التخطي إلى شريط الأدوات

رواية جحيم العشق البارت الحادى عشر

To report this post you need to login first.
5
(1)

 188 اجمالى المشاهدات,  1 اليوم

اقتبااس🌼
في مكان شديد الظلام تستيقظ مليكة تلتفت حولها ولكن لا تري شئ تتذكر ماحدث معها منذ قليل وتبكي كثيرا وهي خائفه من هذا المكان المرعب الذي لا يسمع ولا يري فيه شئ تحاول تحريك يدها او قدميها ولكن لا تستطيع فهي مقيده تصرخ بشده:انتو ميين مين اللي جابني هنا انتو ياناس ياللي برا حد سامعني حد موجود هنا
لم يرد عليها احد فتبكي كثيرا ولكن مالبثت ان سمعت صوت خطوات تقترب منها هي خائفه ولكنها تريد ان تعرف من خطفها
انفتح الباب فجأة
مليكة:انت مين وانا فين انا هنا لييه
اقترب منها الشخص شيئا فشيئا فارتجفت هي حتي انيرت الانوار
فنظرت حولها مصدومة ثم نظرت اليه وفتحت عينيها مذهوله ومرتعبه وهي تري هذه الابتسامة السمجه المخيفه علي وجهه وهو يقترب منها فصرخت وهي تهتف:بااباا😮😮
انتظرو الحلقات الجديدة للرواية باحداث محملة بالكثير من المتعه والتشويق والغموض والاثاره بداية من الاربعاء 23 يناير يوميا بالساعه 8 مساءً
ڤوتات كتير كتير بقا لحد ماانزل الرواية بقا اعطوني جرعه من الامل بلييز 😂😂😂

مليكة:عشان بحبه اووي
شعر ادم انه بعالم اهر احس بقلبه يحلق في السماء عندما اعترفت بحبها له ولكن…
مليكة:بس..
كريم:بس ايه
مليكة بتشنج:بس هو راجل وكل الرجاله بيبقو عايزين جسمي وبس وهو ضربني كتير انا زعلانه منه اوي
شعر الجميع ان من تتكلم امامهم الان هي طفله تشتكي ضرب ابيها لها المهم قلبهم عليها اما هو فشعر بالغضب من نفسه وأنب نفسه كثيرا علي فقدانه السيطره علي نفسه وضربها
كريم:مليكة مش كل الرجاله شهوانين في ناس كويسه زي مافي ناس وحشه
مليكة:امم ثم بدأها جسدها بالتشنج ففهم كريم حالتها فاعطاها منوم ونزلو للاسفل
ندي ببكاء:انا السبب انا لو مكنتش قولت الكلام دا قدامها مكانتش الحاله دي جاتلها انا السبب
ادهم:اهدي ياندي انتي مش السبب ياحب…. قصدي انتي مش السبب ياندي في حاجه اللي مليكة فيه دا قدر من ربنا واحنا منقدرش نخالفه
كريم:بصو ياجماعه هي حالتها صعبه فعلا هي حاليا فاقده الثقه بكل الرجاله اللي حواليها وانهم عايزينها عشان جسمها ويتلذذو بعذابها عشان كدا عايز حاجه من الشباب هي قالت اساميكم في الناس اللي بتحبهم ومعتبراهم اصحابها بالرغم انها شايفه ان كل الرجاله مش كويسين ودا في حد ذاته حاجه مبشره انها في نسبه ثقه جواها ليكم عشان كدا عايزكم تثبتولها انكم فعلا كويسين وكمان لازم تخرج وتروح اماكن مختلطة كتير بس تكونو معاها وبعدها بفتره تبدأو تسيبوها تخرج لوحدها بس تبقو مراقبينها ولازم متقابلش ابوها ولو بالصدفه حتي والا ساعتها بكل اسف انكم ممكن متقدروش تلحقوها لانها هتتعرض لواحده من 3 حالات وهما يااما هتتجنن من الانهيار النفسي اللي هيجيلها او تلف خلايا العقل او ……
ادهم بقلق:او ايه
كريم:او الموت
ادم هب واقفا:انا مش هخليه يفكر فيها حتي بس الاقيه وانا همحيه من علي وش الارض
كريم:انت كريم:انت بالاخص ياادم لازم تقف جنبها وكمان يعني احم….
ادم :عايز تقول ايه
كريم :بلاش حتي لو اتجوزتو انك تقرب منها الا بعد ماتتحسن حالتها النفسيه واحب اقولكم حاجه ياجماعه مليكة ممكن تقعد معاكم وتضحك وتهزر ولا كأنها في حاجه بس من جواها وجع رهيب عشان كدا لازم تعرفو حالتها النفسيه فعلا كويسه ولا هي بتمثل عليكم انها كويسه لان التمثيل ودفن الوجع جواها هو اللي بيخليها تتحول للحاله التانيه بتخرج كل الوجع والالم فيها في الحاجات اللي بتعملها فبتضطر تبدل شخصيتها من مليكة البريئه الطفله لواحده تانيه خالص ودي اللي انتو شوفتوها امبارح انا مضطر ارجع فرنسا انهارده بس لو في اي حاجه ياادم ابقي بلغني وانا هاجي علي طول وانا كمان سيبتلكم مهدئات ومنوم اوعو تعودوها عليه ولكن هتستخدموه في الضروره القصوي تمام
اومأ الجميع له
ادم :بجد شكرا ياكريم انا مش عارف اقولك ايه ولا من غيرك كنا عملنا ايه
كريم:بس يابني هتزعلني منك كدا ياادم اش حال احنا اصحاب ياجدع ومتقلقش عليها ان شاء الله تقوم بالسلامه
سلم كريم ع الجميع وذهب
ادهم:الراجل ابوها دا فص ملح وداب مش لاقيه بعتت دوريات في كل حته ومش عارفين يجيبوه
ادم:هنجيبه ياادهم هنجيبه بس المهم دلوقتي مليكه
عمار:طب متخطبها ياادم من دلوقتي عشان يبقي ليك حجه انك معاها علي طول
ادم:لا ياعمار انا كنت هتكلم في الموضوع دا بس استنيت اطمن عليها الاول
احمد:موضوع ايه
ادم نظر لادهم:ادهم انا عايز مليكة
ادهم:وانا بقولك انا موافق
ادم بلهفه:تمام عايز اكتب عليها انهارده قبل بكره
ادهم:حيلك ياعم مش لما البت تصحي الاول وتقول رأيها
عمار:ياعم ادهم ماهي البت قالت رأيها من بدري وعملت اعتراف حب علني عايز ايه تاني خلينا نلمهم بقا احسن يهربو ويجيبولنا الفضيحه ثم نظر لكارما :عقبااالي يااارب
نظرت كارما بخجل في الارض
احمد طب ياجماعه تقريبا محدش عرف ينام من امبارح تعالو ننام شويه لحد مامفعول المنوم يروح منها وتصحي
اومأو جميعهم وذهبو الي نوم عميق
اما هي فاستيقظت وظلت تبكي كثيرا وتحدث نفسها:ياتري هما لسه سايبني هنا ليه اكيد هيطردني محدش يقبل انه يعيش مع بنت زيي بس انا والله مكنتش بحس بنفسي باللي عملته حتي ادم مفهمنيش الشخص الوحيد اللي حبيته وحسيت انه بيخاف عليا مفهمنيش وعمل نفس اللي بابا بيعمله انا احسن حاجه بدل مااستني شفقه منهم الم هدومي وامشي بس همشي اروح لين وبعدين هخرج ازاي وامشي وسط الناس في الشارع افرض شوفته ثم تشنج جسدها بشده وهي تبكي وتتذكر الحادثه
نهضت مليكه وصلت ركعتين لله ونزلت للاسفل وجدت المكان هادئ تماما فقالت انهم بالتاكيد نائمين الان فهمت لتصعد لغرفتها مره اخري ولكنها اصطدمت بعذا الجسد القوي مفتول العضلات ذو العينان العسليتان التي تعشقهم فقالت بهمس:ادم
ادم بلهفه وقلق:ايه يامليكه عامله ايه فيكي حاجه نزلتي لوحدك ليه
ابتسمت مليكة:مفيش حاجه انا نزلت عشان اشوفكم عشان كنت عايزه اقولكم علي حاجه
قاطعهم ادهم وعمار :واحنا موجودين قولي اللي انتي عايزاه
ثم نزلو الفتيات
كارما :مليكة حبيبتي انتي تمام دلوقتي
كارما :مليكة حبيبتي انتي تمام دلوقتي
سلمي:ايه يابنتي انتي كويسه دلوقتي
ندي:مليكة انتي ساكته ليه
ضحكت مليكة بشده فشرد ادم في ضحكتها
:ياجماعه ساكته اكيد عشان انتو مش مديني اي فرصه اتكلم
فضحكو جميعهم ثم جلسو منتظرين الشئ المهم الذي ستقوله مليكه
مليكة:ياجماعه كنت عايزه اقولكم ميرسي علي كل حاجه عملتوها معايا انتو كنتو اكتر مم اخوات بالنسبه ليا بس انا ضايقتكم كتير وتصرفاتي كلها غلط عشان كدا …….
انتظرو جميعهم قرارها بقلق وغضب وخوف وتوتر
مليكة:قررت اني مينفعش اقعد معاكم في مكان واحد
ادم بغضب:نععععم ياختي مينفعش ليه ان شاء الله وبعدين ايه التخاريف اللي انتي قولتيها في الاول دي اصلا مين قالك انك تصرفاتك غلط او حتي انك ضايقتينا وبعدين تعاليلي هنا هتمشي ازاي وانتي مبتقدريش تخرجي من البيت اصلا مفيش خروج من هنا يامليكة ودا اخر كلام
شرعت مليكة بالبكاء :انا فعلا جبانه وهخاف اخرج من هنا بس حرام عليا اشيلكم فوق طاقتكم وانتو ملكوش علاقه بيا غير ادهم بس وانتو وقفتو جنبي كتير اووي بس كفايه كدا
كارما:بقا كدا يامليكه عايزه تسيبينا وتمشي
مليكة :معلش ياكارما انا اصلا قعدتي هنا غلط من الاول
ادم:ليه في واحده تقول علي قعدتها في بيت جوزها انها غلط
مليكة:مش فاهمه جوزي مين
ادم بابتسامه وقد نزل علي ركبته ومد يده لها بخاتم من الماس (كان اشتراه لها تحسبا لهذا اليوم)
ادم بنظره حب وعشق :مليكتي من اول ماشوفتك وانتي ملكتي قلبي ملكتي كل حاجه فيا من اول مافتحتي عينيكي وانا بتمني من اشوف نظره حب من العيون دي ليا
من اول مااتكلمتي وسمعت صوتك اتمنيت اسمع صوتك بيقول بحبك مليكتي انتي حياتي ودنيتي وروحي عمري كله ليكي قلبي بين ايديكي بتنفس عشقك وحبك ومهما حصل هفضل جنبك هفضل ضهرك وامانك
مليكتي تقبلي تتجوزيني؟❤😍
ياتري مليكة هتوافق ولا هتفتكرها شفقه وترفض؟
طب هتصر علي موقفها انها تمشي من عندهم؟
اكملى البارت الثانى عشر

ما مدى فائدة هذا المنشور؟

انقر على نجمة لتقييمه!

متوسط ​​تقييم 5 / 5. عدد الأصوات: 1

لا أصوات حتى الآن! كن أول من يقيم هذا المنشور.


Subscribe
نبّهني عن
guest
2 تعليقات
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
trackback

[…] رواية جحيم العشق البارت الحادى عشر […]

2
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x
DMCA.com Protection Status
Reel-Story © 2020 | Established in 2019 Privacy Policy I Terms & Conditions I Site map I Contact