Connect with us

روايات مصرية

رواية براءتي الجزء الثالث بقلم كوكي سامح #3

Published

on

5
(2)

وقت القراءة المقدر: 9 دقيقة (دقائق)

رواية براءتي الجزء الثالث بقلم كوكي سامح

ج. 3…#
متشكره جدا حبايييب قلبيييي على التفاعل القمر ده 🙈
___ كانت النتيجه صادمه لما فهد عرف انه بيخلف بعد العمليه.. خرج من المستشفى والدنيا مش سيعاه من الفرحه.. وكان كل تفكيره ان ازاى يقدر يسعد براءه ويحافظ على ابنهم اللى جاى
__ركب العربيه وقرر انه يعمل مفاجئه لبراءه بمناسبه حملها.. راح عند واحد صاحبو وكان صاحب اكبر محلات مجوهرات واتفق معاه على سلسه وخاتم وحلق الماظ وكلهم بحروف B و F
وبعد كده راح على اكبر محلات تورت ولما دخل المحل.. مجهوله.. فهد باشا اتفضل.. اهلا بحضرتك
” فهد بتعجب” حضرتك تعرفينى.. مجهوله.. ايوه
مش حضرتك ظابط ولا انا غلطانه ” فهد بحزن”
كنت ظابط.. مجهوله بتعجب.. كنت.. طيب ليه؟!
ده حضرتك ظابط كفأ وعندك ضمير “فهد بكسره”
الحمدلله.. بس تعرفينى منين.. مجهوله.. ومين
هنا ميعرفش الظابط فهد وزى ما بيقولوا عليك
ريتشارد
باب المحل اتفتح ودخلت بنت جميله 7 سنوات
وكان لابسها مقطع وباين على شكلها انها بتتسول
شدتو من التيشيرت.. عمو عمو ممكن حته جاتوه
العامل شد البنت بوحشيه.. تعالى بره يلا اطلعى
بره.. البنت ونبى يا عمو انا عاوزه حته جاتوه
” فهد بانفعال للعامل” سيب البنت.. وشدها من ايده.. وطى ونزل على الأرض.. انتى عاوزه جاتوه
يا حبيبتى.. البنت بابتسامه هزت راسها بأه
” فهد” طلع من جيبو فلوس واداها للبنت وخلاها اختارت الجاتوه اللى عاوزاه وقالها.. الجاتوه ده
بمناسبه انى فرحان النهارده اوى.. البنت بضحكه بريئه.. انت طيب اوى يا عمو.. شكرا وخدت الجاتوه وخرجت تجرى بره المحل
” فهد بتجاهل” لو سمحت انا كنت عاوز تورته كبيره مكتوب عليها اسم براءه.. المجهوله.. بنتك ربنا يبارك فيها وكل سنه وهى طيبه ” فهد” لا براءه تبقى مراتى.. المجهوله.. اه ربنا يخليكوا لبعض.. اكيد عيد زواجكم ” فهد بفرحه” المدام حامل وكنت عامل لها مفجاه.. بس ياريت تكتبى تحت اسم براءه بخط يكون واضح بدر وبتول
المجهوله.. ولادك ” فهد بزهق” لا دى اسماء انا اختارتها علشان لما تولد هنختار واحد منهم اذا كان ولد ولا بنت.. المجهوله بهزار.. واضح كده يا فهد باشا انك ديكتاتور مش المفروض المدام يكون ليها حق الاختيار ولا ايه 🤣 ” فهد بعصبيه”
وانتى مالك.. اسف وابتسم.. لو سمحت شوفى حساب التورته كام وان شاء الله انا عاوزها بكره بالليل الساعه 10 ياااا.. المجهوله.. انا هناء والمحل
ده بتاع ابن خالتى ولو حضرتك عاوز اى حاجه تحت امرك
ومتخافش هنعملك احلى تورته وبأجود الخامات
” فهد” ميرسى.. هناء.. ممكن العنوان؟
___ طلع كارت من جيبه بالعنوان والفون وحاسب
وخرج على محل ورد اللى جمبهم
__ هناء واقفه بتبص على فهد وهو فى محل الورد وبتكلم نفسها.. يااه الدنيا صغيره اوى يا جدعان.. سبحان الله معقول الصدفه تجمعنى بيك وهنا فى اخر الدنيا يا فهد باشا 😱
وقالت بصوت عالى للعمال وبتوعد .. انا عاوزه احلى تورته تكون جاهزه بكره الساعه 9 بالليل والاوردر ده مدفوع حقه ومش عاوزه فيها غلطه واحده علشان الزبون ده متوصى عليه اوووى
ورمت الكارت على الأرض
__ فهد خرج من محل الورد وركب عربيتو وهو مبسوط جدا وطلع على البيت الكبير
______فى البيت الكبير _______
اسرار بعد ما فهد خرج قعدت فى غرفه الضيوف
وغيرت ولابست قميص ووقفت فى الشباك
براءه قاعده فى الجنينه مع آيات سلفتها
آيات بخجل.. مبروك على الحمل وبالله عليكى
متزعليش منى لأنى امبارح مقدرتش اساعدك
ولا حتى احوش عنك.. بس والله غصب عنى
براءه مش واخده بالها وعينها على اسرار
آيات.. براءه.. براءه
براءه.. عااا نعم فى حاجه
آيات.. انا بقولك مبروك على الحمل.. بس انتى مش واخده بالك خالص
براءه بغل.. انا واخده بالى من الاكس وبسسس
آيات.. عااا.. اكس ايه؟
براءه.. الاكس.. مش عارفاها وبصت على اسرار
آيات.. اه قصدك أسرار.. الصراحه هى حلوه
براءه بزعيق وغيره.. هى مين دى اللى حلوه
دى عجله وشكلها وحش.. هى علشان بيضاء وشعرها اصفر تبقى حلوه
آيات بابتسامه.. انتى بتغيرى بقى.. براءة.. انا اغير
لا طبعا.. انا مش بغير ولا حاجه.. كل الموضوع
انها كانت حبيبت فهد وانا خايفه عليه منها
وخصوصا انها وشها مكشوف.. انتى مش شايفه
هى واقفه فى الشباك ولابسه ايه وخصوصا احنا فى بلد ارياف.. واضح كده انها بنت مش سهله
وبردوا بغير وهموت من الغيره.. انا حاسه انى هطق 🥺
آيات.. يا بنتى ايه كل ده والله انا حاسه انك مكبره الموضوع.. فهد بيحبك وانتى بتحبيه وكلها كام شهر وهتبقى ام بنته او ابنه وصدقينى كل دى هواجس فى دماغك انتى وبس علشان بتحبى فهد
حبتين
براءه.. قلبى قايد نار 🔥 انا حاسه انا هموت من البت دى وهاين عليه اطلع اجبها من شعرها
آيات بضحك.. انا موتتتتت ضحك منك يا بنتى فى ايه بس أهدى يا منار 🤣
براءه.. وكمان منار 🤣 مش كفايه عليه اسرار
___ فهد وصل وداخل البيت مبسوط وبيغنى ولما
شاف براءة قرب منها وباسها.. بحبك.. آيات.. احم
احم.. نحن هنا وبصت لبراءه وقالت بشويش
واضح كده ان الغزاله رايقه واستأذنت وقامت
” فهد” مسك ايدها.. حبيبى وحشتينى اوى
براءة بغيظ وغيره.. هو ايه اللى جاب البت دى هنا
” فهد بتجاهل” بت مين عااا بت مين وبيبص
شمال ويمين.. براءه مسكته من دقنه.. البت الاكس بتاعتك.. البت البيضاء ام عين ملونه.. اه يا نارى..
البت العجله الشقرا دى “فهد بغيظ وابتسامه” اه قصدك بنت عمى.. طيب بذمتك يا شيخه دى عجله.. والله البنت جسمها مظبوط وزى القمر
وسرح وبيغيظها.. براءه ضربته على خده بقلم
دلع وحنيه.. انت يا استاذ سرحان فيها صح
لا انا بالشكل ده هموت منك ” فهد” بعد الشر
عليكى يا حبيبتى.. بقولك ايه انا عاملك مفجأه
وسهره إنما ايه هتعجبك اوى.. براءة مسكت بطنها
اه انا حاسه بمغض مش عارفه ليه ” فهد بلهفه”
تحبى نروح لدكتور.. براءه.. لا يا حبيبى لو حسيت
تانى هقولك ” فهد بحب” انا عاوزك بكره قمر
__ فريد سامعه كلامهم وقربت منهم وقالت بحده
فهد.. ماما عاوزاك.. ” فهد” طيب لان انا كمان عاوزها وخد براءه ودخل بيها جوه البيت
__ اسرار نازله ولابسه القميص والروب
براءه بغيظ.. هى ايه اللى نازله بيه ده المفروض
ان فى رجاله فى البيت ” فهد” وطى صوتك
براءة.. حاضر.. بس قلبى قايد نار
اسرار.. ازيك يا فهد.. معرفتنيش على المدام
انت يدوب شوفتنى ولقيتك مشيت ده انت حتى
مقبلتش ضيفتك يا ابن عمى وقربت منه بوشوشه
وحبيبى ولا ناسى ” فهد بتجاهل” براءه مراتى
اسرار مدت ايدها.. ازيك يا مدام.. براءه🤨.. اهلا يا اكس.. أسرار.. نعم؟ براءه.. ازيك يا اسرار بس ايه اللى جابك يا حبيبتى.. آسرار.. هى مالها دى
براءه.. ايه مالى ما انا زى الفل اهو ده انا حتى حامل.. اسرار.. والله.. مبروك.. مبروك يا فهد
وقربت منه.. بس مراتك معصعصه اوى.. قصدى
رفيعه خالص🤣 وانت بتحب البنات المربربه
ولا غيرت رأيك.. براءه بغيظ وغيره.. انا سمبتيك
يا حبيبتى وجسمى فرنساوى الدور والباقى على
العجله المفشكله.. أسرار.. انا عجله ومفشكله
ماشى ودخلت غرفتها ” فهد” ايه اللى بتعمليه
ده.. براءه.. بدافع عن حقى فيك ” فهد” هى مش
فى بالى ولا شغلانى.. ارجوكى مش عاوز دوشه
براءه بعصبيه.. طيب قولى ايه اللى جابها وانت متجوز.. البت دى مش سهله.. رجعالك لما لقيتك
استقريت وعايش حياتك.. جايه تنكد علينا بنت
ال….. ” فهد ” ده بيت عمها وانا قولتلك هى مش فى بالى وخدها من ايدها على غرفه مامته
وقال ل فريده تنده حمادة علشان عاوزاهم فى كلمتين وقال قدامهم انه عمل تحاليل وعرف ان
انه بيخلف والحادثه مأثرتش فيه وحكى قدام
براءه كل حاجه تخص الحادثه.. هى اتصدمت
بس فرحت جدا لما فهد خلى مامته واخته يعتذروا ليها على اللى عملوه معاها وكان بيحاول
يصلح ما بينهم إنما فريده ونعمات كان ليهم رأي
تانى وهو انهم بيكرهو براءه ومش عاوزين منها
أطفال.. فهد شال براءه ودخل بيها على غرفتها
” نعمات بغيره وغيظ” فهد فرحان انه بيخلف بس
اوعدك أن ابنك هيكون من أسرار وبسسس
فريده.. ايوه يا ماما.
___ بعد مرور يوم على أبطال القصه
براءه خرجت تعمل شعرها وميك اب
اما فهد ظبط غرفه النوم وكانت الحاجه وصلت
التورته الورد وطقم الالماظ وحضر عشاء
رومانسى جميييل.. براءه رجعت البيت وكانت
زى القمر.. فهد قابلها على باب البيت وشالها وفتح باب الغرفه برجله ولسه هيدخل بيها
فريده بصرااااخ😱.. ماما ماما
فهد نزل براءة بسرعه من على دارعو والاتنين دخلوا عليها الغرفه جرى على صراخ فريده
وكانت نعمات بتمثل انها تعبانه وعندها انتفاخ والم فى بطنها جامد.
___ اسرار خرجت من غرفتها على صوت الصراخ
ولمحت غرفه فهد مفتوحه.. دخلت وشافت الورد
و التورته وطقم الالماظ والعشاء.. الغيره ولعت
فى قلبها واتجننت وحلفت انها لازم تبوظ الليله
___ فهد خرج من غرفه مامته على عربيته علشان
فيها برشام هضم ينفع مع حالتها
ولما فتح باب العربيه كانت ضلمه ومش شايف
كويس.. لقى جوه العربيه بنت نايمه غريبه ميعرفهاش😱
.. ايه ده انتى مين وبتعملى ايه هنا!
البنت.. انا نور يا عمو ” فهد بذهول” نور مين؟
وفجأه سمع صوت براءه وهى بتصوت.. الحقونيييييييييييي.. الحقنييييي يا فهد
بص وشافها فى غرفتها والنار ماسكه فيها وفى الغرفه.
يتبع..
#
#

رواية براءتي الجزء الرابع بقلم كوكي سامح #4

 4,501 اجمالى المشاهدات,  9 اليوم

ما مدى فائدة هذا المنشور؟

Advertisement

انقر على نجمة لتقييمه!

متوسط ​​تقييم 5 / 5. عدد الأصوات: 2

لا أصوات حتى الآن! كن أول من يقيم هذا المنشور.

As you found this post useful…

Advertisement

Follow us on social media!

Advertisement https://reelpdf.com/click/do.php?imgf=167189139225871.gif
1 Comment

1 Comment

  1. ياريت تشكرونا على المجهود فى نقل وكتابه الروايه لحضراتكم

    Reel-Story Note

  2. Pingback: رواية براءتي الجزء الثانى بقلم كوكي سامح #2 - Reel-Story - رييل ستورى

Leave a Reply

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني.

The maximum upload file size: 128 ميغابايت. You can upload: image, audio, video, document, text, other. Links to YouTube, Facebook, Twitter and other services inserted in the comment text will be automatically embedded. Drop file here

روايات مصريةساعة واحدة ago

هنتقم من عماتي

قصص حبساعة واحدة ago

أحببتك أكثر مما ينبغي فتزوجت بغيري

قصص حدثت بالفعل5 ساعات ago

زوجة شيطانة

قصص حدثت بالفعل6 ساعات ago

قصة طبيب بلا قلب

اجتماعيات7 ساعات ago

زوج اختى استغل ضعفى

قصص الإثارة8 ساعات ago

رواية كنت بايته عند اهلي بقلم غادة سعيد

قصص الإثارة8 ساعات ago

رواية زوجتي الخاينة كامله

روايات مصرية9 ساعات ago

اعترفت لزوجها ليله الدخله انها حامل

قصص الإثارة10 ساعات ago

قصة زوجتى و خطيبتى بقلم الكاتبة هديل عبد الرحيم

قصص الإثارة11 ساعة ago

رواية شاهندة تأليف راشد عبدالله النعيمي

قصة في صوره12 ساعة ago

قصة كاتبة أجنبية فازت روايتها الجنسية بجائزة أدبية فغطت وجهها

روايات مصرية12 ساعة ago

رواية العمل كاملة لكوكى سامح

PDF كتب و روايات عربية بصيغه14 ساعة ago

رواية شيطان ينحنى امام حوريه بقلم ندي رضا

PDF كتب و روايات عربية بصيغه14 ساعة ago

رواية قصة أو للكاتبة بولين رياج – Story of O

PDF كتب و روايات عربية بصيغه15 ساعة ago

تحميل كتاب المخدرات دمرت حياتي pdf

قصص الإثارة3 أسابيع ago

رواية رغبه متوحشه (كامله)

قصص الإثارة5 أيام ago

رواية بنت بمدرسة عيال اغنياء بقلم ماري جو

قصص حدثت بالفعل4 أشهر ago

رواية هنا فى الاعماق – بقلم مايا بلال

قصص متنوعة4 أشهر ago

حكاية ليلى واحمد وجارتى ابتسام

قصص الإثارة4 أشهر ago

رواية بنت فى ورطه بقلم كوكى سامح

ادب نسائي3 أسابيع ago

تكملة رواية ظلام البدر +21 بقلم بتول

ادب نسائي3 أسابيع ago

رواية ظلام البدر +21 بقلم بتول

ادب نسائي3 أسابيع ago

قصة غرام اولاد الالفي بقلم سماء احمد

قصص متنوعةيوم واحد ago

عايشة عند اخويا ومراتو بلقمتى ويارتني بلاقي اللقمه

قصص الإثارة5 أشهر ago

حكايتي مع ابو زوجى السافل وما فعلت به

روايات مصرية3 أسابيع ago

قصة انا وحمايا بقلم كوكي سامح

قصص الإثارة5 أشهر ago

قصة حماتي وزوجتي الحامل +18 للكبار فقط

روايات مصرية3 أسابيع ago

قصة حماتي كامله للكاتبه ايمي رجب

فضفضة رييل ستورى4 أشهر ago

ديوثـة على زوجـي

روايات مصريةأسبوعين ago

رواية كبرياء عاشقة بقلم هدير نور(كاملة)

Facebook

Trending-ترندينغ