Reel Story
@REELSTORYCOM
banner
فبراير 27, 2020
222 Views
0 0

رواية طبيبه هزت عرش قلبي الحلقة الثامنة عشر

Written by
3.3
(17)

 2,306 اجمالى المشاهدات,  2 اليوم

وقت القراءة المقدر: 3 دقيقة (دقائق)

طبيبه هزت عرش قلبي 💜

اشتياااق

زهره تتصدم جددا وتقول : اي انتااا مش بتكذب صح
عدنان بصدق : لاء ولهي مث بكدب اناا ثوفته حتي اثاالي الداده و قال ليهاا ثبيه يلعب معاايه ثويه و قعدت وثبتني معااه وعاالفه ثوفت مين تااني عموو مازن كان معااه ولعبناا معي بعض و اتثورناا اناا بحب بابا جدا
حتي قالي انه بيحبني
ويحكلهاا كل حاجه
زهره عيونهاا بتدمع وقلبهاا بيوجعهاا ويدق جامد وحشهاا كان نفسهاا تشوفه
زهره : طب هوا كويس كان شكله عامل ازاي
طائف : زاي الثوره ب الظبط
زهره : طيب
يلا بقاا علشان تغيرر وتناام
وتغيرر ليه وبعدين ل نفسهااا وتناام وهوا في حضنهاا زاي عادتهم
-*-*– عند عدنان
يوصلوو الاوتيل
ويغيرو
ويناام كل واخد فيهم في اوضته
عدنان بيفكرر في طائف
يقول : يارب ليه حاسس ب الشعور الغريب دا للدرجه دي حبيته محصلتش معاايه قبل كدا
ويناام وهوا بيفكرر
-*-*-** تاني يوم
زهره تروح الشركه وتسيب طائف معي الداده
و تحكي ل ليلي وهياا منهاره
زهره : تخيلي كان شك ولا عرف كان هيااخده
اناا خايفه ياخده مني دا اناا امووت
ليلي تحضنهاا : اهدي مش هيعمل كدا اهدي بس
زهره : هديت
ليلي ؛ متخافيش هنشوف حل اهدي بس
زهره بهدوء : حاضرر
ليلي : اي رايك ننزل نتمشي ونشرب اي حاجه علشان تفكي
زهره طيب
ليلي بتحاول تضحكهاا : يلا بقاا ياا دكتوره زهره
زهره بحزن : دكتوره هههه حققت حلمي ومشتغلت دكتوره الدكتوره بقت مصممه ازايااء
ليلي : هنرجع وكل حاجه هنرجعهاا زاي م هيااا تمام
زهره ؛ يارب
وينزلوو
يروحو كافيه يشربوو قهوه
-*-*-*- عند عدنان
يجهزو شنطهم
و يحطوهاا في العربيه
مازن : لسه ساعه وراسي هتنفجرر
عدنان : وانااا اي رايك نروح نشرب قهوه ونطلع علي المطاار مازن : فل يلا
ويتحركوو
يوصلوو كافيه يقعدو علي تربيظه
ويطلبوو قهوه
-*-* عند زهره
قاعده وسرحاانه
ليلي : فكي بقاا واشربي القهوه علشان نخلص
زهره : تمام
تشرب
ليلي : زهره بطلي سرحان بقاا
زهره عيونهاا تدمع : حاضرر
هقوم اغسل وشي
ليلي بانهيده : قومي
وتقوم تشوفه قاااعد وسرحاان
زهره تتصدم وتقعد بسرعه وتقوم : عدنان عدناان هنااا
ليلي تبص تشوفه هوا و ماازن
تدور وشهاا بسرعه
زهره تحط المنيوو علي وشهااا وتقول : قلبي هيقف خلاص
ليلي بخوف : اهدي بس هنلاقي حل
زهره بتسرق نظرات عليه تقول : يارب يمشي مش هقدر اواجهه دلوقتي
وتلاقيه قاام
-*-*** عند عدنان
يشربوو القهوه
مازن : يلا علشان منتااخرش
عدنان : يلا
ويقوموو
يدفعوو الحساب ويطلعوو يركبو عربيتهم
ويبص علي الكافيه نظره سريعه و يتحرك مازن
-*-*- زهره
تقوم وعيونهاا مدمعه وتقول : يلا نمشي
ليلي : يلا
ويمشوووو
********************************
ستووووب نكمل الحلقه الجاايه
#mai mohamed
رواية طبيبه هزت عرش قلبي الحلقة التاسعة عشر

ما مدى فائدة هذا المنشور؟

انقر على نجمة لتقييمه!

متوسط ​​تقييم 3.3 / 5. عدد الأصوات: 17

لا أصوات حتى الآن! كن أول من يقيم هذا المنشور.

As you found this post useful...

Follow us on social media!

Article Tags:
banner
http://www.reel-story.com

عن الموقع ورسالتنا القصة والرواية هي فن من الفنون الإنسانية الرائعة التي تروي القصص الخيالية والواقعية من أجل العبرة والعظة والتعلّم منها دائماً، فهيا بنا سوياً لهذه الرحلة الرائعة في بحر الأدب العربى والتعرف أكثر على الروايات الشهيرة التي اخترناها. سواء كنا نحب أن نقرأها أو نسمعها ..أو نشاهدها، فنحن نحب القصص. منذ فجر التاريخ عندما كان البشر يتجمعون حول النيران، إلى عصر النتفلكس، نحن نحب القصص.. قد يبدو الأمر مجرد تسلية وتزجية للوقت، لكن أي شيء منتشر إنسانيا لهذه الدرجة، وعبر التاريخ، لا بد أن يرتبط بشيء أكثر جوهرية من مجرد التسلية

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني.

The maximum upload file size: 512 ميغابايت. You can upload: image, audio, video, document, text, other. Links to YouTube, Facebook, Twitter and other services inserted in the comment text will be automatically embedded. Drop file here

Reel-Story © 2020 | Established in 2019 Privacy Policy I Terms & Conditions I Advertise I Contact