Reel Story
@REELSTORYCOM
banner
فبراير 23, 2020
419 Views
0 0

رواية طبيبه هزت عرش قلبي الحلقة الثانية عشر

Written by
3.3
(9)

 4,221 اجمالى المشاهدات,  8 اليوم

وقت القراءة المقدر: 4 دقيقة (دقائق)

طبيبه هزت عرش قلبي 💜

لقااء

تروح البيت
ليلي تستقبلهااا
وتقول جهزت ليكي الاكل علشان تاكلي وتحكيلي
زهره ب ابتسامه :فل
ويقعدوو يااكلوو
زهره …….تحكلهاا
ليلي تقوم تحضنهاا : مبروك
بس هتعملي اي عدنان لازم يعرف
زهره : ليلي بليزز اقفلي علي الموضوع دا اناا مش هقدر اقوله وبعدين هكلمه ازاي هاا دا اناا هرباانه فااهمه
ليلي : خلاص اهدي
زهره بتغيرر الموضوع : عوزين نجيب هدوم للبيبي
ليلي : انتي هبله ازاي منعرفش جنسه اي
زهره : هنجيب الاتنين
يلا اناا زهقانه
ليلي : خلاص يلا نلبس
ويلبسوووو
-*-*-*-*-*-في المستشفي
يوصل عدنان ومعااه مازن
يلاقوو جوزيف في استقبالهم
يحضن مازن وبعدين عدناان
جوزيف : لقد نقلت والدتك الي غرفه اخرري تعالوو معي ل اريكم اياهاا
مارن : ورائك
(معلش بقااا اتخيلووه انجلش 😂😂
يصولوو عند اوضه
جوزيف : مازن اريد محادثتك في شيئ فل نترك عدنان معي والدته بعض الوقت
مازن بابتسامه : علي الرحب ياا صديقي هياا لنذهب
ويمشوو
عدنان يدخل
يلاقيهاا نايمه ومغمضه عنيهاا
اصوات انفاسهم بس الي مسموعه
سالي تفتح عنهاا وتقول : عدنان ابني
عدنان يجري عليهاا ويحضنهاا
ويقول بصوت بااكي ودموع : امي وحشتيني جددا
كددا كلكم تسبوني لوحدي ليه عملتي فياا كدا
سالي بعيااط : الصدمه ياا ابني الصدمه جوزي وولادي يموتو قدام عيني ومعرفش اعمل حاجه
عدنان : خلاص اسف وحشتيني ووحشني صوتك وحضنك خليكي جنبي متسبنيش
ساالي بحنيه : مش هسيبك ابدا
الباب يخبط
وفجااه
**-*-*-**-*– عند زهره
يتعبوو من المشي
وطبعاا الشنط في اديهم
زهره : تعبت
ليلي : واناا كمان
زهره : تعالي نقعد في الكافتيرياا دي
ليلي : تمام
يقعدو ويطلبوو عصيرر
ليلي : يوم متعب بس روعه
اناا فرحانه
زهره بفرحه ظاهره : واناا بجد اي رايك نروح المستشفي اوريكي مدام سلمي اهي طلوعه ب المره
ليلي : عوزه اتعرف عليهاا بس خليهاا يوم تاني
زهره بحزن : هيااا خفت ممكن تطلع بررا المستشفي مش هعرف اوريهالك تااني
تعاالي يلا بليزز
ليلي بحب : خلاص متزعليش هنروح
زهره : ووووواووو يلا
ويقومووو
بعد شويه
يوصلوو المستشفي
يدخلوو
زهره بتعرفهاا علي اصحابهاا
ويقولوو ليها علي الاوضه الي اتنقلت فيهاا
تخبك وتفتح الباب وهياا ب تتكلم هياا و ليلي
وبيضحكوو
ويتفاجئوو ب
عدنان
يقوم باصص ليهاا ب اشتيااق وعتااب وحب
عدنان ل نفسه : كنت عايش من غيرر روحي كنتي عوزه تسبيني وتمشي منغيرر م اعرف عنك حاجه دا اناا كنت موتت فيهاا
بس لازم تتعاقبي علي هروبك دا وانك كنتي عوزه تسبيني انتي اه فرحتيني هتجبيلي ابن عاوز اشيلك والف بيكي واحضنك جاامد بس مش دلوقتي لازم تعرفي غلطك
زهره ل نفسهااا هوا ساكت ليه هيموتني طب بيعمل اي هناا ياارب
سالي : تعاالوو
زهره تتقدم ورجليهاا ب ترتعش
ساالي تلاحظ تقول : زهره حببتي اقعدي استريحي الوقفه الكتيرر غلط عليكي في الاول
زهره في نفسهاا : يااربي استررر يارب استرر هيعرف
وتقعد
سالي تبص علي ليلي : دي صحبتك الي حكتيلي عنهاا صح
زهره بصوت يكاد يسمع : اهاا ليلي جت تسلم عليكي
سالي : اهاا تعاالي ياا ليلي وتقعدهاا جنبهاا
ليلي بتوتر : ازيك ياا مدام سالي زهره ب تتكلم عليكي علي طول ف حبيت اشوفك
سالي بحب : زهره دي حببتي
ليلي تبص علي زهره الي هيغمي عليهاا من الخوف
سالي : اي الشنط دي
ليلي بتوتر وباصه علي عدنان : دي هدوم ل
سالي تاخد شنطه وتشوف فيهااا تقول بصدمه اي دا دول حلوين اوي جيبنهم ل مين
ليلي : زهره جبتهم علشان البيبي
سالي بضحك : بيبي من دلوقتي ياازهره طب انتي جبتي لبس بنااتي تخيلي طلع ولد
ليلي : عملت احتياطناا وجبناا هدوم للاتنين
زهره في نفسهاا : هوا قاعد بيبصلي كدا ليه ليكون فقد الزاكره اناا همشي
زهره : مدام سالي اناا لازم امشي يلا ياا ليلي
ليلي بخوف : يلا
ليلي تمشي وزهره جنبهاا
وخلاص هتوصل عند الباب تلاقي
صوت عدنان الحااد : اقفي عندك لوو رجلك خطت خطوه بررا الاوضه دي هوريكي وشي التااني ولا نستيه
زهره قلبهااا يقع وتقول …..
********************************
ستوووب نكمل الحلقه الجايه
#mai mohamed

رواية طبيبه هزت عرش قلبي الحلقة الثالثة عشر

ما مدى فائدة هذا المنشور؟

انقر على نجمة لتقييمه!

متوسط ​​تقييم 3.3 / 5. عدد الأصوات: 9

لا أصوات حتى الآن! كن أول من يقيم هذا المنشور.

As you found this post useful...

Follow us on social media!

Article Tags:
banner
http://www.reel-story.com

عن الموقع ورسالتنا القصة والرواية هي فن من الفنون الإنسانية الرائعة التي تروي القصص الخيالية والواقعية من أجل العبرة والعظة والتعلّم منها دائماً، فهيا بنا سوياً لهذه الرحلة الرائعة في بحر الأدب العربى والتعرف أكثر على الروايات الشهيرة التي اخترناها. سواء كنا نحب أن نقرأها أو نسمعها ..أو نشاهدها، فنحن نحب القصص. منذ فجر التاريخ عندما كان البشر يتجمعون حول النيران، إلى عصر النتفلكس، نحن نحب القصص.. قد يبدو الأمر مجرد تسلية وتزجية للوقت، لكن أي شيء منتشر إنسانيا لهذه الدرجة، وعبر التاريخ، لا بد أن يرتبط بشيء أكثر جوهرية من مجرد التسلية

Comments to رواية طبيبه هزت عرش قلبي الحلقة الثانية عشر

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني.

The maximum upload file size: 512 ميغابايت. You can upload: image, audio, video, document, text, other. Links to YouTube, Facebook, Twitter and other services inserted in the comment text will be automatically embedded. Drop file here

Reel-Story © 2020 | Established in 2019 Privacy Policy I Terms & Conditions I Advertise I Contact