ادب نسائي
رواية جحيم العشق البارت الثاني

وقت القراءة المقدر: 4 دقيقة (دقائق)
في مكان اخر بمدينة السادس من اكتوبر بڤيلا كبيره يغلب عليها الطابع الانوثي
ندي:يابنات انا جبت اندوومي ومش هأكل حد معايا اللي عايز يعمل لنفسه مش خدامتكم انا
نظروا كارما وسلمي الي بعضهم بخبث ثم
سلمي: حبي انا اصلا شبعانه مش عايزه آكل
كارما:وانا نفسي مش رايحه للاندومي اصلا متخافيش
نظرت لهم ندي وهي ترفع حاجبها باستنكار :لا والله طيب اما نشوف
انتهت من عمل الاندومي وسكبته في طبق كبير ثم جلست علي السفره وماان همت بوضع الملعقه الاولي في فمها الا انها وجدت سلمي وكارما امامها يأكلون معها حتي صاحت بهم بانهم كل مره يفعلون ذلك معها واخذو يمزحون كثيرا ووافقت ان يأكلو معها
ندي :انكل محمود اتصل بيا وبيسلم علينا وبيقولك ياسلمي قافله فونك لييه
سلمي:يالههوي بابا اتصل الفون كان فاصل شحن
ستوووب(ندي وكارما اخوات وندي بنت عمهم والديهم اضطروا للسفر لالمانيا لادارة شركاتهم ولكن ظلو البنات في مصر بسبب تعليمهم ولانهم لم يرجحو فكرة السفر فاقترحو اقامة سلمي معهم في الڤيلا )
ندي:يابنتي متخافيش كان بيسأل عادي
كارما :يلا ي بنات ننام عشان الاستاذه ندي عندك كلية الصبح وهندسة واللي منهااااايلا قومو بقااا
ضحكو البنات عليها وكل واحدة ذهبت لغرفتها لتنام استعدادا ليوم جديد باحداث جديده
……………….
في ڤيلا الشباب
ادم:انت حيوااان انت ازاي تتكلم عنها كدا
ادهم:تعرف لولا اني ساندها كنت دفنتك مكانك ياعمار
عمار بصدمة:انا اسف ي جماعه والله مقصدش انتو عارفين اني بهزر بس مين دي
ادهم:بنت خالتي
عمار:بنت خالتك اااااانا اسف ياادهم انا كنت بهزر والله وكمان اصل انت داخل وواخدها في حضنك وهي ماشاء الله وينظر لها :حاجه كدا من الاخر ويمد يده لها :انا عمار صاحب ابن خالتك دا عايشين واكلين نايمين شاربين مع بعض وكله فلوس حراام الحمد لله ويبوس يده بحركة سينيمائية
ولكن لا احد يضحك فيحمحم وايضا هي لم تمد يدها له فقط تنظر للفراغ وادم ينظر لعماار بحدة
يسحب عمار يده:هي مش بترد ليه هو في ايه وصحيح احم يعني بنت خالتك بتعمل ايه في ڤيلا فيها اربع شباب
ممكن نقعد الاول يعني لو معندكش ماانع يعني
يجلسو فهم ادهم بالكلام ولكن قاطعه دخول احمد وهو يغني فيذهل من هذه الفتاه الجالسه معهم وينظر لهم ببلاهه فيأمره ادهم بالجلوس حتي يتحدث معهم
قص عليهم ادم وادهم ماحدث معهم فانصدمو كثيرا
عماار:امممم طب والعمل هنعمل ايه دلوقتي وانت بتقول مقاطعينهم وهما كانو مقاطعين العيله كلها بقالهم كتير يعني محدش عارف ولا عنوان ولا رقم ليهم
ادهم:بالظبط كدا انا مش عارف اعمل ايه
لحظه صمت
احمد بسرعة:ادهمممم انت يابني غبي ولا متخلف ولا ايه نظامك
ادهم:متحترم نفسك ياعم انت في ايييه
احمد :يابني راحت عنك فين دي دا انت ظابط شرطه يعني تقدر بتليفون واحد تجيب الرقم والعنوان وتتصل بالناس دي عشان محدش يقلق عليها وتروح توصلها ليهم وتسألهم عن اللي حصل ليها
ادهم بصدمه:انا فعلا غبي راحت عن بالي فين دي انا
واخرج هاتفه وتحدث مع احد الاشخاص وبعد ساعه جاءة الرقم والعنوان
اتصل ادهم سريعا بالرقم الارضي ولم يرد احد كرر الاتصال اكثر من عشر مرات اتصل علي هاتف الاب ولم يرد احد ايضاا فاستغربو جميعا
ادهم وهو يمسك بذقنها بحنو:مليكه حبيبتي اهدي يابابا كده وقوليلي ايه اللي حصل عمل فيكي كده
ادم عيناه تكاد يخرج منها شرارا ولكنه تماسك ع الاقل حتي ليعرف مابها
مليكة:……..
ادهم:فاكره يامليكه لما وعدنا بعض مفيش واحد يخبي حاجه عن التاني شوفي انتي خلفتي بوعدك ازااي انا زعلان منك
مليكة:……….
زفر ادهم:ياروح قلبي قوليلي بس في ايه اللي حصل وسكت ادهم فجأه ثم تحدث بلهفه:مليكة خالتو جرالها حاجه او حد من البنات او عمو سمير
فاجأتة مليكة بردة فعلها حيث قامت ب………….رواية جحيم العشق البارت الثالث
5,542 اجمالى المشاهدات, 3 اليوم
No tags for this post.-
قصص الإثارة3 أشهر ago
رواية رغبه متوحشه (كامله)
-
قصص الإثارةشهرين ago
رواية بنت بمدرسة عيال اغنياء بقلم ماري جو
-
قصص حدثت بالفعلشهر واحد ago
رواية هنا فى الاعماق – بقلم مايا بلال
-
قصص متنوعةشهر واحد ago
حكاية ليلى واحمد وجارتى ابتسام
-
قصص الإثارةشهرين ago
رواية بنت فى ورطه بقلم كوكى سامح
-
ادب نسائي3 أشهر ago
تكملة رواية ظلام البدر +21 بقلم بتول
-
ادب نسائي3 أشهر ago
رواية ظلام البدر +21 بقلم بتول
-
ادب نسائي3 أشهر ago
قصة غرام اولاد الالفي بقلم سماء احمد
ياريت تشكرونا على المجهود فى نقل وكتابه الروايه لحضراتكم
Pingback: رواية جحيم العشق لروما على - The Reel Story - قصص وروايات عربية
Pingback: رواية جحيم العشق البارت الاول - Reel-Story - رييل ستورى