التخطي إلى شريط الأدوات

رواية طبيبه هزت عرش قلبي الحلقة العاشرة

To report this post you need to login first.
3.5
(6)

 1,263 اجمالى المشاهدات,  2 اليوم

طبيبه هزت عرش قلبي 💜

هروب 💜

زهره تصحي من النوم تلاقي عدناان ناايم
تقوم علي نفس المشهد وهياا في حضنه
تتنهد وتقول في نفسهاا : لازم انفذ الخطه الطيااره بكررا
تلمس وشه وتبوسه برقه وتقول لنفسهاا : هتوحشني بس مقدرش افضل معااك احناا مش شبه بعض صدقني هفضل فكراك مش هنسااك بس مستحملش اني اشوف اعزز حد لياا بيمووت تااني
وانتاا عزبز عليااا لوو حصلك حااجه او سبتني مش هستحمل بجد ساامحني. انا خايفه و ضعيفه مقدرش افضل اناا نحس علي كل الي بحبهم لوو فضلت معااك هتموت انتاا كمان وانااا مقدرش استحمل
بحبك ياا احلي واحن زوج في الدنيااا
وتقوم من جنبه تاخد شااور
وتغيرر هدومهاا ل بيجامه خفيفه
وترفع شعرهاا
تلاقي الباب بيخبط
تفتح تلاقي الشغاله ب الاكل
تروح عند عدناان تصحيه
زهره بحنان ونظرات مطوله مانهاا بتشبع عنيهاا بيه
احبك رغم قهرر المسافاات التي تفصل يدك عن يدي…
#mai
زهره : عدنان قوم علشان تفطرر كفاايه نوم يلا
عدنان بنوم : حببتي سبيني اناام بليزز
زهره : عدنان انتاا بقيت كسول اي دا
عدنان شدهاا ل عنده ويقول بمكرر : هقول بس عاوز بوسه الاول
زهره تبصله ب نظره مفهمهاااش ب اشتيااق ليه وتبوسه برقه ودموعهاا علي وشهاا
عدنان يحس ان هياا مخبيه حااجه وقلبه يوجعه كان روحه ب تتسحب منه
يقول بقلق : فيكي حاجه انتي زعلتي طب اناا اسف
زهره بابتساامه باهته : مزعلتش بس عيني وجعااني بس
يلا قوم
عدنان تمام
ويطلع هدوم من الدولاب
زهره مركزه علي كل تفاصيله
تلاقيه بيبصلهاا وبيبعت ليهاا بوسه في الهواء
ويدخل الحمام
—–
تلك القبله التي ترسلهاا لي في الهواء
كانت كاافيه لتغيرر الطقس
#mai
—-
زهره بتنهيده : اخرر يوم ليناا معي بعض اكيد هتنسااني صح الله اعلم هنتقابل تااني امتااا
وتقول بوجع في قلبهاا : يااارب
عدنان يطلع
ويفطرو
زهره : عدنان اناا عوزه اخرك اي رايك نتفسح النهارده
تمام
وبعد كدا نروح اوتيل نناام فيه اليوم دا اناا مليت من القصرر
عدنان بحب : بس كدا من عيوني
زهره : تسلم عيونك
هقوم البس بقاا عوزه اروح. اكل شورمااا وايس كريم عدنان بتزكرر : اه الشاورماا عاوز ادوق الشااورمه بتاعتك تاني
زهره بابتسامه حزينه : انشاء الله
يلا
وتلبس
وعدنان يلبس
وياخدو العربيه ويمشوو
يروحوو يجيبوو شاورمااا وكشري وحواوشي طبعاا طلب زهره
و يقعدو في كافيه علي النيل
ويااكلور
عدنان : اشمعناا الاكلات دي يعني
زهره في نفسهاا : عوزه اكل اكل مصرري ل اخرر مره مضمنش هااكل الاكل دا تاني ولا لاء
ترد وتقول : نفسي فيهم
ويااكلو
زهره بااصه للنيل ب حب وللنااس ب اشتيااق
تقول في نفسهااا : ياارب مكنتش عوزه اسيب مصررر ابدا بس اعمل اي ياارب
ساعدني
تبص علي عدنان تلاقيه
شارد فيهااا
تبص ليه هياا كمان وتسكت

ارتطمت به صدفه …فبدلا من ان تسقط اشيائناا
وقعت علي الارض قلوبنااا
ومن سطوو الربكه …اخدت اناا قلبه ..وهوا قلبي☄🖤
#mai
—–
بعد فتره الليل يدخل
بيتمشوو علي الكورنيش ماسكين ايد بعض
زهره : يلا نروح علي الاوتيل
عدنان : يلا
يروحوو عند العربيه ويتوجهوو للاوتيل
ياخدو مفتااح الجنااح
ويدخلو
زهره تلاقي الجناح متزين ب ورد ابيض واحمرر وشمووع
عدنان يحضنهاا ب حب : بحبك
زهره بحب : واناا كمان بحبك
بس استنااا غيرر هدومك الاول يلا
عدنان : تمام
زهره تروح عند عصيرر المانجيااا وتحط حاجه فيه
وتمسك الكبيتين تشرب من واحده
عدنان يطلع
زهره بحب : اشرب دا الاول طعمه جميل
عدنان حاضرر
يشربه
عدنان يقرب منها بفرحه و. …..
سكتت شهرذات عن الكلام الغيرر مبااح
-*-*-****-*-*-*-*- عند ليلي
خالد بيسلم عليهاا بحب : هتوحشيناا ياا لولي
ليلي : وانتم بس لازم اكون جنبهاا
رانياا : خلوو بالكم من نفسكم
خاالد : زهره فاضل ربع سااعه وتيجي
الطيااره تطلع بيكم الساعه 4:30
ليلي : عارفه زمانهاا جايه
ويحطوو الشنط في العربيه
ليلي : بابا متنسااش الي هتعمله بعد م نركب الطيااره علشان ميشكووش فيك تمام
خاالد : تمام
ويبص يلاقي زهره داخله
-*-*- عند زهره
تقوم من جنب عدناان
تغيررر هدومهااا
وتبوس عدنان وتحضنه جاامد
تاخد فونهاا من جيبه
وتصوره كذا صوره
وتطلع بررا الاوضه والاوتيل كله
وتركب تااكسي وتديه العنوان
-*-*-* عند ليلي
ليلي : اخيرا وصلتي انتي كويسه
زهره بحزن و دوخه مش طبيعيه : تمام يلا نمشي علشان منتااخرش
ويركبوو العربيه
خالد هروح معاكم
زهره : لاء علشان محدش يشك فيك هنبعت العربيه معي السواق
خالد : تمام اول م توصله كلموني
ليلي : اكيد
ويتحركوو والسواق بيسوق وليلي وزهره ورا جنب بعض
يوصلو المطارر
ليلي : يلا
زهره تبص علي مصرر ل اخرر مره : يلا
ويركبوو الطيااره المتوجهه ل فرنسااااا
*-*-*-*- بعد عده سااعاات
عدنان يصحي ميلاقيش زهره جنبه يقوم بخضه ويقول : زهره
يدور عليهاا في الجنااح كله ميلتقيش حد
يدور علي فونهاا ميلقهووش
يلبس
ويااخد فووه وينزل بسرعه يسال تحت
في الاوتيل
عدنان : شفتم مراتي الي كانت معاايه راحت فين
الشخص : طلعت بقالهاا …..ساعه ياا فندم
عدنان : تمام
ويخرج بررا الاوتيل
يلاقي اتصالات كتيرر من شخص
يرد : …………….
عدنان بعيون مظلمه : تمام.
يركب عربيته ويتوجه علي …..
-*-*-*-*-*– عند خالد
رانياا : مش عارفه حاسه حاجه وحشه هتحصل
خالد : ربناا يبعد اي حاجه وحشه
البواب يدخل : في شخص بررا عاوز حضرتك بيقول اسمه عدنان العايدي
خالد بتنهيده : ياارب
ويقول ليه دخلوو
عدنان يدخل وشه احمرر وعيونه حمرراء يقول.: فين زهره فين مراتي
خاالد ب اندهااش مصطنع : انتاا بتقول اي زهره جت من ….
وقالت انك مسافرر وانهاا عوزه ليلي تقعد معاهاا في القصرر
و قولت ل ليلي تروح معااها
هماا مش عندك
عدنان بغضب وزعيق :لاء زهره هربت وعاوز تعرفني انك متعرفش
خالد بصدمه مصطنعه وزعيق : بتقول اي راحت فين وفين ليلي بنتي
هدنان : كناا في اوتيل
صحيت ملقتهااش جنبي سالت عليهااا في الفندق قالور مشيت
زهره هجبهاا هجبهاا تمام
ويمشي
خالد يتنهد : ياارب شخصيه جامده جددا اناا خوفت منه بجد
-*-*-*-*-*- في قصرر عدنان
بيتكلم في الفون
الكلام ب الفرنسيه تمام هكتبه ب العربي.
عدنان : تمام ياا جوزيف عينك متنزلش من عليهم
…………..
عدنان : كلهاا كام شهررر وجااي عندك
بس عندي شويه حجات لازم اخلصهااااا
………
عدنان : تمام
ويقفل
يقول بعيون مظلمه :
الانتقاام هيبدا
فونه يرن : مازن المفروض نتحرك علي ….قول ل. ادهم يجهززز نفسه هوا والي معااه عرفت مكان الشحنه
مازن : عدنان انتاا جاهزز للحركه دي احناا ممكن منرجعش تاني
عدنان بجمود : عدنان العايدي مبيخفش ومبيخسرش
و محدش يقدر يعملي حاجه او ل اي حد يخصني
مازن : مشيت
عدنان و بيحاول يداري نظره الكسره والحزن : اهاا اعمل الي قولت ليك عليه تمام
ويقفل
فونه يرن
برقم جوزيف
عدنان : اي
جوزيف : كله تمام عيني عليهم ودلوقتي في فندق من بتوعي وحطيت حراسه عليهم
و ….حطتهاا في اكبرر مستشفي و صاحبهاا دراعي اليمين متخفش رجالتي في كل حته كله تمتم وفوق التمام كمان
عدنان ب ارتيااح : تمام شكرا
جوزيف : علي اي دا رد ل الي عملتوو معاايه والي هتعملوو
عدنان : تمام سلام بقاا
جوزيف : سلام
ويقفل
عدنان يغيرر هدومه
ويفتح درج في الدولاب سرري
يطلع منه مسدس ويعمرره
ويحطه في جيبه
عدنان : يارب خليك معاايه
ويمشي
********************************
ستووووب نكمل الحلقه الجاايه 😂😂💜
رايكم يهمني علشان اكمل
تخميناتكم للحلقه الجاايه يلا
#mai mohamed
رواية طبيبه هزت عرش قلبي الحلقة الحادية عشر

ما مدى فائدة هذا المنشور؟

انقر على نجمة لتقييمه!

متوسط ​​تقييم 3.5 / 5. عدد الأصوات: 6

لا أصوات حتى الآن! كن أول من يقيم هذا المنشور.


Subscribe
نبّهني عن
guest
0 تعليقات
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x
DMCA.com Protection Status
Reel-Story © 2020 | Established in 2019 Privacy Policy I Terms & Conditions I Site map I Contact