/* */

رواية جحيم العشق البارت السابع عشر

To report this post you need to login first.
3.3
(3)

 237 اجمالى المشاهدات,  2 اليوم

رواية جحيم العشق

البارت السابع عشر

كاد ان يرد عليه ولكن ناداه نادر فذهب وهو يشاور لادم بمعني اشوفك المره الجايه
ذهب ادم وخرج من الكلية بغضب استغربو اصدقاءه كثيرا
عمار:ادم في حاجه مالك متعصب ليه
ادم بغضب:مفيش حاجه ياعمار بعدين
وذهبو وااوصلو البنات الي كليتهم وذهبو بعدها الي العمل دخل ادم شركته وجميع العيون متعلقه بهذا الوسيم المثير الجذاب ولكنه كالعادة لا يبالي باحد
دخل الي مكتبه وجلس وهو يفكر بشرود من يكون هذا الشخص الذي اتصل بمليكة في يوم عقد القرآن من هو هل من الممكن يكون احد اعداء ادم ام يكون تابع لوالدها الذي بحثو عنه في كل مكان ولكن لم يستطيعو الوصول اليه ياالهي عقلي سينفجر من التفكير هل من الممكن ان يكون شخص يعاكس فقط من الشباب الذين يعد الاتصال بالناس ومضايقتهم وخاصة البنات هوايتهم المفضله نعم من الممكن اذا لم يتحدث مرة اخري اذا هو بالفعل مجرد شاب يعاكسها توقف كيف يمكن ان يكون مجرد شخص يعاكسها وهو يعرف اسمها ويعرفه ايضا
زفر ادم بغضب:استغفر الله العظيم دماغي هتنفجر من كتر التفكير
اتصل به ادهم فرد عليه ادم بلهفه:هاا عرفت هو مين
ادهم:لا ياادم الرقم مش متسجل في الشركة
ادم بغضب :ازاي يعني مش متسجل ياادهم
ادهم بغضب مماثل:مش متسجل زي الناس ياادم هيكون ازاي بص عايزك تهدي عشان الموضوع شكله كبير وعايز هدوء بلاش تهور ياادم
زفر ادم واغلق الاتصال معه ثم دخلت السكرتيره لتعطيه بعض المشاريع ليدرسها حتي جاء معاد خروج مليكة فخرج وذهب اليها
……
في كلية الحقوق
ندي:اوووف هما اتاخرو كدا ليه يارب يتنيلو بقا عشان نمشي
…….:ياانسه
ندي وقد التفتت له:افندم
….:انا جاسر ممكن اتعرف بيكي
ندي:اسفه مبتعرفش وتركته وابتعدت
جاس وقد اقترب مره اخري:ليه والله دا انا حتي محترم وقصدي شريف
ندي بقوة وغضب:ولا محترم ولا مش محترم انا مال اهلي بيك اصلا ممكن تبعد عني عشان كدا مينفعش واوعي تقف معايا تاني
جاسر:انتي بتتكلمي كدا ليه انتي فاكره نفسك مين انتي عشان تتكلمي مع جاسر الشبراوي بالطريقه دي
ندي بغضب :انت بني ا….
ولكن قاطعها صوت:ماخلاص ننوس عين ماما قالتلك مش عايزه اتعرف ولا هي عافيه
جاسر :وانت مين ياروح امك عشان تتكلم بالنيابه عنها ولا انتي عامله علينا محترمه وانتي اصلا مقضياها
ادهم بغضب وقد لكمه بشده:لسانك الزفر دا ميخاطبهاش تاني والا قسما بالله لهوريك انا ممكن اعمل فيك ايه مش هيكفيني فيك حبس كام سنه تتربي فيهم ثم جذب ندي وخرج من الكلية وقال بغضب:ممكن افهم اتنيلتي وخلصتي واقفه ليه
ندي بخوف وهي علي وشك البكاء:ككنت مستنيه كارما وسلمي
ادهم بغضب:مستنياهم لييه هاا وبعدين متنيله ومستنياهم كل دا ليه متصلتيش بيهم ليه بدل ماانتي واقفه كدا
ندي وقد شرعت بالبكاء:اتصلت بكارما فونها مغلق واتصلت بسلمي كنسلت عليا
ادهم واخذ يهدئ نفسه من اجلها:طيب خلاص متعيطيش انا اسف اني اتعصبت عليكي بس الحيوان دا فورلي دمي
ندي بخجل وسط بكاائها:خلاص مفيش مشاكل وششكرا انك وقفت معايا
واثناء وقوفهم اتت كارما وسلمي ركضا اليها من بعد مارأو منظرها من الرصيف المقابل
كارما وهي تنهج:ندي ايه ياحبيبتي ايه اللي حصل معيطه ليه
ادهم وهو يحاول التماسك كتي لا يضرب الاثنتين :هو انتو مجيتوش بسرعه ليه لا وكمان مبتردوش علي زفت موبايلاتكم ليه هاا
كارما باستغراب :انا والله الفون فصل مني بس في ايه
سلمي:وانا لما ندي اتصلت كنا خارجين عشان كدا كنسلت عليها ليه كل دا
روت لهم ندي ما حدث فاعتذرو لها بشده وشكروا ادهم تلي مافعله حتي وصل عمار وادم بعدما احضر مليكة من كليتها واحمد وركبو وذهبو الي البيت
ادم :عملتي ايه انهارده
مليكة:حضرت المحاضرات ومخرجتش من المدرج زي ماقولتلي بس اتعرفت علي بنت عسل اوي ياادم
ادم محاولا التماسك لانه طلب منها الا تتعرف علي اي احد حتي لو كانت فتاه:بنت مين احكيلي
مليكة :بص ياسيدي …
فلاش باك##
اثناء جلوس مليكة في المدرج …….:هاي انا دينا وانتي
مليكة:انا مليكة
دينا:واو اسمك جميل يامليكة
مليكة بخجل:ميرسي ربنا يخليكي
دينا بضحكه:انتي رقيقه اوي قوليلي انتي تعرفي حد هنا ولا لا
مليكة:لا معرفش حد خالص
دينا :وانا اعرف ناس هنا بس معرفة سطحيه بس اوكي ايه رايك من انهاردة نبقي اصحاب
مليكة بابتسامه:اكيد
دينا وقد شردت قليلا:انتي منين يامليكة او ساكنه فين احكيلي عنك
مليكة وقد استغربت من شرودها ثم لهفتها :انا ساكنه في……
قاطعهم دخول الدكتور فصمتت مليكة وهي تهمس لدينا :بعدين
فصمتت دينا مجبره وهي بداخلها تريد ان تقتل هذا الدكتور
باك##
ادم بهدوء:طب ومعرفتيهاش بعد المحاضره انتي ساكنه فين
مليكة:لا ماانت جيت واستعجلتني فملحقتش هي اصرت عليا اني اعرفها عليك بس انا قولتلها بعدين عشان اقولك الاول
ادم بشرود:اوعي
مليكة:مش فاهمه اوعي ايه
ادم بقوة :اوعي يامليكة تقوليلها انتي ساكنه فين واوعي تديها رقم تليفونك وملكيش دعوه بيها تاني
مليكة:لييه ياادم دي باين عليها طيبه اوي
ادم:والله انتي اللي طيبه اعملي اللي قولتلك عليه من غير مناقشه وانا هدور وراها لو لقيتها نضيفه هبقي اقولك ياستي وساعتها لو حبيتي تجيبيها البيت مش هعترض😂
مليكة بتذمر:طيب😔
ادم:زعلانه😎
مليكة:لا وانت بتعمل حاجه تزعل😒
ادم:متبصليش كدا بس عشان بخاف😏😂
مليكة:ادم بطل استفزاز😡
ادم:والنبي اسمي طالع منك زي العسل قوليه كدا تاني😉
مليكة بخجل:ادم بس بقا😊
ادم:احبك يافراوله😍
صمتت مليكة بخجل وهي شديده الفرح والسعاده
وصلو جميعهم الي الڤيلتين
في غرفة ادم ومليكة
مليكة:يالهوي انا هموت وانام
ادم:وانا كمان والله مش قادر اليوم كان متعب اوي
مليكة طب يلا اد….
قاطعها رنين هاتفها نظرت وجدته رقم غريب
ادم وهو ينظر لها بقوه:ردي
مليكة بخوف:لا خايفه
ادم:متخافيش انا جنبك يامليكتي ردي ياحبيبتي
ودت مليكة وفتحت الاسبيكر
مليكة:الو
……:احلي الو سمعتها في حياتي والله
ادم بغضب يشير لها ان تكمل
مليكة:مين معايا
………:لحقتي تنسيني يامزه انا اللي باركتلك يوم كتب الكتاب
مليكة :انت مين وعايز مني ايه
….:انا مين دي هتعرفيها قريب اوي انما عايز ايه فانا قولت لجوزك انا عايز ايه هي ليله واحده ومتخافيش هرضيكي بالفلوس اصلك بصرااحة اووف تستاهلي ملايين ومليارات كمان ياخسارتك في الجواز
طفح الكيل بادم وجذب منها الهاتف:ماهو انت لو رااجل تتكلم مع الراجل وتقولي انت عايز وانت مين اصلا وتعرفها منين مش تستخبي ورا تليفونك ياابن ال……
الشخص بضحكة مستفزه:ادم باشا شرفت اخيرااا اكيد قضيت ليلة دمار ياخساره كان نفسي اكون اول واحد بس للاسف سبقتني بس ملحوقة نبقي نجرب حاجات جديده
وهنا مليكة كانت تبكي بشده وهي استمع لادم الذي ولاول مره سمعته يسب بهذه الشتائم حتي اقتربو علي نهاية المكالمة
ادم:هجيبك حتي لو من تحت الارض هخليك تتمني ترجع بطن امك تاني
الشخص بضحكة :ههههههههههههههههههه مش هتقدر وانا مش هخليك تجيبني بالعكس دا انا اللي هجيلك وانت مش هتعرفني او بجيلك اصلا الله اعلم ثم صمت قليلا….واكمل :نتقابل قريب ياادم باشا
واغلق المكالمه
ادم وقد اسودت الدنيا امامه من الغضب خرج من غرفته :ادهممممم عمماااااار احممممد
خرجو ثلاثتهم مفزوعين من صوته
ادهم:ايه يابني بتزعق كدا ليه
ادم بصوت عالي سمعه البنات ايضا:ال……. اتصل تاني الواد دا هو اللي زن علي خراب عيشت اهله
عمار بغضب:ايه اللي حصل وكلمكم قالكم ايه
ادهم:قال ايه ابن ال…… ده
ادم بغضب وشراسة:اتصل من شويه و….حكي لهم ماحدث
ادهم :هيتجاب والله العظيم لهيتجاب وساعتها هيعرف ان الداخليه مبتهزرش
عمار:المفروض نراقب مليكة والاماكن اللي بتروحها عشان ممكن يتعرضلها
ادم:محدش يقدر يعملها حاجه طول مانا موجود
عمار:بس…. ولكن قاطعه صوت بكاء
سمع ادم صوتها الباكي وهي تنزل علي السلم لينظر اليها وينصدم……
ياتري مين اللي بيكلم مليكة في الفون وعايز منها ايه؟
الثنائيات في روايتنا هل هيكملو مع بعض ولا الفراق هيكون نصيب البعض منهم ؟
اهل ادم لما يعرفو بزواجه من مليكة هيعملو ايه؟
كل دا تابعوه في رواية جحيم العشق يوميا عدا الجمعه
روما علي ❤
10 ڤوت عشان انزل البارت اللي بعده بكره😎
المهم رأيكم🌼
رواية جحيم العشق البارت الثامن عشر

ما مدى فائدة هذا المنشور؟

انقر على نجمة لتقييمه!

متوسط ​​تقييم 3.3 / 5. عدد الأصوات: 3

لا أصوات حتى الآن! كن أول من يقيم هذا المنشور.

As you found this post useful...

Follow us on social media!


Subscribe
نبّهني عن
guest
1 تعليق
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
trackback

[…] رواية جحيم العشق البارت السابع عشر […]

1
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x
Reel-Story © 2020 | Established in 2019 Privacy Policy I Terms & Conditions I Site map I Contact