مارس 24, 2022
506 Views
0 0

رواية المتشردة والوسيم الفصل التاسع والاخير للكاتبه نهلة زغلول

Written by
0
(0)

وقت القراءة المقدر: 2 دقيقة (دقائق)

المتشردة والوسيم الفصل التاسع والاخير

في المساء

 

دخل جاسر غرفته
ورد :كنت عايز نقولي ايه
جاسر :بضحك دخلتي من الشباك مش كده
ورد :بكسفة اه
جاسر :وحشتيني

بعد شوية
ورد: حنعمل ايه في موضوع الصحفيبن
جاسر :مش مهم المهم انك جيتي
ورد: بفرحة بحبك
جاسر :انتي مش حتمثلي تاني عشان انا مقبلش ان مراتي تمثل
ورد؛: بفرحة مراتك
جاسر :ايوة مراتي احنا حنتجوز
ورد :بس انا قلت لنادر علي حقيقتي
جاسر :نادر ده تافه وميهمهوش غير انه يدمرني
ورد: هو بيكرهك كده ليه
جاسر :بسبب نرمين
ورد :مين نرمين دي
جاسر :نرمين دي كنا بنحب بعض وهمهها انه بيحبها وخدها مني زي ماكان عايز يعمل معاكي
ورد :المهم انا اخترت مين
جاسر :بحبك
ورد :بفرحة وانا كمان

عند مصطفي ومهجة
مصطفي: انا حسافر دي بعتالي كارت الفرح
مهجة: خليك انا كده حبقي لوحدي خليك معايا
مصطفي :انا مس حنفعك وحعذبك معايا
مهجة بكسفة ماشي يامصطفي سافر طالما ده حبريحك
مصطغي :حتوحشيني
مهجة :مع السلامة يامصطفي
بعد شوية خبط الباب رجع مصطفي
مهجة :انت مسافرتش ليه
مصطفي :عشان نقف جنب ورد وكمان حتجوزك

يوم الفرح
عند جبهان وجاسر
جيهان :اخير سلمت واعترفت انك بتحبها مبروك ياعريس
جاسر :انتي اللي ساعدتيني شكرا

بعد شوية نزلت ورد
جيهان: واو ايه الجمال ده
ورد :شكرا
جاسر :متجوز قمر
ورد: بكسفة بحبك

بعد شوية وصل مصطفي ومهجة
ورد :عقبالك
مهجة :بفرحة ياريت يحس
مصطفي: انا حشوف العريس
ورد :ماشي

مصطفي :مبروك ياعريس
جاسر: الله يبارك فيك
مصطفي :عايزك متزعلش مني
جاسر متقولش كده انا نسيت خلاص
مصطفي :شكرا

بعد شوية وصل نادر
نادر: مبروك ياعروسة مش تقولنا حقيقة العروسة عشان
يبقوا عارفين
جاسر :لوغلط اكتر من كده حتضرب
جاسر واشار للحراس
نادر :ماشي ياجاسر
ورد :بخوف حيفصحك
جاسر :متخافيش

بعد سنة
من جواز مصطفي ومهجة
مهجة : كان نفسي ورد تخلف بس سبحان الله ربنا رزقها بكل ده ومخلفتش واحنا تخلف
مصطفي :ربك مقسم الارزاق

عند ورد وجاسر
ورد انت من حقك انك تخلف
جاسر :ببكاء صحيح انا نفسي ابقي اب بس انا بحبك وعمري ماحسيبك
ورد بحبك اوي
جاسر :وانا كمان

انتهت ويهمني رأيكم في القصه

 1,655 اجمالى المشاهدات,  2 اليوم

ما مدى فائدة هذا المنشور؟

انقر على نجمة لتقييمه!

متوسط ​​تقييم 0 / 5. عدد الأصوات: 0

لا أصوات حتى الآن! كن أول من يقيم هذا المنشور.

As you found this post useful...

Follow us on social media!

Article Categories:
قصص حب · قصص طويلة
http://www.reel-story.com

عن الموقع ورسالتنا القصة والرواية هي فن من الفنون الإنسانية الرائعة التي تروي القصص الخيالية والواقعية من أجل العبرة والعظة والتعلّم منها دائماً، فهيا بنا سوياً لهذه الرحلة الرائعة في بحر الأدب العربى والتعرف أكثر على الروايات الشهيرة التي اخترناها. سواء كنا نحب أن نقرأها أو نسمعها ..أو نشاهدها، فنحن نحب القصص. منذ فجر التاريخ عندما كان البشر يتجمعون حول النيران، إلى عصر النتفلكس، نحن نحب القصص.. قد يبدو الأمر مجرد تسلية وتزجية للوقت، لكن أي شيء منتشر إنسانيا لهذه الدرجة، وعبر التاريخ، لا بد أن يرتبط بشيء أكثر جوهرية من مجرد التسلية

Comments to رواية المتشردة والوسيم الفصل التاسع والاخير للكاتبه نهلة زغلول

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني.

The maximum upload file size: 512 ميغابايت. You can upload: image, audio, video, document, text, other. Links to YouTube, Facebook, Twitter and other services inserted in the comment text will be automatically embedded. Drop file here

Reel-Story © 2022 | Established in 2019 Privacy Policy I Terms & Conditions I Advertise I Contact