان طالع مهمه
اومأ له الظابط :تحت امر سيادتك ياباشا
ذهب ادم وادهم الي العنوان المراد….
………
في الڤيلا
احمد بعصبيه :انا مش فاهم تليفوناتهم مقفوله ازااااي
كارما ببكاء:في حاجه مش طبيعيه انا خايفه اوي
عمار :لا كدا كتير بينا علي المديريه يااحمد يلا ياحازم
وخرجو الشباب للمديريه
سلمي:ياااارب استرها ييارب
ندي:هيسترها ان شاء الله كلهم كويسين محدش فيهم وحش عشان يحصله حاجه وحشه
كارما :ياااااارب
…………
في المديريه…..
اللوا:ممكن تهدو شويه ان شاء الله خير
عمار بعصبيه:نهدي ازاي بس ياسيادة اللوا حضرتك ادهم كان مبلغنا بانه اول مايوصل للمكان كان هيرن علينا ويفتح الچي بي اس عشان نوصله بس مره واحده تليفونه يتقفل يبقي اكيد في حاجه
اللوا:استاذ عمار ادهم هو اللي مبلغنا بالخطه كلها ومينفعش نتدخل الا اذا ادانا الاشاره والمكان اللي موجود فيه والا لو عملنا غير كدا يبقي احنا بنحط ادهم وادم والمدام في خظر واكيد حضراتكم مش عايزين كدا
احمد:خلاص ياسيادة اللوا ولا تتدخلو ولا حاجه وانتو عارفين شغلكم اكتر مننا بس بعد اذن سيادتك توصل لادهم دلوقتي باي طريقه عشان قلبنا يطمن
اللوا:حاضر يارضا رضاااا انت ياعسكري
رضا:افندم ياباشا
اللوا:رقم العربيه دي ورقم التليفون عايز اعرف هما فين
رضا:حاضر يافندم
وبعد مده من الوقت
رضا:سيادة اللوا
اللوا:ها موجودين فين
رضا:حضرتك يافندم اخر مكان كان موجود فيه التليفون ده كان في ………… بالنسبه للعربيه اخر مكان كانت موجوده فيه بردو هو نفس المكان دا واخدناها من الرادار وحضرتك حاليا العربيه اصطدمت بالجدار اللي موجود هناك وفي حادثه كبيره
احمد هب واقفا:بتقول ايييه!!
عمار:يلا بينا نروح ع المكان دا بسرعه
اللوا:اتفضلو معايا……
……
في بيت حسن
طرق ادهم الباب ففتحت رغده:فين حسن
رغده بخوف:ماماااا تعاالي
سعاد:انتو مين
دخل ادهم وادم الي الشقه عنوة:فيين حسن
سعاد:حسن مش موجود
ادم:امممم شكلك مش هتنطقي طيب ثم جذب من ادهم سلاحه وجذب الفتاه ووضع السلاح علي رأسها :حسسن ياحسسسن اطلع احسنلك والا بنتك هتقابل رب كريم قريب
خرج حسن من الغرفه وقال :انتو مين
ادم:فين مليكة
حسن بارتباك:مليكة مين
ادم:يعني مش هتنطق طيب شد اجزاء السلاح بصلها كويس عشان دي اخر مره هتشوفها فيها
حسن بخوف :لالا هقول خلاص هقولك هي موجوده في………
ترك ادم الفتاه وقبل رأسها لانها كانت تبكي خائفه:انا اسف يلا ياادهم وهاته معاك وذهب ادم وادهم وحسن الي مكان مليكة….
………..
كانت تنظر الي قطعه الزجاج المكسوره امامها فامستكها وهي تبتسم:انتي عارفه انك هتنهي حياتي دلوقتي انا بس كان نفسي اقول لادم اني بحبه اوووي معرفش حبيته امتي او بالاصح عشقته امتي انا من اول لحظه شوفته فيها كنت حاسه بالامان لمجرد النظر في عينيه بحب كل حاجه فيه بحب عينيه بحب نظرته ليا بحب غيرته عليا تعرفي ان كان نفسي اعيش معاه اوي كان نفسي نعيش حياتنا بسعاده ويكون عندي حته منه جوايا كان نفسي نعيش حياتنا زي اي زوجين طبيعين تعرفي انا مش عارفه ليه بابا بيعمل كدا معايا بعد ماقتلهم كلهم تعرفي انا كان نفسي اعمل ايه قبل مااموت ..فتوحشت عيناها:كان نفسي اقتله اه كان نفسي اقتل ابويا كان نفسي امسك سكينه وافضل ادخلها جوا جسمه واخرجها يااااه احساس لذيذ اووي كان نفسي احسه بس للاسف مش هلحق انا مينغعش اعيش مش هقدر اشوف نظرة الكسرة في عيون ادم قدامي انه مقدرش يحميني منهم مقدرش اشوف كسرته قدام الناس وقدام نفسه مش قادره اتخيل ردة فعله ولا عايزه اتخيلها حتي لما يعرف اني مدمنه مخدرات والله اعلم هكون ايه تاني لحد ماادم يوصلي عشان كدا هسمحلك تقتليني(هي كل دا بتكلم الازازه) ثم وضعتها علي معصمها وقطعت شرايينها حتي اصبحت الرؤيه مشوشه امامها فابتسمت واغمضت عيناها وارتمت علي الارض
……….
الباشا:ايه ياعلي بقا هو دا الموضوع اللي انت كنت عايزني فيه ياجدع انا افتكرته مهم خلاص هديك اللي انت عايزه يلا بينا نروح عند البت دي واتصل ياسمير بسعد شوفه اتاخر ليه
اتصل سمير:الو
سعد:الو
سمير:ايه ياسعد انت فين
سعد:خمس دقايق واكون قدامك
سمير:خلاص ياباشا هو تقريبا وصل
الباشا:ماشي تعالو ندخلها
ودخلو الغرفه فانصدمو من منظرها
سمير:عملتيها يابنت الكلب ماكدا كدا كنتي هتموتي كان لازم تكوني كافره يعني
جاء سعد من خلفهم:في ايه مالكم واقفين كدا ليه ثم نظر الي ماينظرو اليه :يانهااار اسود انتو ازاي واقفين كدا وسايبنها ودخل اليها ثم اخرج المعدات واوقف النزيف وخيط لها الجرح وركب لها محاليل هي نص ساعه وهتفوق
الباشا :ماشي ثم دخلو لها عندما سمعوا صراخها بعد فتره فضربها سمير علي وجهها عايزه تنتحري يابنت الكلب ومنستفادش منك بحاجه
مليكة بالم:اااااااه جسمي واجعني ودماغي وجعاني حرام علييكم
الباشا:هاتلها الامانه ياسمير احسن دي صعبت عليا اوي
سمير بخبث:حاضر ياباشا
وحقنها بالمخدرات وسط ذهول سعد:يانهار اسود ايه اللي انتو بتعملوه ده انتو مجانين
ااباشا:في ايه ياسعد البت مدمنه واحنا مش عايزينها تتعب مننا
سعد:بس دا خطر البت ضعيفه جدااا واحتمال تموت من كميه المخدرات اللي في جسمها دا غير العمليه مش هينفع تتعمل الا بعد ساعتين ودا هيكون خطر عليها اوي
الباشا:معاك ساعه واحده تعمل فيها العمليه والا…….
سعد بخوف:لالا خلاص بعد ساعه بالظبط هعملهالها ……
……..
في مكان الحادث كان يجلس عمار واحمد في حاله صدمه من منظر السياره المحطمه وهم يتذكرون ذكرياتهم مع اصدقائهم ثم
اللوا:شدو حيلكم ياشباب البقاء لله
هب عمار واقفا:لالا انا حاسس انهم لسه عايشين مماتوش
اللوا بشفقه:استاذ عمار اظن انت شايف شكل العربيه عامل ازاي
عمار :لالا انا حاسس انهم لسه عا……. قاطعه رنين هاتف اللوا برقم غريب:الوو
ادهم:الو سيادة اللوا
اللوا:ادهممم
عمار عندما سمع الاسم اخذ الهاتف من يده بدون وضع الاعتبار لمن الشخص الذي اخذ منه الهاتف بهذا الشكل :الو ادهم انتو كويسين
ادهم باستغراب:عماار انت بتعمل ايه عندك
عمار:هحكيلك بعدين ياادهم المهم انتو كويسين
ادهم:احنا كويسين بس مفيش وقت قول لسيادة اللوا اننا وصلنا لمكان مليكة والعنوان …………… ابعتولنا اقرب قوه لينا بسرعه عشان مش هينفع نستني اللي في القاهره
اغلق الهاتف معاه واخبر عمار اللوا بعد تقديم اعتذاره علي طريقة اخذ الهاتف واتصل اللوا بالقوه القريبه منهم ثم اخبر ادهم ان امامهم فقط عشر دقائق ليصلو لهم
……..
الساعه عدت ياسعد يلا
نطقها الباشا وهو يخبر سعد ليذهب ويقوم بالعمليه لمليكة
سعد:ححاضر
دخل سعد اليها ووجد الثلاثه داخلين معه
سعد:لا لازم اكون لوحدي
الباشا:سعد انت مش في مستشفي اخلص بقا في ليلتك دي
وبالفعل نزع سعد ملابسها العلويه حتي بقيت فقط بقطعه واحده حتي تتبين بطنها امامه
مليكة:انت بتعمل ايييه
سعد:اششش اسكتي خالص واعطاها حقنه البنج حتي نامت
وبدا سعد واخذ المشرط ووضعه علي مكان الكليه وفتحه حتي تبقي له فقط اخذ الكليه من جسمها ولكن…………
ياتري هيحصلها ايه ؟ ادم هيلحقها ولالا؟
ابوها ايه اللي هيحصله؟
ادم هيعمل ايه لو دخل وشافها
بالمنظر دا ؟
رأيكم
روما علي✌🌼
بحبكم جداااااا عشان بتقدروني❤❤😍
35 ڤوت و30 كومنت ياحلوين❤🌼 ❤
رواية جحيم العشق البارت السادس والعشرون

ما مدى فائدة هذا المنشور؟

انقر على نجمة لتقييمه!

متوسط ​​تقييم 4 / 5. عدد الأصوات: 5

لا أصوات حتى الآن! كن أول من يقيم هذا المنشور.

As you found this post useful...

Follow us on social media!


Subscribe
نبّهني عن
guest
0 تعليقات
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x
Reel-Story © 2020 | Established in 2019 Privacy Policy I Terms & Conditions I Site map I Contact