Reel Story
@REELSTORYCOM
banner
فبراير 24, 2020
238 Views
0 0

رواية طبيبه هزت عرش قلبي الحلقة الرابعة عشر

Written by
3.6
(10)

 2,618 اجمالى المشاهدات,  2 اليوم

وقت القراءة المقدر: 4 دقيقة (دقائق)

طبيبه هزت عرش قلبي 💜

كشف حقاائق

روايه طبيبه هزت عرش قلبي 💜

الحلقه 14
عدنان ب رومانسيه : بقولق م تفكك من الشاورمااا وتخليكي معايه
زهره بتوتر : عدنان ابعد هنزل
عدنان بحب : خليكي
زهره بتماسك : عدنان ابعد بقاا اناا مش هطيرر
عدنان يبوسهاا من خدهاا ويقول ب هياام : هتوحشيني
زهره تبعد عنه وتمشي بسرعه
-*-*- تنزل علي المطبخ
وتبدا تعمل الشاورماا
و ليلي وسالي ييجوو هماا كمان
عدنان ينزل. عند مازن
ويقول ليه
مازن : تمام متقلقش اصلا مش قادر اقوم
عدنان : مالك
مازن : مش عارف حاسس ب دوخه غريبه
عدنان بقلق : لو فضلت كدا ل بليل هاخدك للدكتور
مازن : تمام
-*-*-*- يعدي اليوم
ويخلصوو الاكل
زهره : تمام كدا هروح اغيرر وهاجي
ليلي : فل
سالي : هخلي الشغاله تجيب السندوتشات
زهره : تمام
وتطلع
تغيررر
تلاقي عدنان دخل
عدنان : الدكتوره جت تكشف عليكي
هياا واقفه بررا
زهره تعدل شعرهاا : دخلهاا طيب
عدنان : اليزا ادخلي
تدخل بنت في اوائل العشرينات من عمرهاا تتميز ب الشعرر الاصفرر والعيون ا للبنيه والبشره البيضاء
زهره تبص عليهاا
وتقول في نفسهاا : ملقااش حد احلا يجيبه
لوو بصلهاا هقتله
اليزا تقرب
وتكشف علي زهره تحت عيون عدنان
اليزا : كل شيئ علي مااا يرام الطفل بحاال جيد
لاكن عليكم الاهتمام ب صحه الام لكي يكون الطفل ب اماان
عدنان : شكرالك
اليزا بابتسامه : لاشكررا اناا لم افعل شيئ
سااذهب
وتطلع
عدنان : شايفه بتقول خلي بالكم من الام وانتي مبتاكليش
زهره بغيره : اهاا اي مبقتش عجباك دلوقتي
روح وراهاا
عدنان بصدمه : انتي بقولي اي زهره : ولا حاجه
وتقوم
تلف الطرحه : اناا نازله اكل
وتسيبه وتمشي
عدنان بضحك : مجنونه
وينزل وراهاا
يقعدو علي السفره
ويبداو ياكلوو
قاعدين بيتكلموو في حجات مختلفه
فوون عدنان يرن
عدنان يقوم ويمشي بعيد ويفتح الفون
زهره واخده باالهاا وتشك فيه
عدنان يخلص المكالمه
ويقول
اناا طالع فوق
ويسبهم ويطلع
زهره واناا شبعت
وتطلع وراه
تلاقي الاوضه مضلمه
تدخل تبص عليه متلقهووش تفتح النور وفجااه يشدهاا ل عنده
عدنان بمكرر : طالعه ورايه ليه
زهره بتوترر : مش طالعه وراك اناا شبعت وطالعه اناام
عدنان بخبث : مش طلعتي يبقاا مفيش نوم
زهره : عدنان
يقاطعهاا ب بوسه و ……تسكت شهرذات عن الكلام الغيرر مبااح
-*-*- الساعه 5
زهره تتقلب
متلاقيش هدنان جنبهاا
تقوم تلاقيه وتقف في الشرفه وبيتكلم في الفون
تسمعه بيقول
عدنان بغضب : انتاا شاكك فيه يكون هوا الي قتلهم
اناا بردو
ابن بيشتغل معي المافياا اكيد ابوه وسخ زايه
بس يقتل اخووه علشان ورثه و كمان عاوز يجوز بنت اخوه ل ابنه ويدمرر حياتهاا علشان الفلووس
لماا ملقااش مهرب عاوز يقتلهاا هياا كمان
اي الراجل دا
……………………
……….
عدنان بتنهيده : تمام ياا … لازم اخد حق مراتي مهماا كان مش خايف من الي ابن عمهاا ممكن يقوله ليهاا حتي لوو عرفت اني شغال معي المافيااا مش مهم عندي تكرهني المهم هنتقم من محمود. و ابوه
………..
……

عدنان : تمام لازم اامن ليهم حماايه دي حامل في ابني وامي فاقت لازم حماايه ليهم
……..
…..
عدنان : تمام هستني تليفونك علشان نشوف هنعمل اي
ويقفل
زهره تناام بسرهه وعيونهاا مدمعه
تغطي نفسهاا وتحط اديهاا علي بقهاا
زهره في نفسهاا : ياربي دا ماافيااا يعني بياخد اعضاء الناس وبيجيب سلاح بيعمل حجات حرام
وكمان ابوياا وامي مماتووش كدا اتقتلوو ومن مين عمي حسيني مكنتش اتوقع ياارب اناا هموووت من الوجع
مش هقعد هيقتلوني اناا وابني هامشي اناا وهوا لازم امشي لازم اهرب
يارب ساعدني اناا خايفه
وتقول : الي بعمله صح مستحيل اعيش معي واحد بسببه بيموت الف واحد
دا مجرم مكنتش اتوقع
مش هسامحه
تلاقيه عدنان نام جنبهاا وحضنهاا من دهرهاا
زهره دموعهاا تنزل في صمت وتقول : هنتقم منكم كلكم عمي و انتااا
مش هسامحكم
عدنان العايدي مش هسامحك ابداااا
************************
ستوووب نكمل الحلقه الجايه
#mai mohamed
رواية طبيبه هزت عرش قلبي الحلقة الخامسة عشر

ما مدى فائدة هذا المنشور؟

انقر على نجمة لتقييمه!

متوسط ​​تقييم 3.6 / 5. عدد الأصوات: 10

لا أصوات حتى الآن! كن أول من يقيم هذا المنشور.

As you found this post useful...

Follow us on social media!

Article Tags:
banner
http://www.reel-story.com

عن الموقع ورسالتنا القصة والرواية هي فن من الفنون الإنسانية الرائعة التي تروي القصص الخيالية والواقعية من أجل العبرة والعظة والتعلّم منها دائماً، فهيا بنا سوياً لهذه الرحلة الرائعة في بحر الأدب العربى والتعرف أكثر على الروايات الشهيرة التي اخترناها. سواء كنا نحب أن نقرأها أو نسمعها ..أو نشاهدها، فنحن نحب القصص. منذ فجر التاريخ عندما كان البشر يتجمعون حول النيران، إلى عصر النتفلكس، نحن نحب القصص.. قد يبدو الأمر مجرد تسلية وتزجية للوقت، لكن أي شيء منتشر إنسانيا لهذه الدرجة، وعبر التاريخ، لا بد أن يرتبط بشيء أكثر جوهرية من مجرد التسلية

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني.

The maximum upload file size: 512 ميغابايت. You can upload: image, audio, video, document, text, other. Links to YouTube, Facebook, Twitter and other services inserted in the comment text will be automatically embedded. Drop file here

Reel-Story © 2020 | Established in 2019 Privacy Policy I Terms & Conditions I Advertise I Contact