/* */

رواية طبيبه هزت عرش قلبي الحلقة الثانية والعشرون

To report this post you need to login first.
3
(15)

 1,012 اجمالى المشاهدات,  2 اليوم

طبيبه هزت عرش قلبي 💜

خطف

زهره تفوق تلاقي نفسهااا محبوسه في اوضه وناايمه علي الارض
تتعدل
تقوم تقف
تروح عند باب الاوضه وتفضل تخبط :افتحولي عدنان
انتووو افتحولي
تقول اخرر جمله بزعيق
تحط اديهاا علي راسهااا
زهره بدموع : يااارب يااترا اناا فين
عدنان تعاالي اناا خايف
-*-* عند عدناان
يحس ب وجع في قلبه دموعه نزلت دور عليهاا في المكان كله
الامن بيدور معااه
وبيشوفوو كميرات المكان
طائف بعيااط : باابي اناا عاوز ماامي هياا اتاخرت كدا ليه
عدنان بيحاول يهدي نفسه يقول : متخاافش اناا معااك هجيب ماما هيا راحت مشوار وجاايه
ساالي تشيل طاائف وهياا بتعيط
الحارث : دا اخرر تسجيل ودا تسجيل الفديو قريب من الحمام
عدنان يبص ب تركيزز
يشوفهاا وهياا طالعه
وفجااه شخصين وشهم مش بااين من الكااب واحد يحط حاجه علي بقهااا ويغمي عليهااا يشلوهااا
وياخدوهااا علي بررا المكان
عدنان بنفعاال : دي مرراتي هاات التسجيل بتاااع بررا بسرعه
الحارث يشغله
يشوفه العربيه
عدنان يمسك ورقه وقلم ويااخد رقم العربيه
فون زهره يرن
يلاقي خاالد يرد
خاالد : زهره
عدنان : زهره اتخطفت
خاالد بصدمه : اي بتقول اي اتخطفت
عدنان : اناا جبت رقم العربيه مين ليه ايد في كداا
خاالد : قولي رقم العربيه كدا
عدنان : …….
خاالد بسرعه : اناا عارف مين
قاابلني عند …. بسرعه ياا عدنان لوو اتااخرناا هتموت
عدنان بصدمه : بتقول اي عشرر دقاايق وهكون عندك
ويقفل
ساالي : في اي
عدنان : بسرعه هوصلك انتي وطائف علي البيت عمي خاالد عارف مين خاطفهاا معندنااش وقت
ساالي : تمام
وتمشي معااه
عدنان يسوق بسرعه
ويعمل اتصاال ل صديقه عدنان : ادهم بسرعه عاوز انتاا و هااات معااك حد زهره مراتي اتخطفت و لوو اتااخرناا هيقتلوهاا
ادهم. بصدمه : مين هيقتلهاا وزهره لقيتهاا امتاا
عدنان : هحكيلك كل حااجه بعدين بسرعه تعاالي
ادهم : تمام
عدنان ينزل طائف وساالي
ويدخلوو
ينبه علي الحراس
عدنان : مفيش مخلووق يدخل هناا من غيرر علمي الحراس كلهم يطلعوو مش عاوز مكان مش متاامن
ويسوق العربيه بسرعه
يرن علي مازن
مازن : اي مجتش الشركه يعني
عدنان : قاابلني عند ….بسرعه زهره اتخطفت
ماازن بصدمه. : بتقول اي اناا جااي حالا
عدنان يقفل
ويوصل المكان
يلاقي خاالد واقف عند عربيته مستنيه ومعااه ليلي
+–*-*- عند خاالد
يخلص كلام معي عدنان
رانياا وليلي : في اي
خاالد : زهره اتخطفت عدنان بيدور عليهاا وميعرفش مين خطفهااا
قاالي رقم العربيه عمهااا الي خطفهااا
ليلي بصدمه : يااربي هيقتلهااا
خاالد : لازم اقاابل عدنان علشان نروح نجبهاا بسرعه ليلي ؛ اناا جاايه معااك
خاالد :بتقولي اي اناا نااقص اخدك انتي كماان مينفعش افرد حصلك حااجه
ليلي : لووو مروحتش معااك هروح لوحدي زهره اناا افديهاا ب حيااتي
خاالد ب استسلام : تمام يلا بسرعه مفيش وقت
تاخد فونهاا وتطلع وراه بسرعه
يركبو العربيه
ليلي : الحمدلله اني كنت لابسه وطاالعه لوو مكنتش لبسه مكنتش هتستنااني
خاالد : ياريتك مكنتيش لابسه
ويوصلوو المكاان
ينزلوو يقفوو شويه يلاقوو عربيه عدنان
عدنان ينزل ويروح عندهم. ويقول : ليلي انتي جيتي ليه
ليلي : هروح معااكم مقدرش اسيب زهره
عدنان بزعيق : بتهزري عمي خاالد انتاا عارف انناا مش رايحين نلعب
ليلي : اناا جيت معااه غصب عنه لوو مودتونيش معاكم هروح لوحدي بطريقتي
عدنان يحط ايده علي راسه ويقول :احنا مفيش وقت للكلام دا مين خاطفهاا
خاالد : عمهااا
عدنان يتصدم ويقول : حسيني
خاالد : اه لانناا رفعناا عليه قديه علشان ويحكيله سبب رجوع زهره الاسااسي
عدنان : يااربي
يبص يلاقي عربيه ماازن
و ادهم وصلوو الاتنين في نفس الوقت
مازن ينزل
وادهم و معااه 4 ظبااط
عدنان يحكلهم
ادهم : المطلوب دلوقتي نعرف المكاان
عدنان يحط ايده علي راسوو
فجااه فونه يرن
يرد
ويقفل ويقول : عرفت المكاان بسرعه يلا في ……
ادهم : مين قاالك
عدنان : ااسخص الي عينته يراقب زهره فضل وراهم ل حد م لقي المكان واتصل بياا
عدنان
ادهم انتاا هتروح انتاا و الي معااك في عربيتك
واناا ومازن وعمي خالد وليلي في عربيه
ادهم تماام
مازن بصدمه وزعيق : ليلي رايحه ليه مينفعش
ليلي بغضب : وانتاا ماالك هروح وهجيب زهره
مازن بزعيق ل اول مره يروح عندهاا ويقول : روحي ياا ليلي
ليلي ب عنااد وغضب : لاء
عدنان : اركبوو واخلصوو مش فاضيين للهبل دا
مازن ؛ تمام ويركب جنبه
وليلي ورا هياا وخاالد
-*-*-*-*-*-* عند زهره
تتعب من التخبيط علي الباب
تقعد تعبط وتتدعي انهم يلاقوهاا
فجااه الباب يتفتح
زهره بصدمه : عمي حسيني
يدخل ب ابتساامه الخبث : ازيك ياا بنت اخويااا
زهره بدموع وكره : عاوز مني اي مش كفاايه الي عملته فياا حرمتني من ابوياا وامي
حسيني ب شرر : ابوكي دايماا كان المفضل ل جدك و اكترر واحد معااه فلووس كان لازم يمووت
وخطتي انك تنجوزي محمود علشان اخد ورثك بس انتي رفضتي
وبعد دا كلووو بترفعي علياا قضيه هقتلك زاي ابوكي وامك
زهره ب استحقار وكره : عدنان هيقتلك
حسيني : مش هيعرف اناا هقتلك وههرب برا البلد اصلا
زهره : صدقني نهاايتك هتبقاا وحشه جددا
حسيني : مستنيهااا
يمسك المسدس و
ريحطه في وش زهره
يسمع صوت ضرب ناار بررا
و فجااه الباب اتفتح
ودخل عدنان و معااه ادهم و2 من الظبااط
زهره تجرري علي عدناان
عدنان ياخدهاا في حضنهاا
ويخبيهاا وراه بسرعه
-*-*-*
يوصل عدنان و البااقي علي المكاان
كان مستودع
يلاقي حراس
ينزل هوا وادهم والبااقي يبداو يضربوو ناار عليهم ويقتحموو المكاان
يدخلوو يلاقي حسيني حاطت المسدس في وش زهره
اول م يشوفووه
يبصله ب غضب شديد
يلاقي زهره جايه تجرري عنده
يحضنهاا يحس ان الدنياا هتقف
حسيني بكره : متفكرش ان كدا اللعبه خلصت
زهره تقف قدام عدنان وتقول : انتاا انتهيت هااخد حق امي وا ابوياا
الكل واقف مصدوم وخايف من الحركه الجايه
حسيني بشرر : مش هتلحقي
ويضرب ب النهاار
زهره تغمض عنيهاا
وفجااه تسمع صوووت جسه علي الارض
تبص ب صدمه وتقع جنبهااا
ادهم : اطلبو الاسعاااف بسرعه
بسرعه
مازن واقف مصدوم كاانه فقد النطق
يروح عند زهره
ويقعد جنبهاااا
زهره بتعيط ب هستريه
خاالد ييجي علي صوت ضرب النهاار
يتصدم
الظبااط يقبضوو علي حسيني
وفجااه يفلت منهم ويضرب نفسه ب الناار ويقول : مش هسبكم تااخدوني
و مااات و ربناا غضباان عنه ماات علشاان الفلووث والورث قتل اخووه. ومراته وكان عاوز يقتل بنت اخوه
الفلووس بتعمي كانت اخرته مش حلووه خاالص
خاالد بنبره كسرت قلووب الكل : بنتي
**-******************************
ستووب نكمل الحلقه الجاايه
mai mohamed
رواية طبيبه هزت عرش قلبي الحلقة الثالثة والعشرون

ما مدى فائدة هذا المنشور؟

انقر على نجمة لتقييمه!

متوسط ​​تقييم 3 / 5. عدد الأصوات: 15

لا أصوات حتى الآن! كن أول من يقيم هذا المنشور.

As you found this post useful...

Follow us on social media!


Subscribe
نبّهني عن
guest
1 تعليق
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
trackback

[…] رواية طبيبه هزت عرش قلبي الحلقة الثانية والعشرون […]

1
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x
Reel-Story © 2020 | Established in 2019 Privacy Policy I Terms & Conditions I Site map I Contact