/* */

رواية طبيبه هزت عرش قلبي الحلقة السابعة عشر

To report this post you need to login first.
3
(14)

 1,264 اجمالى المشاهدات,  1 اليوم

طبيبه هزت عرش قلبي 💜

اللقاء الاول

في مطاار دبي
ينزل بطلناا بكل هيبه
ومازن صديقه معااه
مازن : العربيه اهي يلا
عدنان : تمام هنوقع العقد النهارده وبكرا نمشي تمام
مازن بتنهيده : تمام
ويركبوو العربيه
بعد مده يوصلو اوتيل
ويطلعوو علي جناح
مازن : هنستريح و هنقابل الوفد في مطعم هنااا نص ساعه ونروح
عدنان : طيب هاخد شاور
ويدخل الحمام
بعد شويه يلبسوو ويغيرو
وينزلووو
يركبوو العربيه ويتوجهوو علي المطعم
-*-*-*-*-*-*–*-*
عند زهره
في الحديقه هياا و ليلي و الداده و طائف وخالد
طايف بيضحك ويلعب ويروح عند زهره
زهره بضحكه : انتي فرحاان
طائف : فرحان كتيرررررر
زهره : اهم حاجه عندي فرحتك دي
طائف : هفلح اكترر لما اثوف بابي
زهره : هتشوفه احناا اخرر الاسبوع وهنروح مصرر ليه
طائف : هنفاجئ بابي
زهره : اهااا
طايف : عني بابي ميعلفشي اني هروح ليه
زهره : لاء مشفكشي قبل كدا اصلا
طائف : طيب اناا هلوح اكمل لعب
يلا ياا داده
الداده بضحك : يلا ياا طائف
وتقول ل زهره
هخدو امشيه في الحديقه تمام
زهره : تمام
ويمشووو
-*-*-*-*- عند عدنان
يخلصوو الصفقه
ويطلع هوا و مازن من المطعم
ماازن : فيه حديقه قريبه اي رايك نروح نشم هووا
طائف : يلا
ويروحوو
بعد شويه يوصلوو
يقعدوو
مازن يلاقي عدنان سرحان يقول : فكك بقاا ياعم هروح اجيب ببسي ليناا وهاجي
ويمشي
عدنان باصص وسرحان في النااس
يشد انتباهه طفل بيجرري ويلعب باين عليه الفرحه وحركاته كانت بتضحك و امراه في ال47 من عمرهاا بتجري وراه
الطفل ملامحه كانت بريئه عيونه تشد اي حد
يقرب عنده وهوا بيجرري ويخبط في عدنان
طائف بطفوله : ياااالله كنت هقع علي وثي
اثف
ويبص ل وش عدنان
ويتصدم
عدنان بيضحك علي كلامه ويقول : انتاا شكلك مصررري بس اي طريقه الكلام دي
طائف مصدوم ويقول في نفسه : معرفنيث زاي م مامي قالتلي مث هقول ليه لماا نروح مصر هفاجئه
عدنان : انتاا كويس
طائف : اهاا اناا كويث خالث
عدنان يضحك علي طريقه كلامه
ويشيله علي رجليه
طائف عيونه تدمع ويحضنه
عدنان يتصدم ويستغرب من الطفل الي اخد عقله وقلبه
حضنه هوا كمان
كان حااسس بحاجه غريبه حس انه مش عاوز يبعده عن حضنه
طائف يمسح دموعه
يلاقي الداده جت : اسفه ل حضرتك طائف تعاالا معاايه
عدنان يبص ليه ويفتكرر الاسم يبتسم في نفسه ويقول نفسم الاسم ويقول : ممكن تسبيه شويه احناا قامك اهوو ابنك حبيته جدا سبيه شويه
الداده بابتسامه : تمام اناا قاعده قدامكم شكلك مصري
عدنان : اهاا وانتي كمان
الداده : اه مصريه
وتمشي
عدنان يبص ل طائف ويقول : اسمك عدنان تعرف اناا بحب الاسم دا جدا اسم ابني
ويقولهاا ب حزن
طائف بحب : فين ابنك
عدنان : مش هنااا ابني معي امه بعيددد
طائف ب ابتسامه : متزعلث هييجي ليك انتاا بتحبه
عدنان يبوس طائف ويقول : جددا
وبحبك انتاا كمان
طائف : واناا بحبك
مازن ييجي
يشوف عدنان شايل طفل
وشبهه جامد نفس العيون وشويه ملامح فيه تشابه كبيرر
مازن بتساؤل : مين دا
عدنان : دا طائف اتصاحبت عليه
مازن بابتسامه وحب يسلم علي طائف ويقول : اناا مازن تشرفت بمعرفتك
طائف يقول في نفسه دا عموو مازن : الثرف لياا
مازن بصحك : مين دا لغه اي دي
عدنان : كلامه جميل
ويضحك
مازن يضحك ويقول : بس شبهك جددا ياا عدنان عندكم نفس العيون الغريبه
عدنان يبص ليه ويقول : بجد
مازن : اهاا جدا
يبصوله
طائف يبتسم ليهم
مازن اناا جبت 2 ببسي بس جبت سندوتشاات ليناا و الحمد لله اني زودت علشان الاستاذ طائف
طائف : ثكرا مث عاوز
عدنان بحب : لاء كدا هزعل منك لازم تاكل معانا
طائف بسرعه : لاء لاء مث تزحل مني هاكل خلاص
مازن : شاطررر يابطل
ويضحكوو
-*-**** عند زهره
قاعده
خالد : فاضل 3 اياام ونرجع مصرر
قدمت ورق ودلايل يسبتوو ان عمك هوا الي قتل ابوكي
والجلسه اول م ننزل هيتبعت ليه الاشعاار
و هنتقابل في المحاكم
كل حاجه معاناا متخافيش هنجيب حق ابوكي وامك
زهره بتنهيده : تمام
-*-*-*-*** يعدي ساعتين
الداده تقوم تروح عند عدنان ومازن
كانوو بيلعبوو كوره هماا و طائف الصغيررر
قدو وقت جميل كله ضحك ولعب
مازن اشتري الكوره علشان يتسلوو
عدنان بيخلي طائف يكسب كل شويه
طائف بفرحه : كثبت تااني عموو مازن خسرر يس
مازن بضحك وصدمه مصطنعه : دا ظلم مش لاعب تااني
عدنان : انتاا علي طول خسران كدا مفيش غيرر طائف الي بيعرف يلعب بس
مازن : اه
الداده تيجي : معلش استاذنكم يلا يااطائف اتاخرناا
عدنان حزن جدا ومازن كمان
طائف يزعل وبعدين يقول ل نفسه كلها 3 اياام و ماما هتوديني ليه مث هزعل
يحضن مازن
مازن يبوسه ويحضنه جامد
ويحضن عدنان
عدنان يحضنه جامد ويقول : هتوحشني خليك فاكرني تمام
طائف : طبعاا هفضل فاكرك
مازن : طب يلا ناخد صوره قبل م تمشي
ويشيله ويتصورو
عدنان : واناا كمان
يتصور معااه
وبعدين الداده تاخدو من اديه
ويفضل يعمل ليهم باااي ب اديه
وهماا كمان
لحد م يختفي
مازن بحزن : مكنتش عوزه يمشي اتعلقت بيه الوقت البسيط دا
عدنان وكان روحه انسحبت منه بعد م اتردتله لماا شافه : قلبي وجعني اول م مشي
يتنهد ويقول : لوو كان عندي ابن كان هيكون زاييه
مازن : اكيد
عدنان بحزن : اتمني
ويمشووووو

-*-*-*
عند زهزه
الداده ترجع معي طائف
ويركبوو العربيه
شويه يوصلوو البيت
ويدخلوو
طائف كان مبسوط
زهره : انتاا شكلك مبسوط جدا
طائف : اهاا جدا
زهره : اي باسطك كدا
طائف بفرحه : اقولك حاجه
زهره : قول
عدنان بفرحه : اناا شوفت بابا ولعبت معااه بس مقولتث ليه اني ابنه لاني عاوز اعملهاله مفجااه زاي م قولتي لياا لماا نرجه مصرر ف مقولتث ليه
زهره بصدمه وخوف : بتقول اي …………..

**-*-*-****-*-*-**-*-*-*-***-*-*-*-**
ستوووووب نكمل الحلقه الجاايه
mai mohamed
رواية طبيبه هزت عرش قلبي الحلقة الثامنة عشر

ما مدى فائدة هذا المنشور؟

انقر على نجمة لتقييمه!

متوسط ​​تقييم 3 / 5. عدد الأصوات: 14

لا أصوات حتى الآن! كن أول من يقيم هذا المنشور.

As you found this post useful...

Follow us on social media!


Subscribe
نبّهني عن
guest
1 تعليق
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
trackback

[…] رواية طبيبه هزت عرش قلبي الحلقة السابعة عشر […]

1
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x
Reel-Story © 2020 | Established in 2019 Privacy Policy I Terms & Conditions I Site map I Contact