Connect with us

روايات مصرية

جوزى ضربني وانا حامل وكان عايز يموتني كاملة بقلم مي على

Published

on

5
(1)

وقت القراءة المقدر: 8 دقيقة (دقائق)

الفصل الاول

جوزى ضربني وانا حامل وكان عايز يموتني
رحت عملت تحاليل وكشفت
وحماتي راحت تجيب التحاليل وجتلي وكريم موجود
وبصتلو وقالت …
الف مبروك يا حبيبي مراتك حامل
كريم كان واقف حسيت ت
إنه هيقع من طوله
وانا من صدمة الكلمه برقتلها وقربت منها
وشخط ف وشها …
بتقولي اي انتي
– الله مالكو يا ولاد في اي
مالك يا كريم متنح
كريم وهو مش قادر يتكلم
– ماما انتي قولتي اي
– قولت مراتك حامل يا كريم
اتجننت ..
لا طبعا مستحيل

– ليه يعني وبعدين هو انا جايبه التحليل من عندي
ده انا حتي لسه فاتحه الظرف دلوقتي
– التحاليل دي اكيد مش بتاعتي ممكن تكون نتيجة حد تاني
نتيجة ضحي مثلا
– ضحي ايه بس
اولا ضحي معملتش اختبار حمل
واللي متعرفهوش كمان أن ضحي عندها مشكله ف الخلفه
اومال قاعده كل ده مبتخلفش ليه اديلها تلت سنين
– يعني اي الكلام ده
لا المعمل ده مش أمين ف نتايجه انا هنزل بنفسي واروح أحلل تاني

ولا هطربقها فوق دماغهم
– والله مانا عارفه انتو مدايقين كده ليه
هه أما اقوم
مبروك يا كريم وربنا يهدي سرك يابني
وقامت بكل هدوء ومشيت وسابتلي انا هدوء ما قبل العاصفه

قفلت الباب وراها وجريت عليه
– كريم كريم الكلام ده مش حقيقي اكيد في حاجه غلط
هو باصصلي وساكت بس البصه بتقول أنه بيجمع حاجه وأنه باصصلي بنظره مش حلوه
– كريم بتبصلي كده
والله مفيش حاجه انا مش حامل
حامل ازاي وانا محدش لمسني
طب تعالي ننزل المعمل ده
واحلل تاني ولا نروح نشوف اي الحكايه
وطاوعني
ونزلنا فعلا ع المعمل وانا داخله بعزم ما فيا
كانت البت اللي سحبتلي موجوده ومعاها واحده تانيه
فضلت ازعق …

انا عملت عندك تحليل حمل هنا والنتيجه طلعت إيجابي وده مستحيل يعني فهميني بقي الغلط عند مين

الست اللي كانت معاها اتكلمت وقالت …
طب حضرتك بس ممكن تفهميني ليه مستحيل
صرخت وقولتلها …
عشان انا بنت لسه متلمستش مكتوب كتابي بس
– يافندم عمرنا محصل عندنا غلط زي ده حضرتك متخيله اللي بتقوليه ده يودي فداهيه
– هو فعلا يودي فداهيه
وطلعتلها التقرير
– بصي شوفي ده بوزيتيڤ إيجابي اهو
يعني اي يعني
بصو لبعض
وقالتلي …
طيب دقيقه واحده يا فندم
ودخلو جوه معرفش فين
وطلعتلي البنت اللي سحبت مني وطلبت مني تسحب تاني
وطبعا انا وافقت وقالتلي انها هتطلعلي التحليل بعد عشر دقايق

وسحبت مني
وفضلت قاعده انا وكريم اللي كان ساكت خالص
ودخلو ناس وخرجت البنت تسحب بردو وكان في شغل والمعمل باين انو شغال وليه زباين
والناس مشيو وخرجت البنت والست اللي معاها
ومعاهم التقرير
والأختبار
ولقيتها بصتلي وقالت …
تعالي يافندم شوفي
قمت بصيت ع الاختبار لقيتها بتقولي …
اهو يافندم الاختبار بتاعك شرطتين يعني حضرتك حامل
فضلت ازعق بهستريا …
ازااااي انتو هتجننوني
– والله يافندم التقرير اهو والاختبار اهو
مبقتش مستوعبه وعماله ازعق واطلب صاحب المعمل
وكريم ده كله قاعد بيتفرج
وفجأة لقيته قام
ونتش الورقه مني
وكرمشها بأيدو
وطلع خمسين جنيه من جيبو من غير ولا كلمه
ورما الورقه ع الأرض
وسحبني من ايدي حتي مخدش الباقي
وجرني وراه جر ف الشارع
– كريم فيه اي يا كريم
سبني انت بتجرني كده ليه
بنبره حاده اوي …
امشي
– كريم ايدي اوعي
– امششي
– كريم انا مقدره اللي انت فيه بس خلينا طب نروح لمعمل تاني انا كمان هتجنن
فضل يجرني وراه ولا سامعني
ووصلنا لحد البيت
وانا شايفه ضحي واقفه هيا وصباح ف البلكونه
وطلع كريم السلم بيا وهو جاررني وراه
وقبلتنا صباح ع السلم …
كريم يابني اي كنتو فين تعالي عوزاك
طلع من قدامها ولا كأنه شايفها
ودخلنا الشقه وزقني جوه ورزع الباب وراه
ورما المفاتيح
وبصلي بغباء ونظرة شر
– كريم في اي يا كريم بتبصلي كده ليه
– أويتك واتجوزتك وحبيتك وفضلت كبريائك وغرورك وكدبك علي نفسي
رضيت بضياع كرامتي فالارض عشان تتبسطي
وفضل يقدم عليا
وانا ارجع بضهري لأنه مكنش طبيعي ابدا
– كريم والله مفيش حاجه انا صاغ سليم
يا كريم اكيد في حاجه غلط طب خلينا نحلل ف حته تانيه ابوس ايدك

فضل يقرب مني وهو مليان غضب
وفجأة بصلي بحده وقالي …
بكرهك ياغرام
وضربني بالقلم
– هغسل عاري وشرفي بأيدي
هقتلك وهقتلو يا غرام
ونزل فيا ضرب وانا عماله اصوط واعيط
كريم ضربني
ضربني بالبوكس ف بطني وعلي وشي وخنقني وفين يوجعك ولا اي استغاثه رضي يسمعها وهونت عليه

وسابني مرميه ع الأرض ووشي كله دم
وخرج ع الباب جري
انا يدوبك عرفت اقعد
اخدت جمب ع الأرض ودفست نفسي وفضلت اعيط
اي اللي حصل ده بس ياربي
وقمت بالقوه اللي باقيه مني ألم هدومي أو حتي من غير هدوم همشي
ولسه هفتح الباب لقيته ف وشي
بصلي بغضب ودخل ورزع الباب وراه …
عاوزه تهربي مش كده
عاوزه تهربي زي ماهو هرب زي الجبان
ومسكني من رقبتي وهو بيقول …
هرب وسابك لا وكمان حامل
سابك عشان انا هوريكي اسود ايام حياتك
لحد ماتموتي بالبطئ
ونزل تاني فيا ضرب
لحد ما فقدت الوعي تماما
بعدها بشويه فوقت
لقيت نفسي مرميه ف الاوضه
قومت اجر نفسي ناحية الباب
وحاولت افتحو بس هو قافل عليا بالمفتاح
فضلت اخبط …
كريييم افتحلي الباب
كرييييم والله مظلومه يا كريم افتاااااح
فضلت كده كتير اخبط وانادي ومفيش اي صوت
فضلت قاعده ع الأرض وانا مش قادره اتحرك
وشويه ولقيته داخل
وحط قدامي رغيف عيش وازازة ميه
جريت عليه …

كريم ابوس ايدك متعملش فيا كده ابوس ايدك يا كريم انا معملتش فيك حاجه وحشه وحياتك عندي
وحطيت ايدي علي كتفه
ضربني بالقلم وقعني ع الأرض وقال…
ايدك دي متتحطش عليا يا قذره
اطفحي زي الكلبه
لسه ليكي روقه
وفضلت ابكي بدل الدموع دم
اسبوع بحاله بيتفنن ازاي يعذبني
ويذلني كل كلمه بضرب ورافض تماما يسمع
وكان من الواضح أن باسم مظهرش وده اللي يأكد الحكايه عليا لانه فاكره هرب
مبقتش باكل غير لقم
واترمي ف الاوضه وانا جسمي مفتوح من كل حتة
فضلت ع الحال ده لدرجة مبقتش اقوم من ع الأرض
– قومي اعملي شاي
كنت مرميه مش قادره انطق
– قوووومي
حتي مش قادره ارد
مسكني من شعري وجرني
خلاص مبقاش فيا حتي قوه اني امنعه
فضلت يجرني وانا من غير اي دفاع مستسلمه
لما لقاني كده سابني قدام باب الاوضه.
وغبت عن الوعي
فوقت علي جردل ميه مرمي ف وشي
وفضلت أحاول اتكلم بس مش قادره …
رمي ف خلقتي اكل
وغصب عليا اكل قدامه
وبعد ما خلصت
جرني لمكاني ف الأرض وسابني
ف نفس اليوم ده قومني وخلاني اخد دوش بس طبعا بكل خطوه قلم
واستحميت وفوقت شويه
وأما خرجت سمعت صوت زعيق جامد ع السلم
صوته وصوت باسم
جريت ع الباب افتح أو اسمع
بس مفيش فايده حابسني
حسيت بالباب بيتفتح ودخل ورزع الباب وراه
وباسم عمال يزعق وجري وراه وفضل يخبط جامد ع الباب …
افتح يا كريم افتح متبقاش مجنون طب علي الله تهوب ناحيتها وانا قسما بالله هدفنك حي
شدني من شعري وكتم نفسي
ورماني ف الاوضه ونزل تاني فيا ضرب
وسابني وخرج لما فش غلو
ف نفس اليوم بليل
لقيته داخل الاوضه بس مش طبيعي
سحبني من ايدي
وقفل الباب وراه
ورماني ع السرير
فهمت ساعتها هو عاوز يعمل اي
فضلت اعيط لدرجة وطيت علي رجله يعتقني لوجه الله
بس مفيش فايده
ففضلت اصرخ
وهو لما لقاني كده اتعصب
ونزل فيا ضرب
واغمي عليا
محستش بالدنيا

ولما فوقت كانت المصيبه
لقيت نفسي مرميه ع السرير من غير هدوم وحواليا دم
مكنتش قادره اتحرك كأني اتشليت
ولقيته قاعد علي طرف السرير
وقالع التيشرت بس من فوق
وحاطط راسه بين ايدو وموطي
حاولت اتعدل واتعدلت
وفضلت اعيط وصوت عياطي يعلي وهو حتي مبصليش
سندت علي السرير وانا منهاره من العياط بحاول اقوم
وقفت وفضلت أسند ع الحيطه عشان أخرج من الاوضه
حسيت اني بنزف من كل حته
بصيت لقتني فعلا بنزف نزيف جامد اوي
بصتله وانا مفزوعه وقولت برعب …
كريممم
بصلي وبعدها حسيت اني لساني تقل مبيتحركش
والدنيا لفت بيا ووقعت ع الأرض
وزغلله بس انا شايفاه قدامي
وغمضت عيني وانطفي اخر نور

جوزى ضربني وانا حامل وكان عايز يموتني الفصل الثاني بقلم مي على #2

جوزى ضربني وانا حامل وكان عايز يموتني الفصل الثالث بقلم مي على #3

جوزى ضربني وانا حامل وكان عايز يموتني الجزء الرابع بقلم مي على #4

جوزى ضربني وانا حامل وكان عايز يموتني الجزء الخامس والأخير بقلم مي على #5

 2,304 اجمالى المشاهدات,  3 اليوم

ما مدى فائدة هذا المنشور؟

Advertisement

انقر على نجمة لتقييمه!

متوسط ​​تقييم 5 / 5. عدد الأصوات: 1

لا أصوات حتى الآن! كن أول من يقيم هذا المنشور.

As you found this post useful…

Advertisement

Follow us on social media!

No tags for this post.
Advertisement https://reelpdf.com/click/do.php?imgf=167189139225871.gif
Click to comment

Leave a Reply

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني.

The maximum upload file size: 128 ميغابايت. You can upload: image, audio, video, document, text, other. Links to YouTube, Facebook, Twitter and other services inserted in the comment text will be automatically embedded. Drop file here

روايات مصريةدقيقتين ago

جوزى ضربني وانا حامل وكان عايز يموتني الفصل الثاني بقلم مي على #2

قصص قصيرة9 دقائق ago

قصة التجربه المجنونه – اقتنعت جوزى اننا نحقن القطة بالسائل المنوى بتاعه #2

روايات مصرية17 دقيقة ago

رواية عذراء بلا رحم الجزء الثانى بقلم كوكى سامح #2

قصص الإثارة23 دقيقة ago

روايه رغبة منتقم الجزء السادس عشر بقلم دودو محمد #16

قصص الإثارة5 ساعات ago

روايه رغبة منتقم الجزء العشرون بقلم دودو محمد #20

قصص الإثارة5 ساعات ago

روايه رغبة منتقم الجزء الثامن عشر بقلم دودو محمد #18

قصص الإثارة6 ساعات ago

روايه رغبة منتقم الجزء الرابع عشر بقلم دودو محمد #14

قصص الإثارة6 ساعات ago

روايه رغبة منتقم الجزء التاسع عشر بقلم دودو محمد #19

قصص الإثارة7 ساعات ago

روايه رغبة منتقم الجزء الخامس عشر بقلم دودو محمد #15

قصص الإثارة8 ساعات ago

روايه رغبة منتقم الجزء الحادى عشر بقلم دودو محمد #11

قصص الإثارة9 ساعات ago

روايه رغبة منتقم الجزء الثالث عشر بقلم دودو محمد #13

قصص الإثارة11 ساعة ago

روايه رغبة منتقم الجزء الرابع بقلم دودو محمد #4

قصص الإثارة11 ساعة ago

روايه رغبة منتقم الجزء الثانى عشر بقلم دودو محمد #12

قصص الإثارة12 ساعة ago

روايه رغبة منتقم الجزء العاشر بقلم دودو محمد #10

قصص الإثارة14 ساعة ago

روايه رغبة منتقم الجزء التاسع بقلم دودو محمد #9

قصص الإثارة4 أسابيع ago

رواية رغبه متوحشه (كامله)

قصص الإثارةأسبوعين ago

رواية بنت بمدرسة عيال اغنياء بقلم ماري جو

قصص حدثت بالفعل4 أشهر ago

رواية هنا فى الاعماق – بقلم مايا بلال

قصص متنوعة4 أشهر ago

حكاية ليلى واحمد وجارتى ابتسام

قصص الإثارة5 أشهر ago

رواية بنت فى ورطه بقلم كوكى سامح

ادب نسائي4 أسابيع ago

تكملة رواية ظلام البدر +21 بقلم بتول

ادب نسائي4 أسابيع ago

رواية ظلام البدر +21 بقلم بتول

ادب نسائي4 أسابيع ago

قصة غرام اولاد الالفي بقلم سماء احمد

قصص الإثارة6 أيام ago

حكايتي مع ابو زوجى السافل وما فعلت به

قصص متنوعةأسبوع واحد ago

عايشة عند اخويا ومراتو بلقمتى ويارتني بلاقي اللقمه

روايات مصرية4 أسابيع ago

قصة انا وحمايا بقلم كوكي سامح

قصص الإثارة6 أيام ago

قصة حماتي وزوجتي الحامل +18 للكبار فقط

روايات مصرية4 أسابيع ago

قصة حماتي كامله للكاتبه ايمي رجب

فضفضة رييل ستورى4 أشهر ago

ديوثـة على زوجـي

روايات مصرية3 أسابيع ago

رواية كبرياء عاشقة بقلم هدير نور(كاملة)

Facebook

Advertisement

Trending-ترندينغ