Connect with us

قصص الإثارة

رواية خونت زوجي كاملة بقلم دوداا حوده

Published

on

3.5
(4)

وقت القراءة المقدر: 45 دقيقة (دقائق)

زوجي 💔😔

#خونت زوجي
# حوده
الاولي
انا سماح عايشه مع بابا وماما ونرمين ونهي ومها وياسر وإبراهيم اخواتي اه احنا عددنا كبير ليا ٥اخوات انا أكبرهم عايشين في الأرياف معايا بكاليورس تجاره بس معندناش شغل عيب البت تشتغل بندرس بس عالشان يتقال انا بنتي معاها شهاده ايوه تقاليد عليتنا قديمه اوي مثلا مروحش الجماعه الا لما حسن ابن عمي اللي اكبر مني لازم يوصلني خلصت خلاص يبقي اقعد في البيت مافيش خروج مكناش بنعمل حاجه في البيت غير كل وحده تروق اوضتها عندنا ام مصطفي اللي بتعمل الاكل وماما بتسعدها اكتر العليه بتتجمع عندنا لان بابا كبير العليه اه نسيت اقولكم بابا متجوز وحده تانيه بس مش بتخلف فعايشه معانا في البيت يعني بحس إن مش ليها راي في اي حاجه خالص كنت بحس اني مختلفه عن اخواتي انا أكبرهم بس اكتر وحده جبانه كنت بخاف اقول ليه مثلا لو بابا قال مافيش خروج حاضر مافيش موبيل حاضر طلعت ضعيفه الشخصيه شويه وفيه يوم كنت في الفراندا اللي بتبص علي الارض بتاعتنا لقيت واحد بيتكلم في الارض بتاعتنا وداخل علي الجنينه وكان بيتكلم وهو متعصب وعامل يقطع الورد ويرمي في الارض الموضوع خنقني محستش بنفسي الا وانا بقوله انت اي اللي بتعمله ده داخل أرضنا وعامل تقطع الورد الورد ده زينا بيحس أن كان بيتقطع بحب ولا بيتقطع بعصبيه وبتخليها تبكي بص عليا وكنت حاسه من نظره عينه انو بيقول اي المجنونه دي المهم دخلت البيت ولقيت ماما مشغوله في المطبخ وبتقول لازم اعمل كل حاجه بايدي
سماح مالك يا ماما
الام ابدا جاي ضيف مهم لابوكي من مصر ولازم اعمل احسن اكل
سماح مصر هو احنا ليه مش بنسافر مصريه يا ماما
الام هنسافر ليمن هو احنا لينا حد فيها
سماح اهو نسافر نشوفها ونشوف ناس تانيه
الام والنبي يا سماح امشي دلوقتي وسبني اخلص اللي ورايا
جه ساعت الغدا وعمر بابا ما قعدنا مع حد غريب اول مره يقول هنتغدا سوا ومع الضيف جينا ساعت الاكل هو الانسان الهمجي اللي قطف الورد كنت قاعده بيص ليه نظرات استحقار وبابا قال حسام مش ابن زميلي بس ابو ده صاحبي وعشره عمري
حسام بس الأرض هتاخد وقت طويل عقبال ما تتباع انا لازم اسافر مصر بسرعه شغلي هيتعطل
ياسر حلوه مصر
حسام جميله جدا وهتكون احلي لو جيته فيها زياره
بابا لا يجوا اي يا حسام انا معنديش وقت
حسام اكيد لازم تيجوا يوم بجد
الاب عالعموم لو ملقناش بيعه للأرض بسرعه خد فلوس المشروع وانا لما ابيع الأرض ابقي أحدهم
حسام متشكر اوي ياعمي بس يارب تلاقي بيعه بسرعه
وسافر حسام بعد ما خد الفلوس من بابابعدها بشهر يوم واحنا قاعدين بنفطر اعملي اكل كويس يا ام اسماء حسام جاي انهارده يزورنا وياخد بقيه فلوسه طبعا كنت بقول الإنسان الرخم ده جه تاني بس غيرت فكرتي لما لقيته جاي وجايب هدايا لينا واجبي هديه كانت هديتي لاب توب طبعا كانت احلي هديه وكنت هموت عليها لقيت بابابيقولو لا طبعا لاب لا انا هقبل الهدايا بس ده لا
حسام ليه يا عمي في بنت دلوقتي مش معاها لاب
الاب حسام بالله عليك انا معودهم علي وضع ومش عايز اغيرو
حسام بالله عليك انت ماتكسفني
وطبعا كنت هموت وبابا يوافق
الاب ماشي يا حسام مقدرش ازعلك
خدته وطلعت اوضتي وكنت فرحنا بيه جدا وحسام مشي بس المره دي كنت مضايقه معقول مش هشوفه تاني
عدا 6شهور وحسام جه يخطبني كنت هطير من الفرحه مش عالشانه لا عالشان مش هسمع كلمه لا تاني وهعيش حياتي وهسافر مصر ام الدنيا
طبعا بابا وافق والخطوبه مخدتش الشهرين هو جاهز وانا كنت جاهزه واتجوزنا وكان اسعد 3شهور عشتهم في حياتي اول جوزنا سفر برحتنا وخروج وضحك لحد ما فيه يوم الباب خبطت وفتحت لقيته جرنا اللي قدام مننا
الجار مساء الخير يا فندم
سماح مساء النور
الجار حضرتك امبارح جه وصل النور وانتو مكنتوش هنا
سماح اه فعلا كنا برا
الجار الوصل اهو
سماح ثواني اجيب لحضرتك الفلوس وخدت الفلوس ودخل شقته ولقيت حسام وريا
سماح حسام خضتني
حسام كان بيقولك اي
سماح ابدا دفع لينا.وصل النور وكنت…..
ونزل فيها ضرب والله اصحي من النوم القي مراتي وافقه مع جرنا العاذب قولي كان عايز اي. ولما عرف أن هنا عمل حجته الوصل …….
يتبع
#خونت زوجي
# التانيه
دوداا حوده
فضل يضرب فيا لحد ما وشي كله جاب دم علي غلطه نا معملتهاش وسابني ونزل فوقت وغسلت وشي واتصلت بابا
سماح الو ايوه يا بابا
الاب ايوه ياهانم ياللي فضحتني
سماح فضحتك اي اللي بتقولو ده يا بابا
الاب اي اللي خلاكي تفتحي الباب لراجل غريب
سماح جوزي كان نايم. وبعدين انا كلمته من عالباب وخد الوصل ودخلت
الاب لا والله كتر خيرك ما كنتي تدخلي تشربي الشاي
سماح مش وقته يابابا انا عايزك تيجي تخدي
الاب انا جاي فعلا بكره بس عالشان اشوف الموضوع ده انتي غلطانه وعايزه تروحي معايا
سماح ده ردك بقولك ضربني
الاب لو انا كنت قتلتك هو ده كان بيحصل في بيتي عالشان تعملي كده
سماح قفلت السكه معقول معقول ده رد بابا بدل ما يجي يبهدله علي اللي عمله معقول هو ده سندي في الحياه ودخل حسام الشقه لقاها قاعده عالركنه مساء الخير
سماح مش بترد
حسام قعد جنبها سماح فيه حاجات انا مش بحبها متنسيش اني صعيدي مينفعش تفتحي الباب لراجل غريب يالله قولي انا اسفه
سماح بصت جامد ليه وقالت اسفه اسفه على اي علي ضربك ولا اهانتك ولا كلامك الجارح
حسام قولي اسفه ومش هعمل كده تاني
سماح طبعا عالشان عارفه أن أن حقها مش هيجي اعتزرت وهي بتعيط خدها في حضنه وتاني يوم ابوها وامها واخواتها جم فتح الباب اول ماشافت مامتها جريت في حضنها وبعدين دخلوا المطبخ
الام اي اللي في وشك ده
سماح يعني بابا مقلش ليكي
الام سماح يابنتي اسمعني كويس عيشتك في بيت ابوكي وانتي بنت كوم وعيشتك وانتي مطلقه كوم تاني وانتي عارفه ابوكي صعب ازاي حاولي تعيشي كويس مع جوزك وربنا يهدي سرك
سماح سكتت لأنها حاسه انها اتهانت جامد ومحدش بيجبلها حقها أهلها مشيوا ودخل احمد. اوضه النوم لقاها قاعده عالسرير
حسام اي هتنامي
سماح لا عادي يعني منا مش ورايا حاجه اعملها
حسام تحبي نخرج وزي ما يكون مسجون وجاله افراج
سماح اه طبعا
حسام قومي اللبسي هنخرج انا وانتي وسعيد زميلي ومراته
وفعلا لبسوا ولاكانت اول مره تشوف نورا مرات سعيد
ازيكم يا جماعه والف الف مبروك عالجواز مع انها جت متاخره
سماح الله يبارك فيكي وبعد كلام طويل انتي عسواله اوي ياسماح انتي بتشغلي
سماح لا والله
نورا طيب تحبي تيجي الشركه معايا ونشتغل سوا
سماح اااه بس
حسام لا طبعا بتقولي اي تشتغل
سعيد يابنتي هي عندها شركه صغيره كده علي قدها وبعدين شغلها قريب من شغلنا يعني يدوب ننزل من هنا نبقي هنا
حسام طيب سبني افكر
سماح اتخنقت جدا من تصرفه حتي مسبهاش هي ترفض بس كانت محتاجه الشغل. اوي عالشان تخرج من اللي هي فيه هما في العربيه
حسام اي رايك في موضوع الشغل ده
سماح اللي تشوفو
حسام ماشي طلما قصاد عيني عادي يعني ممكن تلاقني عندك في اي وقت
سماح فرحت جدا لان كان نفسها تشتغل من زمان وتاني يوم وهي بتلبس اي القرف ده معندكيش لبس غير ده
سماح مالو يا حسام
حسام مافيش مافيش يلا عالشان اوصلك
ونزلو وركبوا العربيه ووصلها لشغلها ودخلت مكتب نورا صباح الخير
نورا صباح النور نورتي شركتك
سماح ميرسي ربنا يخليكي
نورا تعالي بقي اوريكي مكتبك ودخلوا المكتب لقت انها مش لوحدها في المكتب معاها واحد تاني
نورا وده امجد HRهنا في الشركه مدام سماح هتشتغل معانا في الحسابات يا امجد
امجد مد ايدو يسلم نورتي الدنيا يا استاذه سماح
سماح متردده تسلم ولا لا وبعدين سلمت شكرا يا استاذ امجد
نورا بالله اقعدي علي مكتبك
سماح فضلت تفكر لو احمد جه وشاف امجد معايا في نفس المكتب هيعمل اي بجد انا مصدقت خرجت وكده هيقعدني تاني
امجد استاذه سماح يا استاذه سماح انا هبعت اجيب غدا تحبي تتغدي
سماح لا مش جعانه
امجد انا هطلبلك نسكافيه ماشي
سماح ماشي اوكيه وفضلت برضه شغالها حسام وقالت هتصل بيه يجي وبعدين اشوف طريقته هتبقي ازاي لما يعرف أن معايا واحد في نفس المكتب بعدين قاعده سرحانه وامجد ماسك اتنين نسكافيه وجاي يحطه عالمكتب راح مج اندلق علي المكتب سماح انخضت
امجد انا اسف والله انا همسحه وهي بتشيل الحاجه اللي عالمكتب وأمجد بيمسح المكتب وفجاه حسام دخل
يتبع

#خونت زوجي
# الثالثه
#دوداا حوده
بمسح بلم الحاجه من عالمكتب وأمجد بيمسحوا بيص لقيت حسام واقف قدامي طبعا كان هيغم عليا مصيبه سودا
حسام مساء الخير جيت في وقت غلط ولا حاجه
امجد نعم هو مين حضرتك
سماح بصوت مش طالع جوزي وحبيبي حسام
امجد اهلا وسهلا معلش اصل كنت ماسك كوبيتين فغصب عني كوبيا وقعت
حسام اه مقدرتش تقاوم جملها فاعصابك سابت فالكوبيا وقعت
امجد نعم يا استاذ انت بتقول ايه
سماح يالله يا حسام لو سمحت مينفعش الغلط ده
حسام ضربها بالقلم انتي لسه شوفتي غلط قدامي با هانم
وخدها من ايدها زي الطفله ويعني بتحاول تمسك دموعها عالشان الناس متتفرجش عليها
روحو البيت وداخل ساكت والله يا حسام انا كنت همشي اول ما عرفت أن معايا راجل في المكتب بس
حسام بس اي وكمل ضرب فيها زي المره اللي فاتت
وبليل لقاه الباب بيخبط فتح لقتاه سعيد ونورا
حسام ازيك يا سعيد اهلا يا نورا
نورا انا زعلانه منك اوي يا حسام اي اللي حصل ده
حسام حصل ايه انا بغير علي مراتي ومش بحب تشتغل معاه راجل
سعيد الكلام ده عيب يطلع منك يا حسام واحد متعلم ودارس برا
حسام انا بقي صعيدي ومتربي علي كده
نورا يا حسام امجد انسان محترم جدا ولو هو مش كده مكنتش هقبل أنه بشتغل معايا وبطبعك ده هتخلي مراتك تتغير لازم فعلا تديها ثقه اكتر من كده هي معملتش حاجه غلط ومن ناحيه أن مكتبها مع امجد ليك عليا يكون ليها مكتب لوحدها بعيد عنه
حسام لا شغل تاني لا
سعيد حسام بجد انا مش مصدق انت حسام زميلي محنا معانا زميلنا بنات وانت بتتعامل معاهم وعارف قد اي هما محترمين مش لازم يكون كل الشغل بنات انا مراتي اهو لو سبتها في شركه كل اللي فيها رجاله واثقه ان هي هتكون راجل زيهم
دخلت سماح بالعصير مساء الخير ووشها كان في كدمه
نورا بستغراب مساء الخير
حسام تعالي نقف في البلاكونه نشرب سيجاره
نورا اي اللي في وشك ده
سماح اتخبط
نورا نعم اتخبطي في وشك ازاي يعني
سماح عيطت
نورا طيب اهدي لينا كلام بعدين هاتي رقمك
سماح أدتها الرقم وفضلت تطبطب عليها وبعدين دخل حسام وسعيد بيضحكوا سماح مسحت دموعها خوفا منه
نورا ها يا حسام هستني سماح بكره
حسام طيب سبيني يومين
نورا طلما النيه موجوده ليه يومين
حسام انا عايز كده وبعدها بشويه مشيوا
حسام انتي عايزه تنزلي الشغل
سماح لا مش عايزه مشاكل بيني وبينك
حسام انا بحبك وبغير عليكي
سماح اللي بيحب حد بيحتوي
حسام والغلط لما يحصل عقابه اي
سماح انا لو غلط في أسلوب الاحترام احسن من الضرب
حسام طيب بعد ما وشك يروق انزلي الشغل انا موافق انك تشتغلي بس بشرط
سماح ايه هو
امجد ميتقلش ليه صباح الخير
سماح حاضر
حسام بالله ادخلي خدي دش وتعالي
من هنا سماح فكرت انها لازم تاخد حبوب منع الحمل مش هينفع تخلف الا لما حياتها تستقر
وبعدها باسبوع نزلت الشغل ودخلت مكتب نورا
نورا نورتي الدنيا يا سماح
سماح حبيبتي ربنا يخليكي
نورا انا نفذ وعدي وخليت ليكي مكتب لوحدك تعالي شوفي
ودخلت مكتبها والباب خبط امجد
امجد حمد لله علي السلامه
سماح مش بترد
نورا الله يسلمك وبالمناسبه الحلوه دي انا انا عزماكو عالغدا
سماح لا انا مش جعانه
نورا انا بقول غدا مش فطار
امجد حس بحراج فخرج من المكتب
نورا رفعت سماعه التلفون بالأمن الو استاذ حسام لو جه تتصلوا تبلغوني في اي وقت
سماح ده ليه
نورا ده اللي لازم يحصل متزعليش مني ده انسان همجي واكيد هيكون فيه شغل بينك وبين امجد أو بينك وبين اي حد تاني انا مش حباه مشاكل وفيه نفس الوقت حباه وجودك معانا
سماح في البيت وعالغدا حسام انا كنت محتاجه فلوس وننزل انا وانت نجيب لبس يعجبك طلما لبسي مش عجبك
حسام مش فاضي خدي نورا وروحي
سماح انا حباه اجيب علي ذوقك
خلاص اصبري لما افضي وجايه بتشيل الاكل اتكعبلت وقعت قدام المطبخ اه الحقني يا حسام جري عليها وشالها ونزل حاب دكتور قال الحمد لله مفيهاش كسر بس لازم تربيطها برباط ضاغط لمده اسبوع ومتتحركيش عليها
سماح زعلت لأنها هتقعد في السرير اسبوع
حسام كلم مامتها تيجي تعقد معاها وفعلا حصل وعملت اذن من الشغل وفيه يوم قاعده عالسرير ماسكه الفون عالفيس جلها رساله عالواتس من رقم غريب بصوره امجد
انا حبيت اقولك الف سلامه باعتبار انك زميله معانا
سماح يانهار اسود ودخل حسام الاوضه مالك مبرقه كده ليه
يتبع
علقي كتير عالشان انزل جزء كمان

خونت زوجي
#دوداا حوده
# الرابعه
دخل حسام وقالها مالك متنحه
سماح ابدا قريت خبر عالنت ماما نامت
حسام اه دخلت الاوضه تحبي اجبلك انا
سماح لا يا حبيبي مش محتاجه حاجه
حسام طيب انا نازل اقابل سعيد عايزه حاجه اجبها من برا
سماح لا ياحبيبي شكرا انا هنام قبال ما تيجي
لبس احمد ونزل وهي مسكت الفون بعتت رساله هو انت جبت رقمي منين بعدها بربع ساعه
امجد من السكرتاريه انتي ناسيه أن رقمك هناك واسف لو عملتلك ازعاج
سماح ابدا بس انت عارف جوزي عامل ازاي ومينفعش تبعت رسايل تاني
امجد بجد اسف بس كنت حابب اطمن بحكم الزماله
سماح انا بخير وبإذن الله ابقي كويسه وانزل الشغل بس ياريت يا امجد متبعتش رسائل تاني
امجد حاضر والله لو ده اللي هيرضيكي هعمله بس ياريت متعمليش بلوك لوعوزتيني في اي وقت تحت امرك
سماح تمام اوكيه تصبح على خير
امجد وانتي من اهله
ومحست المحادثه ونامت ومصحيتش غير تاني يوم
سماح اي ده انت جيت امتي
حسام هو انتي داريانه بالدنيا ولا عارفه أن ليكي راجل اصلا
سماح فيه اي يا حسام عالصبح
حسام في أن عيشه تقرف مش لاقي قميص مكوي اروح بيه الشغل يا هانم
سماح ثواني ويبقي فيه طلع القميص اللي عايزه وانا هقوم اكوي
حسام تقومي خليكي خليكي مكانك انا مستعجل مش هستني جنابك تقومي في ساعه تكوي
سماح ليه كده يا حسام ليه بتعملني بمزاجك مع أن مش بحب ازعلك
حسام ابتدينا ام النكد عالصبح وخرج ورزع باب الاوضه ورا ونزل خالص من الشقه
الام صباح الخير يا سماح فيه اي
سماح وهي بتعيط مافيش يا ماما
الام يا حبيبتي يا بنتي هو عالطول طريقته كده
سماح لا والله ساعت بيكون كويس وحنين اوي معايا بس هو عالشان مستعجل بس
الام طيب يا حبيبتي هقوم احضرلك فطار
سماح والنبي يا ماما طلعي هدوم لحسام عالشان نبعت البواب يوديها للمكوه
الام حاضر يا حبيبتي
وبعدها مسكت الموبيل وفضلت عالنت شويه وحسام اتصل
سماح يووووو هتكمل باقي النكد وردت ايوه يا حسام
حسام متزعليش يا سماح حقك عليا
سماح ابدا مافيش حاجه
حسام طيب قولي لماما متعملش اكل هجيب غدا وانا جاي
سماح تمام يا حبيبي
حسام عايزه حاجه ياقلبي
سماح خلاص ياعمري تيجي بالسلامه يارب
ويجي مكتب حسام وسعيد اهو عملت اللي قولت عليه
سعيد شوفت المشكله انتهت في ثانيه ازاي يابني الستات دول مافيش اطيب منهم والله
حسام بس ساعت بحس انها غبيه
سعيد بالعكس انت اللي بايدك تخليها كده وبايدك تخليها زكيه. احنا بليل هتيجي نطمن عليها
حسام بليل ليه احنا هنتغدا سوا انهارده اتصل بنورا وعرفها تطلع من الشغل علي البيت عندنا
سعيد اصل…..
حسام مافيش اصل بالله كلمها
وفعلا راحوا وطلب حسام اكل من برا ودخل لقاه نورا وسماح قاعدين في الصاله
حسام مساء الخير
سماح مساء الخير حمد لله علي السلامه
وقعدوا اتغدوا وبعدها قاعدين بيتكلموا
نورا المفروض كده هتقدري تنزلي الشغل امتي
سماح باذن الله الاسبوع الجاي الشغل وحشني اوي والله
حسام فضل مبرق وبعد الناس ما مشيوا ساب سماح في الصاله ودخل الاوضه طلبت من مامتها تدخلها دخلت الاوضه وبعدها اي يا حسام مش المفروض كنت تخدلني
حسام الشغل اللي وحشك ولا الناس اللي فيه
سماح نعم اياللي بتقولو ده
حسام اي مسمعتيش
سماح سمعت بس اسمعني انت بقي انت عارف انا بنت مين وعارف تربوي ازاي ولو سمحت انك تقول كلام من هذا النوع قبل كده مش هسمح بيه دلوقتي
حسام هتعملي اي يعني
سماح همشي يا حسام انا متربيه وتربيتي كويسه وانت عارف وعمري ما اعمل شي غلط مش عالشانك عالشان انا مش كده
حسام مسكها جامد من درعها انتي بتاعتي انا وعمري ما هسيبك ولو شوفتك بتتكلمي بالطريقه دي تاني متعرفيش اي اللي هيحصلك
سماح خافت جدا من طريقه كلامه وفضلت ساكته وشويه
وبعدها حسام نام
سماح بتكلم نفسها ليه مستحمله الطريقه دي منه عالشان عارفه أن بابا مش هيقف معايا بس انا لو فضلت كده هموت ياربي ريح قلبي انا تعبت جدا ونامت سماح وصحيت لقت حسام نزل فضلت تنادي علي مامتها
الام نعم يا حبيبتي
سماح هو حسام نزل
الام اه من شويه
سماح ماما انا عايزه اسافر البلد عندكم اقعد يومين خلي بابا يكلم حسام
الام مش لما تخفي لاول
سماح انا بقيت تمام وكلها يومين واقدر امشي على رجلي بس نفسيا تعبانه وعايزه اشوف اخواتي
الام حاضر هو جاي بكره هقوله
تاني يوم الاب جه هو واخواتها ا
الام سماح نفسها تسافر كلم جوزها انها تيجي عندنا يومين
الاب وشغل جوزها يعمل فيه اي
الام البت تعبانه وعايزه تغير جو
الاب بلاش دلع لما جوزها يفضي يبقي يجبها ويجي
وهما عالغدا
الاب عملتلي اي في موضوع الأرض اللي عايزها يا حسام
حسام اسبوع بالظبط والأرض هتكون بتاعتك
الاب هما وافقوا يبيعوا
حسام هههههههههههه محدش يقدر يقول لحسام لا
طبعا الام مش عايزه تعرفها باللي قالو ابوها
سماح عملتي اي ياماما
الام قالي هتيجوا بس لما جوزك يعرف ياخد اجازه
سماح امتي يعني
الام معرفش بقي يا سماح وانا ماشيه مع ابوكي بكره
سماح ماشيه وسيباني
الام انتي بقيتي تتحركي اهو وانا اخواتك لازم ارعاهم
سماح عرفت أن مافيش فايده مشيت الام والاب والبيت رجع گئيب تاني
وفيه يوم سماح انا نازله الشغل بكره لا حسام
حسام لا
سماح انا بقيت كويسه والله
حسام وانا قولت لا احنا مسافرين بكره شرم ٣ايام
سماح بفرحه بجد وباسته في خدوا ربنا يخليك ليا يا حبيبي
حسام فرحنا
سماح جدا والله
حسام تمام يلا بقي حضري الشنطه بتاعتك
دخلت تحضرها وهي فرحنا ودخل حسام
حسام خلصتي
سماح قربت
حسام ممكن تعملي كوبيا شاي طيب
سماح عيني ودخلت سماح وقعد حسام عالسرير حاسس بصداع بيدور علي برشام صداع في الكمودينو لقاه برشام منع الحمل خدو ودخل المطبخ اي ده يا سماح
سماح تنحت عالطول بتخبي والمره دي نسيته في الدرج
سماح ده برشام منع الحمل اصل
حسام اصل اي مش عايزه تخلفي مني
سماح انا بصراحه خايفه منك مش زي مانت فاهم اسمعني بس
ونزل فيها ضرب كالعاده وسبها ونزل وسماح طبعا عارفه أن لو كلمت باباها هيجي يكمل عليها
مسكت الفون وبعتت رساله لامجد
سماح ازيك يا امجد عامل اي…. .
يتبع

#خونت زوجي
#دوداا حوده
# الخامسه
سماح مسكت تفونها وبعتت رساله لامجد ازيك يا امجد عامل اي ربع ساعه ورد
امجد الحمد لله بخير طمنيني عليكي انتي أخبارك اي
سماح الحمد لله بس انا احتمال مجيش الشغل تاني
امجد ده ليه مش انتي بقيتي تمام انا لسه سأل نورا عليكي وقالت تمام
سماح اه بس بجد عندي شويه مشاكل مش هعرف انزل الشغل
امجد هو انا ممكن اسالك سوال
سماح طبعا
هو ليه مستحمله جوزك مع أن بسمع وشوفت بعيني أسلوبه الوحش معاكي
سماح عالشان بابا معندوش طلاق عالشان بابا أسلوبه اصعب من حسام عالشان حسام ساعت بيجي ويطبطب بابا لا
امجد بس انتي محتاجه تعيشي مع واحد يطبطب دائما مش بمزاجه
سماح خلاص خد نصيبي
امجد ربنا يقدملك اللي فيه الخير بس انا متاكد لو فضلتي في البيت هيجرالك حاجه الشغل بيهون عليكي شويه
سماح عارفه بس هعمل ايه وسمعت الباب بيتقفل
سماح امجد حسام جه
ومسحت المحادثه بسرعه وقفلت النت وسالت الفون وهي خايفه يدخل يكمل ضرب لكنه دخل المطبخ عمل كوبيتين شاي ودخل الاوضه تعالي ياسماح عايز اتكلم معاكي
قامت سماح
حسام ليه عملتي كده
سماح قولتك انا مش عايزه اخلف طفل او طفله دايما يشوفه امهم بتتهان مش عايزه اجيب عيال تطلع معقدين
حسام بس حقي اكون اب
سماح منا حقي أن الحياه تبقي بينا تفاهم مش كل حاجه مد ايد يا حسام مش الحل الضرب وتيجي بعدها ترضيني بكلمتين لازم تسمعني ومش عالطول تكون ظلمني
حسام اوعدك اني هتغير وهمسك اعصابي شويه عن كده وخدها في حضنه بس خلاص سماح مبقتش حاسه بحضنه بقي عادي بالنسبه ليها حاجه بتحصل بعد علقه بتكون أثرت في نفسها قبل جسدها
حسام هنسافر بكره
سماح اللي انت عايزه تمام يلا نام عالشان نمشي الصبح بس توعديني انك متخديش البرشام تاني
سماح حاضر بس فرحه سفرها راحت تاني يوم مشيوا وهو في العربيه وسايق وخدها في حضنه ومش راضي يسبها سماح بتكلم نفسها ياتري فعلا هيتغير ولا عند أول شك هنقلب تاني يارب يفضل كده دايما لاني بجد تعبت وصلوا الفندق تحبي ننام شويه ولا ننزل نتمشي
سماح اللي انت عايزه
حسام انا جاي هنا عالشان افرحك قولي عايزه كده وانا هنفذ
سماح كانت مستغربه من التغير المفاجاه بس من جواها كانت فرحنا جدا بالتغير اللي كان حسام فيه ونزلت استوري للواتس بصور بينهم وبليل حسام قال انا مش معايا سجائر هنزل اجيب عايزه حاجه
سماح لا ياقلبي بس متتاخرش
حسام حاضر ياروحي
وجت رساله عالواتسمن امجد مانتي مبسوطه وفرحنا اهو امال يعني كنتي انك مش قادره عالعيشه ليه
سماح نعم انت ازاي تتكلم معايا بالطريقه دي وعملت بلوك ومسحت المحادثه وطلع حسام
حسام سماح احنا لازم نمشي بكره عالشان عندي شغل ضروري
سماح تمام يا حبيبي
حسام انا كنت حاطط في دماغي انك تروحي عند بابا يومين تحبي تروحي ولا تنزلي الشغل
سماح لا انزل الشغل لما تاخد اجازه تاني نبقي نسافر سوا ونرجع سوا
حسام تمام يا حبيبتي حضري الشنطه عالشان نمشي بدرى سافرو وحسام وصلها العماره انا نازل
سماح رايح فين مش ترتاح من السفر
حسام عندي شغل والله
سماح تمام طيب انا هنزل اروح الشغل اشوف نورا
حسام طيب تمام تعالي اوصلك
سماح لا انزل لان لسه هفضي الشنط
حسام تمام كلمني لما تنزلي
سماح تمام ياقلب قلبي
ونزل وبعدها بساعه راحت الشغل ودخلت مكتب امجد مساء الخير
امجد مساء الخير وقبل اي كلام أما اسف اني أدخلت في حاجه متخصنيش واوعدك مش هتتكرر تاني
سماح ياريت ومش معني ااني كلمتك مره يبقي ردك علي الحاله يكون كده
امجد عندك حق
ودخلت مكتب نورا ازيك يانورا
نورا قلبي وحشتني الحمد لله عامله اي
سماح الحمد لله بخير بجد كنت محتاجه اني اسافر اوي اسلوب حسام اتغير معايا جدا وبقي احسن من الاول بكتير
نورا والله طيب تمام المهم هتنزلي الشغل امتي
سماح بكره باذن الله
نورا تنوري الدنيا وروحت وتاني يوم راحت الشغل وماسكه الفون بعتت رساله لحسام وحشتني شافها ومش رد
كلمته بيكنسل شويه واتصل سماح مش فاضي دلوقتي لو سمحت
سماح تمام يا حبيبي انا اسفه
ودخل امجد مساء الخير
سماح مساء النور فيه حاجه يا امجد
امجد كل سنه وانتي طيبه
سماح بمناسبه
امجد نعم مش عيد ميلادك انهارده
سماح اه تصدق كنت ناسيه بس انت عرفت منين
من الابلكيشن بتاعك
سماح اه ده انت مركز اوي
امجد لا والله انتي ناسيه اني HR
وطلع علبه فيها هديه ساعه
ممكن تقبلي دي مني
سماح للاسف لا
امجد يبقي لسه زعلانه
سماح لا والله خلاص
امجد يبقي ياريت تقبلها
سماح اخدت العلبه وفتحتها بس دي شكلها غاليه اوي
امجد مافيش حاجه تغلي عليكي
وكان معاه العلبه كرت مكتوب فيه كل سنه وانتي طيبه
وخدت اللعبه شكرا يا امجد
وروحت البيت لقت حسام موجود
ازيك يا حسام
ازيك سماح
وقعدت جنبه هو انهارده كام
حسام ١٢/١٢ليه
سماح والتاريخ ده مش بيفكرك بحاجه
حسام بخنقه سماح انا مش فايق فيه اي
سماح ابدا هقوم احط الاكل
ودخلت المطبخ وسالت الشنطه جمبه
وحسام عارف ان دائما الباور بنك في شنطه سماح وفونه كان هيفصل فتح الشنطه عالشان ياخد الباور بنك لقاه علبه الساعه والكرت
حسام اي ده يا سماح ومين اللي كاتب الكلام ده
#خونت زوجي
#دوداا حوده
# السادسه
حسام اي ده يا سماح ومين اللي كاتب الكلام ده
سماح ده هديه نورا جيباها ليا علشان عيد ميلادي انهارده
حسام اه صحيح انا اسف يا حبيبتي طيب اللبسي يلا وهنتعشي برا ونحتفل بيه
سماح خلاص مش لازم انت شكلك تعبان
حسام لا يلا مش كفايه أن نسيت ونورا افتكرت روحي وراحت تلبس واتصل بسعيد
حسام الو يلا نتقابل دلوقتي وهات نورا
سعيد انا لسه طالع فيه حاجه مهمه
حسام مش مراتك دبستني في عزومه اسالها
سعيد دبستك يعني اي دبستك
حسام عيد ميلاد سماح وهي جابت ليها هديه وانا كنت ناسي خالص
سعيد اه تمام خالص هلبس وارنلك
ماشي سلام
حسام خلصتي ياسماح
سماح اه جاهزه يلا بينا
حسام تمام أما عزمت نورا وسعيد معانا
سماح اه اه تمام طيب غير هدومك هتروح بالهدوم اللي كنت بيها طول النهار حضر ليك طقم
ودخلت حضرت وبعتت رساله لنورا لو سمحت يا نورا لو حسام سالك انتي جبتي ليا هديه ساعه عالشان عيد ميلادي وبكره هفهمك ومسحت الرساله
لبسوا ونزلو واتقابلو
حسام ميرسي يانورا عالهديه
نورا علي اي دي حاجه قليله سماح تستاهل اكتر من كده
وعدا اليوم وتاني يوم نورا اتصلت بمكتب سماح الو ايوه يا سماح تعالي
سماح حاضر
راحت سماح صباح الخير يا نورا
نورا صباح النور ممكن افهم بقي فيه اي
سماح اسفه والله بس انا ليا وحده زملتي من زمان كانت بعتها مع ماما ونسيت اقول لحسام وانتي عارفه انو شكاك لو كنت قولت ليه دلوقتي الكلام ده هيقولي مقولتيش ليه من ساعت ما جت والحمد لله انو شفها يوم عيد ميلادي فقولت ليه انك انتي انا اسفه والله
نورا اسفه على اي يا حبيبتي خلاص انا حبيت افهم بس منك
ودخل امجد صباح الخير عاملين اي
سماح ونورا الحمد لله تمام
سماح بعد اذنكم ودخلت مكتبها لقت ورقه مكتوب فيها صباح الخير علي احلي عيون
بصت وضحكت وبعدين قطعت الورقه وفضل شويه تضحك وبعدين تلفونها رن
امجد احلي عيون مش رد الصباح قولت اشوف فيه اي
سماح امجد لوسمحت بلاش اسلوبك ده
امجد خلاص خلاص انا بطمن بس وقفل السكه
سماح ضحكت وبعدها لا فيه اي فوقي لنفسك كده انتي مالك انتي ناسيه انك متجوزه ومش انسان عادي كمان لا ده واحد بيشك في صوابع ايدو
وروحت عملت الغدا وقاعده بتتغدا
حسام هو انتي لسه بتغدي البرشام
سماح برشام اي
حسام انتي هتستعبطي
سماح ليه ليه الطريقه دي والله ماكنت فاهمه الاول
حسام يبقي ترضي
سماح لا مش بقيت اخدوا ارتحت
حسام اي ارتحت دي ما تتكلمي عدل
سماح تاني يا حسام اسلوبك ده تاني انت فعلا عمرك ما هتتغير ومصمم انك تتعامل معايا بطريقتك دي وتبعدني عنك
مسك أيدها جامد هو انتي تقدري تبعدي عني
سماح بخوف سيب ايدي يا حسام ولو مدينة ايدك عاليا تاني هيكون ليا كلام تاني
حسام مسكها جامد من شعرها بقيتي تعرفي تتكلمي يا سماح بس العيب عندي مش عندك انا اللي خليتك تعرفي تتكلمي وسبها وقام
فضلت تفكر يارب هفضل عايشه اتعامل بالطريقه دي لحد امتي ياربي
وجه تلفون من سعيد لحسام احنا لازم نسافر دلوقتي اسكندريه الطلبيه اللي كنا طلبنها وصلت هناك ولازم تكون معايا حسام تمام ماشي
وحضر شنتطه
سماح اي ده انت بتعمل اي
حسام مسافر
سماح وانا
حسام نعم أنا مسافر شغل واهو برضه ارتاح من نكدك شويه
سماح نكدي برضه نكدي انت مش شايف طريقتك
حسام بس بقي ارحمني غيرك تتمني بربع عيشتك دي وتعيش خدامه تحت رجلي
سماح خدامه ليه انت جايبني من الشارع بس العيب مش عليك العيب عندي أن سكت علي بهدلتك ليا
راح مسكها وزقا جامد متخلنيش امد ايدي عليكي وراح سبها وخرج فضلت تعيط واتصلت بمامتها
سماح الو
امها ازيك يا حبيبتي عامله اي مالك يا سماح انتي بتعيطي
سماح انا تعبت وبجد مش هقدر اكمل مع الإنسان ده تاني
الام سماح كل شويه هكلمك انتي شيفاه ابوكي عامل ازاي
سماح ياماما هو انا مش بنته ليه يرضي بالبهدله دي
الام هو برا لما يجي هكلمه أن يكلم حسام يبطل يعمالك بالطريقه دي
سماح قفلت وفضلت تعيط ولقت رساله عالواتس قالت اكيد حسام بيصحلني
بصت لقت امجد كانت شالت البلوك يوم ما جاب الهديه
امجد فرحت لما لقيتك شلتي البلوك ولسه واخد بالي دلوقتي لما حبيت اقرا الشات بينا واسف علي الازعاج
سماح تاني يا امجد مش خايف أن جوزي يشوف الرساله
امجد انا في الشركه كنت بجيب ورق للتأمينات لاني لازم اروح بكره ضروري ومش هاجي عالشركه وشوفت جوزك وسعيد في العربيه سوا
سماح بس برضه بالله عليك انا مش عايزه مشاكل
امجد ولا انا والله بس حسيت بيكي انك مخنوقه والله
سماح اوي والله وبجد زهقت من دنيتي ومش عايزه اعيش تاني
امجد وده الحل ؟ لازم تشوفي حل فعلا بس يرضكي وفي نفس الوقت متغضبيش ربنا
سماح اي الحل انا مش عارفه افكر تعبت منه والله ومن بابا اللي مش عايز طلاق وهو كل يوم بوضع يوم كويس ويوم لا
امجد ومينفعش كده اي نعم كل بيت فيه مشاكل بس مش بمد الايد انا مش بحترم الراجل اللي بيمد ايدو علي مراته
سماح في ناس وخدا أن الرجوله مد ايد
امجد لا والله الرجوله انك تخليها متعملش اللي مش عايزو بس بحب تكون خايفه علي زعلك مش خايفه منك
سماح صح والله ينهار ابيض الساعه١ونص يلا عالشان تنام وانا كمان ورنا شغل الصبح
امجد والله مش عايز اقفل بس عايز انام عالشان اشوفك الصبح
سماح تصبح على خير
امجد وانتي من اهله
سماح ياتري اللي بعمله ده غلط ؟ يتري اخرتو اي
سماح احنا كلمنا عادي بس انا فعلا محتاجه حد يسمعني حد يعلمني اني انسانه وصحيت الصبح لبست واتمكيجت وكانت اول مره تعملها وهي رايحه الشغل راحت فتحت درج المكتب لقت فيه شيكولاته كتير وورقه مكتوب فيها قولت اصبح والله جيت مخصوص قبل التامينات عالشان أصبح عليكي
سماح فرحت وضحكت وشغلها بقي تمام واعصبها بقيت كويسه جدا لان مافيش ضغط عليها لدرجه انها نسيت اصلا ترن علي جوزها وهو كمان بس مكنش شاغل سماح بقيت طول الليل تكلم امجد وطول النهار معاه لحد ما فيه يوم بعت ليها رساله سماح انا بحبك وبجد لازم تشوفي وضع لحياتك انتي مش بتحبي جوزك وأنا عارف ولازم تطلقي
سماح صعب يا امجد حتي لو ده حصل بابا مش هيوافق نتجوز
امجد انتي مش بقيتي صغيره ولو بابكي رفض انتي تقدري تتجوزي
سماح لا طبعا مش سهله زي ما نت فاكر كده
امجد بس انا عارف انك بتحبني صح
سكتت سماح
امجد يبقي صح بجد انا مش عليكي عايزه حاجه من الدنيا ومحدش هيكون احن مني عليكي بس بجد انا مش هقدر اعيش من غيرك
سماح سيبها علي الله وربنا يحلها نامت سماح وتأتي يوم لقت باب الشقه بيتفتح
قامت مخوضه لقت حسام طبعا كانت مضايقه
حسام اي مالك عامله كده ليه
سماح ابدا بس اتخضيت لما الباب اتفتح حمد لله علي سلامتك
حسام مش رد ودخل نام بس مش بقي يفرق مع سماح قلبه وشه لأنها خلاص كرهته ووجودها معاه مساله وقت بعتت رساله لامجد متبعتش رسائل حسام جه كان الموبيل في ايد نورا بتشوف عليه حاجه تخص الشغل وأمجد كان جنبها راحت نورا قالت خد رد علي سماح ……
يتبع
علقي ب10تعليقات عالشان يوصلك الجزء اللي بعدو
#خونت زوجي
# السابعه
#دوداا حوده
نورا خد رد علي سماح
امجد اخد الفون وفتح الرساله بعدها اه اصل انتي عارفه أن مش ليها حد هنا وجوزها كان مسافر وكنت بحب اطمن عليها
نورا امجد انا مش عايزه مشاكل جوزها صاحب جوزي وانا اللي جبتها هنا ولو جوزها عرف هتبقي مصيبه
امجد هو عجبك اللي جوزها بيعمله معاها
نورا ملناش دعوه تحل مشكلتها بنفسها
امجد والله وبتقولي انك بتحبيها
نورا بحب جوزي اكتر ولو عرف حاجه هيقولي انتي السبب انت متعرفش حسام بالنسبه ليه اي
امجد كل واحد بيفكر فيه نفسه
نورا امجد حضر ورقه استقاله سماح عالشان لما تيجي تمضي عليها
امجد ده ليه
نورا سمعت ياريت تنفذ كلامي
امجد لو مشيت همشي
نورا متخلنيش اعمل حاجه انا مش حباه اعملها يا امجد الشغل حاجه والمواضيع الشخصيه حاجه
امجد قولي لنفسك وقولت اللي عندي لو سماح مشيت همشي
نورا براحتك جهز الاستقالتين
وصلت سماح المكتب لقت امجد ونورا وافقين عند مكتب السكرتيره صباح الخير
نورا صباح الخير حضرتك دي ورقه الاستقاله اتفضلي امضي عليها والسبب اللي هتقولي لجوزك أن بسبب كتر غيابك اطريت اجيب حد
سماح نعم ده ليه
نورا تعالي عايزكي ودخلوا مكتب نورا في اي بينك وبين امجد
سماح نعم انتي بتقولي اي
نورا انا قريت رسالتك وحباه اعرف في اي بينكم
سماح عيطت انا بحبه
نورا وجوزك
سماح مين انهي اللي بيعاملني بمزاجه اللي عالطول بيضربني اللي شايف دائما نفسه اعلي مني انا حولت احبه والله بس هو بيغير فكرتي دايما انا تعبت ومش حسيت اني انسانه الا وانا مع امجد
نورا اطلقي
سماح ياريت كان سهل مانتي شايفه بابا
نورا والحل هتفضلي تخوني جوزك
سماح انا معملتش حاجه غلط وقلبي مش بايدي
نورا تكلمي واحد علي جوزك ده اكبر غلط وطول ما انتو مع بعض انا كده حكاه البنزين جمب النار وانا مش حباه كده اللي ليكي عندي مليش دعوه بحياتك ومش هقول لجوزك حاجه بس بعيد عني لو سمحت انا مش حباه مشاكل مع جوزي وحده انتي هتعملي ليا مشاكل بس نصيحه مني متخليهوش يشمي جوزك شكاك ولو عرف أن انتو مشيتوا في نفس التوقيت هيشك بس برحتك
سماح هكلمه مينفعش يمشي بعد اذنك
نورا سماح سمحني بس انتي غلط وانا مينفعش اداري عالغلط
سماح عارفه
وراحت مكتب امجد
امجد اي فيه اي
سماح وهي بتعيط انت بتحبني
امجد وده سوال
سماح يبقي لازم تنساني انا هحاول احب جوزي ولازم نصلح الغلط نحمد ربنا أن اللي شاف الرساله نورا
امجد هو انا بمزاجك قلبي اي تحت رجلك بحبك يا امجد فيحبك امجد انساني يا امجد فامجد يدوس علي الزرار ينساكي انا مش بحبك يا سماح ولا هحبك ولا هفكر فيكي تاني روحي شوفي حياتك واوعدك اخر الشهر ده هكون خاطب
سماح بتعيط ياريت بجد ياريت تلاقي انسانه تستهلك
امجد امشي مش عايز اشوف وشك تاني غوري بجد
مشيت وهي منهاره وفضلت قاعده في الشارع اكتر من ٥ساعت وفي الاخر روحت لقت حسام وسعيد قاعدين في الصاله
حسام كنتي فين يا هانم
سماح كنت كنت
حسام اي بتفكري في كدبه
سماح ليه هكدب انا سبت الشغل وكنت مخنوقه روحت قعد في كافيه شويه لان كانت اعصابي تعباني اي عملت اي غلط
حسام نعم عملتي اي غلط انتي بقيتي بترضي كتير ولازم ينقطع لسانك وضربها قدام سعيد وطبعا فضل يحوش عنها وفيه الآخر حبسها في الاوضه طلعت الموبيل وبعتت رساله لامجد انا هسيب البيت بكره وهسافر اسكندريه عايز تكون معايا قبلني الصبح مش عايز همشي لوحدي والنبي ما تسبني انا بحبك ومش هقدر اعيش من غيرك انا ندامنه علي كل كلمه قولتها رد مبقاش ينفع ياسماح خلاص
سماح ارجوك متسبنيش انا غلطانه
امجد لو كنتي مطلقه كان ينفع دلوقتي لا
سماح براحتك انا هسيب الدنيا كلها وامشي مش عايزه حد فيكوا قفلت فونها وتأتي يوم فتح ليها حسام الباب ونزل شغله لبست وحضرت شنتطها ونزله من العماره لقت ابوها قدامها رايحه فين يا سماح بالشنطه دي…….
يتبع
#خونت زوجي
#الحلقه الثامنه
#دوداا حوده
الاب رايحه فين ياسماح بالشنطه دي
سماح سكتت شويه وقالت هترجعني وانضرب وبرضه نعملها تاني وهسيب البيت وهمشي انا تعبت من عيشيتي ومافيش راحه ابدا عايشين معايا دائما بالضرب
الاب اطلعي يا سماح نتكلم فوق وطلعوا سوا
سماح هنتكلم فيه اي
الاب جوزك انسان محترم هو صعيدي ومخه مقفل بس طيب ياسماح وانتي غطلتي كتير ومش في كل حاحه كان بيقولي لحد ما كلمني امبارح وقالي تصرفاتك بقت غريبه انك بتخدي برشام منع حمل وأنك بقيتي تخرجي بمزاجك مع أن مكنش ده طبعك
سماح بس انا زهقت من طبعكم واتخنقت منه كل حاجه عندو ضرب واهانه وانت كنت أتمني أن تكون اب حنين لما تعرف أن بنتك بتنضرب تيجي وتاخد حقي. حتي لو مافيش طلاق بس يعرف أن القلم اللي هيضربوا ليا هيكون حسابه كبير اوي
الاب انا سكت كتير وكنت باعد نفسي عنك ياسماح بس انتي بقيتي ترضي عليه بتشوفي امك ولا مرات ابوكي بيعملوا كده معايا
سماح زمانه غير زمانهم ومش لازم عالشان امي تتهان فأنا كمان اتهان لا لازم تعرفوا أن في رحمه موده ربنا قال عليها
الاب بس لازم يكون فيه عقاب
سماح عمر الضرب ما كان عقاب بالعكس ممكن اكون اوحش ما كنت الاول لما غلطه بسيطه اتعاقب عليها عقاب كبير اكيد نبقي اوحش من الاول مش هيكون في قلبي غير الكره والغل
الاب والآخر يا سماح انا معنديش طلاق ووعد حسام انك لازم تتغيري
سماح اتغير فيه اي بالظبط قولي أن أسمع شكه فيا وعادي أقوله امين يعملني بمزاجه اوفضل اقول معلش يديني بالجزمه واديهالو تاني واقوله تمام اتفضل بالتانيه كمان واديني
الاب اخر الكلام اي يا سماح
سماح هسبلكوا الدنيا كلها ومسكت السكينه بتاعت الفاكهة وحطيطها علي بطنها
الاب انتي بتعملي اي يامجنونه
سماح بعياط طلما حياتي بعذاب اسبها احسن
الاب طيب اهدي سماح وهعملك اللي انتي عايزه
سماح مش عايزه اعيش بجد
الاب طيب اهدي وبجد هيبقي ليا كلام مع حسام اوعدك والله لو مد ايدو تاني والله لطلقك منه هاتي السكينه يا سماح
فضلت تعيط وأبوها قرب خد السكينه منها وخدها في حضنه وكانت اول مره سماح تحس بحضن ابوها فضلت في حضنه لحد ما نامت
حسام وصل اهلا اهلا يا حمايا
الاب ازيك يا حسام عامل اي
حسام تمام هي نايمه كده ليه فيها حاجه
الاب لا مافيش بس عايز اتكلم معاك والاب صحي سماح
سماح قومي يا حبيبتي
سماح اول ما شافت حسام اتخضت وبعدين قامت قعدت
الاب معلش اعملي لينا شاي
سماح حاضر يا بابا ودخلت المطبخ
الاب بوص يا حسام من يوم ما اتجوزت سماح وانا برا حياتكم عرفت انك ضربتها مره واتنين ومش اتكلمت شكيت في شرفها وتربيتها وبرضه مش اتكلمت وقولت هي وجوزها هيحلوا مشاگلكم بس دي اول فرحتي انا كنت قاسي كتير عليها وجيت انت بعد كده افتريت اكتر قدامك حل من الاتنين ياه تعملها بما يرضي الله ياما تسبها
حسام خلصت كلامك
الاب اه محتاج اسمع رايك
حسام اشرب الشاي واتكل علي الله
الاب انت بتقول اي يا حسام
حسام اسمعني انت بقي بنتك ناقصه تربيه وانا بربيها واتصلت بيك عالشان الضرب مش بقي يجيب معاها نتيجه وقولت لما تشوفك هتمعلك حساب بس للاسف بقي كلت بعقلك حلوه
الاب انت ازاي تتكلم معايا كده
حسام بقولك اي المصنع اللي بتزلني من غير أساس وورق مزور والفاكهه والخضاراللي بتوديها للمستشفيات اللي مرشوشه كيماوي وبلوي تانيه كتير انا عارف بيها وساكت عالشان ابو مراتي فلو ناوي تكون ابو طلقيتي اكيد مش هسكت علي اللي بيحصل ده
الاب اعمل اللي انت عايزه مش هسيب بنتي انا افتريت عليها كتير ومش ناوي افتري تاني لو بموتي مش بحبسي
سماح بابا انا هحل مشاكلي بنفاسي
الاب بص لسماح بكسره وبعدها مشي بس وهي بتوصله لباب اوعدك هحل كل المشاكل مش هسيبك فيها
سماح ابتسمت وبعدها متاكده يا بابا
حسام سماح انتي عايزه تطلقي
سماح اانا كنت عايزه اعيش بمي يرضي الله دلوقتي هحس اني عايشه غصب عني الاول كنت بحبك يا حسام وكنت بتمني انك ضحك بس في وشي دلوقتي هيبقي صعب
حسام ليه انتي يابنتي غيرك تتمني تبقي عندها ربع الشقه دي غيرك تبقي تتمني تتجوز واحد محترم زي
سماح مش هتتغير يا حسام طول مانت شايف نفسك احسن حد في الدنيا حسام انت جواك انسان طيب بس مش فاهمه ليه مصمم تكون كده
كده اللي هو ازاي يعني انتو بطبعكوا خاينين ولازم دي المعامله اللي لازم تستهلوها بطبعكم خاينين مش بيلمي عينكم غير التراب انا ابويا كان مخلي امي عايشه هانم وكان لينا بيت في بلادكم وصممت تيجي هنا مصر وفعلا جاب ليها شقه وكانت عايشه احلي عيشه وفي يوم كنت نايم في الصاله وسمعت صوت في اوضه النوم بيص لقيت امي مع واحد جرنا ببص لقيت بابا بيتفح الباب جريت عليه وصممت انو ينزل يجبلي حاجه حلوه
حسام بابا انت جيت
أبوه مالك بتعيط ليه
حسام ابدا عايز اكل شيبسي
أبوه طيب اريح شويه يا حسام وانزل اجبلك
حسام لا دلوقتي
أبوه تعبان والله يا حسام اصبر وهو بيتكلم لقاه جرنا خارج من الاوضه بابا من الصدمه وقع مات
وماما كملت العزاء وكأن مش هي السبب
وكبرت ولسه شايف المنظر ده قدام مني لحد الان
سماح بتبص في وش حسام لقيته بيعيط
قعدت جمبه وطبطبت عليه شويه وفاق ورجع حسام المفتري تاني انتي بتبصي ليا كده ليه اي صعبت عليكي
سماح بس مش كل الناس زي بعضها يا حسام انا معملتش حاجه تخليك تشك فيا انا حبيتك من قلبي
حسام حبيتي هههههههههههه انتو يتعرفوا بتحبوا
سماح ايوه بحبك انا بس كرهت أفعالك مد ايدك عليا لو كنت وخدني بالحنيه انا عمري ما كنت عملت حاجه تزعلك انت طبعك قاسي وبجد عالشان تقدر تكمل معايا أو معاه غيري لازم تغير طبعك الكل هيخاف يقرب منك وانت كده
حسام سكت شويه انا مخنوق اوي يا سماح
سماح لازم تهدي نفسك وتغير من نفسك مش عيب نغلط العيب نكمل في غلطنا انا هقوم اعمل كوبيا ليمون
تشربها
وبدأ يفكر حسام انا بجد ظلمتها معايا اوي وهي برضه لسه في حته فيها حنينه عليا
وجت رساله علي فون سماح من امجد انا اسف يا سماح ياريت تقبلي اسفي وتقبلني دلوقتي في محطه القطار وانا هسافر معاكي ومش هسيبك
يتبع ……
تفتكرو حسام هيعمل اي
#خونت زوجي
#الحلقه التاسعه
#دوداا حوده
دخل المطبخ وخدها في حضنه وقالها بتحبني ياسماح
سماح هتصدقني
حسام اه هصدق
سماح ايوه بحبك ومش عارفه ازاي اي نعم كرهت قسوتك عليا بس كنت بتمني تتغير عالشان مش أبعد عندك
حسام تمام يعني مستعده تبيعي الكون عالشاني
سماح اوعدني انك هتتغير معايا وانا اعمل اي حاجه عالشان ارضيك
حسام اه تمام هوعدك بس بعد ما تفهمني الرساله دي
وادها الموبيل مفتوح علي رساله امجد
سماح شافت الرساله جسمها كله بقي يترعش ومش قادره تتنفس طيب ممكن تسمعني
حسام منا عايز اسمعك قولي
بصراحه يا حسام انا والله ما كنت لقياه حد يسمعني غير امجد بس اقسم بالله العلي العظيم أن الموضوع كان بينا كلام بس وانا عرفت غلطي والله وحيات ربنا انا كان كل اللي بيني وبينه كلام مش اكتر
حسام امال عايزه اي يكون غير كلام يا سماح ها زعلتي لما قولت انكم كلكم خايينين ها زعلتي لما كنت بشك فيكي عالشان انتي واطيه وضربها بالقلم وقعت علي الارض جبها من شعرها لحد الصاله وكفتها بالحبل وقالها خلاص يا سماح حياتك خلصت لحد كده موتك فاضل عليه ساعت مهو انا مش هموت زي ابويا لا انتي اللي لازم تموتي الخائن يموت يا سماح بس الخائن لازم يدوق عذاب الدنيا والاخره انا مش هسامح لا لازم بجد افضل اعذب فيكي وافضل اشوف في عينك نظره الخوف واشوف دائما انك بتتمني وتدعي ربنا أن ياخد عمرك عالشان ترتاحي بس عايز اعرف ليه عملتي كده ليه
سماح بجد انت مصدق نفسك انت بتسال
حسام ردي عدل بدل ما اخليكي تعيطي بدل الدموع ده
سماح ايوه خنتك انا عارفه اني غلطت لان اهلي مربونيش علي كده بس شوفت في بيتك الظلم والقسوه عمري ما شوفتك حنين عليا عالطول ضرب واهانه وبهدله وتهزيق عالطول بتكسر طموحي وشيفني فاشله شوفت الحنان معاه وشوفت ازاي هو بيبقي فخور بيا لما اعمل حاجه صح حبيني من قلبه ومكنش طالب مني شي غير اني أبدله نفس الشعور انت قسيت عليا ولما اعترفت بغلطي وفكرت ابعد عنه وأقرب ليك بس انت بمعملتك كأنك بتقولي خونيني قبل ما تحاسبي حاسب نفسك انا ندمانه اني حبيته بس مش عالشانك لا عالشان تربيتي متسحمليش بكده
حسام اممممم واي كمان خيانك هدبسها فيا من اول مشكله بينا وانا عارف انك خاينه وملكيش امان
سماح عمري ما كنت كده ولحد ما موت مش هستحمل منك كلمه من دي خلاص انا كده كده ميته هقولك كل اللي في نفسي انت انسان متتعشرش انسان مريض لازم تروح مستشفي حرام يسبوك مع الناس
حسام فضل يضرب فيها ضرب جامد ويغم عليها وتفوق علي الوضع ده ٤ايام مافيش اكل ولا شرب ولا اي شي غير ضرب واهانه وكلم باباها
حسام ايوه يا عمي
الاب نعم عايز اي بإحسام
حسام بعتزر ليك علي اللي حصل مني وبجد انا غلطان وحليت مشاكلي مع سماح واحنا مسافرين وانا اسف اني هددك
الاب انا مش عايز غير انك تعملها بمي يرضي الله
حسام سماح في عيني
الاب هي جمبك اسلم عليها
حسام بتاخد دش وقولت اكلمك
الاب تمام سلملي عليها
حسام يوصل وقفل وبعدها لقاه سماح بتبص جامد قالها عالشان مش عايز حد يجي لازم تموتي علي ايدي
سماح مش هتفرق بس لازم تعرف اني بكرهك بكرهك فضل يضرب فيها جامد والمره دي دمغها اتفحت وجه يفوق فيها مش فاقت
حسام لا مش هتموتي دلوقتي مش هينفع تموتي دلوقتي ونزل جري عالصيداليه يجيب ليها علاج ومن استعجاله نسي الباب مفتوح
سعيد ونورا وصلوا هناك لازم سعيد كان قلقان لانه مش بيجي الشغل ولابيرد عالفون لقاه باب الشقه مفتوح دخل وشافو سماح مرميه والدم مغرها وجسمها كله مزرق شالوها وطلعوا بيها عالمستشفي ووصل حسام الشقه مش لقاها بقي عامل زي المجنون ازاي انسي الباب وانزل وبعدين خرجت ازاي دي متكتفه
لقاه سعيد بيرن عليه بعد زن كتير رد عليه وقالو ايوه ياسعيد خير
قالو عامل اتصل من بدري مين اللي عمل في مراتك كده احنا كنا جاين نزوركم لقينها متبدهاله
حسام قفل السكه ومبقاش عارف هيعمل اي
يتبع
علقوا كتير عالشان انزل اخر جزء خونت زوجي
الجزء العاشر والاخير
# دوداا حوده
حسام قفل السكه ومش بقي عارف هيعمل اي شويه وراح المستشفي
سعيد انت كنت فين وسايب مراتك كده ومين اللي عمل فيها كده
حسام دي وحده خاينه ومراتك السبب هي اللي حطت البنزين جمب النار انا كنت قايل مافيش شغل ومراتك اللي صممت
نورا اولا اللي عايز يخون هيخون لو حابسه في زنزانه ومراتك مش خاينه مراتك غلطت انما ماخنتش انت انسان مجنون وهي بامانه ظلمت نفسها لما عاشت مع انسان مريض زيك انت مجنون ولازم تتعالج بجد في حد يعمل فيها كده
خرج الدكتور فين جوزها
حسام انا
هي عندها حاله نفسيا غير الاصابات اللي فيها ومش هقدر تتكلم الفتره دي ولازم تتعرض علي دكتور نفسي
نورا وانا عايزه اعمل محضر في جوزها لانه السبب في كل اللي هي فيه
الدكتور نعم جوزها
حسام قعد في الارض لا مش هتعيش هي لازم تموت بجد لازم تموت كل وحده خاينه لازم نخلص منها
سعيد انت اي بعد كل اللي هي فيه ده وجه الظابط وخد حسام واهلها وصلوا
سعيد انا مش مصدق أن فيه اب زيك ازاي تسيب بنتك تستحمل الاهانه دي والبهداله دي
الاب انا غلطان والله بنتي تقوم بالسلامه واعملوا معايا اللي انتو عايزنو
نورا حضرتك والدها انا كنت عايزه اعمل محضر بس مش هينفع لازم تاخد حق بنتك وتعمل محضر في حسام
الاب اكيد ده هيحصل ودخلوا شافو سماح مفتحه عينيها بس في دنيا غير الدنيا مش معاهم مش سامعه حد كل لما تنام تصحي علي كابوس فظيع مبقتش عارفه تنام خالص
الدكتور انا ليا دكتور زميلي دكتور نفسي بس باذن الله شفها يكون علي ايدو
الاب ياريت يا دكتور نعرف نحجز معاه انا بموت كل ما بشوف بنتي كده وفعلا حجزو عندو وودو سماح ليه وفضل متابع معاها والاب عمل محضر في حسام بس للاسف اتحجز في مستشفى الامراض العقليه بجد ما كشفوا عليه وطلع مريض نفسي والاب قدر يكسب قضيه الخلع وخلص سماح من شرو
وفضلت سماح متابعه مع دكتور يوسف ٤سنين لحد ما بقت تمام وحالتها النفسيه بقت كويسه وفيه يوم وافقه في الجنينه لقت عربيه عند باب البيت راحت لقت امجد فضلت متنحه شويه وبعدها امجد دخل البيت وطلب يعقد معاه باباها
امجد عمي انا بجد لو لفيت الدنيا كلها مش هتلاقي احسن من سماح تكون عروسه ليا
الاب وانت عرفت سماح منين
امجد مهو انا زميلها في الشغل
الاب زميلها اللي كان ….
امجد متكملش ياعمي انا وسماح مش عملنا حاجه غلط بس هي كانت محتاجه حد حنين عليها وانا بجد كنت احن حد عليها وارجوك ياعمي متكسرش بخاطري ولا بخطرها
الاب عالعموم انا لازم اسالها
امجد اكيد طبعا ياعمي وده رقمي لما حضرتك تكلمها كلمني عالشان اقدر اجيب اهلي واجي
الاب تمام باذن الله
ومشي امجد من غير ما يشوف سماح
والاب طلع اوضه سماح عامله اي دلوقتي يا موجه
سماح الحمد لله يا بابا بقيت كويسه
الاب طبعا عرفتي مين كان عندنا
سماح هزت راسها بمعني اه
الاب واكيد عارفه هو جاي ليه
سماح قالت اه
الاب انا مش هفرض عليكي حاجه اللي عايزه يا حبيبتي هعمله
سماح وانا مش عايزه يا بابا انا عايزه انسي الفتره دي من حياتي كلها مش عايزه امجد
الاب خدي وقتك فكري
سماح فكرت يابابا مش عايزه
الاب براحتك وسبها وخرج
ومسكت سماح التلفون واتصلت بامجد
الو ايوه يا امجد
امجد سماح وحشتني
سماح انساني يا امجد انا مش عايزك ومش هينفع اكمل معاك وقت ما كنت محتاجلك جمبي مش لقيتك فضلت في المستشفي بعدها وبرضه كنت بعيد وجاي بعد ما خفيت عايز تتجوزني لا يا امجد لو كنت جيت في الوقت اللي محتاجلك فيه كنت فكرت بس دلوقتي بقولك لا لا
وقفلت السكه وبعدها اتصلت بدكتور يوسف اللي كانت حكيا ليه كل حاجه بحكم انها مريضه عندو
سماح الو ايوه يا دكتور
يوسف ازيك يا سماح أخبارك اي
سماح الحمد لله في حاجه كنت عايزه احكي ليك عليها
يوسف اتفضلي
وحكت سماح وقالت رأيها في الموضوع د
يوسف وحاسه انك مرتاحه بعد ما رفضي
سماح ايوه يا دكتور
يوسف مش كنتي فكرتي الاول
سماح لا كده صح
يوسف صح يا سماح اعملي اللي شيفاه صح وجه بعدها فرح اخوها ياسر وعزمت دكتور يوسف وشاف سماح باحلي فستان
يوسف اي الجمال ده يا سماح
سماح انكسفت ومشيت وفضل طول الفرح عينه عليها
وبعدها باسبوع راح لباباها.وطلب أيدها وفعلا سماح وافقت واتجوزو وكانت سماح مبسوطه جدا مع يوسف وجابت تؤام مني وياسين وكانت بتحمد ربها انو عوضها ب يوسف احن زوج في الدنيا ونسيت الماضي كله بكل مافيه
تمت قولو رايكم وعايز تفاعل كتير تشجيع لقصه جديده شارك القصه في 5 جروبات مختلفه 😍😍

 2,477 اجمالى المشاهدات,  3 اليوم

ما مدى فائدة هذا المنشور؟

Advertisement

انقر على نجمة لتقييمه!

متوسط ​​تقييم 3.5 / 5. عدد الأصوات: 4

لا أصوات حتى الآن! كن أول من يقيم هذا المنشور.

As you found this post useful…

Advertisement

Follow us on social media!

Advertisement
Click to comment

Leave a Reply

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني.

The maximum upload file size: 128 ميغابايت. You can upload: image, audio, video, document, text, other. Links to YouTube, Facebook, Twitter and other services inserted in the comment text will be automatically embedded. Drop file here

قصص الإثارة

قصة زوجتي حملت وانا عقيم (كاملة)

Published

on

By

3.3
(4)

وقت القراءة قدر: 8 دقيقة (دقائق)

تزوجت من 18 سنة بنت عمي كانت نعم ال أنجبت منها 4 أود وبنت ربنا يجعلهم بارين ويصلحها قبل فتره صار عندي مرض بالبروستات أكرم الله السامعين كشوفات وفحوصات ومع الفحوصات.

طلع ان عندي عقم ولا أستطيع إنجاب الاطفال انا جن جني كيف عقيم ومعي 4 وصار يلف بي يمين ويسار وقلت لازم اروح مستوصف آخر اتاكد حرام اظلم زوجتي وفعلا رحت اكثر من 3 مستشفيات والكل نفس النتيجه فكرت و قررت اخذ عيالي اسوي لهم فحص DNA عشان ما اظلم امهم وهي شرفي قبل ماتكون زوجتي .

و عشان مايكشفون امري اخذت من كل واحد منهم من شعر راْسه وهم نايمين واليوم الثاني من الفجر وانا بالمختبرات والمصيبة اكتشفت انهم وبعد ما اخذت شعر الرأس من أولادي الذين لا اعلم هم اولادي لا وذهبت المختبر قال لي دكتور التحاليل سوف تظهر النتيجه بعد شهر فقلت له لماذا بعد شهر اني اريدها الان فقال لي مستحيل انه هذا التحليل دقيق جدا .

 

ولابد أن يوضع على الجهاز لمدة شهر فا ذهبت البيت وانا الشك سوف يقتلني ولا اعلم ماذا افعل ولا اريد ظلم زوجتي اكراما لعمي حتى تتبين لي الحقائق بعد التحاليل وعندما دخلت الى البيت وجات الأولاد كالعادة يحضنوني فلم استطيع ابادلهم نفس الشعور وبدأت بالصياح في وجه الأطفال حتى يكفوا عن المشاكسه بي فجأة زوجتي وادخلتهم الي غرفهم وقالت لي ما بك فنظرت الى رقبتها وتجاوبني شعور ان اضع يدي على رقبتها ولا اتركها حتى ت.

وهنا قلت في سري لا إله إلا الله وقالت لي هل انت متعب قلت لها نعم اني متعب ومجهد بعض الشئ فقالت اعد لك الطعام فقلت لا وذهبت التلفاز وجلست في الصاله وحيدا افكر حتي تمت مكاني ولم أصحو إلا في السادسة صباحا وكانت تأتيني كوابيس في هذه الليلة إني قتلت زوجتي والأولاد وقتلت نفسي وخرجت من البيت وجلست أمام البيت اراقب من بعيد.

فلم أراها تخرج من البيت لمدة شهر كامل لم تخرج من البيت ولم ارى احد يدخل على بيتي وهنا الأفكار التي تراودني
سوف تقتلني وذهبت الي المختبر لكي احصل على النتيجة قال لي نعتذر منك سوف تتأخر النتيجة لمدة اسبوع ايضا وهنا كنت سوف اجن وذهبت من المختبر وقلت اذهب الى صديقى وكان حقا نعم الصديق اخ لم تلده امي.

 

وكان دوما يتدخل لحل مشاكلي سوء في العمل أو مع زوجتي او مشاكل عامه وذهبت لاحكي له هذا الحمل الثقيل الذي في صدري وذهبت الى صديقي اللي عمله وهو صا شركة استيراد وتصدير وعندما دخلت له مكتبه رأي الحزن في وجهي وسألني ما بك يا صديقي وانا لست اعلم من اين ابدء الكلام وكأنني فقت النطق وما هي الا ثواني معدوده وانهمرت ال من عيني وسالت مابك لبد ان تحكي كي اعرف كيف اساعدك وانا لا استطيع الكلام و طلب صديق مني الهدوء حتى يعرف ما سبب هذا البكاء حتى هدأت بعض الشيء.

وحكيت له القصة كاملة فقال لي هذا سبب حزنك وبتسم ابتسامه خفيفه وقال هؤلاء الأطفال اولادك وزوجتك زوجه شريفه تصونك وتصون عرضك ولا داعي كل هذا الشك وبدا لي في سرد أحداث مع ناس اخرين منهم من انجب اطفال ولن يعد قادر علي الإنجاب وقال لي أنت منهم وسوف يثبت التحليل كلامي فارتاح قلبي قليل من كلامه وقلت أذهب إلى البيت كي ارتاح وعندما دخلت البيت ورأيت زوجتي والاطفال و سألتني مابك لماذا تأخرت فقلت لها بصوت عالي وما شأنك اتأخر كما اريد .

فاجأت الاطفال كي يلعبون مع كالعاده فنظرت لهم وقلت من يقترب مني سوف انهال عليه بالضرب ابتعدوا عني اني مريض ومتعب وأنا أقول تلك الكلمات للأطفال كان قلبي يتمزق من الداخل ونمت تلك الليلة ايضا انام التلفاز في الصالة وفي الصباح ذهبت لتقضي بعض اعمالي التي انا مشغول عنها وقلت اذهب الى صديقى وانا نازل من سيارته رأيت زوجتي خارجه من عنده من شركته فتعجبت فلم ينتابني الشك انه صديقي جاني تلفون وجلست في السيارة اتحدث في الهاتف لمدة نصف ساعة وبعدها ذهبت الى صديقي في مكتبه وجلسنا وتحدثنا في مواضيع ولم يحكي لي ان زوجتي كانت عنده.

 

 

وهنا بدأت اشك في اشياء اخرى .. وخرجت من عند صديقي وذهبت إلى البيت وسألت زوجتي وقلت لها هل خرجتي من البيت اليوم فقالت نعم ذهبت الى صديق لاحكي له احوالك وكيف تغيرت ١٠٠درجه لست زوجي الذي أعرفه لم اعد اتحمل معاملتك معي ومع الاطفال احكي لي ما بك لو كنت في مشكله نجد لها مخرج معا قال لها لاشىء بعض المشاكل في عملك وسوف تحل ان شاء الله وسوف ارجع مثل الاول واحسن.

فقالت لي ارجوا ذلك وثاني يوم ذهبت إلى صديقي وقلت له بعصبيه ماذا كانت تفعل زوجتي عندك فقال وهو يرتعش لا شيء كانت تحكي لي عن احوالك ومشاكلك ومعاملتك للاطفال فقلت له ولماذا لم تخبرني بالامس وانا عندك فقال لي انت الان تشك وتخون أي أحد وخفت ان تشك بي فقلت لن احكي لك ان زوجتك كانت عندي فقلت له يا ليتك كنت حكيت فقال لي اصبر حتى تخرج نتائج التحاليل وبدء بالحكم فقلت لا لن اصبر حتي اعلم الحقيقه فاقترح علي صديقي ان اجلب كا صغيره دقيقه تعمل بالانترنت واوصلها بهاتفك وضعها في مكان ما في البيت و راقب بيتك جيدا .

 

عندما تكون خارج البيت ليطمئن قلبك وعجبتني الفكرة وفعلا ذهبت الي محل واشتريت كاميرتين صغيرتين جدا وضعتهم في الاماكن المميزة في البيت لكي تكشف لي البيت كامل ولكي اسمع ما يقال في البيت وهنا كانت الكارثة 
وعندما وضعت الكاميرات في البيت وانتظر كي تعمل علي هاتفي ولكن الكمرات لم تعمل اخذتها وذهبت الي المحل الذي اشتريت منه الكاميرات وتم استبدالها وذهبت الى البيت لتركيبها وعندما انتهيت قلت لزوجتي اني سوف اذهب الي العمل يوم او يومين في الاسكندريه فقالت لي أنت وشأنك.

فا هيا حزينة بسبب أفعالي معها ومع الأولاد وهي لا تعلم اني احترق من الداخل واري جريمة قتل سوف تحدث في أي لحظة واخذت سيارتي وذهبت الى صديقى وحكيت له ماذا فعلت وعن فكرته التي اعجبتني وقال لي ان شاء الله يخيب ظني وان لا شئ من تلك الأوهام التي تدور في رأسي فقلت له يارب خيب ظني وقال لي صديقي الم تشعر بالجوع قلت نعم ان جوعان جدا فذهبنا نحن الاثنين الي المطعم ونحن نتناول الطعام أخرجت الهاتف من جيبي كي أراقب وأرى ما يحدث في البيت فوجدت ما لا أتوقعه رأيت جاري في الشقه المقابله وهو يعمل طبيب ويدخل مع زوجتي إلى غرفة نومي فنهضت مسرعا الي سيارتي فقال لي صديقي انتظر خدني معك فقلت له لاااا لا دخل لك في هذه القصة .

وذهبت بالسياره واتي صديقي خلفي بسيارته وعندما دخلت البيت وعندما دخلت الي البيت مسرعا واشهرت سلاحي لكي أقتل زوجتي الخائنه هيا وعشيقها ودخلت غرفة نومي وشيب شجار عنيف بيننا نحن الثلاثة والغضب يملأ قلبي وعيني ولم اري شئ امامي غير القتل ولم افق من الهستيريا التي اصابتني غير ان صديقي خطف السلاح من يدي وقال لي جاري الطبيب ان ابني أصابته الحمى الشديدة حالته خطر جدا.

ولو أعلم ان دخولى بيتك سوف يسبب تلك كل المشاكل ما كنت دخلت ولكن هذا واجبي فقال صديقي الطبيب استمر في الكشف يا دكتور ما حالت الولد وعندما رجع الطبيب وجد الطفل فارق الحياة بسبب ارتفاع درجه الحراره الشديده والكل هنا يتهمني انني السبب في الطفل وقد أصابني شعور بالبلادة كان هذا احب الاولاد الي قلبي واليوم لا اعد اشعر بذالك الحب ولم تنزل دمعه عليه ولم يكون فارق مع ان كان حي او ميت وبعد ان انتهينا من دفن الطفل.

انا والعائله والاصدقاء والاقارب واخذت العزاء فيه وثاني يوم أخذني صديقي الي المختبر وقال لي تعال لكي نعرف نتيجة التحاليل وفعلا اخذنا النتيجة وقال لي دكتور التحاليل ان النتيجه التحاليل مطابقة ١٠٠%وان الاولاد اولاد صرخت بأعلي صوتي وصرت انادي علي ولدي الذي فقدته .

وقلت بأعلى صوتي أنا من قتل ابني واخذني صديقي ورحلنا الى طبيب الذكورة والعقم وتم الكشف علي وجد اني احتاج عملية بسيطة في الخصية وترجع الامور كما كانت إلى وضعها الطبيعي رحلنا وبعد ان انتهت كل شكوكي حول زوجتي التي انا ظلمتها وانا الان جالس عند قبر ابني ابكي عليه وادعوا له واطلب منه ان يسامحني على تقصيري معه النهاية

منقولة للفائدة

 6,298 اى المشاهدات,  260 اليوم

ما مدى فائدة هذا المنشور؟

Advertisement

انقر على نجمة لتقمه!

متوسط ​​تقييم 3.3 / 5. عدد الأصوات: 4

لا أصوات حتى الآن! كن أول من يقيم هذا المنشور.

As you found this post useful…

Advertisement

Follow us on social media!

Continue Reading

قصص الإثارة

قصة ميرفت والعشيق

Published

on

0
(0)

وقت القراءة المقدر: 45 دقيقة (دقائق)

#قصة_حولوني_لشيطان

ايوه ياميرفت انتي متأكده ان جوزك في الشغل ومش جاي في الطريق احسن يكبس علينا؟-ايوه في الشغل اخلص وبص قدامك-انا دخلت الشارع انهي بيت عشان البيوت كلها شبه بعضها-انا شيفاك متبصش حوااليك عشان محدش يشك لما تقرب هقولك تدخل انهي بيت-لبستي الطقم اللي قولتلك عليهبضحكة مثيره -اه بس تحت الروب. ادخل في الباب اللي جاي ومتبصش حواليك اطلع الدور التالت هتلاقيني سيبالك الباب مفتوح

دخل العشيق مدخل البيت وواضح علي ملامحه الاستثاره اما في شقة الاستاذ نبيل زوج ميرفت واقفه ميرفت قدام المرايه بتتهيأ للقاء محرم هيجمعها بعشيقها بعد دقايق واقفه قدام المرايه بكامل انوثتها وزينتها في محاولات لتتجمل اكثر

علي سلم المنزل وفي الدور الثاني قابل عم محمود ذو الخمسين عام العشيق واضح علي ملامحه التوتر

-انت رايح فين يابني

-طالع لقرايبي ف شقة الاستاذ سعيد قصدي نبيل

-.بس الراجل في الشغل مراته بس اللي فوق اطلعله وقت تاني الراجل بيرجع الساعه سته

-لا ماهو. ماهو مستنيني فوق مراحش الشغل بعد اذنك ياحج مش محضر نيابه وبعدين مراته تبقي اختي

عم محمود ساوره الشك في تصرفات العشيق ونزل وهو بيلتفت لورا لحد اما وصل للشارع وقابل شاب ساكن في نفس العماره وسأله

-هو استاذ نبيل اللي ساكن في التالت مراحش الشغل النهارده؟ فيه واحد بيقول طالعله شقته.

عيون الشاب لمعت.

-نتصل باستاذ نبيل لو فوق هيقولنا خلاص ولو مش فوق يبقي اللي ف دماغي صح

في مكتب بسيط يجلس الاستاذ نبيل امامه كمية اوراق كثيره جدا وبيحكي مع صديقه في المكتب المجاور

-انا تعبت والله محدش بيرحم حد والمدير اي شغل مش لاقي حد يعمله يبعتهولي مايعينو موظفين ده حرام. والله لولا الالتزامات ومصاريف العيال كنت شفت شغل تاني غير ده عالاقل احفظ كرامتي من لسانه

-معلهش لازم تتحمل هانعمل ايه ما احنا في الهوا سوا بس برضه المدير مستقصدك لو لقيت شغل احسن شوفو

-دورت كتيير بس ربك ما ارادش والدنيا مبترحمش الغلبان لازم اتحمل عشان مراتي وعيالي ومش مهم بعد كده تعبي

في مكتب بعيد شويه عنهم يهمس موظف لزميله

-الراجل ده عمري ماشفته مرتاح زي مايكون مكتوب عليه الشقا علطول حياته كلها كوارث

يتبعه صوت المدير

-فين نبيل الزفت

بضيق شديد وضحكات من تحت لتحت من زملاء استاذ نبيل يتحرك استاذ نبيل مسرعا ناحية مكتب المدير وكأنه بيحاول يوصل بسرعه قبل مايشتم تاني

-هو انت يازفت مبلاقيش من وراك غير البلاوي بص في الكشف ده وشوف الغلط ده؟؟

-مش. مش انا اللي عملته حضرتك ده اكيد حد من زمايلي ده مش خطي

-ده انت راجل ناقص مفكر يعني لما تكذب هصدقك؟ غور ف داهيه ومخصوملك يومين

-الاستاذ نبيل بصوت مبين وجعه

-ليه بس يافندم ده حتي والله الشغل كتير وانا بعمله ومبتكلمش والخط ده مش خطي صدقني يافندم

-كلمة تاني وهزودلك الخصم وغوور ف داهيه ومش عاجبك الشغل متشتغلش. امشي من وشي

خرج الاستاذ نبيل وواضح علي وجهه علامات التعب والحيره وكأنه مش عارف يعمل ايه مش قادر يتحمل الوضع وف نفس الوقت مجبر

جلس الاستاذ نبيل علي مكتبه وفي عينيه بداية دموع عاوزه تنزل بس كاتمها

يرن هاتف الاستاذ نبيل

-الو يا استاذ نبيل

-ايوه معاك اتفضل

-انت مستني حد في البيت؟

-لا ؟ ليه خير فيه حاجه؟

-فيه واحد طلعلك الشقه وبيقول انك مستنيه فوق

-لا اكيد في شقة تاني مش عندي يافندم

-ياعم بقولك فيه راجل دخل شقتك وجواها دلوقتي انت فوق ولا ف الشغل

جبهة الاستاذ نبيل نزل منها عرق من صعوبة الموقف وبيبلع ريقه ويقول

-لا حضرتك مستحيل انت اكيد غلطان في حاجه

-بقولك ايه اقفل انت شكلك راجل لمؤاخذه أصلا وعارف وساكت انا هاتصرف

الاستاذ نبيل قعد علي الكرسي اللي وراه رجليه مش شيلاه وزمايله بيسألوه

فيه ايه ايه حصل. مالك يا استاذ نبيل

-انا لازم امشي حالا. استرها يااارب

-طب قولنا حصل ايه بس طب نقول ايه للمدير لو سأل عليك

استاذ نبيل مردش وخرج بسرعه لخارج المكتب

في شقة استاذ نبيل استقبلت ميرفت عشيقها باحضان ساخنه وبدايات علاقه محرمه بدأتها ميرفت بكلمة وحشتنيليبدأ العشيق في التمرد………صوت بكاء من غرفه قريبه ويقترب اكثر ليفتح الباب وهي في احضان عشيقها-انا جعان ياماماميرفت تركت عشيقها وجريت ناحية طفل في الخامسه من عمره جسده ضعيف واضح عليه سوء التغذيه لتنهال عليه بصفعات متتاليه وبغضب شديد تقول له-متقولش جعاااان ابوك مش عارف يأكلكم غوور نااام ومتدخلش هنا تاني غير لما اندهلكالطفل بيبكي من وجع الضرب ومن خضته لما شاف راجل غريب في وضع لا يناسب طفلوكأن ميرفت انشالت منها كل مشاعر الامومه زقت الطفل جااامد لبرا وهي بتقوله غور ناام وتغلق الباب لتعود الي احضان عشيقها وكأن شئ لم يكنفي الشارع واقف الشاب اللي كلم الاستاذ نبيل بيكلم اصدقائه عشان يقتحمو شقة الاستاذ نبيلاما الاستاذ نبيل فركب في توكتوك وبيقوله امشي بسرعه ياسطي استرررها يااارب ويطلع الموضوع سوء تفاهم يااارب انا مش حمل صدماتدموع واضحه بدأت تنزل من عيون استاذ نبيل وهو بيحاول يمنعها.بعد دقائق كان الاستاذ نبيل نازل من التوكتوك وعلي وجهه معالم الارتباك لما شاف اكثر من شاب واقفين قدام بيتهواحد من الشباب بص لاستاذ نبيل وبيقوول لصديقه-اهو جه عشان يداري عليها قلتلكم الراجل ده مش تمام محدش صدقني-ياعم ده راجل غلبان مش فاهم حاجه ف حاجه انا حاسس كده والله-ياعم انت اللي غلبان ماهو لازم يعمل كده اومال هيقول بيطلع رجاله للبطل اللي معاه وصوت ضحكات من الشباب -تعالي نله عشان نطلع معاه شكلها هتبقي ليله حلوهبيقرب الشباب من استاذ نبيل-تعالي اطلع افتح شقتك عشان الراجل اللي فوق نجيبه-حضرتك اكيد الموضوع فيه سوء تفاهم زوجتي انسانه محنرمه واكيد مش هتعمل كدهاحد الشباب بعصبيه-ماتخلص ياراجل يانجس ولا نطلع نكسرلك الشقه اطلع قدامنا-دموع نزلت من عين استاذ نبيل الموقف صعب عليه بيطعن في شرفه وبيتم اتهامه انه ديوث وبيته علي وشك الخراب وهيتجرع الم الخيانه لو فعلا كلامهم صح،طلع الكل قدام شقة استاذ نبيل واستاذ نبيل بيمد ا يطلع المفتاح وايده بتترعشاصوات غاضبه من حواليه-ماتخلص وتفتح هاتقعد اليوم كله بتطلع المفتاح من جيبك ماخلاص عرفنا انك راجل قرنيضحكات من الشباب اللي واقفين وواحد منهم ضرب استاذ نبيل بقبضته في ظهره- اخلص يانجس وافتح البابداخل شقة استاذ نبيل الزوجه اتحركت من حضن العشيق اللي شهواته نقلته لعالم خلاه مش حاسس بالعالم الخارجي مفوقوش غير ميرفت بتزقه وهي بتلطم وتقوول يلهووووي سامع الصوت اللي برا شكله قدام شقتي وهي اللي هتتفتح

في هذه اللحظه فتح استاذ نبيل شقته وقبل مايدخل هو انطلق الشباب الغاضب ملأ الشقه و……..الحلقه الثانيه-استاذ نبيل بيجري ورا الشباب وقلبه مقبوض والشباب قدامه هجمو علي غرفة نومه-مراته قاعده لوحدها وبتصرخ في الشباب اييه اللي دخلكم هنا يامتخلفين وبتبص لاستاذ نبيل زوجها-انت بتفتح الباب للشباب يدخلو عليا وانا كده ياراجل ياعرهاستاذ نبيل جسمه كله بيترعش من رهبة الموقف ومن جواه بيقول الحمد لله عشان مراته طلعت بريئه وبيته مخربشاحد الشباب جري ناحية شباك غرفة النوم وصرخ فجأه-عشيقها نازل علي الماسوره اهوهصرخت زوجة استاذ نبيل. يخرااااب بيتيوالشباب كله اندفع ناحية الشباك وبدأو يضربو العشيق في ايديهاما استاذ نبيل جري ناحية زوجته وبدأ يخنق فيها وبعض الشباب بيضربوه من ضهره ويقولو-هاتعمل نفسك متعرفش حاجه يانجس جاي تنجسلنا الحاره انت ومراتكضربات علي جسم استاذ نبيل من كل مكان مع شتايم خلت دموعه تنزل بغزاره وحاسس كأنه هيموت من كتر الخنقه والتعبعلي شباك الغرفه كان واحد من الشباب ماسك ماسوره حديد طويله بيضرب ييها العشيق اللي وقع من الدور التالت ونزل غرقان في دمهكل الشباب الموجودين في الشقه بدأو ينزلو لتحت يشوفو العشيق وسحبو معاهم استاذ نبيل واخر واحد طالع من الشقه قفلها بمفتاح استاذ نبيل بعد اما ولع في ستاره جوا الشقهناس كتييره جدا بتضرب العشيق ضرب مبرح وهو يينازع وبيطلع في الروح بعد اما نزل علي دماغه من الدور التالت وبعضهم رابط أستاذ نبيل في كرسي وبعصي غليظه نازلين ييها علي جسده المرهقاستاذ نييل رغم قسوة الضرب اللب نازل علي جسمه بيصرررخ وهو باصص لشقته في الدور التالت اللي طالع منها دخااان كثيف.-ولااااادي طلعو ولااااادي من الشقه والله مالينا ذنبمحدش بيلتفت لصراخه اللي كل صرخه بتعلي عن اللي قبلها وييحاول يفلت ويجري يجيب ولاده من وسط النيران لكنه مربوط باحكاممرات استاذ نبيل واقفه في البلكونه بتصرخ عشان حد يلحقهاناس كتيره واقفه بتبص وتضحك وبعض الستات بتصرخ والست بتطلع علي الشباك بتحاول تنطواستاذ نبيل بيبصلها : طلعي ولادي هيموتو محروقين ادخلي هاتيهمبس كأنه مبيتكلمش ومحدش مهتم بكلامهقبل ماتنط مرات الاستاذ نبيل من البلكونه حصل انفجار غااز خلاها طااارت من الشباك واتخبطت في الحائط المقابل ونزلت ميتهاستاذ نبيل بيصرخ صرخات مستديمه صوته مييتقطعش ولاااااادي ولااااادي ملهمش ذنب. ولااااديكل اهالي المنطقه جريو علي شقة استاذ نبيل يشوفو حل للغاز عشان الشارع كله ميتفحمشواحد منهم بيجري علي محبس الغاز العمومي وقفلو واتصل بالشرطهاحد اهالي المنطقه-لو الشرطه جت وعرفت اللي حصل هاتحبسنا-انا مليش دعوه ياعم انا هامشي-لا تمشي ايه ماهو هيجيبوك كده مفيش غير حل واحد-ايه هو-استاذ نبيل جه من الشغل لقي مراته مع عشيقها رمي العشيق من الشباك وقفل الباب وولع في الشقه واهو يستاهل عشان بيجيب رجاله لمراتهكل اللي واقفين شجعو الفكره وهما بيبصو لاستاذ نبيلاستاذ نبيل في عالم ثاني ساكت وفاقد النطق مبيتكلمش ولا يقول غير ودوني لولادي ملهمش ذنب هي السبباستاذ نبيل واضح انه الصدمه خلته مش حاسس بحاجه حواليهفي بضع دقائق عربيات الاطفاء وعربيات الشرطه ملت المكان وبعد سماع اقوال اهل المنطقة قبضت الشرطه علي استاذ نبيلفي قسم الشرطه وبعد انهاء الاجراءات وتقفيل المحضر تم وضع استاذ نبيل في الحجز الاحتياطي وكان بدأ يفوقصرخاته من الحجز الاحتياطي عاليه جدا-ولادي اتقتلو اقبضو علي اللي قتلووهمانا مقتلتش ولادي وعاوز حقهمده نادر كان نفسه ف لعبه وملحقتش اجيبهاله هاتووولي حق ولادياحد المسجونين يقترب من استاذ نبيل : اقعد ساكت ياجدع انت بدل ما افلقك نصيناستاذ نبيل بحرقه بيكمل صراخه وهو جنب البابالمسجون بغضب مسك أستاذ نبيل بقوه من هدومه وسحبه وسددله لكمه قويهرد استاذ نبيل بلكمه اقوي وكأنه بيعلن تمرده علي استسلامه للحياه ومحاولة تجنبه للمشاكلمجموعه من المساجين اتلمو علي استاذ نبيل ولكمات وركلات متتاليه منهمصوت باب الحجز ببتفتح وكل المساجين رجعت لورا الا استاذ نبيل بيحاول يهاجمهم في محاولات لاسترداد الباقي من كرامته ومحاولات لتفريغ شعوره بالوجعالعي والظابط دخلو ومسكو استاذ نبيل كتفوهالظابط : الواد ده شكله كده ناقص ربايه وديه الحبس الانفرادي اسبوعأستاذ نبيل بيحاول برضه يكمل خناقته مع المساجين وبيحاول يفلت من قبضة العسكريالظابط : لا وكمان عامل مبيخافش. دخلوه الاول المكتب عندي وروقوه وبعدها يروح الحبس الانفرادي شهربعد ربع ساعه خرج اتنين عساكر من مكتب الظابط وهما بيجرو وراهم استاذ نبيل واضح انه من كتر الضرب فقد القدره علي الحركه وفي غرفه مه رموه جواها وقفلو الباباستاذ نبيل بصوت ضعيف : طلعووني انا معلمتش لحد حاجه. طلعوني اخد حق ولاديطلعووونيلمدة ثلاث ساعات متواصله واستاذ نبيل بيقول نفس الجملهصوت همس من ورا استاذ نبيل من وسط الظلااام بيقووول :هانطلعك متخافشجسد استاذ نبيل ارتعش لانه مفيش حد في الغرفه غيرهوقف وهو بيصرخ مين اللي هناالصوت جاي من وراه : انا اللي هنطلعك يانبيل انا عارف حصل ايه معاكلف استاذ نبيل بسرعه ناحية الصوت كان واقف قدامه حاجه مش باين منها غير عيوه حمرا. مد استاذ نبيل ايده يحسس علي اللي واقف قدامه حس بشكة ابره في ايده وحس وكأن شئ بارد بيسري في عروقه وتوقف صراخه تمااامافي موعد عشاء المساجين عسكري ماسك طبق فيه اكل بتاع استاذ نبيل ورايح ناحية الزنزانهوقف واتسمر مكانه مكانه وهو قدام باب الزنزانهرمي الاكل وطلع يجررري ناحية مكتب الظابط-الحق ياباااااشا. المسجون اللي اسمه نبيل زنزانته مفتووووحه وهررررربعلي بعد خطوات من قسم الشرطه فيه واحد واقف خلف القسم وبيدل ملابسه وهو بيبص لورا ويضحك ضحكة ه و…… ———————–

الحلقة الثالثة والرابعة

في قسم الشرطة الدنيا مقلوبه اول مره يهرب مسجون من الحبس الانفرادي

الظابط خلي العساكر كلها تفتش في كل مكان حوالين قسم الشرطة وجري علي غرفة الكاميرات

جوا غرفة الكاميرات الظابط مركز جامد مع الكاميرا حركة الاستاذ نبيل طبيعيه جدا لحد قبل موعد عشاء المساجين بدقائق

وقف استاذ نبيل من مكانه ومشي ناحية الباب ومسك الباب بقبضته شد الباب الحديد اللي اتفتح واتكسرت في ايده الاقفال الفولاذ بتاعت الباب

الضابط قاعد مذهول من رهبة الموقف وبيبص باستغراب شديد

استاذ نبيل خرج بكل هدوء وبص للكاميرا وهو بيضحك وبدلا يتسلق الحائط كأنه عنكبوت

الظابط مبيقولش غير كلمة واحده بس

اعوذ بالله من الرجيم

استاذ نبيل بدأ يزحف علي حيطان القسم لحد اما وصل للسطح بتاع القسم ومحدش خد باله خالص

الظابط : بسرعه يابني هاتلي كاميرات القسم من ورا هو عند الجزء الخلفي من القسم

واضح جدا في الكاميرا استاذ نبيل وهو بيزحف علي الحيطه وينزل وكأن ده شئ عادي.

الرعب مسك قلب الظابط وهو بيقول الحمد لله انه هرب انا من الاول حاسس ان فيه حاجه غلط

عرق بينزل كتير من الظابط وسرح في تفكير عميق

قطع تفكيره صوت جاي من وراه خلاه نط لفوق ييجي متر من الخضه وبيقوول

-مفيش حد حوالين القسم ياباشا بس فيه ناس بتقول شافت واحد بيجري ناحية الطريق الجديد

الظابط بتردد : طب جهزو قوه يابني هانروح للطريق الجديد

في احد المنازل المهجوره داخل استاذ نبيل لاحدي الغرف المظلمه شكله متبهدل وهدومه مليانه طين

بدأ يقول كلام غير مفهوم ويبص حواليه زي المجنون

علي مقربه منه فيه مكان يقدر ينام فيه

نام استاذ نبيل في المكان حط راسه وفرد جسمه وبدأ يبص للسقف ويضحك شويه وبعدها يبكي ويرجع تضحك وكأنه فقد عقله لحد اما نام

في حارة استاذ نبيل

-الحق يا ابني الدنيا مقلوبه بيقولو نبيل هرب

-وانا مالي ياعم مايهرب ولا يولع

-يابني انت نسيت اننا شهدنا ضده زور يعني ممكن ييجي يعمل قلق هنا

-ياعم ده راجل ملوش لزمه ده بيخاف من خياله تقولي هاييجي يعمل قلق؟

-ماهو مقهور ومتستبعدش اي حاجه وكمان انا اللي ولعت في الستاره وهو شافني قبل اما اقفل الباب بالمفتاح وولاده ماتو انت نسيت؟

-ماتهدا ياعم قولتلك ملوش لزمه ولو فعلا هرب من القسم اخرو هايشوف مكان يستخبي فيه

استاذ نبيل نايم مكانه وشايف في حلمه كابوس مخليه بيئن ويتحرك

استاذ نبيل شايف ابنه في المنام بيقوله

-حرقونا يابابا انا شفت اخويا وهو بيعيط اوي والنار مخلياه بيسيح ويموت

وانا قلت لماما انا جعان دخلتني اوضتي وضربتني عشان الراجل اللي كان معاها شكله زعل مني وحبستني وقفلت بالمفتاح

استاذ نبيل في منامه بيبكي ونازله دموعه وبيكمل الكابوس اللي هو فيه

مراته جت بسرعه علي ابن استاذ نبيل. كانت محروقة وجسمها متكسر كله في الحلم

-امشي من هنا ومتجيش لابوك تاني انت فاهم؟؟ ده هو اللي جاب الناس ولعت فينا

جه من ورا مرات استاذ نبيل واحد دماغه مفلوقه نصين وماسك في ايده حديده وبدأ يضربها بعنف ويصرخ ويقووول انتي السبب

هي بتصرخ وتحاول تجري لكنه بيطاردها بيضربها بعنف وقوه بالحديده علي راسها

ابن الاستاذ نبيل قرب منه ومد ايده الصغيره علي خد استاذ نبيل وقالو

-خلي بالك من نفسك يابابا انا واخويا كويسين خليك طيب زي ما انت يابابا

استاذ نييل صحي مفزوع وبيبص حواليه ومادد ايده كأنه عاوز يحضن ابنه بس بيحضن الهوا

بدأ يبص حواليه باستغراب ويقوول

-انا ايه جابني هنا. انا كنت في السجن ايه المكان ده

هو انا ميت وجزاء لسلبيتي وخوفي جابوني هنا ولا إيه

استاذ نبيل مش مستوعب اي شئ وكأنه مش فاكر اي حاجه ولا عارف أزاي جه هنا

في قسم الشرطه

-احنا قلبنا الدنيا ياباشا وملقيناش حد

الظابط بصوت واطي :.انا عارف انكم مش هتلاقو حد

-بتقول ايه ياباشا؟

-لا. لا مبقولش. بقولكم لازم نلاقيه دي فيها محاكمه لينا

استاذ نبيل خرج من البيت المهجور وبدأ يبص حواليه عشان يفتكر ايه المكان ده وفجأه افتكر. ااااه ده الييت المهجور اللي كنت باجي فيه زمان لما الدنيا تضيق بيا

استاذ نبيل سلك طريق مختصر بيودي لبيته وهو محتار مش عارف يعمل ايه. عاوز يعرف هو اللي حصل ده كان حلم ولا حقيقي

رجليه الزمن عشان يوصل للبيت وجواه خيط امل انه يلاقي ولاده ومراته

دخل استاذ نبيل الحاره وعينه علي شقته وقلبه اتقبض الشقه كلها متفحمه من بعيد

يعني كده كل اللي فات مكانش حلم

في شباك المنزل شايف استاذ نبيل شبح طفل في الشباك بيمد ايده ناحيته

والاستاذ نبيل بدون وعي بيبكي بصوت عالي ويجري ناحية المنزل

صوت جاي من بعيد بيقول بصوت عاالي. نبيل جه تاني ياجدعان

واحد تاني بيقول حد يكلم الشرطه شكله ناوي علي حكاية

ست بتنادي من بعيد هرب ازاي الراجل النجس ده

دربكه في الشارع وناس كتيييره اتلمت حوالين نبيل اللي مش فاهم في ايه

مستغرب ازاي بعد اما ظلموه بيعملو كده

وسط ذهوله كانت الناس كلها عملت دايره حواليه وفيه شباب منهم ماسكين شوم وسلاح

وكأنهم عارفين كويس انهم ظلموه وخايفين من رد فعله

دايرة من الناس بتتقفل حوالين استاذ نبيل واللي ولع في للشقه ماسك في ايده سكينة مطبخ وبيقرب عشان يمسك ايد استاذ نبيل ويكتفه ويسلمه للشرطه

ايده بتقرب علي أستاذ نبيل اللي من الصدمه مبينطقش وباصص للكل مستغرب

فجأه استاذ نبيل بحركة فجائيه مسك ايد اللي ولع في الستاره وخد من ايده السكينه بحركة سريعه جدا

غرس المطوااه في وركه

الشاب باصص في ملامح استاذ نبيل اللي علطول ملامحه مليانه طيبه وييخاف من خياله. ملامحه بقت وكأنه بلطجي والشر بينط من عينيه

الشاب وقع علي ركبته وهو بيصرخ وبيحاول يدافع عن نفسه ومد ايده يشد هدوم نبيل لكن السكينه كانت اسرع لذراعه تقريبا قطعتله كل اوتاره

اهل المنطقه اللي عاملين دايره حوالين استاذ نبيل ملامحهم مليانه غضب رفعو الشوم والسلاح وتوجهو ناحية استاذ نبيل والشاب المضروب تحتهم بيصرخ من الام تقطع اوتاره

اهل المنطقه بيقربو بس قلقانين وكأن كل واحد فيهم مستني التاني يضرب االاول

استاذ نبيل بصل لهم فجأه وبصوت غير صوته خااالص. قالهم

تحبو اضربكم واحد واحد ولا كلكم مع بعض وختمه بضحكة غرييه

شاب من اللي واقفين رفع الشومه ولسه هاينزل بيها علي راس استاذ نبيل لقوووه طااار لفوق ونزل علي رقبته اللي اتكسرت ولفظ انفاسه في الحال

كل الناس بدأت تهرب واستاذ نييل بيبص عليهم ويضحك مع كل ضحكة كان حد فيهم يقع ويقوم يكمل جري

بص استاذ نبيل للشاب اللي ولع في ستارة المنزل غرقان في دمه ومش قادر يجري ومرعووووب

بضربة بالسكينه من ايد استاذ نييل انهي حياته بعد اما اتغرست السكينه في رقبته

صوت عربيات الشرطه مالي المكان واضح ان حد كلم الشرطه وبلغهم عن مجرم هارب

سارينة الشرطه بتقرب واستاذ نبيل واقف مكانه وبيبص حواليه

الظابط جوا عربية الشرطة بيقول للعساكر. جالي بلاغ انه قتل اتنين حالا. اول ماتشوفوه لو حب يقاوم اضربوه طلقة ف دماغه فاهمين! ؟؟؟

استاذ نييل باصص لشباك منزله وبيبص ويبتسم وصوت عرييات الشرطه بيقرب و……

قصة حولوني لشيطان الحلقة الرابعه

-سيارات الشرطة داخله علي الشارع ونزل منها قوه كبيره

فجأه النور قطع في الحاره كلها وصوت صراخ الاهالي وكأنهم بيستنجدو بالشرطه

العساكر طلعت موبايلاتهم ونورو الكشافات والظابط بصوووت عالي

-بسرعه يابني انا شوفته كان واقف هناك

جري تلات عساكر علي المكان اللي شاورلهم عليه الظابط

-الشارع فاضي يافندم

-ازززااااي انا لسه شايفو قبل مايقطع النور

صوت عالي من شقة في عمارة استاذ نبيل جري عليها الظابط والعساكر ناحية الصراخ

في شقة الراجل اللي شاف عشيق استاذ نبيل واتكلم معاه واقف الراجل الخمسيني وبيقوول

-والله يا استاذ نبيل ماليا ذنب انا شهدت معاهم انك انت اللي ولعت في الشقه عشان لو قلت غير كده هيقتلوني سامحني

مراته بتصزخ بصوت عالي واستاذ نبيل بيقرب من الراجل وبيضحك وبلكمه قويه وقعت الاسنان المتبقيه في فكه ودم كتير نازل من بوئه

عساكر كتيييره بتخبط علي الباب والظابط بيقولهم وسع يابني وبركلة قويه كسر الباب

في شباك المنزل باين استاذ محب وهو بيمسك في الحيطه وباين نصه بس والظابط طلع سلاحه وبدأ يضرب نار من سلاحه ناحية استاذ نبيل

استاذ نبيل اختفي تماما ومتصابش ولا طلقه من اللي ضربهم الظابط وقوات الشرطه بتجري ناحية السطوح بسرررعه

فجأه النور رجع للحاره والضابط واللي معاه واقفين علي السطوح

-ملوش اثر ياباشا كأنه فص ملح وداب

-بصو كويس علي الحيطان واللي يلمحه يضرب في المليان

عساكر كتيييره بتجري في كل اتجاه ملقوش غير ملابس متغرقه دم بالكامل مرميه علي السطح

لكن استاذ نبيل ملوش اثر وكأنه فص ملح وداب

في الحاره عربيات اسعاف كتييره شايله المتكسرين واللي سنانه متكسره وعربيه حاطين فيها جثث الاتنين شباب اللي ماتو

ولوله وصراخ من كل نساء المنطقه وكل البيوت خايفين من عودة استاذ نبيل او عفريته كما يعتقدون

في منزل بسيط من غرفتين مبني من الطين ست عجوزه وف حضنها شاب بيبكي بشدة وهي بتقوله استهدي بالله يابني كل شئ مكتوب

من بين احضانها بيرفع استاذ نبيل راسه وفي عيونه نهر من الدموع وشبه عاري

قتلو ولادي يا امي بسبب مراتي واتهموني في قتلهم ودلوقتي بيحصلي حاجات غريبه افوق مره واحده الاقي نفسي ف مكان تاني

اخر حاجه متذكرها لقيت نفسي شبه عريان وواقف قدام شقتي اللي اتحرقت وناس كتيييره بتقول نبيل اللي قتلهم

ولما بصيت من الشباك لقيت شابين مقتولين

يعني ولادي ماتو وانا بقيت قاتل يا امي

الام دموع بتنزل من عينيها

-انا مكنتش موافقه يانبيل ياولدي علي الجوازه دي

انت مأذي يانبيل ياولدي وحضنته جامد ودموعها بتجري

-مأذي ازاي يا امي قالها نبيل بفضول

-يعني جن لبسك او حد عاملك حاجه

-بس يا امي….

-مفيش بس ياولدي البس ونام وهانروح بكره لشيخ معرفه يقولنا فيك ايه

-نبيل بص لامه وبضحكه مفاجئه وصوته اتغير

-لا مش هانروح مكان ياكلبه

وقام من قدامها وبدأ يجري في البيت

ينط علي الحيطان شوية ويجري في كل اتجاه شويه

الام مذعوره ومرعوبه من المنظر ونبيل مره واحده نط قدامها وعينه ف عينها وهو بيقوولها

-انتي خايفه؟؟؟ احلي حاجه لما تبقي خايفه ف اخر لحظات عمرك ومسكها من رقبتها وهو بيضحك بهستيريه

ام نبيل برد فعل سريع جدا وقبل مايتمكن من خنقها مسكته من راسه ودااااست بقوه وهي بتقرأ اية الكرسي

نبيل بيحاول يفلت منها ويصرخ وهي ماسكه بقوه وكأنها متشبسه بحياة ابنها ومستمره في القراءة

عيون نبيل بدأت سوادها يتحرك في كل اتجاه ويترفع لتحت الجفن

استاذ نبيل وقع مره واحده في الارض مغمي عليه وامه بتحاول تفوقه او تشوفه مغمي عليه ولا مات

فتح استاذ نبيل عينيه وهو بيقول لامه ايه حصل يا امي كنتي بتقولي انت مأذي ومحسيتش بعدها بالدنيا

-متخافش ياولدي بكره هانعرف فيك ايه غير هدومك وادخل نام علي سريري انا مشغله هناك قرآن طول اليوم

في منزل قديم قاعد راجل طاعن في السن وبيتكلم كأنه بيكلم حد بس قاعد لوحده-يعني ايه اللي بتقوله لا اتصرف مينفعش يروحو لحداحنا قبضنا خلاص حق الشغلانهيمسك بخور كتير في ايده ويرميه في نار قدامه ويقووولشمررووووش شمررروووووش ياقاهر الوحوش


الحلقة الخامسه والسادسة

العجوز بيرش بخور كتيير علي النار وصوته باين فيه الغضب

جننوه

البسو امه

اقتلوهم

اهم حاجه بكره ميروحوش لشيوخ

صوت كركبه حواليه وصوت يادوب يتفهم بالعافيه

-منزلهم محمي حوله دائره تمنعنا من الدخول

العجوز بغضب :عشان القرآن اللي مشغلينه. لازم نتصرف اكيد فيه حل

فجأه لمعت عين العجوز وكلم اصحاب الصوت الغامض

-بكره وهو خارج مع امه من البيت اتصرفووو المهم ميروحوش لشيوخ

انصرفوووووو

الصوت اللي مش واضح وكأنه متضايق من كلمة انصرفووو بيقول امرك امرك ويختفي

الشبخ بيرش بخور كتيير علي النار لدرجة انه بيملا الغرفة

ويقوم من مكانه ويدخل غرفة يجيب منها فرخه وبمنتهي القسوه يمسك راسها بين اسنانه ويخلعها ويسكب دمها علي النار

يمسك بريشه منها ويحط الريشه في الدم ويكتب علي ورقه بيضه معاه كلمه واحده ضياااااع

يلف الورقه علي شكل حجاب ومن برا يكتب عليها نبيل

والناحيه التانيه يكتب دماأار

وبسكينه يفتح بطن الفرخة ويحط الحجاب جواها ويدفنها في احدي الغرف اللي طالع منها رائحه نتنه

استاذ نبيل لاول مره ينام نوم عميق وكأنه فاقد الوعي شايف في منامه ولاده الاتنين بيلعبو ف مكان واسع وواحد منهم بيبصله ببراءه

-تعالي معانا يابابا. هنا فيه اكل وحاجات كتيره

اخوه التاني يقرب من وش استاذ نبيل ويمشي ايده علي وشه ويقوله متزعلش علينا يابابا احنا هنا احسن ويمسك الطفل ثمرة فاكهه ويأكلها لباباه اللي دموعه علي خده وببراءة شديده

-طعمها حلو يايابا صح؟ لما تيجي هاخليك تاكل منها كتيير

صحي استاذ نبيل من نومه فجأه وهو بيعيط ويقول

-ااه طعمها حلو اوي ياحبيبي

استاذ نبيل بيبص حواليه اكتشف انه كل ده كان حلم

شفايفه بتمدغ حاجه وكأنه فعلا كان بياكل وطعم الفاكهه دي يين حاسس بيه بجد. حاسس بلمسه علي خده وناحية الشباك حد واقف وبيقووول بلهفه

-اطلع من هنا يابايا روح عند جدتي

بص استاذ نبيل علي مصدر الصوت لقي طيف ابنه واااقف واختفي

النور قطع وصوت القرآن سكت

شباييك وابواب المنزل بتخبط جامد واستاذ نبيل حاسس ان فيه حاجه بتلف حواليه وبتضحك

صرااااخ وبكاء جنبه بالظبط خلاه اتفزع هو ايه بيحصل

صوت خشن جدا من ورااه

-كنت عاوز تروح فين يانبيل هاهاهاها

حس استاذ نبيل بشكة في ضهره وشئ بارد بيسري في عروقه

النور رجع واستاذ نبيل بدأ يبص حواليه ويضحك ومشي ناحية الباب وقبل مايمد ايده يفتحه الباب اتفتح

ودخلت والدة نبيل في ايديها المصحف

قزبته من وش نبيل اللي بيحاول يهاجمها

-كنت حاسه انكم مش هاتسكتو وهاتيجو عشان تاخدوه

نبيل بدأ يتحرك ناحية الشباك عشان يهرب

بقبضة الام المحبه لابنها مسكت ام نبيل هدوم ابنها من ورا وحضنته جاااامد وهي بتبكي وتدعي

-يااااارب انا تعبت عشان اربيه احميييييه يااااارب

لجأتلك يارب تحميه من شرهم احميه واحميني يااارب

استاذ نبيل بيئن بصوت واضح كأنه بيتألم وبيحاول يفلت منها او يضربها بس مش قادر

وعيونه بتلف في كل الاركان وكأنه بيفكر ف حل ملامح وشه بتتغير وراسه بتتهز جااامد

امه بتكمل وهي بتبكي

-ملنااااش غيييرك ياااارب احمينا يارب من شر الانس والجن

وتحضن نبيل جاااامد من ضهره وهو بيحاول يفلت لكنه مش قادر

فجأه جسمه كله ساب وكأنه اغمي عليه وكان هيقع من بين ايديها

لكنها لحقته وحركته لسريره

النور رجع والراديو اشتغل تاني وام نبيل بتبكي وحاضنه اينها جامد كأنها خايفه يروح منها لحد اما نامت جنبه

الصبح جه وام نبيل صحيت وصحت ابنها

-اصحي يابني عشان نروح مشوارنا

-حاضر يا امي هادخل اخد دش ونروح عشان بقالي كذا يوم الميه ملمستش جسمي

-لااااا يانبيل زي ما انت كده الحمام بالذات متدخلوش

قوم البس واغسل وشك من حنفية المطبخ

نفذ نبيل كلام والدته ومسكت في ايديها المصحف وخرجت معاه من الباب وزي مابيقولو قلب الام بيحس ب اي خطر ممكن يحصل لاولادها كانت ماسكه ابنها بايد والمصحف بالايد التانيه

حواليهم حاجات بتخبط تبص ام نبيل متلاقيش حاجه تقووول

احمينا ياااارب

عرفاكم حوالينا بس اهوووه معايا كتاب ربنا

صوت زمجره من حواليها وحاجات بتخبط جامد وكل اما يعدو من جنب بيت شبابيكه تترزع جامد

وصلت ام نبيل وابنها اللي ماشي جنبها خاااايف ومذعووور لبيت الشيخ المبروك وخبطو علي الباب

-اتفضلي ياحاجه ام نبيل ادخلي

وبيبص برا البيت ويقووول

-اعوذ بالله من كل شيطان رجيم

صوت حاجه بتتكسر جااامد برررا بيت الشيخ والشيخ قفل الباب

اتفضلو ادخلو الاوضه دي

في قسم الشرطة الشرطه الدجال داااخل بسرزررعه لمكتب الظابط والعسكري بيمسكه من قفاه

-انت داخل زريبه ياراجل يامجنون. ؟؟ رايح فين انت

-انا داخل ابلغ عن واحد مموت مراته وعياله وقاتل اتنين كمان وهارب منكم وانا عارف مكانه

العسكري والظابط اللي فتح الباب علي الدوشه وسمع الكلام في صوت واااحد

-انت عارف مكان نبيل؟؟

الحلقة السادسه

في قسم الشرطه دربكه جامده وعساكر كتيير بتجري علي سيارات الشرطه

الظابط في كابينة احدي السيارات وبيقوول

-اطلع بسرررعه يابني علي العنوان اللي قالو الراجل الخربان ده

سيارات الشرطه انطلقت وصافرات انذاراتها ماليه المكان وكأنهم رايحين يقبضو علي خليه ارهابيه مش مجرد مجرم هااارب

في منزل الشيخ

بيبص الشيخ حواليه في كل مكان وكأنه شايف حاجه وبيكلم استاذ نبيل

-انت يعني لحد اما روحت القسم واتحبست مكانش حصلك اي حاجه؟

-لا اول مره يحصل ده وانا في الحبس وزي ماقولتلك سمعت صوت وحسيت بعدها بشكه وشئ بارد بيسري في جسمي

-الشئ ده كان ابن ابليس وواضح انه متسلط عليك

-متسلط عليا ازاي ياشيخ

-يعني فيه بني ادم مسلطه عليك بالسحر هو مش جايلك من نفسه

-بس انا مليش اي عداوات ياشيخ انا عايش اقل من حقي مع الناس كلها

-فيه بني ادمين مؤذييين وعشان تفك السحر ده لازم تعرف مين المؤذي وتواجهه

وخلي بالك علطول شغل قرآن لانهم حواليك ومستنيين لي لحظة مناسبه يدخلو جسمك

-هما بينتقمولي ياشيخ هيستفيدو ايه

-مش بينتقمولك يا استاذ. ده بيضيعو مستقبلك لحد دلوقتي نجحو في انهم يخلوك تشيل كذا قضية قتل

-دموووع من عيون استاذ نبيل والله ماقتلت حد وانهمر في وصلة من البكاء الشديد

امه بتبكي وبتحاول تهديه وبتبص للشيخ وتقوله طيب ايه الحل ياشيخ

-هقرأله قرآن يحميه منهم وهنحاول نصرف عنه السحر يس لازم نعرف مين اللي عملو السحر ده مين اللي راح لساحر خبيث عشان يأذي استاذ نييل

سارينة الشرطه ملت المكان والشيخ ووالدة استاذ نييل عرفو اللي فيها

اكيد الشرطه جايه تاخد استاذ نبيل ولو اتحبس ممكن الجن يقتلوه جوا

الشيخ : استخبي يابني بسرعه ف اي اوضه وانا هقولهم انك مش هنا

-لا هما عارفين كل حاجه وجاييين مخصوص ولو قعدت هيخدوك انت وامي

-طب الحل ايه في الكارثه دي مينفعش ياخدوك

-نبيل : انا عارف هعمل ايه متقلقوش عليا. انا بنسبه كبيره بدأت افهم

-الام وهي بتبكي : تفهم ايه يابني

-افهم يا امي ان ضعف الراجل بيدمر حياته. افهم ان الإنسان الضعيف اللي بيحني راسه عشان يعيش مييعرفش يعيش. افهم ان الست اللي متحسش ب الراجل اللي معاها بتستبيح تعمل فيه اي شئ وافهم ان الناس بصفه عامه بالنسبالهم الضعيف معندوش احساس ولازم يكملو عليه

-الام. بتحضن ابنها وتبكي. ماتقولش كده ياولدي

طيبتك بتدل علي اصلك وانت احسن منهم

-ده كان زمااان يا امي ايام الناس الطيبين في الزمن ده لو شخصيتي ضعيفه يبقي اموت احسن. ضعفي كان خيانتها ليا. وبسبب خيانتها ليا ولادي ماااتووو

صوت سارينة الشرطه ييقرب

-هااتعمل ايه ياولدي

-بص نييل ناحية الشباك وهو بيقول لامه هستغل الجن قي اني اهرب وطلع يجررري ناحية الشباك وامه بتقوله ارجع يانبيل

الشيخ بيقوله اررررجع ابن ابليس هيتمكن منك

نبيل بيبصلهم وهو واقف علي الشباااك ويقووول. منا عااارف وهو كمان اللي هيوصلني لكل حاجه

وينط من الشباك ويفتح دراعاته وكأنه منتظر يدخل ابن ابليس جسمه

ملامحه بتتغير وبيرفع رااسه لفوق ويبصلهم بنظره مرعبه جوا البيت ويضحك.

وفي زرع ورا البيت بيجري علي ايديه ورجليه وكأنه ذئب

بيجري بسررررعه رهيبه

عربياااات الشرطه وقفت كلها قدام باب البيت وبدون اذن كسرو باب البيت واتملا البيت عساااكر باسلحتهم ومعاهم اوامر لو نييل قاومهم يقتلوه ف الحال

اتفتح الغرفه اللي فيها الشيخ ووالدة نبيل ودخل الظابط علي ملامحه الغضب

-نبييل فييين

-الشيخ :.نبييل مين

-الظابط “.فتش يابني البيت حته حته ويبص للشيخ وهو بيتوعده لو عرف ان نبيل عنده هيحبسه

بعد دقائق من التفتيش

اتجمع العساكر حوالين الظابط

-مفيش حد ياياشا

-يعني الراجل اللي في القسم بيكذب؟ ده انا هنفخ امه

في منزل قريب من قسم الشرطة استاذ نبيل واقف جواا والاذاااان بيأذن

وقت ظهور صوت المؤذن نبيل يقوووول : قولي مين وراك

وقت سكوت المؤذن يطلع صوت مختلف من نبيل. مش هقولك هاهاها

وقت ظهور صوت المؤذن قوووولي مين والا هادخل ييك الجامع خليك في صفي بدل مانأذي بعض

-وقت سكوت المؤذن : لاااا اووووعي تدخل ارجوووك انا مجير عليك ومقدرش اقول اسمه

وقت الظهور صوت المؤذن : اوصفهوووولي لو معرفتش مين قبل ماينتهي الاذان هدخل المسجد

-لااااااااا روحله هو ف قسم الشرطة راجل عجوز ولابس جلابيه قديمه لونها ازرق واسعه اووووعي تدخل المسجد انا مجبر عليك بالسحر

نبيل خرج من جيبه تليفون وطلغ سماعات شغل قرآن وقبل نهاية الاذان حط السماعات في ودانه

اصوات كتييره حواليه جن متسلط بالسحر ف كل مكان حواليه ومانعم صوت القرآن في ودانه من دخول جسمه واستاذ نبيل بيتسحب ناحية باب القسم مستني يشوف الغريب اللي هيخرج وبالقرب من باب قسم الشرطه اختفي نبيل في وسط الزراعات واصوات كتيييره حواااليه. بتهمس. مش هنسيييبك

نبيل بيقووول مش خااايف من حد وحق ولادي هاخده من اي حد انس ولا جن

خرج راجل عجوز من قسم الشرطه بنفس المواصفاات واضح انه خد علقه تمااام علي وشه كدمات وماشي بيعرج وخارج بيجررري بعيد عن القسم

استاذ نيييل مشي وراااه لحد اما وصل باب بيته

الراجل بيبص حواليه واستاذ نبيل بيطلع من جيبه خنجر ويبصله وهو مستخبي

دخل الراجل البيت واستاد نبيل جري ناحية باب البيت وخبط

الساااحر: مين اللي بيخبط

نبيل : افتح انا عاوزك ف حاجه ياحج

خبي استاذ نييل الخنجر ورا ضهره واتحرك الساحر ناحية الباب يفتح يشوف ميين واصوات الجن ف كل مكان بيهمسو لنبيل متدخلللش. مش هنسييبك

فتح الساحر الباب و….

—————–

الحلقه السابعه والاخيرة

الحلقة السابعة

فتح الدجال الباب وف نفس اللحظة انقض عليه الاستاذ نبيل ووقعه في الارض والخنجر علي رقبته وبيقوله

-انت مين ومسلط عليا ابن ابليس لييه

-الدجال: انت اللي مين

-انا نبيل اللي بسبب افعالك لبست قضايا قتل ومستقبلي ضاااع

-نبييل؟ انت. انت ازاي قدرت تيجي وازاي اللي اتعمل مأثرش فيك

-مش مهم انطق عشان قسما بربي كلمه واحده وهفصل راسك عن جسمك

-اهدي اهدي فيه راجل كبير اسمه مسعود هو اللي جه هنا وطلب اني اعمل كل ده

استاذ نبيل بدهشه شدييده نبيل مسعود مين وبغضب اشد ضرب الدجال بقوووه بلكمه مؤلمه

انطق اسمه مسعود مين

-اهدي اهدي اسمه مسعود الأمير

-سرح استاذ نبيل في عالم تاااني

نبيل الامير ده المدير بتاعي اللي كان معذبني في الشغل وكنت متحمل بس ليه هيعمل كده

حاول الدجال يتحرك من تحته ولكن استاذ نييل شد قبضته علي رقبة الدجال

-انت بتكذب عليا مستحيل ده بالذات يعمل كده انا عمري ماضريته

-مش بكذب انا بقولك هو اللي دافعلي فلوس عشان كل ده يحصل معاك

-قوووم حالا وفك عني السحر اللي عملته ولو حد عرف هخلي ايامك سودا نهايتك هتكون علي ايدي

لو محدش عرف هديلك الفلوس اللي انت عاوزها

الدجال بصوت باكي: مش هقدر مش هقدر اصرف السحر لو صرفته هموووت

مسعود طلب مني اسلط عليك اشد انواع الجن ابن ابليس ولو صرفته عنك هيقتلني ارجوووووك ارجووووك شوف حل تاني

-يبقي كده كده هاتموووت لو مقتلكش ابن الجن هقتلك انا

-الدجال : اهدي بس اهدي. فيه حل وسط

هخليهم حواليك بس ميقربوش منك كتييير

وكأن العجوز لمح السماعه اللي في ودن استاذ نبيل وفهم ليه ابن ابليس سايبه عشان القرآن اللي شغال

شد بقوه السماعه من ودنه

استاذ نييل وقف من فوق الدجال وبدأ يتنطط وعينيه تتحول وملامحه باين فيها الغضب وبيبص ناحية الدجال

رفع الدجال ايده في وش استاذ نبيل اللي بيقرب منه

-ارجع يابن ابليس ارجع والا اخذت عقابك

استاذ نبيل بيقرب من الدجال

طلع الدجال من جيبه ميداليه شكلها غريب ورفعها في وش أستاذ نبيل

صرخ ووقع علي الارض وهو بيقوول بصوت بشع

-مازال الاتفاق قائما انزل ميداليتك الملعوونه

ضحك الدجال بضحكة انتصار وحط الميداليه في جيبه وقاام استاذ نبيل من مكانه بسرعه وجري ناحية الباب علي ايديه ورجليه وهو باصص لورا ناحية الدجال نظرة غضب

وهو بيجري اتسحب سلك السماعات واشتغل القرآن بصوت وااضح من سماعة هاتفه

الدجال ارتبك ومسك ماسورة حديده كانت جنبه وجري ناحية نبيل اللي وقف مكانه

الدجال عرف ان ابن ابليس هرب من جسم نبيل وهيواجه نييل دلوقتي

وقبل ماينزل علي راس نبيل بالماسوره

لف نبيل ورمي نفسه بعيد عن ضربة الدجال وقام من مكانه ومسك الدجال من الخلف وبطعنة خنجر في دراعه رمي الدجال الماسوره وحاول يكتم بركان دم انفجر من مكان ضربة الخنجر

الطعنه في دراعك لو منفذتش اللي هقوله هتكون ف رقبتك واي حركة كده ولا كده انا متهم في جريمتين قتل مفيش مانع لو بقو تلاته

-الدجال بيكتم الدم بايد وبيرجع لورا ويقوول

-اهدي اهدي هعمل اللي انت عاوزو بس أهدى

جلس العجوز قدام نبيل وبدأ ينفذ طقوس لمدة عشر دقايق ختمها بكلامه مع نبيل

-انا نفذت طلبك بس ابوس ايدك متقولش لمسعود حاجه ده راجل شراني

-مش هقول لحد بس وديني لو مشيت من هنا وانت عملت اي حاجه مش هيكفيني غير رقبتك

-الدجال بصوت مرتعب بيبص لدراعه اللي بينزف : منا شفت منا شفت يا استاذ نبيل مش هعمل حاجه خلاص بس خلي بالك هيفضلو حواليك وممكن يحاولو يأذوك بس الفرق انك هاتكون واعي بكل حاجه حواليك

اتحرك نبيل وهو سامع صوت همس من كل مكان حواليه

الليل هجم بظلامه المخيف والجو بااارد جداا مفيش حد ماشي في الشارع الا نبيل اللي راح لاقرب مسجد صرااخ حواليه وحاجات بتحاول تمنعه يدخل

بيحس بقبضات ماسكه رجليه لكنه بيقاوم ويكمل لحد اما دخل المسجد

صلي وانهمر في وصلة بكاء طويله

مستغرب ليه كل ده بيحصله بيقول لنفسه

-انا عمري مافكرت اضر حد ليه بيحصلي كده

كل ده عشان كنت بخاف علي زعل الناس وعاوز اعيش؟

لا انا كنت ضعيف مكنتش بخاف علي زعل الناس كنت بخاف من الناس وكان عقابي اقسي عقاب ممكن انسان يتعرضله في يوم من الايام. خيانه وموووت ولادي. واهل الحاره اللي عايش فيها وبحبهم خانوني برضه واستحلو دم ولادي

وصلة بكاء طويله انتهت بنوم استاذ نبيل

في منامه شاف ملاكين جايين ناحيته ولاده الاتنين

-بابا وحشتني يابابا. انا بحبك اوي

-وانت كمان ياحبيبي انا بحبكم وموتكم كسرني

-احنا مموتناش يابابا ما احنا قدامك هنا

بص يابايا الجنينه اللي هناك دي! فيها لعب وفيها اكل جميل اوووي تعالي معانا يابابا انا هوريلك ناس طيبه اوي وبيحبوني

الاب : ببكاء شديد حاااضر ياحبييي انت واحشني متغيبش عني قرب عشان احضنك

قرب الابن من نبيل وهو بيقوله خلي بالك من نفسك يابابا و….

استيقظ نبيل علي صوت مؤذن المسجد

-حد يعيط وهو نايم يابني؟ ارمي حمولك علي الله وقوم اتوضي عشان صلاة الفجر

رد استاذ نبيل : حاضر

اطياف ولاده الاتنين رغم انه صحي بس حواليه شايفهم مستنيين يمسكو ايده وهو رايح يتوضي

في تمام الساعه التاسعه اتحرك نبيل لمكان شغله القديم بخطوات تقيله داخل نبيل علي المبني اللي فيه شغله

الكل بيبص باستغراب وكأنهم شافو عفريت

دخل استاذ نبيل لمكتب المدير اللي مشغول بمكالمه واضح انها مهمه

-متخافيش ياحبيبتي كده كده راح ف داهيه انتي قلقانه ليه بس

-صوت ضحكة من المدير. ياستي انتي اللي قلبك خفيف اهدي بس زي ماقرفتهولك وهو معايا في الشغل هبعته للسجن انا مش قليل متخافيش

لف المدير بالكرسي ناحية الباب وقفل السكه وهو بيقوول

نييل؟ ايه جابك هنا

قصة_حولوني_لشيطان الحلقه الاخيره

مسعود : انت ايه جابك هنا يانبيل قالها بصوت عالي وفيه نبرة غضب

باين علي وشه الذعر ولكنه اتعود علي نبيل الغلبان اللي هيزعقله هيخاف كالعاده

نبيل بكل هدوء مبتسم وبيقرب من استاذ مسعود بعد اما قفل الباب وراه ومسعود بينده علي الناس اللي برا

نبيل: مكافكش انك بهدلتني وكمان ضيعت مستقبلي بالجن والسحر

مسعود : انت بتقول ايه شكلك مخك اتلحس امشي من هنا بدل ما امسح بكرامتك الارض ياغبي وانده الفراش يرميك برا زي الكلاب

نبيل: اهدي علي نفسك يامسعود الاول كنت خايف ترفدني وملاقيش اجيب اكل لعيالي

خلاص عيالي ماتو واللي بينك وبينك اتقطع وجه وقت الحساب كمان

مسعود بينده بصوت عااالي والموظفين دخلو لكن نبيل كانت ايده ف جيبه وطلع خنجره قبل ماحد يقرب

الكل مستغرب نبيل الجبان جاله قلب ازاي يشيل خنجر

قطع نبيل استغرابهم وقال : اللي هيقرب هجيبه نصين بسبب مسعود حياتي اتدمرت وجه وقت الحساب اللي عاوز يتحاسب معاه يقرب

الكل رجع لورا ومسعود في محاوله فاشله حاول يهرب ويجري ولكن قبضة نبيل كانت ماسكاه من هدومه ووقعه عالارض والخنجر فوق رقبته

نبيل : كنت بتكلم مين ياكلب

مسعود : هاتندم عاللي بتعمله ابعد يانبيل انت اكيد فاهم غلط

نبيل : عليا جريمتين قتل وولادي ماتو هاكملهم تلات جرائم قتل لو منطقتش

وغرس اول سن الخنجر في رقبة مسعووود وبدأت نقط دم تنزل بسبب خدش جلده

لو مقولتش كنت بتكلم مين هاغرس الخنجر

مسعود بيتصبب عرق من كل ناحية هقول هقول. متكملش عيالي ملهمش ذنب لو انا وسخ بلاش تيتمهم

-ام مراتك من زمان موصياني عليك باني اقرفك في الشغل عشان تمشي هي بتقول مش مقتنعه بيك كزوج لبنتها

ولما بنتها ماتت شيفاك انت السبب

نبيل: وانت بتساعدها عشان عشيقتك ماهي وسخه زي بنتها او بنتها زيها

مسعود: كانت نزوه حقك عليا. بلاش تتهور وكل حاجه هتتصلح

نبيل فجأه قام من فوق مسعود ومسك ودانه. عينيه بدأت تتحول وبيبص للموظفين ويضحك ويبص لمسعود ويقرب منه ويقوله

-انت اللي خليت الدجال يجبرنا بالسحر ندخل جسم نبيل

بيبص ويضحك ويقعد عالكرسي باسترخاء ويمد رجليه ويقوول

-النهارده النهايه وبصوووت مخييييف يقووول وهو بيلف ناحية موظف بيتسحب من وراه ومعاه حبل عشان يربطه في الكرسي

-من انت حتي تظن انك ستقاوم ابن ابليس

بضربة بكلتا قبضتيه في صدر الموظف يطيره في الهوا وينقض عليه وبضربات متتاليه يفقده الوعي

مسعود وسط اللي بيحصل ووسط هروب الموظفين من المنظر المرعب يجري وفي ثواني يكون في عربيته واتحرك بسرعه

ابن ابليس يطلع منه صوت زئير بغضب شديد وصرخه مرعبه

ويمشي علي الحيطه وينط من الشباك وف ثواني يكون في الشارع بيدور علي مسعود اللي بعد بعربيته عن ابن ابليس

ابن ابليس بيجررري علي ايديه بسرررعه رهيبه ناحية العربيه وكأنه عارف ريحة مسعود وشاممها

مسعود في عربيته طلع تليفونه واتصل بأم مرات استاذ نبيل

-الحقيني حصل كارثه. ياهدير

-خير في ايه وقعت قلبي

-مش هينفع في التليفون قابليني عند الدجال جارك حالا

-فهمني فيه ايه الاول انت رعبتني

-مش وقته خااالص بس نبيل كان هيقتلني دلوقتي قابليني عند الدجال

-ابن ابليس ماشي بسرعه رهيييبه ورا العربيه والكل متجه ناحية بيت الدجال

في قسم الشرطه ست عنايات جارة استاذ نبيل قاعده في مكتب الظابط

-انا اترددت كتير يافندم عشان اجي اقول اللي حصل عشان خايفه من اهل الحته بس مبعرفش انام بسبب اني حاسه بالذنب وبحلم بكوابيس

-انتي متأكده من اللي انتي بتقوليه؟! متاكده ان اهل الحته هما اللي ولعو في شقة نبيل وهما اللي ورا الكوارث دي كلها

-اه وهبعت لحضرتك فيديوهات الحادثة كلها انا جمعتها وصورت حاجات كتيره منها من بلكونتي من اول لحظة لحد اما كان الراجل بيترجاهم ينقذو عياله وهما سابوهم يموتو

-شاف الظابط الفيديوهات ونده علي العسكري

-كل اللي في الفيديوهات دي اقبض عليهم كلهم وبص لعنايات

-وانتي ياست عنايات متخافيش وكمان مش هعرف حد انك جيتي اصلا ولا انك بلغتي عن الجريمة

-عنايات : يعني كده نبيل هياخد براءة؟

-لا هياخد براءة من تهمة قتل عياله بس لسه عليه جريمتين قتل مع سبق الاصرار

-بس ده كان ملبوس هو ملوش ذنب حضرتك

-انا شفت العجب بعيني بس القانون مبيعترفش بالجن ربنا معاه

في منزل الدجال قاعد مسعود وهدير والدجال هدير بتكبي وتولول ياخرررراب بيتي يعني نبيل اللي مبيعرفش يدبح فرخه جايبلك خنجر؟؟ وكمان قولتله عليا؟؟ منك لله يامسعود

مسعود بغضب : انتي السبب ياجلابة المصايب ياريتني ماسمعت كلامك ولو نطقتي بحرف تاني انا اللي هقتلك بسببك كنت هموووت وعيالي هيتيتمو

انفتح الباب فجأه ودخل نبيل اللي بيضحك ويقوله :خايف عيالك يتيتمو؟؟ انا بقا عيالي ماتو

الدجال انتفض من مكانه وطلع من جيبه الميداليه ومدها في وش نبيل

-ارجع يا ابن ابليس والا احرقتك

نبيل بيضحك ويطلع الخنجر انا نبيل مش ابن ابليس وانا اللي هحرقكم كلكم

صرخااات من هدير خلت الاهالي بلغو الشرطه

اما استاذ نبيل فهجم علي مسعود وبدأت مشاجره عنيفه كان بطلها نبيل اللي نجح في انه يشوه وش مسعود بالخنجر وتكسير اسنانه بالكامل

هديير واقفه بتصرخ خايفه من اللي هيحصلها

الدجال واقف في ركن بيقرأ تعاويذ يفك الحمايه اللي عملها مسعود علي نبيل من ابن ابليس

ثواني وكان استاذ نبيل بيتحول لكائن تاني كائن باين علي وشه الغضب وبيقرب من الدجال اللي رفع ميداليته

-اقتل نبيل يابن ابليس

نبيل بيتشنج بالكامل وبيتكلم بصوت مرعب

-ساقتله بعدها ساقتلك نحن لسنا بخدام السحره

رفع ايده لفوق واتكلم بصووت باين منه التكبر

-انا ابن ابليس نحن من حكمنا العالم من قبلكم وجدي من اخرجكم من جنات النعيم

الدجال: انت خادمي الان اقتل نبيل والا احرقتك

صرخه قويه من ابن ابليس ومسك الخنجر بايده وبدأ يقربه من رقبة نبيل

الدجال بيقرب الميداليه : اقتله الان يابن ابليس

-ابن ابليس بيبص بغضب ويقرب الخنجر من رقبة نبيل وعيونه بقت زي الدم

من ورا الدجال ام نبيل اللي دخلت من غير مايحسو كانت بتجري بسرعه رهيبه وكأن شبابها رجعلها ونطت فوق الدجال وقعته علي الارض والميداليه طارت بعيييد تحت رجل نبيل

الدجال بقبضة قويه ضرب الست في فكها ووقف مكانه وخرج من جسم نبيل دخان اسود انطلق ناحية الدجال

بدأ الدجال يطلق صرخات قويه

وشه بيتحول للون الاسود وينكمش جلده وكأن سوائل جسمه بتنقص او بيحترق من الداخل صرخات قويه دليل علي عذاب شديد بيتعرضله الدجال وبعدها وقع من طوله جثة هامده علي وشه علامات سوء الخاتمه

اما نبيل قام من عالارض ومسك خنجره واتجه ناحية هدير

-انتي اللي دمرتي حياتي. سلطتي عليا كلب زي مسعود كرهني في الدنيا مع اني كنت صاين بنتك وبعدها لما بنتك مشيت غلط وخدت جزائها سلطتي عليا اسوأ انواع السحر

-اص. اصل طيب سامحني وانا هعيش خدامتك

اقولك؟؟ هعمل كل اللي تطلبه سيبني اعيش وهعيش خدامتك وتحت رجليك

-نبيل شايف وراها واقف طيف ولاده الاتنين بيبتسمو

سامع صوتهم بيقولو له : يالا عشان تيجي معانا يابابا

بيبتسم استاذ نبيل ويقرب من هدير وبضربة خنجر قويه في قلبها وقعت علي ركبها وابن ابليس جنبها مستني تنازع الموت

روح بنتها لابسه اسود وواضح علي ملامحها اسوأ انواع العذاب واقفه جنبها

هدير شايفه كل ده وبتصرخ وبتمد ايدها لبنتها

-مش عايزه امووووت ودوني مستشفي هاتوب وابقي كويسه الاول

ابن إبليس بيضحك وكأنه بيقولها فات الاوان وبنتها بتبص وتبكي. خرجت روح هدير وشئ شكله مخيف مسك روحها وروح بنتها وهما بيصرخو وطار بيهم

استاذ نييل واقف بيبص لاولاده ويضحك : انا انتقمت من اللي كانو السبب في اللي حصلكم انا خلاص عوضتكم سنين ضعفي

-يالا يابابا قربت تجيلنا هناك كل حاجه حلوه

من ورا نبيل مسعووود وماسك في ايده سكينه غرسها في ضهر نبيل ناحية القلب وبدأ يغرسها بغل اكبر

مسعود: هقتلك قبل ماتقتلني وتيتم عيالي

اهات مكتومه من الم السكينه طالع من استاذ نبيل

خلاص دفعت ضريبة ضعفي. كان لازم مرضاش حد يظلمني

كان لازم اقول للغلط لا العدل هو اللي حصل. لو كنت قوي شويه كان ممكن حماتي ومراتي يخافو من زعلي لكن بضعفي خسرت كل شئ. هي دي النهايه العادله

وقع نبيل عالارض ببينزف وامه ماسكه ايده وبتبكي

مسعود بيبص مش مصدق هو عمل ايه كده مستقبله ضاع

الباب اتفتح ودخلت الشرطه اللي قبضت علي مسعود بتهمة القتل العمد واتصلو بسيارة اسعاف

ام نبيل: فتح عينك ياولدي خليني املي عيني من ملامحك. هاتوحشني يانبيل كنت شايله همك طول عمري عشان غلبان مكنتش اعرف ياولدي ان الدنيا هاتيجي عليك قوي كده

-نبيل: ماتحزنيش عليا يا امي.

ام نبيل : مش زعلانه ياولدي انت مش هتعرف تعيش وسط الديابه ورايح لمكان احسن. بس الفراق صعب يانبيل

اهات مكتومه من نبيل ودم طالع من بوئه وامه حضناه وبتبكي وتصررررخ

طيف بيطلع من جثة استاذ نبيل يبص علي جسمه المرمي علي الارض وامه اللي بتصرخ وقلبها مكسور

ولاده مسكو ايده : اتاخرت كده ليه يابابا. احنا هنا هانعيش احسن. الجنينه حلوه اوووي يابابا

نبيل بيبص لامه ويقرب منها وينزل علي ركبه ويلمسها

-عشان خاطري متبكيش يا امي اخدت نصيبي من الدنيا. كفاااايه يا امي

-ولاده بيشدوه من ايده يالا يابابا. جدتي هاتيجي معانا برضه بس مش دلوقتي ويشدوه من اايده

اخر حاجه شافها نبيل كانت مسعود وهو بيصرخ علي مستقبله اللي ضاع وكأن اللي رتبه لنبيل داق منه

وامه وهي بتصرخ وناس بتشدها عشان ياخدو الجثه يحطوها في عربية الاسعاف

شال نبيل ولاده الاتنين وهو بيقولهم

-اكتر حاجه فهمتها من الدنيا اللي انتو معشتوهاش بسببي ان اللي يتنازل عشان يعيش اكتر واحد مش هيعرف يعيش

-سيبك يابابا من الحاره والمكان اللي كنا فيه هنا متعه اووووي مش عاوزين نرجع تاني هناك. ياريت ماما كانت معانا

 4,581 اى المشاهدات,  260 اليوم

ما مدى فائدة هذا المنشور؟

Advertisement

انقر على نجمة لتقييمه!

متوسط ​​تقييم 0 / 5. عدد الأصوات: 0

لا أصوات حتى الآن! كن أول من يقيم هذا المنشور.

As you found this post useful…

Advertisement

Follow us on social media!

Continue Reading

ادب نسائي

قصة وائل وزوجته ليلى الجميلة الجزء الثانى

Published

on

By

3.5
(13)

وقت القراءة المقدر: 4 دقيقة (دقائق)

الجزء لثاني
تم القران بسرعه وسافر وائل البلد التي يدرس بها وبدأ دوام ليلى في ال وانشغل كلمنهما في دراسته وكان بينهما اتصات قليله نظرا لظروف وائل كطالب وخجل ليلى ,, تم تحديد موعدالزفاف في العطله الصيفيه القه اي بعدما يتخرج الشاب ….مر العام الدراسي سريعا وتخرج وائل وعاد الى الوطنوعمل في احدى الشركات السياحيه اما ليلى فكانت منشغله في الاستعداد لل وتجهيز نفسها ,, كان خجوله جدا في تجهيزاتها مع ان اختها الصغيره مهىكانت تلح عليها في اختيار القصير والمفتوح والشفاف الا انها كانت ترى ان اختها وهمها الاول والاخير هو الملابس …اشترت ليلى بعض الدراعات )) جلاليب البيت والعبايات((لاستقبال الضيوف في اول ايام الزفاف وكانت الوانها تتراوح بين الاسود والكحلي والبني والاخضر الغامق ,, اما عن ملابس البيت والبيجامات اشترت بضعه بيجامات حرير تحت الحاح خالاتها ولم تنسى شراء دراعات البيت التي تعشقها ,,اما عن الملابس الداخليه وقمصان النوم ابتاعت بعض الاطقم على مضضواستحياء من خالاتها ,, اشترت علبه مكياج وكانت في قراره نفسها قد حسمت امرها بان هذه العلبه لاكمال الجهاز وانها لن تستخدم اي شئ من محتوياتها لانها تؤمن بال الطبيعي وترى نفسهاجميله بدون المكياج ,, اما العطور فكانت العطور العربيه ودهن العود والبخور …تم الزفاف سريعا وانتقلت ليلى لشقه زوجها التي اختار وائل اثاثها وديكورها على النمط الغربي ) مودرن ( …مرت اول ايام الزفاف وسط مباركه الاهل والاصدقاء ودخل الزوجان الى الحياه الزوجيه الجاده بعدها,, كان عمل وائل يفرض عليه الاختلاط بعدد كبير من النساءومن جنسيات مختلفه ,, بعد ان انتهت اجازته وفي اول يوم عمل اتصل بزوجته واخها انه سيحضر الغداء من المطعم كي لا تتعب نفسها بالطبخ فهو يرا اليوم ان تتفرغ له لانه اشتاق لها ,, انهى العريس عمله واتجه الى احد المطاعم ومن ثم الى البيت وهو يسابق الريح كي يرى عروسته واستعدادهالهحينما دخل الشقه كانت رائحه الطبخ والبصل تفوح على الرغم من ان باب المطبخ مغلق دخل المطبخ مسرعا الى ليلى التي كانت ترتدي جلابية بيت وكانتترفع شعرها بكليبس وتضع طوق احمر ووجهها ليس به ذره من المكياج,, استغرب زوجها من انها قامت بالطبخ وعللت هي انها ارادت ان تفاجأه فطبخالبيت الذ واضمن وهي تتذكر في نفسها نصيحه والدتها قبل الزواج بان الزوجه التي تعتمد على اكل الخارج فاشله ولا تستطيع ان تكسب زوجها فيمل منها ويذهب لاخرى لانها لم تتجه لقلبه عن طريق معدته !!!!!!!!!!!!خرج الزوج على مضض من المطبخ وبدل ملابسه وجلس بالصاله ثم ظهرت ليلى من المطبخ وهي تحمل صينيه الغداء وتفوح منها رائحه الطبخ ,, تناولا الغداء ثم اخبرها انه سياخذها الليله للعشاء في الخارج ….فماذا حدث في العشاء ؟؟؟؟؟ وماذا جرى بعد العشاء؟؟؟؟؟في تلك الليله تجهز الزوج ولبس احسن ثيابه ولم ينسى العطر وخرج برفقه عروسته الى مطعم راقي ,, في المطعم كانا يتحدثان مع بعض وفجأه اخبرته انها ستسحب من الجامعه رفض هو بشده وقال لها انه يريد زوجه متعلمه ,, عللت هي انها لن تستطيع ان توفق بين دراستها و حياتها الزوجيه ورد عليها ان هناك الالاف غيرها ممن يدرسن وفي نفس الوقت متزوجات ,, كانت مصره على رايها وحاول وائل تاجيل النقاش في الموضوع ظنا منه انه سيثنيها عن موقفها …وصل طلب الطعام وبادر الزوج بوضع الشوكه في فم زوجته الا انها رفضت قائله : ويييييييي بجد ؟؟؟شوف الناس شلون يطالعونا …. احبطته بشده ورد عليها : شعلينا من الناس ؟؟؟اكمل العريسان طعامها وكانت ليلى تحاول ان تسايرزوجها في الاكل بالشوكه والسكين ,, الا انها بالنهايه اخذت تلتقط قطع البطاطس المقليه بيدها

 14,238 اجمالى المشاهدات,  260 اليوم

ما مدى فائدة هذا المنشور؟

Advertisement

انقر على نجمة لتقييمه!

متوسط ​​تقييم 3.5 / 5. عدد الأصوات: 13

لا أصوات حتى الآن! كن أول من يقيم هذا المنشور.

As you found this post useful…

Advertisement

Follow us on social media!

Continue Reading
ادب نسائي15 دقيقة ago

رواية جحيم العشق البارت الخامس

PDF كتب و روايات عربية بصيغه30 دقيقة ago

كتاب فرصة أخيرة pdf

ادب نسائيساعة واحدة ago

رواية جحيم العشق البارت السادس

ادب نسائيساعتين ago

رواية جحيم العشق البارت الثامن

روايات مصريةساعتين ago

رواية ابن عار لكوكى سامح كامله

ادب نسائي3 ساعات ago

رواية جحيم العشق البارت الرابع

قصة مضحكة قصيرة5 ساعات ago

إنتقام جابريل باسترناك

شهر رمضان7 ساعات ago

متى يكون قضاء شهر رمضان

شهر رمضان9 ساعات ago

رمضان شهر الغزوات والانتصارات فى تاريخ المسلمين

شهر رمضان10 ساعات ago

الصوم أثناء الحمل أو الرضاعة

شهر رمضان10 ساعات ago

"جيش العسرة" قصص وإحداث… تبوك آخر غزوة للرسول معركة ونصر بلا قتال

شهر رمضان11 ساعة ago

كتب التراث.. "فتوح البلدان" سيرة غزوات الرسول والفتوحات الإسلامية

شهر رمضان11 ساعة ago

قائمة بأهم اكلات شهر رمضان 2022

شهر رمضان13 ساعة ago

اسئلة تاريخية عن الغزوات والفتوحات الإسلامية و التعرف علي اهم المعلومات

شهر رمضان14 ساعة ago

للحامل.. احذرى الصيام لو عندك أنيميا

قصص الإثارة5 أشهر ago

رواية رغبه متوحشه (كامله)

قصص حدثت بالفعل4 أشهر ago

رواية هنا فى الاعماق – بقلم مايا بلال

قصص الإثارة4 أشهر ago

رواية بنت بمدرسة عيال اغنياء بقلم ماري جو

قصص متنوعة4 أشهر ago

حكاية ليلى واحمد وجارتى ابتسام

قصص الإثارة4 أشهر ago

رواية بنت فى ورطه بقلم كوكى سامح

ادب نسائي5 أشهر ago

قصة غرام اولاد الالفي بقلم سماء احمد

ادب نسائي5 أشهر ago

رواية ظلام البدر +21 بقلم بتول

روايات مصرية5 أشهر ago

قصة حماتي كامله للكاتبه ايمي رجب

روايات مصرية4 أشهر ago

رواية كبرياء عاشقة بقلم هدير نور(كاملة)

ادب نسائي5 أشهر ago

تكملة رواية ظلام البدر +21 بقلم بتول

قصص متنوعة4 أشهر ago

عايشة عند اخويا ومراتو بلقمتى ويارتني بلاقي اللقمه

روايات مصرية4 أشهر ago

رواية براءتي الجزء الحادى عشر بقلم كوكي سامح #11

ادب نسائي5 أشهر ago

تابع رواية ظلام البدر +21 بقلم بتول

قصص الإثارة4 أشهر ago

قصة حماتي وزوجتي الحامل +18 للكبار فقط

روايات مصرية3 أشهر ago

رواية السم فى العسل بقلم كوكى سامح

Facebook

Trending-ترندينغ