Connect with us

قصص حب

رواية المتشردة والوسيم الفصل الثالث للكاتبه نهلة زغلول

Published

on

0
(0)

وقت القراءة المقدر: 3 دقيقة (دقائق)

#المتشردة_والوسيم 😱😍❤️
#الفصل الثالث 😱😍❤️
دخل: جاسر غرفة ورد وجلس علي السرير
ورد :بتعمل ايه في اوضتي
جاسر: بفرحة انتي جيتي
ورد :کنت هنا بتعمل اية ها واقتربت منه
جاسر :وادار وجهه الناحية الاخري وابتعد عنها انتي رجعتي يعني
ورد : لوعايزني امشي حمشي
جاسر: بحزن لا
ورد :بفرحة انا هنا رجعت تاني
جاسر :انا حسيبک تنامي
ورد : طيب

في صباح اليوم التالي
جاسر :في تصوىر النهاردة
ورد: بس انا
جاسر هشش انا حدربک
ورد :حروح استعد والبس
جاسر :تمام

وصل کلا من جاسر وورد علي التصوير
نادر : کنت مخبي الحاجات الحلوة دي عننا فين
جاسر بغيظ اهي حتمثل معاک
ورد شکرا

Advertisement

بعد ساعات من التصوير
نادر : انتي خايفة لية
ورد :تمام
جاسر: اف واشعل سيجارة حنعيد تاني
جاسر: انسة ورد معلش ممکن ترکزي شوية
ورد: بخوف حاضر

بعد ساعة
جاسر: خلاص اليوم خلص د انتي مش مرکزة لية وترکها وذهب واشعل سيجارة
ورد: اف
نادر :انا ممکن اوصلک
ورد : استاذ جاسر فين
نادر : تلاقي مضايق دلؤتي عشان التصوير
ممکن تلاقي في سهران مع واحدة
ورد: بغيرة اه

في الملهي الليلي
جاسر :بعد ان اکتفي من الشرب
ناهد بقالک کتير مجتش شکلک مخنوق
جاسر :اوي
ناهد: وشکلک کمان بتحب وغيران ومولع
جاسر :طول عمرک بتفهميني من عينيا من غير واتکلم
ناهد :طبعا

في منزل جاسر
ورد: هو مجاش لية لحد دلؤتي
رجع جاسر علي المنزل متاخرا
ورد :کنت فين
جاسر وهو سکران وانتي مالک
ورد :انا اسفة وترکته فمسکها من ذراعها
جاسر :کنتي بتعملي ايه مع نادر
ورد وانت مالک
جاسر انتي لسة زي ماانتي متغيرتيش وعايزة تتروضي
ورد :سبني
جاسر: اسف وترک يدها

في صباح اليوم التالي
ورد :بفرحة انا صورتي علي غلاف المجلة
منيرة :مبروک ياحبيبتي
جاسر: مبروک انا نازل
منيرة: انتي عملتي اية
ورد :روحت التصوير وصورت مشهد مع نادر
منيرة :ده غيران
ورد :بفرحة بجد

Advertisement

وذهبت علي غرفتها وهي سعيدة
ورد :معقول يكون بيحبني

رجع جاسر علي البيت ودخل غرفة ورد
جاسر وجلس علي السرير ووضع يده علي وجههاثم خرج ورد :ضحکت واغمضت عينيھا ونامت

في صباح اليوم التالي
في مکان التصوير
جاسر: في بوسة وحضن حنلغيھم
نادر :ليه
جاسر: لم يرد علية

جاسر حنبدايلا
ورد :وتعمدت اعادة التصوير اکتر من مرة
جاسر :ورد مالک في اية
ورد :تعالي انت دربني علي المشهد
نادر :بغيظ انا حدربک
ورد :استاذ جاسر حيدربني
جاسر : لا
ورد :بحزن لية
جاسر : يلاعشان الوقت

بعد ساعة من التصوير
جاسر: کنتي هايلة تمام اوي
نادر: برافو

Advertisement

في بيت جاسر
ورد :بلؤم کان في بوسه وحضن لغيتهم لية
جاسر: عايزة تتباسي
ورد :بکسفة وترکته فاامسکها من معصم يديھا

رواية المتشردة والوسيم الفصل الرابع للكاتبه نهلة زغلول

 2,627 اجمالى المشاهدات,  3 اليوم

ما مدى فائدة هذا المنشور؟

انقر على نجمة لتقييمه!

متوسط ​​تقييم 0 / 5. عدد الأصوات: 0

Advertisement

لا أصوات حتى الآن! كن أول من يقيم هذا المنشور.

As you found this post useful…

Follow us on social media!

Advertisement
Advertisement https://reelpdf.com/click/do.php?imgf=167189139225871.gif
1 Comment

1 Comment

  1. ياريت تشكرونا على المجهود فى نقل وكتابه الروايه لحضراتكم

    Reel-Story Note

  2. Pingback: رواية المتشردة والوسيم الفصل الثاني للكاتبه نهلة زغلول - The Reel Story‎ - قصص وروايات عربية

Leave a Reply

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني.

The maximum upload file size: 128 ميغابايت. You can upload: image, audio, video, document, text, other. Links to YouTube, Facebook, Twitter and other services inserted in the comment text will be automatically embedded. Drop file here

قصص حدثت بالفعلساعتين ago

رواية القدر كامله

PDF كتب و روايات عربية بصيغه3 ساعات ago

جميع روايات الكاتبه ريحانه الجنة

قصص الإثارة4 ساعات ago

رواية خونت زوجي كاملة بقلم دوداا حوده

قصص الإثارة5 ساعات ago

رواية جحيمى الابدى البارت 15 بقلم nour rafat #

قصة في صوره6 ساعات ago

أفضل صورة لعام 1967 عاملين يعملان بالمحولات الكهربائيه

روايات مصرية7 ساعات ago

رواية عذراء بلا رحم الجزء الاخير بقلم كوكى سامح #11

قصص رعب8 ساعات ago

الفتاة التي قتلها الجن.. أناليس ميشيل

قصص رعب9 ساعات ago

عفريت أخي قصة رعب مخيفة باللهجة المصرية

أشعار وخواطر10 ساعات ago

كلمات اغنية استعيذوا حمزة نمرة

PDF كتب و روايات عربية بصيغه10 ساعات ago

تحميل كتاب شمس المعارف الكبرى – أحمد بن علي البوني PDF

PDF كتب و روايات عربية بصيغه11 ساعة ago

رواية حبيبتي المجنونه بقلم رحمة عبده

قصص رعب11 ساعة ago

قصة اختفاء

روايات مصرية13 ساعة ago

رواية عذراء بلا رحم الجزء العاشر بقلم كوكى سامح #10

روايات مصرية14 ساعة ago

رواية عذراء بلا رحم الجزء التاسع بقلم كوكى سامح #9

قصص اسلامية15 ساعة ago

رواية ملتزمة تزوجت رجل اعمال كاملة

قصص الإثارة4 أسابيع ago

رواية رغبه متوحشه (كامله)

قصص الإثارةأسبوعين ago

رواية بنت بمدرسة عيال اغنياء بقلم ماري جو

قصص حدثت بالفعل5 أشهر ago

رواية هنا فى الاعماق – بقلم مايا بلال

قصص متنوعة5 أشهر ago

حكاية ليلى واحمد وجارتى ابتسام

قصص الإثارة5 أشهر ago

رواية بنت فى ورطه بقلم كوكى سامح

ادب نسائي4 أسابيع ago

تكملة رواية ظلام البدر +21 بقلم بتول

ادب نسائي4 أسابيع ago

رواية ظلام البدر +21 بقلم بتول

ادب نسائي4 أسابيع ago

قصة غرام اولاد الالفي بقلم سماء احمد

قصص الإثارةأسبوع واحد ago

حكايتي مع ابو زوجى السافل وما فعلت به

قصص متنوعةأسبوعين ago

عايشة عند اخويا ومراتو بلقمتى ويارتني بلاقي اللقمه

روايات مصرية4 أسابيع ago

قصة انا وحمايا بقلم كوكي سامح

قصص الإثارةأسبوع واحد ago

قصة حماتي وزوجتي الحامل +18 للكبار فقط

روايات مصرية4 أسابيع ago

قصة حماتي كامله للكاتبه ايمي رجب

فضفضة رييل ستورى5 أشهر ago

ديوثـة على زوجـي

روايات مصرية3 أسابيع ago

رواية كبرياء عاشقة بقلم هدير نور(كاملة)

Facebook

Advertisement

Trending-ترندينغ